abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70122281
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef progje het volgende:
Ik ben gisteren een beetje knullig verkleurd in de zon
Nina Brink?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:05:32 #177
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70122282
Fietsmeisje dat mailtje is niet leuk om te horen
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:05:37 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70122288
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:

[..]

[/b]

Dat is misschien ook wel zo ja...

VMW: ik vind hem juist wel heel erg leuk, en ben nu ook sneller uit t veld geslagen door die hormonen toestand.

Krijg net een mailtje terug:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd had
Awww

Dat klinkt niet zo goed cycle... Sterkte meis
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70122317
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Oké, thanks, ga ik even doen! Ik had toch nog een vraag over de dosering van mijn kuur.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70122337
fiets niet leuk om te horen, maar misschien wel liever nu dan over een paar maanden

Ja doei.
pi_70122373
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken

Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Pil kan je gewoon zonder recept ophalen..
Ik heb de vorige keer gewoon gebeld en gezegd welke pil ik wilde hebben... moest toen 17 euro zelf betalen... de rest werd toch nog vergoed blijkbaar
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70122401
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...
Behalve die Diane pil... omdat dat officieel een medicijn is geloof ik die toevallig ook nog werkt als anticonceptie of zoiets
pi_70122423
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:

[..]

Een maand geleden hier nog wel.....
Dus ook via het telefonisch spreekuur gedaan (dan wordt het tenminste ook vergoed)
pi_70122446
Nou, ik meen me nog te herinneren dat ik een keer de dag voor ik op vakantie ging er achter kwam dat ik niet genoeg pillen voor de vakantie had. Toen kon ik ze niet 'zomaar' ophalen (Uiteindelijk met veel gehannes toch gelukt gelukkig )

Ach, ik moet toch even bellen sowieso!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:12:36 #185
244125 laziness
pi_70122459
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:

[..]

Behalve die Diane pil... omdat dat officieel een medicijn is geloof ik die toevallig ook nog werkt als anticonceptie of zoiets
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
pi_70122509
Ik heb uhm, 3 weken geleden gewoon de apotheek hier in Hilversum gebeld waar ik nog nooit was geweest...
"Ik begreep dat je tegenwoordig gewoon de pil kunt ophalen zonder recept?"
"Ja dat klopt welke wil je hebben "
"De yaz..."
"Oke hij ligt vanmiddag voor je klaar...."

En klaar was ik...
Ze hebben wel mijn gegevens ingevoerd in de computer en konden toen ook gelijk zien waar ik verzekerd was... Maar ik hoefde dus echt niet langs de dokter...
pi_70122535
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
naja nadat ik ging switchen van de nuvaring naar wat anders, was ik helemaal klaar met de dokter bij mij..
Ik ging netjes langs om advies te vragen.. en die gozer ging kijken op een of andere internet site en een beetje lezen welke informatie er bij de pil stond, hij had er nog minder verstand van dan ik... Dus ik had echt zoiets van nutteloos om weer langs de dokter te gaan nu
pi_70122560
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja, precies.
Ben er trouwens wel achter dat ik een van de bijwerkingen van mijn oude pil (die ondertussen ook weer heb) heb, dacht altijd dat het gewoon bij mij hoorde maar merkte tussendoor dat ik met de andere pil het niet had.
Maar toch is deze het fijnste
pi_70122561
ik slik alleen de pil om niet zwanger te worden, verder bemoei ik me er niet mee misschien zou ik wel baat hebben bij een andere, maar het boeit me allemaal te weinig en ik weet er te weinig vanaf om er over na te gaan denken
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:18:51 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70122612
Terug van het CI-huis en ik heb een date met de logopediste .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_70122623
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:24:51 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70122732
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:26:33 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70122789
Dat was je kans geweest Vik!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:28:22 #194
244125 laziness
pi_70122834
Ik geloofde het wel
pi_70122871
Lijstje, is eigenlijk bijna mijn lijstje van gisteren, wan gisteren liep helemaal anders dan gepland kwa eten enzo... maar verder wel allemaal gezond

O: allbran 43% vezels met optimel chocolademelk
T: niks, ik ontbeet pas om 10 uur
L: salade van kidney beans + avocado + tomaat, dressing van azijn en zwik kruiden
T: rijstcrakcers
D: tonijn met roerbakgroente en Chinese noedels
pi_70122873
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Terug van het CI-huis en ik heb een date met de logopediste .
SPOILER
Ik dacht dat er in de spoiler zou staan 'De volgende afspraak is gepland' oder so
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:31:07 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70122916
Hihi.
Nee, ik hoef niet met haar uit. Zo leuk is ze namelijk ook weer niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_70122924
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, precies.
Ben er trouwens wel achter dat ik een van de bijwerkingen van mijn oude pil (die ondertussen ook weer heb) heb, dacht altijd dat het gewoon bij mij hoorde maar merkte tussendoor dat ik met de andere pil het niet had.
Maar toch is deze het fijnste
Stom is dat hè Het duurde zoooo lang voor ik al die kleine klachtjes aan de pil koppelde. Maar toen ik stopte wat een verschil!
pi_70122956
Ik ben trouwens eindelijk 1 kilo afgevallen na 3 weken stilstaan
pi_70122978
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stom is dat hè Het duurde zoooo lang voor ik al die kleine klachtjes aan de pil koppelde. Maar toen ik stopte wat een verschil!
Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.
Maar helemaal ermee stoppen zie ik nog niet zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')