Wat een timing.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
ENNNNN: Mini is vandaag jarigGefeliciteeeeeeerd
Cheesecake gelukt?
dit was een gewone met dunne bodem. zo'n italiaanse pizza....standaard... ik vondde randjes lekker want dat was brood met een beetje pizzasmaak... niet zo tomatig als de restquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:58 schreef P.F het volgende:
Ik vind kwak en haar pizza lief! Je hebt heel veel soorten pizza, sommige randjes zijn lekkerder dan anderen.
Volgens mij is dat de microgynon30 maar dan onder de goedkopere naam. Ik had 'm eerst ook maar heb de 'echte' geeist omdat ik wel degelijk verschil merkte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:34 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wil dus niet helemaal stoppen. Maar ik slik nu Rivegidon ofzo, omdat dat de 'goedkoopste' is. En eigenlijk vind ik dat belachelijk, want het is toch iets wat zó veel invloed heeft op je lichaam.
Maargoed, misschien ligt het wel niet aan de pil en ben ik gewoon van mijzelf labiel en gevoelig voor hoofdpijn
Jeetje, dat is echt jong!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, best raar. Maar ik was ook 12 ofzo toen ik met de pil begon, dus weet niet wat nu bij mijn lichaam hoort of door de pil komt.
Maar helemaal ermee stoppen zie ik nog niet zitten
Ja klopt, ik had eerst microgynon 30, toen een vervanger en nu rivegidon..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef laziness het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de microgynon30 maar dan onder de goedkopere naam. Ik had 'm eerst ook maar heb de 'echte' geeist omdat ik wel degelijk verschil merkte.
Ik vond 24 echt een topjaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Dankjewel allemaal.
Ik ben 23 geworden. Nu breekt zo'n beetje de leeftijd aan dat een jaar erbij niet beter is.
Wat een schatje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mamsje mailde terug![]()
Ben echt heel blij met mn ouders![]()
Ja doei.
I'm in!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef conleche het volgende:
Liefjens!! Even snel zwaaien vanaf het dakterras, waar ik zit te ontbijten met brood met nutella.(en ook nog een lik frambozenjam.
)
We kúnnen natuurlijk een keer een meet hier doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |