whehequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een lieve mail!Wat fijn dat ze zo achter je staan.
Laatste post over mezelf:
Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
Was een heel lief berichtje, ik werd er een beetje sentimenteel van.
Wat liefquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een lieve mail!Wat fijn dat ze zo achter je staan.
Laatste post over mezelf:
Je post deed me denken aan een smsje dat ik vannacht om 12 uur van m'n moeder kreeg, daar stond in dat ze weer terugdachten aan 23 jaar geleden, toen ze met mij thuiskwamen uit het ziekenhuis en heel hard Isn't she lovely hebben gedraaid.
Was een heel lief berichtje, ik werd er een beetje sentimenteel van.
Ach, ze zal vast wel genoeg beltegoed hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Lief mailtje van je mams, Mo!. Zoiets zou de mijne ook kunnen zeggen.
Mijn moeder smst elke dag vanuit Scandinavië. "Vannacht slapen we op de boot. Op een stapelbed." "Vandaag zijn we naar Helsinki geweest." Volgens mij realiseert ze zich niet dat sms'en vanuit het buitenland prijziger is dan sms'en vanuit Nederland
.
Ze heeft prepaidquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, ze zal vast wel genoeg beltegoed hebben
Zo hoort het ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe
soms kan ik ze wel schieten, m'n oudersmaar uiteindelijk houd ik zielsveel van ze en zou ik nooit andere ouders willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks stugs aan m'n ouders, hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Viking: zulke kleine dingen zijn juist heel fijn ja, dat ze blijkbaar toch aanvoelen dat je het even nodig hebt. Ik dacht trouwens dat je ouders stugge Friezen waren?
Ga jij eens even ontbijten ipv Joe Tjoep-filmpjes te posten!quote:
Ha, ze onderschatten de peperbestendigheid van de Indo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef neen het volgende:
[..]
Die pizza had ik zaterdag ook, toen kwam iemand langs met zo'n peperding of ik dat er ook nog op wilde zei ik ja. Toen zei ze, nee jij hebt een diavolo. Oke...
Ben al bezigquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij eens even ontbijten ipv Joe Tjoep-filmpjes te posten!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mijn moeder keurt zo'n beetje alles aan mijn levensstijl af, maar voor de rest kunnen we prima door één deur.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
dames als ik zo lees hoe lief jullie moeders zijn ga ik de mijne missen.....zo raar. Is totaal geen aanleiding voor maargoed ik ben naar mn werk tot later vandaagGoed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ik weer naar huis ga neem ik een bloemetje mee voor mams, want ik ben meestal niet zo'n leuke dochter.
Niet meer actief op Fok!
Mijn schoonvader zei dat laatst over mijn ouders. Lááiend was ik toen. Dat ze geen allemansvriendje zijn betekent absoluut niet dat ze stug zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Viking: zulke kleine dingen zijn juist heel fijn ja, dat ze blijkbaar toch aanvoelen dat je het even nodig hebt. Ik dacht trouwens dat je ouders stugge Friezen waren?
Kwak: het is wel een heel grappig gezicht.Daar komt 'ie vast wel weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |