Ha, het is weer een 2ehandsje hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef laziness het volgende:
Fijn fietsmeisje![]()
Lau wat leuk een nieuwe auto en dan ook nog op LPG!
Vik ik ben het eens met het feit dat je altijd een ander beeld van je ouders gaf dan nu hoor. Maar dat komt ook omdat men eerder geneigd is de negatieve dingen te spuien.
Mijn meneer en ik hebben een heel mooi huur appartement in Luzern gezien en nu denken we er toch heel serieus over om direct in Zwitserland te solliciteren i.p.v. de sollicitaties hier in Nederland af te wachten
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hé TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Dawwquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hé TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
Heb je er al eerder in gereden? Nee, dan issie nieuw voor jou!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ha, het is weer een 2ehandsje hoorMaar we zijn er dolblij mee.
En wow, Zwitserland! Dat klinkt prachtig! Maar krijg je dan niet hetzelfde probleem als nu, als jullie beiden samen gaan werken? Of is het de bedoeling ieder ergens anders te komen werken? Wel spannend, als je zoiets zomaar kan beslissen.
September is lastig. Maar op een ander tijdstip ben ik best in voor een meet! En ik hou ook van reizen met de treinquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef conleche het volgende:
[..]
TGV stopt voor de deur. Srsly! Vanuit Brussel ben je er in 6 of 7 uur.!! In september maar doen dan??
Wat te nom nom nom-en? Tijdschriftenpakket? Puzzelboekje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga dus zo op ziekenbezoek en ik wil iets meenemen, maar ik weet niet wat! Ideeën?
Dat kan ik me heel goed voorstellen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Raar hè TJ, dat het verdriet zomaar ineens op kan spelen. Mijn man en ik overwegen te verhuizen naar een andere stad en bij het idee de appelboom achter te moeten laten die mijn vader vlak voor zijn sterven bij ons geplant heeft, barstte ik net in huilen uit
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, zie je dat, Groningen is ongeveer even lang reizen als Zuid-Frankrijk voor mij
Wat stom, da's toch niet jouw fout?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Zit nu op kantoor de laatste werkzaamheden af te ronden zeg maar. Misschien maandagochtend nog even en dan kom ik hier niet meer terug. Raar gevoel wel.
Oh en mijn esprit schoentjes waarvan ik twee linkerschoenen heb ontvangen: ik moet ze terugsturen en krijg geen andere. Terwijl ik op deze 20% korting had en bovendien zijn de schoentjes uitverkocht
Ik kijk wel even bij de Milo in het zkhquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat te nom nom nom-en? Tijdschriftenpakket? Puzzelboekje?
Nee maar zo schijnt hun policy te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat stom, da's toch niet jouw fout?
Wat een slechte service zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar zo schijnt hun policy te zijnIk ga ze zometeen nog even bellen want dit vind ik echt niet leuk
Oh, dat was me allang opgevallen! Stikjaloers. Ik had toch naar Breda moeten verhuizen in plaats van m'n lief naar Groningen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
September is lastig. Maar op een ander tijdstip ben ik best in voor een meet! En ik hou ook van reizen met de trein
DaD, zie je dat, Groningen is ongeveer even lang reizen als Zuid-Frankrijk voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |