Het is niet de meest vriendelijke manier om iets af te spreken, maar het kan wel volgens mij. Ik stuur eigenljk altijd dat soort mailtjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd met ' wil je morgen nog wat afspreken, of niet'?'
Is dat onaardig, of kan dat wel?
CF wat leuk, een weekendje ardennen!! wat gaan jullie doen?
Misschien had hij gewoon zijn telefoon niet aan staan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:33 schreef cyclechick het volgende:
ik had ook geen zin om aardig te zijn, ik baal gewoon dat hij gister niks meer heeft laten horen, en wil gewoon weten hoe het zit, want volgens mij vindt ie me gewoon niet leuk meer![]()
Ik ben vrij royaal met de muesli, dus denk het wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, ik vind je lunches vrij karigKom je wel een beetje aan een fatsoenlijk aantal kcals, zo?
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop () en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
Klinkt euh... apartquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Miss_S het volgende:
Hmm ik heb kleding aan op het moment dat niet echt mijn stijl is: een oversized tshirt mee een eekhoorntje erop () en een driekwart spijkerbroek
Even wennen
Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatiefquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
Oh, is dat alternatiefquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou het shirt is een soort jurkje dus daarom vind ik het wel weer leuk en de spijkerbroek is ook wel weer erg vrouwelijk dus het is niet helemaal alternatief
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
cyclechick: gewoon niets meer van je laten horen.Laat hem maar even een tijdje z'n best voor je doen. Misschien heeft hij ook wel bindingsangst en loopt hij hard weg als je "te dichtbij" komt of naar zijn gevoel "te veel zeurt". Aan de andere kant moet je zelf ook nadenken of jíj wel iets wil met zo'n type. Dit soort gedoe is meestal geen voorbode voor een goede stabiele relatie waarin je gewoon jezelf kunt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben net (voor dat ik dat mailtje kreeg) uitgebarsten in een gigantische huilbui.
gvd, ik wilde dat alles voorbij was, en ik gewoon rust in mn hoofd hadOp maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Ow don't worry denk zelfs niet dat ik dat over 30 jaar aantrekquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, is dat alternatiefJe beschrijving deed mij meer denken aan de kleding van mijn dorpsgenoten. Saai, seksloos en tuttig. Maar als het t-shirt eigenlijk een jurkje is en de spijkerbroek niet zo'n zak,dan kan het wel leuk staan ja
Vind het altijd zo zonde als mensen zich seksloos kleden. Hobbezakken dragen kan je over 30 jaar ook nog.
Heerlijk toch, ga komende week ook maar weer de stad in voor het tennis, de Rotterdam Open!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En ja een hele daglekker joh, zeker als het zonnetje schijnt.
hihiquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan aan? Ik zou in dergelijke kleding nog niet dood gevonden willen worden
Ja je moet een nieuw recept hebben. Ik heb het via het telefonisch spreekuur gedaan. Vond ik een handige manierquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Om van pil te switchen heb je een nieuw recept nodig, toch? Ik kan het nu zo bij de apotheek ophalen, maar dat kan denk ik niet voor een ander merk pil? Ik ben net 21 geworden, dus ik moet er toch zelf voor dokken![]()
Kan dat recept per telefoon veranderd worden of moet ik een afspraak maken? Ben net deze week geweest, dus dat zou ik een beetje overdreven vinden
Er zullen vast foto's gemaakt worden vandaagquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, doe maar een foto? Ik zie het niet zo voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |