abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70121502
Gaat iemand binnenkort vliegen via schiphol? Of misschien was het zelfs voor de duane Maarrr je hebt daar Jill Sander Sun (voor mannen), 75 ml voor 21 euro !!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:33:05 #153
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70121528
Zo en nu een schop onder m'n eigen kont voor het laatste dagje hard blokken Pff.
Daarna heb ik vast ook weer zin in gezond eten en sport
pi_70121538
ik had ook geen zin om aardig te zijn, ik baal gewoon dat hij gister niks meer heeft laten horen, en wil gewoon weten hoe het zit, want volgens mij vindt ie me gewoon niet leuk meer

Ok, einde gezeur nu! Thanks voor het luisteren toffe slankies
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70121619
Goedemorgen.

Well done Tink.
Geniet van de heerlijke rust.

Maar weer eens een lijstje...

Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: 3 bonbonnetjes
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: twee volkoren knackebrod met houmous
D: spinazie, aardappeltjes, eitjes

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: twee volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: augurken
D: nog onbekend
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:38:01 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70121639
cyclechick: gewoon niets meer van je laten horen.Laat hem maar even een tijdje z'n best voor je doen. Misschien heeft hij ook wel bindingsangst en loopt hij hard weg als je "te dichtbij" komt of naar zijn gevoel "te veel zeurt". Aan de andere kant moet je zelf ook nadenken of jíj wel iets wil met zo'n type. Dit soort gedoe is meestal geen voorbode voor een goede stabiele relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70121706
Hmm, menu. Geen idee nog. Waarschijnlijk zal het er ongeveer zo uit zien:

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: 2 glazen water met beetje limonade
T: cupcake
L: wit puntje makreel
T: taart
D: wat de pot schaft

Vandaag voor de laatste keer aan de scriptie, vanmiddag versturen naar m'n collega en naar m'n vriend zodat ze het kunnen lezen. Die aanpassingen hoef ik pas zondag te verwerken ofzo, dus ik heb weer een beetje rust Morgen weer hardlopen !!
pi_70121707
Oh ja, een lijst!

O: 2 eitjes, smoothie van yoghurt, vers sinaasappelsap en superrijpe frambozen
T: appel
T: taart (eigen baksels, dus)
L: broodje halen
T: daniokwark?
S: pilates
T: walnoten
S: zumba
D: geroosterde aubergines met yoghurt-tahinprutje
T: whisky

VMW, ik vind je lunches vrij karig Kom je wel een beetje aan een fatsoenlijk aantal kcals, zo?
pi_70121708
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
ik had ook geen zin om aardig te zijn, ik baal gewoon dat hij gister niks meer heeft laten horen, en wil gewoon weten hoe het zit, want volgens mij vindt ie me gewoon niet leuk meer
Misschien had hij gewoon zijn telefoon niet aan staan?
Of sliep hij al?

Maar vind jij hém eigenlijk nog wel leuk? Als je zo snel al op iemand aan het mopperen bent, zegt dat niet veel goeds imho.
pi_70121810
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind je lunches vrij karig Kom je wel een beetje aan een fatsoenlijk aantal kcals, zo?
Ik ben vrij royaal met de muesli, dus denk het wel.
Maar misschien neem ik als T nog een snelle jelle, die moeten toch een keertje op.
pi_70121818
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop ( ) en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:46:46 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70121847
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop ( ) en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:48:10 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70121873
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Even wennen
Klinkt euh... apart
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:48:22 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70121879
Ik ga zo weer vrolijk een rondje hardlopen, rustig opbouwend en ditmaal maar weer mijn astma medicaties afgestoft en ingenomen, slechter zal ik er niet mee lopen in ieder geval.
Nog geen idee wat ik als ontbijt doe, er ligt hier niets en de boodschappen worden gedaan as we speak, dus zat opties als ik weer thuis aankom.
pi_70121893
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatief
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:51:12 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70121941
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatief
Oh, is dat alternatief Je beschrijving deed mij meer denken aan de kleding van mijn dorpsgenoten. Saai, seksloos en tuttig. Maar als het t-shirt eigenlijk een jurkje is en de spijkerbroek niet zo'n zak,dan kan het wel leuk staan ja Vind het altijd zo zonde als mensen zich seksloos kleden. Hobbezakken dragen kan je over 30 jaar ook nog.
pi_70121975
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
cyclechick: gewoon niets meer van je laten horen.Laat hem maar even een tijdje z'n best voor je doen. Misschien heeft hij ook wel bindingsangst en loopt hij hard weg als je "te dichtbij" komt of naar zijn gevoel "te veel zeurt". Aan de andere kant moet je zelf ook nadenken of jíj wel iets wil met zo'n type. Dit soort gedoe is meestal geen voorbode voor een goede stabiele relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn.

Dat is misschien ook wel zo ja...

VMW: ik vind hem juist wel heel erg leuk, en ben nu ook sneller uit t veld geslagen door die hormonen toestand.

Krijg net een mailtje terug:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd had
pi_70121984
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, is dat alternatief Je beschrijving deed mij meer denken aan de kleding van mijn dorpsgenoten. Saai, seksloos en tuttig. Maar als het t-shirt eigenlijk een jurkje is en de spijkerbroek niet zo'n zak,dan kan het wel leuk staan ja Vind het altijd zo zonde als mensen zich seksloos kleden. Hobbezakken dragen kan je over 30 jaar ook nog.
Ow don't worry denk zelfs niet dat ik dat over 30 jaar aantrek
Je bent toch een vrouw dus show it
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:45 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70121990
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En ja een hele dag lekker joh, zeker als het zonnetje schijnt.
Heerlijk toch, ga komende week ook maar weer de stad in voor het tennis, de Rotterdam Open!
* Lastpost moet alleen even checken welke dag het lekker weer wordt aangezien het niet overdekt is.
pi_70121992
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

hihi
pi_70122216
Miss_S, doe maar een foto? Ik zie het niet zo voor me.

Cycle'tje Misschien verschillende verwachtingen. Maar rot is het zeker.
pi_70122231
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken

Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70122240
Ik ben gisteren een beetje knullig verkleurd in de zon
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:04:59 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70122269
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken

Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70122279
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, doe maar een foto? Ik zie het niet zo voor me.

Er zullen vast foto's gemaakt worden vandaag dus dan post ik ze morgen

Mijn lijstje
8.30: geroosterde boterham
9uur: hardlopen
10uur: 2 boterhammen met 2 eieren

En verder geen idee in ieder geval wel een ijsje want die waren heel lekker dinsdag
pi_70122281
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef progje het volgende:
Ik ben gisteren een beetje knullig verkleurd in de zon
Nina Brink?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:05:32 #177
244125 laziness
pi_70122282
Fietsmeisje dat mailtje is niet leuk om te horen
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:05:37 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70122288
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:

[..]

[/b]

Dat is misschien ook wel zo ja...

VMW: ik vind hem juist wel heel erg leuk, en ben nu ook sneller uit t veld geslagen door die hormonen toestand.

Krijg net een mailtje terug:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd had
Awww

Dat klinkt niet zo goed cycle... Sterkte meis
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70122317
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Oké, thanks, ga ik even doen! Ik had toch nog een vraag over de dosering van mijn kuur.
pi_70122337
fiets niet leuk om te horen, maar misschien wel liever nu dan over een paar maanden

Ja doei.
pi_70122373
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:

Pil kan je gewoon zonder recept ophalen..
Ik heb de vorige keer gewoon gebeld en gezegd welke pil ik wilde hebben... moest toen 17 euro zelf betalen... de rest werd toch nog vergoed blijkbaar
pi_70122401
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...
Behalve die Diane pil... omdat dat officieel een medicijn is geloof ik die toevallig ook nog werkt als anticonceptie of zoiets
pi_70122423
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:

[..]

Een maand geleden hier nog wel.....
Dus ook via het telefonisch spreekuur gedaan (dan wordt het tenminste ook vergoed)
pi_70122446
Nou, ik meen me nog te herinneren dat ik een keer de dag voor ik op vakantie ging er achter kwam dat ik niet genoeg pillen voor de vakantie had. Toen kon ik ze niet 'zomaar' ophalen (Uiteindelijk met veel gehannes toch gelukt gelukkig )

Ach, ik moet toch even bellen sowieso!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:12:36 #185
244125 laziness
pi_70122459
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:

[..]

Behalve die Diane pil... omdat dat officieel een medicijn is geloof ik die toevallig ook nog werkt als anticonceptie of zoiets
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
pi_70122509
Ik heb uhm, 3 weken geleden gewoon de apotheek hier in Hilversum gebeld waar ik nog nooit was geweest...
"Ik begreep dat je tegenwoordig gewoon de pil kunt ophalen zonder recept?"
"Ja dat klopt welke wil je hebben "
"De yaz..."
"Oke hij ligt vanmiddag voor je klaar...."

En klaar was ik...
Ze hebben wel mijn gegevens ingevoerd in de computer en konden toen ook gelijk zien waar ik verzekerd was... Maar ik hoefde dus echt niet langs de dokter...
pi_70122535
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
naja nadat ik ging switchen van de nuvaring naar wat anders, was ik helemaal klaar met de dokter bij mij..
Ik ging netjes langs om advies te vragen.. en die gozer ging kijken op een of andere internet site en een beetje lezen welke informatie er bij de pil stond, hij had er nog minder verstand van dan ik... Dus ik had echt zoiets van nutteloos om weer langs de dokter te gaan nu
pi_70122560
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja, precies.
Ben er trouwens wel achter dat ik een van de bijwerkingen van mijn oude pil (die ondertussen ook weer heb) heb, dacht altijd dat het gewoon bij mij hoorde maar merkte tussendoor dat ik met de andere pil het niet had.
Maar toch is deze het fijnste
pi_70122561
ik slik alleen de pil om niet zwanger te worden, verder bemoei ik me er niet mee misschien zou ik wel baat hebben bij een andere, maar het boeit me allemaal te weinig en ik weet er te weinig vanaf om er over na te gaan denken
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:18:51 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70122612
Terug van het CI-huis en ik heb een date met de logopediste .
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_70122623
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:24:51 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70122732
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:26:33 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70122789
Dat was je kans geweest Vik!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:28:22 #194
244125 laziness
pi_70122834
Ik geloofde het wel
pi_70122871
Lijstje, is eigenlijk bijna mijn lijstje van gisteren, wan gisteren liep helemaal anders dan gepland kwa eten enzo... maar verder wel allemaal gezond

O: allbran 43% vezels met optimel chocolademelk
T: niks, ik ontbeet pas om 10 uur
L: salade van kidney beans + avocado + tomaat, dressing van azijn en zwik kruiden
T: rijstcrakcers
D: tonijn met roerbakgroente en Chinese noedels
pi_70122873
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Terug van het CI-huis en ik heb een date met de logopediste .
SPOILER
Ik dacht dat er in de spoiler zou staan 'De volgende afspraak is gepland' oder so
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:31:07 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70122916
Hihi.
Nee, ik hoef niet met haar uit. Zo leuk is ze namelijk ook weer niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_70122924
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, precies.
Ben er trouwens wel achter dat ik een van de bijwerkingen van mijn oude pil (die ondertussen ook weer heb) heb, dacht altijd dat het gewoon bij mij hoorde maar merkte tussendoor dat ik met de andere pil het niet had.
Maar toch is deze het fijnste
Stom is dat hè Het duurde zoooo lang voor ik al die kleine klachtjes aan de pil koppelde. Maar toen ik stopte wat een verschil!
pi_70122956
Ik ben trouwens eindelijk 1 kilo afgevallen na 3 weken stilstaan
pi_70122978
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stom is dat hè Het duurde zoooo lang voor ik al die kleine klachtjes aan de pil koppelde. Maar toen ik stopte wat een verschil!
Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.
Maar helemaal ermee stoppen zie ik nog niet zitten
pi_70122988
Ja, ik wil dus niet helemaal stoppen. Maar ik slik nu Rivegidon ofzo, omdat dat de 'goedkoopste' is. En eigenlijk vind ik dat belachelijk, want het is toch iets wat zó veel invloed heeft op je lichaam.

Maargoed, misschien ligt het wel niet aan de pil en ben ik gewoon van mijzelf labiel en gevoelig voor hoofdpijn
pi_70123075
Sowieso: hoofdpijn is bij weinig mensen echt iets wat niet te verhelpen valt! Ik geloof dat daar laatst een onderzoek naar was geweest; bij migraine neigen mensen ernaar het te accepteren als normaal, terwijl er in zeker de helft van de gevallen best iets aan gedaan kan worden

Dus GB'tje, laat die pil eens checken?
pi_70123090
ENNNNN: Mini is vandaag jarig Gefeliciteeeeeeerd

Cheesecake gelukt?
pi_70123108
Goeiemorgen...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70123147
Dat mailtje is wel minder, Cycle.
Maar misschien staat het er wat onhandig en bedoelt hij iets volstrekt anders dan hoe je het op kunt vatten?
Ik hoop dat het meevalt wat hij morgen te zeggen heeft.
pi_70123151
Gefeliciteerd Mini
pi_70123161
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
ENNNNN: Mini is vandaag jarig Gefeliciteeeeeeerd

Cheesecake gelukt?
Wat een timing.

We hebben nog niet geproefd maar voor hij de oven in ging was het in elk geval lekker.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:41:07 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70123165
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
Ik vind kwak en haar pizza lief ! Je hebt heel veel soorten pizza, sommige randjes zijn lekkerder dan anderen.
dit was een gewone met dunne bodem. zo'n italiaanse pizza....standaard... ik vondde randjes lekker want dat was brood met een beetje pizzasmaak... niet zo tomatig als de rest
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_70123177
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Erik op 18-06-2009 10:46:55 ]
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:43:26 #210
244125 laziness
pi_70123230
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wil dus niet helemaal stoppen. Maar ik slik nu Rivegidon ofzo, omdat dat de 'goedkoopste' is. En eigenlijk vind ik dat belachelijk, want het is toch iets wat zó veel invloed heeft op je lichaam.

Maargoed, misschien ligt het wel niet aan de pil en ben ik gewoon van mijzelf labiel en gevoelig voor hoofdpijn
Volgens mij is dat de microgynon30 maar dan onder de goedkopere naam. Ik had 'm eerst ook maar heb de 'echte' geeist omdat ik wel degelijk verschil merkte.
pi_70123245
Gefeli Mini!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:43:54 #212
244125 laziness
pi_70123248
Mini Gefeli meis!

Hoe oud ben je geworden?
pi_70123277
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.
Maar helemaal ermee stoppen zie ik nog niet zitten
Jeetje, dat is echt jong! Dan weet je inderdaad helemaal niet hoe je zonder pil zou zijn.

Cycle: bah, kan me voorstellen dat je daar nerveus van wordt, en dan ook nog die hormonen... Hopelijk krijg je in elk geval snel duidelijkheid.
pi_70123304
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef laziness het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de microgynon30 maar dan onder de goedkopere naam. Ik had 'm eerst ook maar heb de 'echte' geeist omdat ik wel degelijk verschil merkte.
Ja klopt, ik had eerst microgynon 30, toen een vervanger en nu rivegidon..
pi_70123320
Dankjewel allemaal.

Ik ben 23 geworden. Nu breekt zo'n beetje de leeftijd aan dat een jaar erbij niet beter is.
pi_70123397
Gefeliciteerd Mini!

pi_70123399
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Dankjewel allemaal.

Ik ben 23 geworden. Nu breekt zo'n beetje de leeftijd aan dat een jaar erbij niet beter is.
Ik vond 24 echt een topjaar Nog net niet heel veel verantwoordelijkheid, maar wel echt volwassen
pi_70123448
Gefeliciteerd Mini
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:50:46 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123455
Aww CC . Dat klinkt niet zo goed, eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:51:17 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123471
Gefeli Mini! .
23 jaar nog maar . Toen begon ik serieus met afvallen. Ik zou niet meer 23 willen zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_70123551
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd Mini!

[ afbeelding ]
Wat een schatje!

Hm, goed om te horen dat deze leeftijd nog wel meevalt.
pi_70123559
SPOILER
Mamsje mailde terug

Ben echt heel blij met mn ouders
Ja doei.
pi_70123562
Liefjens!! Even snel zwaaien vanaf het dakterras, waar ik zit te ontbijten met brood met nutella. (en ook nog een lik frambozenjam. )

We kúnnen natuurlijk een keer een meet hier doen!!
pi_70123570
Co!
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:55:03 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123586
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef conleche het volgende:
Liefjens!! Even snel zwaaien vanaf het dakterras, waar ik zit te ontbijten met brood met nutella. (en ook nog een lik frambozenjam. )

I'm in!
Zo, ik heb me iig al aangemeld .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:55:28 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123598
En ik ben echt jaloers op Co. Ik zie je helemaal zitten in het zonnetje. Met je Franse brood met jam .
Niet meer actief op Fok!
pi_70123607
Cooooo

Ik heb de chocopasta ook hervonden als broodbeleg

O1: eitje
O2: bruine boterham chocopasta

pi_70123613
O en gefeliciteerd Mini!! En ik vond de leeftijd tussen de 24 en 28 het leukst geloof ik. Hoewel nu ik 18 ben, het ook wel meevalt. Meestal.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:56:30 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70123637

Feli Mini!
pi_70123645
Waar zit je in Frankrijk Co? In Juli gaan wij een beetje door Frankrijk reizen, dus als je er dan zit kunnen we best langskomen heurr
pi_70123673
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Waar zit je in Frankrijk Co? In Juli gaan wij een beetje door Frankrijk reizen, dus als je er dan zit kunnen we best langskomen heurr
wij gaan ook 3 weken lang door Frankijk rijden
Ja doei.
pi_70123702
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef conleche het volgende:

Ik wil Kun je er een beetje komen met de trein?
pi_70123703
Wij hebben nog twee van die hotelbonnen liggen, dus we waren gister hotelletjes aan het bekijken die daar aan mee doen. Schattige dorpjes, zwembad, lekker eten. En de laatste week gaan we kamperen met vrienden
pi_70123747
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit in Agde, maar ben de 3e juli weer terug, omdat de vierde Lenny Kravitz is!! (ik leef tegenwoordig van het ene leuke ding naar het andere )

Anders was dat wel leuk geweest, m'n dochter op bezoek!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:59:42 #235
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70123761
gefeliciteerd mini!! jeeej! ik vond 23 ook heel leuk...alles tot 25 vond ik leuk. nu word ik 27 in januari en dat vind ik maar niks... omdat ikt gevoel heb dat ik al vanalles had moeten bereiken op die leeftijd...

de wereld is vandaag een stuk zonniger in huize kwak trouwens...

en ik vergeet vast allerlei mensen nu heb wel bijgelezen maar ik kan niet zo goed onthouden

ohja! ik duim voor alle kinderen/neefjes/nichtjes/zussen/schoonzussen die vandaag examenuitslag krijgen!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:59:54 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70123767
*kusje voor Fieps!* Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit Even een fieps-dag inlassen?

Miniiiiiiiiiiii!! Gefeliciteeerd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70123787
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wil Kun je er een beetje komen met de trein?
TGV stopt voor de deur. Srsly! Vanuit Brussel ben je er in 6 of 7 uur.!! In september maar doen dan??
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:00:54 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123798
Zo, ik ga straks even op ziekenbezoek bij een vriendin.
Ziekenhuizen . Maar we gaan beneden in het restaurant zitten, dus dat is nog wel te doen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:02:06 #239
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70123838
ohja, fiets! wat vervelend... ik weet heel goed ho je je voelt... en ik denk dat als t zo is dat hij t niet ziet zitten het misshcien wel goed is dat ie t nu al laat merken, eerlijk, in plaats van zoals mijn mcex me een hele zomer aan t lijntje hield....

dikke kussss
pi_70123845
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zit in Agde, maar ben de 3e juli weer terug, omdat de vierde Lenny Kravitz is!! (ik leef tegenwoordig van het ene leuke ding naar het andere )

Anders was dat wel leuk geweest, m'n dochter op bezoek!!
Oh jammer, want ik had het wel leuk gevonden! Maar ik ga pas half juli hoor, voor het geval je weer terug gaat na LK gaaf trouwens, een concert van Lenny Kravitz Je ging toch ook al bijna op vakantie naar Egypte?
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:05 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123871
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh jammer, want ik had het wel leuk gevonden! Maar ik ga pas half juli hoor, voor het geval je weer terug gaat na LK gaaf trouwens, een concert van Lenny Kravitz Je ging toch ook al bijna op vakantie naar Egypte?
Nee in oktober gaat ze pas naar Egypte.

.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:22 #242
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70123880
Goeiemoggel!

Mini, gefeliciteerd! en ook een dikke smakkerd voor cycle!

En hoi Co
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:03:50 #243
148689 Muis006
pi_70123900
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga straks even op ziekenbezoek bij een vriendin.
Ziekenhuizen . Maar we gaan beneden in het restaurant zitten, dus dat is nog wel te doen .
Wat ben je weer een zonnetje vandaag!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:04:00 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123909
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
O en gefeliciteerd Mini!! En ik vond de leeftijd tussen de 24 en 28 het leukst geloof ik. Hoewel nu ik 18 ben, het ook wel meevalt. Meestal.
.
Niet meer actief op Fok!
pi_70123930
Agde, daar komen wij zo ongeveer langs op weg naar de Pyreneeen!
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:05:02 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70123946
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat ben je weer een zonnetje vandaag!
.

Maar kom op zeg, ziekenhuizen zijn niet leuk. Maar ik vind het een beetje flauw om niet langs te gaan, omdat ík ziekenhuizen niet leuk vind. Alsof het voor haar wel leuk is om in het ziekenhuis te liggen.

Ik ga ook een grillpan kopen deze week . Heb nu al zin in streepjesvleesch .
Niet meer actief op Fok!
pi_70123970
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Mamsje mailde terug

Ben echt heel blij met mn ouders
Wat een lieve mail! Wat fijn dat ze zo achter je staan.

Laatste post over mezelf :
Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
Was een heel lief berichtje, ik werd er een beetje sentimenteel van.
pi_70123979
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee in oktober gaat ze pas naar Egypte.

.
Dat is al bijna
pi_70124049
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:08:45 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124082
Lief mailtje van je mams, Mo! . Zoiets zou de mijne ook kunnen zeggen.
Mijn moeder smst elke dag vanuit Scandinavië . "Vannacht slapen we op de boot. Op een stapelbed." "Vandaag zijn we naar Helsinki geweest." Volgens mij realiseert ze zich niet dat sms'en vanuit het buitenland prijziger is dan sms'en vanuit Nederland .
Niet meer actief op Fok!
pi_70124085
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
whehe

soms kan ik ze wel schieten, m'n ouders maar uiteindelijk houd ik zielsveel van ze en zou ik nooit andere ouders willen
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:09:00 #252
148689 Muis006
pi_70124090
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:09:09 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124101
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is al bijna
Wat jij wilt, lieffie .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:09:32 #254
244125 laziness
pi_70124118
Co
pi_70124132
Hoi Co.

Wat een lief mailtje van je moeder, Moblo.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:09:46 #256
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70124135
Ik ga maar eens naar mn werk
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:10:12 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124151
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat lief .

Als ik me kut voel krijg ik soms ineens een kaartje van m'n ouders: "Kop op! Houd de moed erin!"
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:10:53 #258
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70124175
oh, ik kwam eergisteren een duif tegen op weg naar de winkel... ik vond t vet zielig maar we konden hem niet pakken om hem te verlossen - en nou ja, brood vergaat wel, plastic is gevaarlijk zeg maar...

dus ik heb er een fail plaatje van gemaakt

pi_70124189
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Lief mailtje van je mams, Mo! . Zoiets zou de mijne ook kunnen zeggen.
Mijn moeder smst elke dag vanuit Scandinavië . "Vannacht slapen we op de boot. Op een stapelbed." "Vandaag zijn we naar Helsinki geweest." Volgens mij realiseert ze zich niet dat sms'en vanuit het buitenland prijziger is dan sms'en vanuit Nederland .
Ach, ze zal vast wel genoeg beltegoed hebben
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:11:47 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124220
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ach, ze zal vast wel genoeg beltegoed hebben
Ze heeft prepaid . En ze heeft de meneer in de winkel gevraagd of hij voor haar wilde opwaarderen .
Niet meer actief op Fok!
pi_70124273
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

whehe

soms kan ik ze wel schieten, m'n ouders maar uiteindelijk houd ik zielsveel van ze en zou ik nooit andere ouders willen
Zo hoort het ook.

Viking: zulke kleine dingen zijn juist heel fijn ja, dat ze blijkbaar toch aanvoelen dat je het even nodig hebt. Ik dacht trouwens dat je ouders stugge Friezen waren?

Kwak: het is wel een heel grappig gezicht. Daar komt 'ie vast wel weer uit.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:14:04 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70124294
ik ben er vandoor... naar de huisarts voor mn verwijzingen...
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:14:15 #263
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_70124302
dames als ik zo lees hoe lief jullie moeders zijn ga ik de mijne missen.....zo raar. Is totaal geen aanleiding voor maargoed ik ben naar mn werk tot later vandaag
SPOILER
pi_70124628
Moblo en Mini, wat lief van jullie moeders
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:23:59 #265
148689 Muis006
pi_70124673
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:24:18 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124681
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:

Viking: zulke kleine dingen zijn juist heel fijn ja, dat ze blijkbaar toch aanvoelen dat je het even nodig hebt. Ik dacht trouwens dat je ouders stugge Friezen waren?
Niks stugs aan m'n ouders, hoor . Hoe kom je daarbij? . We moeten niet over het geloof gaan praten en mijn moeder keurt zo'n beetje alles aan mijn levensstijl af, maar voor de rest kunnen we prima door één deur .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:24:41 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124697
quote:
Ga jij eens even ontbijten ipv Joe Tjoep-filmpjes te posten!
Niet meer actief op Fok!
pi_70124713
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef neen het volgende:

[..]

Die pizza had ik zaterdag ook, toen kwam iemand langs met zo'n peperding of ik dat er ook nog op wilde zei ik ja. Toen zei ze, nee jij hebt een diavolo. Oke...
Ha, ze onderschatten de peperbestendigheid van de Indo!
Mijne was bij de Vapiano, daar hadden ze alle peper- en zoutmolens (Peugeot) precies verkeerd gevuld. En zout uit de pepermolen doet het dan nog wel, maar niemand in het restaurant kreeg nog peper uit de zoutmolens
Ik baalde wel, want ik spaar altijd de korsten pizza op (hoi Kwak ), ook van de mede-eters die ze niet lusten (mietjes) en die sop ik dan lekker in heel veel olijfolie met peper en zout
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:25:44 #269
148689 Muis006
pi_70124740
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga jij eens even ontbijten ipv Joe Tjoep-filmpjes te posten!
Ben al bezig
pi_70124807
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]
mijn moeder keurt zo'n beetje alles aan mijn levensstijl af, maar voor de rest kunnen we prima door één deur .
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:32:32 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70124956
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
dames als ik zo lees hoe lief jullie moeders zijn ga ik de mijne missen.....zo raar. Is totaal geen aanleiding voor maargoed ik ben naar mn werk tot later vandaag
SPOILER
Goed punt .

Als ik weer naar huis ga neem ik een bloemetje mee voor mams, want ik ben meestal niet zo'n leuke dochter .
Niet meer actief op Fok!
pi_70124960
Hoi!

Mini, gefeliciteerd! En wat een lief sms-je van je moeder .

Cycle, dat is niet leuk om te horen... Misschien helpt het als je hem uitlegt dat je nu helemaal jezelf niet bent? Misschien even een time-out en pas weer wat afspreken als je je niet meer zo labiel voelt ofzo? Ik hoop dat het toch nog goed komt, als een echt sprookje .

Tink, wat stoer dat je nu écht gestopt bent met werken! Ik kan me voorstellen dat je je wat schuldig voelt tegenover de klanten, maar je hebt geprobeerd om het op een nette manier af te ronden.. Als dat niet wordt opgepakt, kan jij daar weinig aan doen, toch? En nu lekker vieren dat je vrij bent, die leuke baan komt vast wel goed!

Een meet in Frankrijk bij Cootje lijkt me heerlijk!

En ik ben jaloers op de collega's van CF! Zij hebben vandaag lekkere baksels .
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70124972
Van harte gefeliciteerd Mini! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70125105
Mijn lijstje ook maar even als ik toch bezig ben...

D van gister na personeelsvergadering:
-gazpacho (schrijf je dat zo?)
-2 stokbroodjes met kruidenboter
-2 verschilldende salades (grieks en mexicaans? met bonen enzo)
-stukje quiche
-ijs met frambozen

Vandaag:
O: vanillekwark met muesli
T: cappuccino en plakje ontbijtkoek
L: half bruin stokbroodje met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes
T: kiwi
T: amandelen
D: nog obekend
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70125273
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zo hoort het ook.

Kwak: het is wel een heel grappig gezicht. Daar komt 'ie vast wel weer uit.
Mijn schoonvader zei dat laatst over mijn ouders. Lááiend was ik toen. Dat ze geen allemansvriendje zijn betekent absoluut niet dat ze stug zijn
pi_70125284
Hoi Co
Zeg het maar niet te hard, van een meet op je dakterras! We hebben namelijk net een auto op LPG gekocht (zaterdag ophalen), dus ik race straks zonder bedenkingen overal heen in Europa.

En moeders
Nog wat troost voor de (ex-)jarigen: de mijne zei dolblij toen ze 60 was: "Ik ben nu veeeel gelukkiger dan toen ik 18 was en beeldschoon!"
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:44:35 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70125312
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn schoonvader zei dat laatst over mijn ouders. Lááiend was ik toen. Dat ze geen allemansvriendje zijn betekent absoluut niet dat ze stug zijn
Sowieso irritant, die vooroordelen. Ik hoop dat Mini het baseert op dingen die ik eerder gezegd heb over mijn ouders en niet op het feit dat ze Fries zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_70125358
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sowieso irritant, die vooroordelen. Ik hoop dat Mini het baseert op dingen die ik eerder gezegd heb over mijn ouders en niet op het feit dat ze Fries zijn.
Dat is ook zo ja.
Als je uit Limburg komt weet je wel dat vooroordelen over provincies niet altijd waar zijn.
pi_70125731
gefeliciteerd mini!!

Hoi co! ik reageer later op je berichtje

Zo, ik heb de hele tijd in bed gelegen en mijn humeur begint eindelijk een beetje op te klaren, voor een voorzichtig stroompje energie door mijn lijf trekken!
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:00:35 #280
236335 neen
schone schijn
pi_70125919
het lijkt niet wat het is
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:01:48 #281
244125 laziness
pi_70125969
Fijn fietsmeisje

Lau wat leuk een nieuwe auto en dan ook nog op LPG!

Vik ik ben het eens met het feit dat je altijd een ander beeld van je ouders gaf dan nu hoor. Maar dat komt ook omdat men eerder geneigd is de negatieve dingen te spuien.

Mijn meneer en ik hebben een heel mooi huur appartement in Luzern gezien en nu denken we er toch heel serieus over om direct in Zwitserland te solliciteren i.p.v. de sollicitaties hier in Nederland af te wachten
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:01:55 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70125972
Dat is goed nieuws cycle!

Mijn lunch is de veel te dure AH zomersalade met watermeloen, ananas en aardbei geworden, i.c.m. een klein bakje griekse yoghurt (0%, dus niet de caloriebom)!

pi_70126117
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef laziness het volgende:
Fijn fietsmeisje

Lau wat leuk een nieuwe auto en dan ook nog op LPG!

Vik ik ben het eens met het feit dat je altijd een ander beeld van je ouders gaf dan nu hoor. Maar dat komt ook omdat men eerder geneigd is de negatieve dingen te spuien.

Mijn meneer en ik hebben een heel mooi huur appartement in Luzern gezien en nu denken we er toch heel serieus over om direct in Zwitserland te solliciteren i.p.v. de sollicitaties hier in Nederland af te wachten
Ha, het is weer een 2ehandsje hoor Maar we zijn er dolblij mee.
En wow, Zwitserland! Dat klinkt prachtig! Maar krijg je dan niet hetzelfde probleem als nu, als jullie beiden samen gaan werken? Of is het de bedoeling ieder ergens anders te komen werken? Wel spannend, als je zoiets zomaar kan beslissen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:06:18 #284
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70126122
Ach mijn moeder is echt een geweldig tof wijf, jammer alleen dat ik totaal niets met d'r heb.
Van alle mensen die ik een warm hart toe draag heb ik met haar het minst en lijkt er amper gevoel uit haar woorden te komen in mijn richting, laat staan dat je iets van liefde voelt.

Dat is nogal eens kut, maar het is niet anders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:10:12 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70126245
Raar hè TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:13:27 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70126361
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hé TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:14:26 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70126401
quote:
Raar hé TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Daww
Zou je niet een stukje mee kunnen nemen, en die dan in je nieuwe tuin planten? Dan heb je toch een stukje bij je!

Ikzelf word overigens enigszins sjaggo van alle spammailtjes van hallmarks enzo met 'Kaartjes en kadootjes voor de leukste vaders! " enzo Okee, ze kunnen niet ruiken dat ik daar geen behoefte aan heb, maar toch Grom.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:15:26 #288
244125 laziness
pi_70126450
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ha, het is weer een 2ehandsje hoor Maar we zijn er dolblij mee.
En wow, Zwitserland! Dat klinkt prachtig! Maar krijg je dan niet hetzelfde probleem als nu, als jullie beiden samen gaan werken? Of is het de bedoeling ieder ergens anders te komen werken? Wel spannend, als je zoiets zomaar kan beslissen.
Heb je er al eerder in gereden? Nee, dan issie nieuw voor jou!

Nee alleen mijn meneer is in Nederland en dus daar buiten aan het solliciteren. Ik blijf of hier werken of ik ga eerst fatsoenlijk Duits leren e.d. voordat ik aan een baan in Zwitserland begin
Meneer heeft al eerder in Zwitserland gewoond dus vandaar dat de beslissing iets minder groot is. Al blijft het een mega stap natuurlijk
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:16:22 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70126489
Ik ga dus zo op ziekenbezoek en ik wil iets meenemen, maar ik weet niet wat! Ideeën?
Niet meer actief op Fok!
pi_70126532
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef conleche het volgende:

[..]

TGV stopt voor de deur. Srsly! Vanuit Brussel ben je er in 6 of 7 uur.!! In september maar doen dan??
September is lastig. Maar op een ander tijdstip ben ik best in voor een meet! En ik hou ook van reizen met de trein

DaD, zie je dat, Groningen is ongeveer even lang reizen als Zuid-Frankrijk voor mij
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:18:12 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70126556
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga dus zo op ziekenbezoek en ik wil iets meenemen, maar ik weet niet wat! Ideeën?
Wat te nom nom nom-en? Tijdschriftenpakket? Puzzelboekje?
pi_70126567
quote:
Raar hè TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Dat kan ik me heel goed voorstellen...

DML: hoe lang zijn jullie nu samen? Jullie zijn al best snel grote plannen aan het maken samen.
pi_70126603
Zit nu op kantoor de laatste werkzaamheden af te ronden zeg maar. Misschien maandagochtend nog even en dan kom ik hier niet meer terug. Raar gevoel wel.

Oh en mijn esprit schoentjes waarvan ik twee linkerschoenen heb ontvangen: ik moet ze terugsturen en krijg geen andere. Terwijl ik op deze 20% korting had en bovendien zijn de schoentjes uitverkocht
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:20:01 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70126626
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, zie je dat, Groningen is ongeveer even lang reizen als Zuid-Frankrijk voor mij
.

Ik wilde net zeggen: Dan mag jij ook eens een keer een teringeind afleggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_70126634
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Zit nu op kantoor de laatste werkzaamheden af te ronden zeg maar. Misschien maandagochtend nog even en dan kom ik hier niet meer terug. Raar gevoel wel.

Oh en mijn esprit schoentjes waarvan ik twee linkerschoenen heb ontvangen: ik moet ze terugsturen en krijg geen andere. Terwijl ik op deze 20% korting had en bovendien zijn de schoentjes uitverkocht
Wat stom, da's toch niet jouw fout?
pi_70126638
Tink

En Lastpost, ik ben net je verhuistopic aan het lezen en ik lach me dood om je droge commentaar Ook die beginfoto van de 'hal' intrigeert me enorm. Die lijkt niet breder dan 40 cm
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:20:30 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70126643
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat te nom nom nom-en? Tijdschriftenpakket? Puzzelboekje?
Ik kijk wel even bij de Milo in het zkh .
Niet meer actief op Fok!
pi_70126674
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat stom, da's toch niet jouw fout?
Nee maar zo schijnt hun policy te zijn Ik ga ze zometeen nog even bellen want dit vind ik echt niet leuk
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:22:59 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70126727
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee maar zo schijnt hun policy te zijn Ik ga ze zometeen nog even bellen want dit vind ik echt niet leuk
Wat een slechte service zeg .
pi_70126829
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

September is lastig. Maar op een ander tijdstip ben ik best in voor een meet! En ik hou ook van reizen met de trein

Oh, dat was me allang opgevallen! Stikjaloers. Ik had toch naar Breda moeten verhuizen in plaats van m'n lief naar Groningen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:30:37 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70127011
Luie mutsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')