Echt he. Half Nederland weet het al maar ik kan hier nog een beetje zenuwachtig wachten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hier ook pff.
Waar slaat dat ook op?Gewoon om ons nog even dat laatste dagje stress te geven.

hier zijn ze al begonnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef horned_reaper het volgende:
Over 17 minuten beginnen ze met bellen

. Zou tussen 4 en 6 gebeld worden, hing die vent om kwart over 3 aan de lijn. Schrok me de tering.  Maar nu we erg blij. Riep hij nog: 'Ik zal je niet langer in spanning houden, er staat een grote G voor je naam. En wat betekent dat? Maja dat kan geslaagd en gezakt zijn
 . Zou tussen 4 en 6 gebeld worden, hing die vent om kwart over 3 aan de lijn. Schrok me de tering.  Maar nu we erg blij. Riep hij nog: 'Ik zal je niet langer in spanning houden, er staat een grote G voor je naam. En wat betekent dat? Maja dat kan geslaagd en gezakt zijn  

hier nog 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef florabay het volgende:
[..]
woow ik ook
al die mensen op msn met GESLAAGD in hun naam

Lol, die is wel goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:46 schreef zlakto het volgende:
Geslaagd. Zou tussen 4 en 6 gebeld worden, hing die vent om kwart over 3 aan de lijn. Schrok me de tering. Maar nu we erg blij. Riep hij nog: 'Ik zal je niet langer in spanning houden, er staat een grote G voor je naam. En wat betekent dat? Maja dat kan geslaagd en gezakt zijn

mijn hele msn lijst, ik word gek volgens mij ben ik als een van de weinige nog niet gebeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
Lol, die is wel goed.
@florabay hier gelukkig nog niemand met geslaagd (alleen 1 enkele vmbo'er).
13 left

)
)

Save the cheerleader, save the worldquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef Blocko het volgende:
Ik ben nou constant naar het klokje rechtsonder in mijn beeldscherm aan het kijken.
Jammer dat dat ding niet wat sneller gaat. (Hiro @ heroes ftw)

hier zijn ze al begonnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:52 schreef thomaSe het volgende:
nog 8 minuten...

.
.

Geen idee, maar bij ons waren ze 's middags pas begonnen met vergaderingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef Christiaan het volgende:
Om 8 uur zijn de normen al bekend, waarom duurt het dan nog tot 4 uur voor ze bellen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |