Dat is ook lullig als het uitloopt met bellen en je om half 1 ofzo pas gebeld wordtquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij konden tot 12 uur gebeld worden en als je niets had gehoord was je geslaagd.
Nou ja, hoeveel mensen zullen er nu gezakt zijn? Geen honderden, in ieder geval. Dat moet met een half uurtje bekeken zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is ook lullig als het uitloopt met bellen en je om half 1 ofzo pas gebeld wordt
Ik noem Totziens gewoon zus, maar ze werd hier door anderen zusje genoemdquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij meer dan één zusje? En dan nog zoiets: zusje en jij noemen elkaar zusje... Wie is de zus en wie is het zusje?
Ik heb een broer en ben het zusje
Aha, juist!quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik noem Totziens gewoon zus, maar ze werd hier door anderen zusje genoemd![]()
Maar ik heb dus ook nog een jonger zusje, ja
Wieso? Waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb buikpijnAl een paar dagen. En ik kan vanavond wel gezond eten, maar morgen en de rest van het weekend wordt het gaarkeuken-ish, vrees ik. Het Britse equivalent van spinaziekots
En dan is het uiteindelijk toch lekker....quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:46 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga even hardlopen, geen zin maar het moet
aw, da's mooi klotequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb buikpijnAl een paar dagen. En ik kan vanavond wel gezond eten, maar morgen en de rest van het weekend wordt het gaarkeuken-ish, vrees ik. Het Britse equivalent van spinaziekots
ja precies, ik pas er goed tussenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:22 schreef ColdFeet het volgende:
Woodstock? Dan zit je natuurlijk helemaal goed met je lange haar en zo'n maxidress
En een dagje tennis kijken? Ik vind het na 5 min al saai
iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:22 schreef ColdFeet het volgende:
Woodstock? Dan zit je natuurlijk helemaal goed met je lange haar en zo'n maxidress
En een dagje tennis kijken? Ik vind het na 5 min al saai
^^^ Dat dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:37 schreef motorbloempje het volgende:
Na inlezen:voor cycle
en heel veelen
en
enzo voor Tink.. wat goed en dapper maar ook moeilijk en plots! Ik hoop dat het je de rust geeft die je even nodig hebt om te kunnen recapituleren en er weer een goede manier van handelen en leven en werken uit kunt halen die je niet zo ongelukkig en druk en stressvol maakt
Oh tof, veel plezier! Balen van je buikpijn, wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:20 schreef ColdFeet het volgende:
Met een heule groep naar de Ardennen. Helemaal in het zuiden. Ben benieuwdIk ga iig kanoen
Een beetje!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd met ' wil je morgen nog wat afspreken, of niet'?'
Is dat onaardig, of kan dat wel?
CF wat leuk, een weekendje ardennen!! wat gaan jullie doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |