wij gaan ook 3 weken lang door Frankijk rijdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Waar zit je in Frankrijk Co? In Juli gaan wij een beetje door Frankrijk reizen, dus als je er dan zit kunnen we best langskomen heurr
Ik wilquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef conleche het volgende:
Liefjens!! Even snel zwaaien vanaf het dakterras, waar ik zit te ontbijten met brood met nutella.(en ook nog een lik frambozenjam.
)
We kúnnen natuurlijk een keer een meet hier doen!!
Ik zit in Agde, maar ben de 3e juli weer terug, omdat de vierde Lenny Kravitz is!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Waar zit je in Frankrijk Co? In Juli gaan wij een beetje door Frankrijk reizen, dus als je er dan zit kunnen we best langskomen heurr
TGV stopt voor de deur. Srsly! Vanuit Brussel ben je er in 6 of 7 uur.!! In september maar doen dan??quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wilKun je er een beetje komen met de trein?
Oh jammer, want ik had het wel leuk gevonden! Maar ik ga pas half juli hoor, voor het geval je weer terug gaat na LKquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zit in Agde, maar ben de 3e juli weer terug, omdat de vierde Lenny Kravitz is!!(ik leef tegenwoordig van het ene leuke ding naar het andere
)
Anders was dat wel leuk geweest, m'n dochter op bezoek!!
Nee in oktober gaat ze pas naar Egypte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh jammer, want ik had het wel leuk gevonden! Maar ik ga pas half juli hoor, voor het geval je weer terug gaat na LKgaaf trouwens, een concert van Lenny Kravitz
Je ging toch ook al bijna op vakantie naar Egypte?
![]()
Wat ben je weer een zonnetje vandaag!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga straks even op ziekenbezoek bij een vriendin.
Ziekenhuizen. Maar we gaan beneden in het restaurant zitten, dus dat is nog wel te doen
.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
O en gefeliciteerd Mini!!En ik vond de leeftijd tussen de 24 en 28 het leukst geloof ik. Hoewel nu ik 18 ben, het ook wel meevalt. Meestal.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben je weer een zonnetje vandaag!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:Wat een lieve mail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mamsje mailde terug![]()
Ben echt heel blij met mn ouders![]()
Wat fijn dat ze zo achter je staan.
Laatste post over mezelf:
Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
Was een heel lief berichtje, ik werd er een beetje sentimenteel van.
Are you pondering what I'm pondering?
Dat is al bijnaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee in oktober gaat ze pas naar Egypte..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
O en gefeliciteerd Mini!!En ik vond de leeftijd tussen de 24 en 28 het leukst geloof ik. Hoewel nu ik 18 ben, het ook wel meevalt. Meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |