goed goedquote:

of naja erg mooi. Had ieder examen op een 4 gegokt, ieder examen boven de 6 gehaald
 of naja erg mooi. Had ieder examen op een 4 gegokt, ieder examen boven de 6 gehaald  laagste dan een 6,4 voor geschiedenis en hoogste een 8,1 voor frans12
 laagste dan een 6,4 voor geschiedenis en hoogste een 8,1 voor frans12 
 en zodra ik nu wat opgenuchtert ben ga ik het topic wel lezen
 en zodra ik nu wat opgenuchtert ben ga ik het topic wel lezen 

voor iedereen die geslaagd is!!!! En succes met herkansen voor de gezakten!
 voor iedereen die geslaagd is!!!! En succes met herkansen voor de gezakten!  !
!  " voor de definitief gezakten! Dat je je maar heel erg mag gaan bezatten en het volgens jaar gemakkelijk gaat halen
" voor de definitief gezakten! Dat je je maar heel erg mag gaan bezatten en het volgens jaar gemakkelijk gaat halen 

Jaaa, met mij gaat het ook prima! Vanavond even een rustig avondje. Morgenavond kamer kijken in Groningen, ben benieuwdd!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef florabay het volgende:
[..]
goed goed
met jou ook?
moet misschien maar beginnen met leren voor mn theorie van de autooo hmm

. Gelukkig zit er nu geen compex deel bij, wat toch 1/3 van het aantal punten was
 . Gelukkig zit er nu geen compex deel bij, wat toch 1/3 van het aantal punten was   

You can do it!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Een 4,8 maar op m'n CE had ik een 3,7. Gelukkig zit er nu geen compex deel bij, wat toch 1/3 van het aantal punten was

Natuurkunde ging bij mij ook niet erg goed, was totaal niet geconcentreerd. Goed je hoofd erbij houden dus, en alle informatie die je uit de teksten kan halen + relevante formules opschrijven en dan kom je al een heel eind.
 Natuurkunde ging bij mij ook niet erg goed, was totaal niet geconcentreerd. Goed je hoofd erbij houden dus, en alle informatie die je uit de teksten kan halen + relevante formules opschrijven en dan kom je al een heel eind.

Moet wel te halen zijn toch? Beetje positiever inzienquote:Op maandag 22 juni 2009 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Een 4,8 maar op m'n CE had ik een 3,7. Gelukkig zit er nu geen compex deel bij, wat toch 1/3 van het aantal punten was

mag ik ook aan me lul trekken? dat is mijn geloofquote:Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef poffu het volgende:
morgen Nederlands her moet 5,6 halen bid voor me

Van te voren of erna?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef raaavi het volgende:
[..]
mag ik ook aan me lul trekken? dat is mijn geloof

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |