abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70120159
Ik weet nog de eerste keer dat ik zakte... ik had als enige nog hoop, en mn moeder zat in Engeland op de dag dat ik gebeld werd. Gezakt.. tranen met tuiten.. ze hadden toch maar een vlag gekocht, maargoed, die kon niet uit.. Die heeft een jaar lang bij mij in het trapgat gestaan

Mn zusje staat er beter voor dan ik bij de eerste poging, dus ik denk dat het wel goed komt, maargoed, ik heb geen enkel zicht op wat ze doet en heeft gedaan, dus eigenlijk kan ik er ook niets nuttigs over zeggen Sinds zij in de 3e zit ofzo ben ik 't huis al uit

En ik denk ook wel dat ik met een stalen (echte!) glimlach die mensen tegemoet zal zien, met een arrogante en venijnige blik als ze raar durven te kijken en ga aan al mijn docenten die ik spreek mn verloofde voorstellen

M'n verloofde, wat klinkt dat mooi

Ja doei.
pi_70120187
Mogguh
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70120218
Oh my, wat ben je toch een fatty, MoBlo. 70 kilo

Verwacht je veel oude bekenden tegen te komen? Wel rot dat dat nog zo'n grote rol speelt

Boh, ik ben alweer een halfuur op het werk Ga vanmiddag maar bijtijds naar huis
pi_70120258
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:21 schreef ColdFeet het volgende:
Oh my, wat ben je toch een fatty, MoBlo. 70 kilo

Verwacht je veel oude bekenden tegen te komen? Wel rot dat dat nog zo'n grote rol speelt

Boh, ik ben alweer een halfuur op het werk Ga vanmiddag maar bijtijds naar huis
veel docenten en allemaal van die 'prominenten' van toneel die altijd en overal aanwezig zijn maar ik denk/vermoed/hoop dat als ik ze een keer onder ogen kom en met opgeheven hoofd ze verder kan negeren dat het allemaal een mooi afgesloten boek zal zijn.. tenminste, dat staat in de planning

en owh.. ik ben zo zenuwachtig voor mn zussie Ik hoop zo dat ze hetzelfde diploma mag ontvangen als dat ik kreeg en dat zij wel haar studie (ze gaat Kunstmatige Intelligentie studeren in Utrecht) af zal maken
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:25:23 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70120264
Goedemorgen .

Ik ga zo naar het CI-huis. Maar ik moet een evaluatieformulier meenemen, maar die kan ik niet vinden. Maar ik doe ook niet heel veel moeite om hem te vinden. Als ik hem 'vergeet' kan ik nog een keer terug en dan zie ik de logopediste miss nog een keer . Nah, dan stuur ik hem op .
Niet meer actief op Fok!
pi_70120290
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

veel docenten en allemaal van die 'prominenten' van toneel die altijd en overal aanwezig zijn maar ik denk/vermoed/hoop dat als ik ze een keer onder ogen kom en met opgeheven hoofd ze verder kan negeren dat het allemaal een mooi afgesloten boek zal zijn.. tenminste, dat staat in de planning

en owh.. ik ben zo zenuwachtig voor mn zussie Ik hoop zo dat ze hetzelfde diploma mag ontvangen als dat ik kreeg en dat zij wel haar studie (ze gaat Kunstmatige Intelligentie studeren in Utrecht) af zal maken
Zullen die alles niet al weten?

Ach joh, komt goed allemaal.

Mijn zusje krijgt vandaag ook de uitslag
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70120315
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 07:28 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

balen zeg wrom ni?
Ik weet niet.. krijg een beetje gemixte signalen, maar durf niet te zeggen of mijn hormonale toestand spoken maakt, of dat het echt zo is

Maar bijv maandag na de training, reed hij zo hop de andere kant op met een halve ' doei' ipv gewoon even 1 sec te stoppen om gedag te zeggen. gister heeft ie zowat helemaal geen woord gewisseld met me, alleen was hij wel degene die me kwam zoeken nadat ik was verdwaald (maar hij zit ook int bestuur, dus is ook zijn taak) en toen ik thuis was stuurde ik 'm nog een smsje, heb ik niks op terug... we zouden wellicht morgen naar het strand (wordt alleen kutweer) maar nog geeen idee of dat doorgaat en ik heb geen zin om steeds degene te zijn die alles moet initieren.
Deze x ist dus niet mijn bindingsangst

heb nuvaring er net uitgetrokken, gister met een slaappil op gaan slapen, ga zo de ha bellen om te vragen of dat ding er wel zomaar uitmag, midden in de cyclus, maar hier heb ik geen zin meer in lijk wel een labiele depressieve trut
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70120319
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Ik ga zo naar het CI-huis. Maar ik moet een evaluatieformulier meenemen, maar die kan ik niet vinden. Maar ik doe ook niet heel veel moeite om hem te vinden. Als ik hem 'vergeet' kan ik nog een keer terug en dan zie ik de logopediste miss nog een keer . Nah, dan stuur ik hem op .
veel plezier bij de leuke logopediste
pi_70120345
De huisarts is er niet en niet bereikbaar vandaag. Voor dringende zaken, wel haar collega (een man en die ken ik niet). Maargoed tisniet echt dringend, maar ik wil gewoon weten of ik 'm er zomaar uit mag halen. wat nu?
pi_70120361
Goedemorgen allemaal
Mijn weegschaal deed een beetje raar, heb allerlei gewichten zien maar goed wat ik in de spiegel zag was erg goed
Ik vind het wel tof dat buikspieroefeningen tenminste iets is dat ik meteen aan mijn lichaam kan zien.
pi_70120363
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zullen die alles niet al weten?

Ach joh, komt goed allemaal.

Mijn zusje krijgt vandaag ook de uitslag
vast wel ook hoe fabulous geil ik er tegenwoordig uit zie ( ik zie eruit als een lijk op 't moment) maar ik ga even bewijzen dat het geen photoshop is

en dan kunnen we samen duimen...
Ja doei.
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:34:25 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70120380
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik weet niet.. krijg een beetje gemixte signalen, maar durf niet te zeggen of mijn hormonale toestand spoken maakt, of dat het echt zo is

Maar bijv maandag na de training, reed hij zo hop de andere kant op met een halve ' doei' ipv gewoon even 1 sec te stoppen om gedag te zeggen. gister heeft ie zowat helemaal geen woord gewisseld met me, alleen was hij wel degene die me kwam zoeken nadat ik was verdwaald (maar hij zit ook int bestuur, dus is ook zijn taak) en toen ik thuis was stuurde ik 'm nog een smsje, heb ik niks op terug... we zouden wellicht morgen naar het strand (wordt alleen kutweer) maar nog geeen idee of dat doorgaat en ik heb geen zin om steeds degene te zijn die alles moet initieren.
Deze x ist dus niet mijn bindingsangst

heb nuvaring er net uitgetrokken, gister met een slaappil op gaan slapen, ga zo de ha bellen om te vragen of dat ding er wel zomaar uitmag, midden in de cyclus, maar hier heb ik geen zin meer in lijk wel een labiele depressieve trut
Wat ontzettend naar! . Heel herkenbaar hoor. Ik weet niet of het van de pil komt (of dat ik gewoon zo ben ), maar ik ben ook zo'n labielo in dit soort situaties.
Ik zou hem gewoon een luchtig sms'je sturen met: "Hey gaan we nog naar het strand morgen?". Of je kunt hem bellen, maar misschien klinkt je stem van de zenuwen wat trillerig ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:34:41 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70120385
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:30 schreef cyclechick het volgende:

[..]

veel plezier bij de leuke logopediste
Ik ga haar niet opeten hoor .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:36:02 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_70120407
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:32 schreef cyclechick het volgende:
De huisarts is er niet en niet bereikbaar vandaag. Voor dringende zaken, wel haar collega (een man en die ken ik niet). Maargoed tisniet echt dringend, maar ik wil gewoon weten of ik 'm er zomaar uit mag halen. wat nu?
Bel die mannelijke huisarts, die hebben daar echt ook wel ervaring mee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70120419
Na inlezen: voor cycle

en heel veel en en enzo voor Tink.. wat goed en dapper maar ook moeilijk en plots! Ik hoop dat het je de rust geeft die je even nodig hebt om te kunnen recapituleren en er weer een goede manier van handelen en leven en werken uit kunt halen die je niet zo ongelukkig en druk en stressvol maakt
Ja doei.
pi_70120422
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vast wel ook hoe fabulous geil ik er tegenwoordig uit zie ( ik zie eruit als een lijk op 't moment) maar ik ga even bewijzen dat het geen photoshop is

Met mij wil je niet duimen?
pi_70120426
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, bij mijn zusje is het een gevalletje 'Hopelijk mag ze nog een her doen '

Gelukkig heeft ze al een diploma op zak, heeft ze iig iets
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70120445
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Met mij wil je niet duimen?
jawel!

3 duimende zussen in een Slank topic, dat moet komen, toch??

Ja doei.
pi_70120464
ja, ook nog even voor tink, knap dat je die knoop zo hebt doorgehakt!

En ik duim voor alle broertjes, zusjes, familie en vrienden van, die de examenuitslag krijgen!

Ga inderdaad toch maar gewoon de collega huisarts bellen, jammer dan. Ik wil het gewoon nu weten, want ik moet dat spul geen dag langer in mijn lijf
pi_70120479
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jawel!

3 duimende zussen in een Slank topic, dat moet komen, toch??

Ik dacht al

Jaaa duimende zussen

Mijn zusje weet nog helemaaal niet wanneer ze gebeld wordt, ze denkt 's middags maar dat is ook zo ruim genomen?
pi_70120517
Krijgt VWO vandaag de uitslag? Idd succes voor alle familieleden

Ik ga even hardlopen, geen zin maar het moet
pi_70120526
wij werden vanaf 2 uur gebeld.. is volgens mij landelijk zo?
Ja doei.
pi_70120552
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
wij werden vanaf 2 uur gebeld.. is volgens mij landelijk zo?
Hmm okee.. Vroegaaah, belde de school tussen 3 en 4 (tussen 2 en 3 als je gezakt was) maar ik weet niet of dat nog zo is

Er zijn trouwens ook scholen die morgen pas bellen..
  donderdag 18 juni 2009 @ 08:49:45 #124
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70120575
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh, bij mijn zusje is het een gevalletje 'Hopelijk mag ze nog een her doen '

Gelukkig heeft ze al een diploma op zak, heeft ze iig iets
Heb jij meer dan één zusje? En dan nog zoiets: zusje en jij noemen elkaar zusje... Wie is de zus en wie is het zusje?

Ik heb een broer en ben het zusje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70120579
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:36 schreef Adelante het volgende:

[..]

Bel die mannelijke huisarts, die hebben daar echt ook wel ervaring mee
Ja, dat. Bij een onbekende mannelijke huisarts voor een uitstrijkje, dat zou ik liever mijden Maar even wat informatie inwinnen kan toch geen kwaad? Het is maar telefonisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')