Misschien had hij gewoon zijn telefoon niet aan staan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
ik had ook geen zin om aardig te zijn, ik baal gewoon dat hij gister niks meer heeft laten horen, en wil gewoon weten hoe het zit, want volgens mij vindt ie me gewoon niet leuk meer![]()
Ik ben vrij royaal met de muesli, dus denk het wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind je lunches vrij karigKom je wel een beetje aan een fatsoenlijk aantal kcals, zo?
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop () en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
Klinkt euh... apartquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop () en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatiefquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
Oh, is dat alternatiefquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatief
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
cyclechick: gewoon niets meer van je laten horen.Laat hem maar even een tijdje z'n best voor je doen. Misschien heeft hij ook wel bindingsangst en loopt hij hard weg als je "te dichtbij" komt of naar zijn gevoel "te veel zeurt". Aan de andere kant moet je zelf ook nadenken of jíj wel iets wil met zo'n type. Dit soort gedoe is meestal geen voorbode voor een goede stabiele relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd hadOp maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Ow don't worry denk zelfs niet dat ik dat over 30 jaar aantrekquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, is dat alternatiefJe beschrijving deed mij meer denken aan de kleding van mijn dorpsgenoten. Saai, seksloos en tuttig. Maar als het t-shirt eigenlijk een jurkje is en de spijkerbroek niet zo'n zak,dan kan het wel leuk staan ja
Vind het altijd zo zonde als mensen zich seksloos kleden. Hobbezakken dragen kan je over 30 jaar ook nog.
Heerlijk toch, ga komende week ook maar weer de stad in voor het tennis, de Rotterdam Open!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En ja een hele daglekker joh, zeker als het zonnetje schijnt.
hihiquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manierquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken![]()
Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Er zullen vast foto's gemaakt worden vandaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, doe maar een foto? Ik zie het niet zo voor me.
Nina Brink?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef progje het volgende:
Ik ben gisteren een beetje knullig verkleurd in de zon
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
[/b]
Dat is misschien ook wel zo ja...
VMW: ik vind hem juist wel heel erg leuk, en ben nu ook sneller uit t veld geslagen door die hormonen toestand.
Krijg net een mailtje terug:AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd had![]()
Dat klinkt niet zo goed cycle... Sterkte meis
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oké, thanks, ga ik even doen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Pil kan je gewoon zonder recept ophalen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken![]()
Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Een maand geleden hier nog wel.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...
Behalve die Diane pil... omdat dat officieel een medicijn is geloof ik die toevallig ook nog werkt als anticonceptie of zoiets
naja nadat ik ging switchen van de nuvaring naar wat anders, was ik helemaal klaar met de dokter bij mij..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
Ja, precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Terug van het CI-huis en ik heb een date met de logopediste.
Ik dacht dat er in de spoiler zou staan 'De volgende afspraak is gepland' oder soSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Stom is dat hèquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ben er trouwens wel achter dat ik een van de bijwerkingen van mijn oude pil (die ondertussen ook weer heb) heb, dacht altijd dat het gewoon bij mij hoorde maar merkte tussendoor dat ik met de andere pil het niet had.
Maar toch is deze het fijnste
Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stom is dat hèHet duurde zoooo lang voor ik al die kleine klachtjes aan de pil koppelde. Maar toen ik stopte
wat een verschil!
Wat een timing.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
ENNNNN: Mini is vandaag jarigGefeliciteeeeeeerd
Cheesecake gelukt?
dit was een gewone met dunne bodem. zo'n italiaanse pizza....standaard... ik vondde randjes lekker want dat was brood met een beetje pizzasmaak... niet zo tomatig als de restquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
Ik vind kwak en haar pizza lief! Je hebt heel veel soorten pizza, sommige randjes zijn lekkerder dan anderen.
Volgens mij is dat de microgynon30 maar dan onder de goedkopere naam. Ik had 'm eerst ook maar heb de 'echte' geeist omdat ik wel degelijk verschil merkte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wil dus niet helemaal stoppen. Maar ik slik nu Rivegidon ofzo, omdat dat de 'goedkoopste' is. En eigenlijk vind ik dat belachelijk, want het is toch iets wat zó veel invloed heeft op je lichaam.
Maargoed, misschien ligt het wel niet aan de pil en ben ik gewoon van mijzelf labiel en gevoelig voor hoofdpijn
Jeetje, dat is echt jong!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.
Maar helemaal ermee stoppen zie ik nog niet zitten
Ja klopt, ik had eerst microgynon 30, toen een vervanger en nu rivegidon..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de microgynon30 maar dan onder de goedkopere naam. Ik had 'm eerst ook maar heb de 'echte' geeist omdat ik wel degelijk verschil merkte.
Ik vond 24 echt een topjaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Dankjewel allemaal.
Ik ben 23 geworden. Nu breekt zo'n beetje de leeftijd aan dat een jaar erbij niet beter is.
Wat een schatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mamsje mailde terug![]()
Ben echt heel blij met mn ouders![]()
Ja doei.
I'm in!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef conleche het volgende:
Liefjens!! Even snel zwaaien vanaf het dakterras, waar ik zit te ontbijten met brood met nutella.(en ook nog een lik frambozenjam.
)
We kúnnen natuurlijk een keer een meet hier doen!!
wij gaan ook 3 weken lang door Frankijk rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Waar zit je in Frankrijk Co? In Juli gaan wij een beetje door Frankrijk reizen, dus als je er dan zit kunnen we best langskomen heurr
Ik wilquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef conleche het volgende:
Liefjens!! Even snel zwaaien vanaf het dakterras, waar ik zit te ontbijten met brood met nutella.(en ook nog een lik frambozenjam.
)
We kúnnen natuurlijk een keer een meet hier doen!!
Ik zit in Agde, maar ben de 3e juli weer terug, omdat de vierde Lenny Kravitz is!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Waar zit je in Frankrijk Co? In Juli gaan wij een beetje door Frankrijk reizen, dus als je er dan zit kunnen we best langskomen heurr
TGV stopt voor de deur. Srsly! Vanuit Brussel ben je er in 6 of 7 uur.!! In september maar doen dan??quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wilKun je er een beetje komen met de trein?
Oh jammer, want ik had het wel leuk gevonden! Maar ik ga pas half juli hoor, voor het geval je weer terug gaat na LKquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zit in Agde, maar ben de 3e juli weer terug, omdat de vierde Lenny Kravitz is!!(ik leef tegenwoordig van het ene leuke ding naar het andere
)
Anders was dat wel leuk geweest, m'n dochter op bezoek!!
Nee in oktober gaat ze pas naar Egypte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh jammer, want ik had het wel leuk gevonden! Maar ik ga pas half juli hoor, voor het geval je weer terug gaat na LKgaaf trouwens, een concert van Lenny Kravitz
Je ging toch ook al bijna op vakantie naar Egypte?
![]()
Wat ben je weer een zonnetje vandaag!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga straks even op ziekenbezoek bij een vriendin.
Ziekenhuizen. Maar we gaan beneden in het restaurant zitten, dus dat is nog wel te doen
.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
O en gefeliciteerd Mini!!En ik vond de leeftijd tussen de 24 en 28 het leukst geloof ik. Hoewel nu ik 18 ben, het ook wel meevalt. Meestal.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben je weer een zonnetje vandaag!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:Wat een lieve mail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mamsje mailde terug![]()
Ben echt heel blij met mn ouders![]()
Wat fijn dat ze zo achter je staan.
Laatste post over mezelf:
Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
Was een heel lief berichtje, ik werd er een beetje sentimenteel van.
Are you pondering what I'm pondering?
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee in oktober gaat ze pas naar Egypte..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
O en gefeliciteerd Mini!!En ik vond de leeftijd tussen de 24 en 28 het leukst geloof ik. Hoewel nu ik 18 ben, het ook wel meevalt. Meestal.
whehequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een lieve mail!Wat fijn dat ze zo achter je staan.
Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
Wat liefquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een lieve mail!Wat fijn dat ze zo achter je staan.
Ach, ze zal vast wel genoeg beltegoed hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Lief mailtje van je mams, Mo!. Zoiets zou de mijne ook kunnen zeggen.
Mijn moeder smst elke dag vanuit Scandinavië. "Vannacht slapen we op de boot. Op een stapelbed." "Vandaag zijn we naar Helsinki geweest." Volgens mij realiseert ze zich niet dat sms'en vanuit het buitenland prijziger is dan sms'en vanuit Nederland
.
Ze heeft prepaidquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, ze zal vast wel genoeg beltegoed hebben
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe
soms kan ik ze wel schieten, m'n oudersmaar uiteindelijk houd ik zielsveel van ze en zou ik nooit andere ouders willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks stugs aan m'n ouders, hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking: zulke kleine dingen zijn juist heel fijn ja, dat ze blijkbaar toch aanvoelen dat je het even nodig hebt. Ik dacht trouwens dat je ouders stugge Friezen waren?
Ga jij eens even ontbijten ipv Joe Tjoep-filmpjes te posten!quote:
Ha, ze onderschatten de peperbestendigheid van de Indo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef neen het volgende:
[..]
Die pizza had ik zaterdag ook, toen kwam iemand langs met zo'n peperding of ik dat er ook nog op wilde zei ik ja. Toen zei ze, nee jij hebt een diavolo. Oke...
Ben al bezigquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij eens even ontbijten ipv Joe Tjoep-filmpjes te posten!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mijn moeder keurt zo'n beetje alles aan mijn levensstijl af, maar voor de rest kunnen we prima door één deur.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
dames als ik zo lees hoe lief jullie moeders zijn ga ik de mijne missen.....zo raar. Is totaal geen aanleiding voor maargoed ik ben naar mn werk tot later vandaagGoed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ik weer naar huis ga neem ik een bloemetje mee voor mams, want ik ben meestal niet zo'n leuke dochter.
Niet meer actief op Fok!
Mijn schoonvader zei dat laatst over mijn ouders. Lááiend was ik toen. Dat ze geen allemansvriendje zijn betekent absoluut niet dat ze stug zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Viking: zulke kleine dingen zijn juist heel fijn ja, dat ze blijkbaar toch aanvoelen dat je het even nodig hebt. Ik dacht trouwens dat je ouders stugge Friezen waren?
Kwak: het is wel een heel grappig gezicht.Daar komt 'ie vast wel weer uit.
Sowieso irritant, die vooroordelen. Ik hoop dat Mini het baseert op dingen die ik eerder gezegd heb over mijn ouders en niet op het feit dat ze Fries zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn schoonvader zei dat laatst over mijn ouders. Lááiend was ik toen. Dat ze geen allemansvriendje zijn betekent absoluut niet dat ze stug zijn
Dat is ook zo ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sowieso irritant, die vooroordelen. Ik hoop dat Mini het baseert op dingen die ik eerder gezegd heb over mijn ouders en niet op het feit dat ze Fries zijn.
Ha, het is weer een 2ehandsje hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef laziness het volgende:
Fijn fietsmeisje![]()
Lau wat leuk een nieuwe auto en dan ook nog op LPG!
Vik ik ben het eens met het feit dat je altijd een ander beeld van je ouders gaf dan nu hoor. Maar dat komt ook omdat men eerder geneigd is de negatieve dingen te spuien.
Mijn meneer en ik hebben een heel mooi huur appartement in Luzern gezien en nu denken we er toch heel serieus over om direct in Zwitserland te solliciteren i.p.v. de sollicitaties hier in Nederland af te wachten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hé TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Dawwquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hé TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Heb je er al eerder in gereden? Nee, dan issie nieuw voor jou!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, het is weer een 2ehandsje hoorMaar we zijn er dolblij mee.
En wow, Zwitserland! Dat klinkt prachtig! Maar krijg je dan niet hetzelfde probleem als nu, als jullie beiden samen gaan werken? Of is het de bedoeling ieder ergens anders te komen werken? Wel spannend, als je zoiets zomaar kan beslissen.
September is lastig. Maar op een ander tijdstip ben ik best in voor een meet! En ik hou ook van reizen met de treinquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef conleche het volgende:
[..]
TGV stopt voor de deur. Srsly! Vanuit Brussel ben je er in 6 of 7 uur.!! In september maar doen dan??
Wat te nom nom nom-en? Tijdschriftenpakket? Puzzelboekje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga dus zo op ziekenbezoek en ik wil iets meenemen, maar ik weet niet wat! Ideeën?
Dat kan ik me heel goed voorstellen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hè TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, zie je dat, Groningen is ongeveer even lang reizen als Zuid-Frankrijk voor mij
Wat stom, da's toch niet jouw fout?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Zit nu op kantoor de laatste werkzaamheden af te ronden zeg maar. Misschien maandagochtend nog even en dan kom ik hier niet meer terug. Raar gevoel wel.
Oh en mijn esprit schoentjes waarvan ik twee linkerschoenen heb ontvangen: ik moet ze terugsturen en krijg geen andere. Terwijl ik op deze 20% korting had en bovendien zijn de schoentjes uitverkocht
Ik kijk wel even bij de Milo in het zkhquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat te nom nom nom-en? Tijdschriftenpakket? Puzzelboekje?
Nee maar zo schijnt hun policy te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat stom, da's toch niet jouw fout?
Wat een slechte service zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar zo schijnt hun policy te zijnIk ga ze zometeen nog even bellen want dit vind ik echt niet leuk
Oh, dat was me allang opgevallen! Stikjaloers. Ik had toch naar Breda moeten verhuizen in plaats van m'n lief naar Groningen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
September is lastig. Maar op een ander tijdstip ben ik best in voor een meet! En ik hou ook van reizen met de trein
DaD, zie je dat, Groningen is ongeveer even lang reizen als Zuid-Frankrijk voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |