veel docenten en allemaal van die 'prominenten' van toneelquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:21 schreef ColdFeet het volgende:
Oh my, wat ben je toch een fatty, MoBlo. 70 kilo
Verwacht je veel oude bekenden tegen te komen? Wel rot dat dat nog zo'n grote rol speelt
Boh, ik ben alweer een halfuur op het werkGa vanmiddag maar bijtijds naar huis
Zullen die alles niet al weten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
veel docenten en allemaal van die 'prominenten' van toneeldie altijd en overal aanwezig zijn
maar ik denk/vermoed/hoop dat als ik ze een keer onder ogen kom en met opgeheven hoofd ze verder kan negeren
dat het allemaal een mooi afgesloten boek zal zijn.. tenminste, dat staat in de planning
en owh.. ik ben zo zenuwachtig voor mn zussie![]()
Ik hoop zo dat ze hetzelfde diploma mag ontvangen als dat ik kreeg en dat zij wel haar studie (ze gaat Kunstmatige Intelligentie studeren in Utrecht) af zal maken
Ik weet niet.. krijg een beetje gemixte signalen, maar durf niet te zeggen of mijn hormonale toestand spoken maakt, of dat het echt zo isquote:
veel plezier bij de leuke logopedistequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga zo naar het CI-huis. Maar ik moet een evaluatieformulier meenemen, maar die kan ik niet vinden. Maar ik doe ook niet heel veel moeite om hem te vinden. Als ik hem 'vergeet' kan ik nog een keer terug en dan zie ik de logopediste miss nog een keer![]()
. Nah, dan stuur ik hem op
.
vast welquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zullen die alles niet al weten?![]()
Ach joh, komt goed allemaal.
Mijn zusje krijgt vandaag ook de uitslag
Wat ontzettend naar!quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik weet niet.. krijg een beetje gemixte signalen, maar durf niet te zeggen of mijn hormonale toestand spoken maakt, of dat het echt zo is![]()
Maar bijv maandag na de training, reed hij zo hop de andere kant op met een halve ' doei' ipv gewoon even 1 sec te stoppen om gedag te zeggen. gister heeft ie zowat helemaal geen woord gewisseld met me, alleen was hij wel degene die me kwam zoeken nadat ik was verdwaald (maar hij zit ook int bestuur, dus is ook zijn taak) en toen ik thuis was stuurde ik 'm nog een smsje, heb ik niks op terug... we zouden wellicht morgen naar het strand (wordt alleen kutweer) maar nog geeen idee of dat doorgaat en ik heb geen zin om steeds degene te zijn die alles moet initieren.![]()
Deze x ist dus niet mijn bindingsangst![]()
heb nuvaring er net uitgetrokken, gister met een slaappil op gaan slapen, ga zo de ha bellen om te vragen of dat ding er wel zomaar uitmag, midden in de cyclus, maar hier heb ik geen zin meer inlijk wel een labiele depressieve trut
Ik ga haar niet opeten hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
veel plezier bij de leuke logopediste![]()
Bel die mannelijke huisarts, die hebben daar echt ook wel ervaring meequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:32 schreef cyclechick het volgende:
De huisarts is er niet en niet bereikbaar vandaag. Voor dringende zaken, wel haar collega (een man en die ken ik niet). Maargoed tisniet echt dringend, maar ik wil gewoon weten of ik 'm er zomaar uit mag halen. wat nu?
Met mij wil je niet duimen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vast welook hoe fabulous geil ik er tegenwoordig uit zie (
ik zie eruit als een lijk op 't moment) maar ik ga even bewijzen dat het geen photoshop is
![]()
en dan kunnen we samen duimen...![]()
Oh, bij mijn zusje is het een gevalletje 'Hopelijk mag ze nog een her doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vast welook hoe fabulous geil ik er tegenwoordig uit zie (
ik zie eruit als een lijk op 't moment) maar ik ga even bewijzen dat het geen photoshop is
![]()
en dan kunnen we samen duimen...![]()
Ik dacht alquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawel!
3 duimende zussen in een Slank topic, dat moet komen, toch??
Hmm okee.. Vroegaaah, belde de school tussen 3 en 4 (tussen 2 en 3 als je gezakt was) maar ik weet niet of dat nog zo isquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
wij werden vanaf 2 uur gebeld.. is volgens mij landelijk zo?
Heb jij meer dan één zusje? En dan nog zoiets: zusje en jij noemen elkaar zusje... Wie is de zus en wie is het zusje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh, bij mijn zusje is het een gevalletje 'Hopelijk mag ze nog een her doen'
![]()
Gelukkig heeft ze al een diploma op zak, heeft ze iig iets
Ja, dat. Bij een onbekende mannelijke huisarts voor een uitstrijkje, dat zou ik liever mijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bel die mannelijke huisarts, die hebben daar echt ook wel ervaring mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |