quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:10 schreef HocBarr het volgende:
Ik voel me gewoon stoned van al dat lezen van Engelse leesteksten en Geschiedenis.
Gelukkig straks even afleiding dmv een rijles.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:35 schreef emopuntgif het volgende:
Ik zit er helemaal doorheen, maar ik snap nog helemaal niks van Economie. Lijkt wel alsof ik de laatste jaren helemaal niks geleerd heb bij economie
Verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Sieps het volgende:
Dynamiek & Stagnatie in de Republiek
'En toen ging het weer goed met de landbouw, en toen ging het weer slecht, en toen ging het goed in de steden maar bij de visserij weer slecht'![]()
![]()
Wordt er ook gek van, staat allemaal door elkaar, ene keer zit je weer bij vrede van munster. Dan weer opeens bij 12-jarig bestandquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Sieps het volgende:
'En toen ging het weer goed met de landbouw, en toen ging het weer slecht, en toen ging het goed in de steden maar bij de visserij weer slecht'![]()
![]()
`quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Sieps het volgende:
![]()
Begin met een baar filmpjes (zie het HAVO Geschiedenis topic. dit helpt serieus, zonder dat je het boek leest krijg je teminste al een 'gevoel' bij het onderwerp waardoor je de stof leuker en makkelijker zal snappenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zou willen dat ik al begonnen was met Dynamiek & Stagnatie, in plaats daarvan ben ik nog stééds bezig met de Napoleontische oorlog en moet ik de rest van Ten Oorlog! ook allemaal nog doen.
Godverdomme.
http://www.watmoetikleren(...)ek-1672streepje1780/quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
`
![]()
Dat van de landbouw snap ik nu eindelijk!
Maar ik krijg de zilveren eeuw maar niet in mijn hoofd gestampt.![]()
*damn*
quote:
Oeh thanks, dat is een goede tip jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
Begin met een baar filmpjes (zie het HAVO Geschiedenis topic. dit helpt serieus, zonder dat je het boek leest krijg je teminste al een 'gevoel' bij het onderwerp waardoor je de stof leuker en makkelijker zal snappen
[..]
http://www.watmoetikleren(...)ek-1672streepje1780/
Succes![]()
PS je moet op de poppetjes voor de tekst drukken (beetje vaag maargoed)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |