abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70121482
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd met ' wil je morgen nog wat afspreken, of niet'?'

Is dat onaardig, of kan dat wel?

CF wat leuk, een weekendje ardennen!! wat gaan jullie doen?
Het is niet de meest vriendelijke manier om iets af te spreken, maar het kan wel volgens mij. Ik stuur eigenljk altijd dat soort mailtjes .

Pfff ik heb dr geen zin meer in ... maar, nog maar een paar uur en dan is het af ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70121502
Gaat iemand binnenkort vliegen via schiphol? Of misschien was het zelfs voor de duane Maarrr je hebt daar Jill Sander Sun (voor mannen), 75 ml voor 21 euro !!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:33:05 #153
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70121528
Zo en nu een schop onder m'n eigen kont voor het laatste dagje hard blokken Pff.
Daarna heb ik vast ook weer zin in gezond eten en sport
pi_70121538
ik had ook geen zin om aardig te zijn, ik baal gewoon dat hij gister niks meer heeft laten horen, en wil gewoon weten hoe het zit, want volgens mij vindt ie me gewoon niet leuk meer

Ok, einde gezeur nu! Thanks voor het luisteren toffe slankies
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70121619
Goedemorgen.

Well done Tink.
Geniet van de heerlijke rust.

Maar weer eens een lijstje...

Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: 3 bonbonnetjes
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: twee volkoren knackebrod met houmous
D: spinazie, aardappeltjes, eitjes

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: twee volkoren knackebrod met houmous
L: yoghurt met muesli en lijnzaad
T: augurken
D: nog onbekend
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:38:01 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70121639
cyclechick: gewoon niets meer van je laten horen.Laat hem maar even een tijdje z'n best voor je doen. Misschien heeft hij ook wel bindingsangst en loopt hij hard weg als je "te dichtbij" komt of naar zijn gevoel "te veel zeurt". Aan de andere kant moet je zelf ook nadenken of jíj wel iets wil met zo'n type. Dit soort gedoe is meestal geen voorbode voor een goede stabiele relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70121706
Hmm, menu. Geen idee nog. Waarschijnlijk zal het er ongeveer zo uit zien:

O: cruesli met melk en een beker optimel
T: 2 glazen water met beetje limonade
T: cupcake
L: wit puntje makreel
T: taart
D: wat de pot schaft

Vandaag voor de laatste keer aan de scriptie, vanmiddag versturen naar m'n collega en naar m'n vriend zodat ze het kunnen lezen. Die aanpassingen hoef ik pas zondag te verwerken ofzo, dus ik heb weer een beetje rust Morgen weer hardlopen !!
pi_70121707
Oh ja, een lijst!

O: 2 eitjes, smoothie van yoghurt, vers sinaasappelsap en superrijpe frambozen
T: appel
T: taart (eigen baksels, dus)
L: broodje halen
T: daniokwark?
S: pilates
T: walnoten
S: zumba
D: geroosterde aubergines met yoghurt-tahinprutje
T: whisky

VMW, ik vind je lunches vrij karig Kom je wel een beetje aan een fatsoenlijk aantal kcals, zo?
pi_70121708
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
ik had ook geen zin om aardig te zijn, ik baal gewoon dat hij gister niks meer heeft laten horen, en wil gewoon weten hoe het zit, want volgens mij vindt ie me gewoon niet leuk meer
Misschien had hij gewoon zijn telefoon niet aan staan?
Of sliep hij al?

Maar vind jij hém eigenlijk nog wel leuk? Als je zo snel al op iemand aan het mopperen bent, zegt dat niet veel goeds imho.
pi_70121810
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind je lunches vrij karig Kom je wel een beetje aan een fatsoenlijk aantal kcals, zo?
Ik ben vrij royaal met de muesli, dus denk het wel.
Maar misschien neem ik als T nog een snelle jelle, die moeten toch een keertje op.
pi_70121818
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop ( ) en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:46:46 #162
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70121847
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop ( ) en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:48:10 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70121873
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Even wennen
Klinkt euh... apart
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:48:22 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70121879
Ik ga zo weer vrolijk een rondje hardlopen, rustig opbouwend en ditmaal maar weer mijn astma medicaties afgestoft en ingenomen, slechter zal ik er niet mee lopen in ieder geval.
Nog geen idee wat ik als ontbijt doe, er ligt hier niets en de boodschappen worden gedaan as we speak, dus zat opties als ik weer thuis aankom.
pi_70121893
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatief
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:51:12 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70121941
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatief
Oh, is dat alternatief Je beschrijving deed mij meer denken aan de kleding van mijn dorpsgenoten. Saai, seksloos en tuttig. Maar als het t-shirt eigenlijk een jurkje is en de spijkerbroek niet zo'n zak,dan kan het wel leuk staan ja Vind het altijd zo zonde als mensen zich seksloos kleden. Hobbezakken dragen kan je over 30 jaar ook nog.
pi_70121975
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
cyclechick: gewoon niets meer van je laten horen.Laat hem maar even een tijdje z'n best voor je doen. Misschien heeft hij ook wel bindingsangst en loopt hij hard weg als je "te dichtbij" komt of naar zijn gevoel "te veel zeurt". Aan de andere kant moet je zelf ook nadenken of jíj wel iets wil met zo'n type. Dit soort gedoe is meestal geen voorbode voor een goede stabiele relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn.

Dat is misschien ook wel zo ja...

VMW: ik vind hem juist wel heel erg leuk, en ben nu ook sneller uit t veld geslagen door die hormonen toestand.

Krijg net een mailtje terug:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd had
pi_70121984
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, is dat alternatief Je beschrijving deed mij meer denken aan de kleding van mijn dorpsgenoten. Saai, seksloos en tuttig. Maar als het t-shirt eigenlijk een jurkje is en de spijkerbroek niet zo'n zak,dan kan het wel leuk staan ja Vind het altijd zo zonde als mensen zich seksloos kleden. Hobbezakken dragen kan je over 30 jaar ook nog.
Ow don't worry denk zelfs niet dat ik dat over 30 jaar aantrek
Je bent toch een vrouw dus show it
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:52:45 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70121990
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En ja een hele dag lekker joh, zeker als het zonnetje schijnt.
Heerlijk toch, ga komende week ook maar weer de stad in voor het tennis, de Rotterdam Open!
* Lastpost moet alleen even checken welke dag het lekker weer wordt aangezien het niet overdekt is.
pi_70121992
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

hihi
pi_70122216
Miss_S, doe maar een foto? Ik zie het niet zo voor me.

Cycle'tje Misschien verschillende verwachtingen. Maar rot is het zeker.
pi_70122231
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken

Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70122240
Ik ben gisteren een beetje knullig verkleurd in de zon
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:04:59 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70122269
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken

Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manier
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_70122279
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, doe maar een foto? Ik zie het niet zo voor me.

Er zullen vast foto's gemaakt worden vandaag dus dan post ik ze morgen

Mijn lijstje
8.30: geroosterde boterham
9uur: hardlopen
10uur: 2 boterhammen met 2 eieren

En verder geen idee in ieder geval wel een ijsje want die waren heel lekker dinsdag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')