quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef Drexl het volgende:
Felicitaties aan de geslaagden en medelijden voor de gezakten!
Ik krijg het morgenmiddag pas te horen.
Klinkt nu misschien kut, maar je hebt tenminste nu nog een herexamen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Diabox het volgende:
'n 5 buiten m'n profiel, 2 5'en binnen m'n profiel, had voor scheikunde 'n 4,6 gehaald (moest 'n 5,4 halen) en voor wiskunde 'n 4,2 gehaald (moest 'n 5,6 halen), dat terwijl ik voor wiskunde zo tering veel heb zitten leren.... omg..
Ja maar ik had voor wiskunde 9 examens geoefend, en dan alsnog 'n 4,2 halen, ik weet geeneens of ik uberhaupt ever ooit van m'n leven die 5,6 kan halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Klinkt nu misschien kut, maar je hebt tenminste nu nog een herexamen.
Doe je toch SK? Praat anders met je leraren. Vraag wat je fout hebt gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja maar ik had voor wiskunde 9 examens geoefend, en dan alsnog 'n 4,2 halen, ik weet geeneens of ik uberhaupt ever ooit van m'n leven die 5,6 kan halen.
Ik had maar een 6.7quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:57 schreef svefn het volgende:
Yeah, met een 8.4 het hoogste van havo voor ned
thnxquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef Blocko het volgende:
[..]
Moet jij nou nog wachten?
-SG- Gefeliciteerd!
Doe is gek zou ik zeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:12 schreef Fems het volgende:
latijn op het nippertje gehaald, net een 6. Voorderst alle examenvakken afgesloten met een 7, behalve scheikunde, en ik kan nog zo gek zijn om dat te herkansen.
ik ken die hele supermarkt nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hebben jullie de actie van de Jan linders gezien? Je krijgt zo'n fles van Celebrations gratis als je je eindlijst + ID kaart laat zien.
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne al gehaald op de terugweg naar huis (ik ging me eindlijst ophalen). Dat wordt smullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |