quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Stukjekaas het volgende:
Mijn moeder is nu haar beste vriendinnen aan het bellen![]()
HEY MIRANDA JA HOOR MEID HIJ IS GESLAAGD!!!!!
Mijn ouder sturen ook al mails naar iedereen uit hun adresboekquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Stukjekaas het volgende:
Mijn moeder is nu haar beste vriendinnen aan het bellen![]()
HEY MIRANDA JA HOOR MEID HIJ IS GESLAAGD!!!!!
Bij ons ook al 23% gezakt of her.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Het percentage geslaagden voor vwo op mijn school is dit jaar maximaal 88% op 92 personen.
Er zijn 9 nog niet geslaagden die het nog kunnen halen. Geweldige school niet?
Bij mij is op dit moment 78 procent geslaagdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Het percentage geslaagden voor vwo op mijn school is dit jaar maximaal 88% op 92 personen.
Er zijn 9 nog niet geslaagden die het nog kunnen halen. Geweldige school niet?
Zuur, aangezien jouw school toch wel een reputatie hoog te houden heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef EvilWasp het volgende:
Bij mij is op dit moment 78 procent geslaagd
Idd, ben erg benieuwd wat het is na de her.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:15 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Zuur, aangezien jouw school toch wel een reputatie hoog te houden heeft
Bij mijn Engels is CE 9.2 en SE 7.7quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:50 schreef Butterfly91 het volgende:
Zomg, al mijn CE cijfers lager dan SE cijfersAlleen wiskunde is iets hoger.
Ik vind dat best hoogquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Bij mijn Engels is CE 9.2 en SE 7.7
Dat mens heeft me echt hard genaaid met mondeling en betoog omdat ze weet dat ik goed in Engels ben geloof ik
Ja het is ook best hoog en ik ben om een of andere reden er goed in ofzo. Maar mijn hoge SE kwam vooral door mijn 9.7 op de cito luistertoetsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:57 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik vind dat best hoog![]()
Mijn Engelse SE was een 6,9 en CE een 4,1. Engelse mondeling en brief zijn juist de dingen waar ik hoog op gescoord heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |