Toch heb ik echt respect voor het feit dat je je werk neerlegt, ik zou het je niet nadoen en langer aan blijven modderen. Je hebt tijdig aangegeven dat je wilde stoppen, als ze je dan niet laten afbouwen, laat je altijd mensen in de steek.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
Bedankt voor jullie steun! Maar zo stoer ben ik niet hoorIk maak me toch een beetje zorgen over het feit dat ik dit bedrijf niet meer als referentie kan gebruiken en de reactie van de klanten enzo. Heb de laatste tijd toch wat steekjes laten vallen en die kan ik nu niet meer rechtbreien en dat zit me niet lekker.
En uit pure frust heb ik net twee heel grote ijsjes gegeten en 3 tequilla's gedronkenHet gaat weer lekker met de lijn.
Foto?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef ColdFeet het volgende:
Zo schattekes, de taarten zijn klaarNu maar hopen dat er morgen veeeel collega's aanwezig zijn!
Tink, eindelijk gestopt? Dat dit nu net het laatste duwtje wasFijn dat je alweer zicht hebt op iets leuks!
Zou 't nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:01 schreef P.F het volgende:
En Elisa heeft toch niet echt een EHBO tent?! Of EHBO diploma's?
Die pizza had ik zaterdag ook, toen kwam iemand langs met zo'n peperding of ik dat er ook nog op wilde zei ik ja. Toen zei ze, nee jij hebt een diavolo. Oke...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag, even voor de goede orde:
O: aardbeien met kwark, sap
T: 2 cappuccino, cracker gekookt ei
L: 2 crackers filet americain, Optimel appelkaneelkwark
T: tallboy AHbier, bakje chilichips, 10 toffifee, groot stuk stokbrood met oude kaas, ons drop, ons snoep
D: salade met garnalen, stukje pizza diavolo, glas witte wijn
Hè, dat valt best mee nog als ik het zo bekijk.
Hihi, zoiets zat ik me ook al af te vragen. Wat dat is met die EHBO-tent de hele tijdquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:01 schreef P.F het volgende:
En Elisa heeft toch niet echt een EHBO tent?! Of EHBO diploma's?
heb jij de oorlog nog meegemaakt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:06 schreef motorbloempje het volgende:
goeiemorgen!smsje van mn zusje gehad.
vinnik toch wel heel leuk
Vandaag spannende dagik hoop zó dat ze slaagt!!
Zo maar's opstaan, wakker worden en bijlezen en naar werk (of andersom).
En mn oorlogswond doet pijn
balen zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef cyclechick het volgende:
Ik voel me echt onwijs kut, zonder aanwijsbare reden. heb ook weer t idee dat t met mcgiro niets gaat worden..denk dat ik zondag, dan heb ik die nuvaring 3 weken in, hem eruithaal en nooit meer een nieuwe in doe. dit slaat echt nergens op
einde egopost en nu ga ik slapen
Il Duderinoquote:
Haha ja spannend he! Ik heb hetzelfde hoor.. M'n zusje heeft er een hard hoofd in dat ze geslaagd is, maar ik denk dat de vlag gewoon uit kanquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik post 't meteeeeeen!
wel eng (voor mezelf, egopost), dan moet ik dus weer naar mn oude school begin juli, naar naar diploma-uitrijking.. heb eigenlijk geen zin om mensen uit m'n oude leventje terug te zien enzo![]()
terwijl ze aan de andere kant ook wel mogen zien hoe geweldig ik er tegenwoordig uit zie en zulks
(zei zij, met bijna 70kg na een avondje zuipen en wokken op de weegschaal
)
Wellicht dus dé manier om voor eens en voor altijd van die schurken af te zijn(qua mindset). Blijkbaar beïnvloeden ze je nog steeds,een beetje? en kun je ze hierna gewoon een plaatsje geven(de wc ofzo).quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik post 't meteeeeeen!
wel eng (voor mezelf, egopost), dan moet ik dus weer naar mn oude school begin juli, naar naar diploma-uitrijking.. heb eigenlijk geen zin om mensen uit m'n oude leventje terug te zien enzo![]()
terwijl ze aan de andere kant ook wel mogen zien hoe geweldig ik er tegenwoordig uit zie en zulks
(zei zij, met bijna 70kg na een avondje zuipen en wokken op de weegschaal
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |