Nina Brink?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef progje het volgende:
Ik ben gisteren een beetje knullig verkleurd in de zon
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
[/b]
Dat is misschien ook wel zo ja...
VMW: ik vind hem juist wel heel erg leuk, en ben nu ook sneller uit t veld geslagen door die hormonen toestand.
Krijg net een mailtje terug:AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd had![]()
Dat klinkt niet zo goed cycle... Sterkte meis
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oké, thanks, ga ik even doen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Pil kan je gewoon zonder recept ophalen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken![]()
Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Een maand geleden hier nog wel.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef progje het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenwoordig dus niet meer...
Behalve die Diane pil... omdat dat officieel een medicijn is geloof ik die toevallig ook nog werkt als anticonceptie of zoiets
naja nadat ik ging switchen van de nuvaring naar wat anders, was ik helemaal klaar met de dokter bij mij..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
Ja, precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh dat kan maar mijn apotheek accepteerde dat echt niet. Die verwezen me door naar de dokter. Bovendien vind ik het wel zo fijn als iemand die mijn medische historie kent samen met mij de pil uitzoekt dan dat ik op eigen houtje iets via internet uitzoek zeg maar.
Ik vind de pil wel iets waar je voorzichtig mee om moet gaan. Je wilt vaak ook niet voor niks switchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Terug van het CI-huis en ik heb een date met de logopediste.
Ik dacht dat er in de spoiler zou staan 'De volgende afspraak is gepland' oder soSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Stom is dat hèquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ben er trouwens wel achter dat ik een van de bijwerkingen van mijn oude pil (die ondertussen ook weer heb) heb, dacht altijd dat het gewoon bij mij hoorde maar merkte tussendoor dat ik met de andere pil het niet had.
Maar toch is deze het fijnste
Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stom is dat hèHet duurde zoooo lang voor ik al die kleine klachtjes aan de pil koppelde. Maar toen ik stopte
wat een verschil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |