quote:Previously on Cokehoer-gate:
Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde voor het oog van gans de natie, is Adam tijdens een korte nuchtere periode tot de ontdekking gekomen dat hij al 10 jaar niet gecompliet wordt.
Hier compliet Ptwiesja nog wel
Hij zoekt zijn heil bij de in die kringen populaire en altijd beschikbare buitenvrouw Micky Hoogendijk, bekend van eerdere homewreckpogingen bij bijvoorbeeld Ruud de Wild.nl en de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom) en verbreekt het 20-jarige huwelijk.
Een totaal geshockte en in elkaar geklapte Ptwiesja blijft achter met een rancuneuze dochter en schakelt ohw joy de roddelpers in.
Adam en Micky richten zich later ook naar de pers om snel te vertellen hoe Micky Adam compliet en hoe het leven weer alle kleuren heeft nu Adam weg is bij zijn 60-jarige Ptwiesja.
Laatste bekend gemaakte items: Micky wil een baby en green card van Adam en ze is hiervoor bereid tot veel.
(schaamteloos gekopieerd uit vorige OP)quote:Briljante stukjes uit vorig topic, door Nadine26:
"Het is een very candid interview met Micky, die totally leegloopt, met rochels en al, en she opens up like never before, over de eerste ontmoeting. Ze vertelt over Adam die haar off her feet swept en die haar kissed on the mouth en ze begrepen allebei niet what happened, ze hadden nooit geweten dat such strong feelings überhaupt existed tussen people. Uit het interview blijkt dat er tussen hen echt magic is, with stars and stripes and stuff like that. Maar basically - en dat is dus de tragic downside van hun love affair - zitten ze enorm in hun stomach met Christina. Maar Micky en Adam zijn strong people, ze staan met two legs on the groud en ze zullen zich er wel through hitten, met the two of them, so to speak.
Overigens is het Grazia-interview specifiek bedoeld voor Christina. Ze proberen op deze manier naar haar out te reachen, zeg maar. In other words: ze hadden rather géén interview gegeven, maar de situation met Christina just called for it. Want dat meisje moet the truth kennen, dat is all that matters, eigenlijk.
Verder moet het best embarassing voor Micky zijn geweest om te poseren bij de desperate message die Adam aan zijn dochter stuurt, via deze painfull way, want normale mensen doen zoiets face to face, of desnoods door de phone, maar then again: Micky wil natuurlijk een good impression op Christina maken en dan is het ook weer so stupid om te poseren met een plastic bag on your head."
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef JaneDoe het volgende:
Ik móest gewoon weg. Micky bood me daarop haar huis aan om een veilig heenkomen te hebben en in alle rust bij te komen (aldus Eddem, red)
like duh
ik ik ik ik ik ... mijn mijn mijn .... wat een held op sokkenquote:maar het was onmogelijk om te blijven. Ik probeerde mijn gevoelens op een rijtje te zetten terwijl Patricia en Christina zo verdrietig en boos waren. Ik móest gewoon weg. Micky bood me daarop haar huis aan om een veilig heenkomen te hebben en in alle rust bij te komen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja denk je?! Da's toch wel heel erg voor zeg maar gewone liefdes hoor. als je liefde van hun kaliber ervaart dan is dat toch meer biologische yoghurt met organische meusli ofzo.
Ze hebben er ook fijn zo'n unlikable fotopicturrrre voor genomen.quote:
Denk je?quote:
Iedereen kan een berichtje plaatsen op Twitters bij Christina,maar ze opent niet alles, denk ik ,lijkt me ook wel logisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:52 schreef Duderella het volgende:
Is Chrissie al ingelicht over dit topic, door een ervaren twitteraar?
Ik weet het echt niet, ik koop mijn krant nog in de kiosk en zo, dus ik loop ik vast achter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Iedereen kan een berichtje plaatsen op Twitters bij Christina,maar ze opent niet alles, denk ik ,lijkt me ook wel logisch.
Je wat?!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, ik koop mijn krant nog in de kiosk en zo, dus ik loop ik vast achter.
Do tell!quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:55 schreef Shitney het volgende:
Had er trouwens al iemand gezegd dat Mickey over haar leeftijd liegt?
Ik ook niet. Fronste mijn eyebrows al toen ik las dat ze younger zou zijn than ik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:11 schreef Vivi het volgende:
Enlighten ons(Niet that ik ben surprised!)
Wordt ze overspoeld met berichtjes dan? Zo een BN-er is het toch niet echt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Iedereen kan een berichtje plaatsen op Twitters bij Christina,maar ze opent niet alles, denk ik ,lijkt me ook wel logisch.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:11 schreef Vivi het volgende:
Enlighten ons(Niet that ik ben surprised!)
Nou, ze is geen 38 dus, ha!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:18 schreef Eef999 het volgende:
In het boek over de bomaanslag staat dat ze geboren is op 8 juni 1970 te Amsterdam
Also!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:22 schreef Scandalous het volgende:
Dat verhaal over die koelkast!
mijn vriend mijn co-pilot
You're welcomequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thanks voor het scannen van de articles!
I have dr ff lekker van genoten!
lol, ok, da's wel een inkopper jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval dat goed doordenken niet laten plaatsvinden in het huis van je nieuwe 'liefde'. Op haar verzoek.
Dat is dan een nogal beledigende farce. Beetje nadenken tijdens het nieuwe neuken.
Ja, verrassend hè? Ik dacht dat dit hele gebeuren zou ondersneeuwen onder Jan en Yolanthe, maar daar heeft Mikky een mooi stokje voor gestoken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Catch22- het volgende:
lullen jullie nu al 6 topics vol over deze kolder?
Yep, en we zijn not yet kompliet. So we karriën nog even door. Ok?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Catch22- het volgende:
Daar lullen we dan ook al het 16de topic over volquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, verrassend hè? Ik dacht dat dit hele gebeuren zou ondersneeuwen onder Jan en Yolanthe, maar daar heeft Mikky een mooi stokje voor gestoken.
Yeps, onderschat het empathische en emotionele inlevingsvermogen van vrouwen niet, het gros dat hier post kan bijna aan den lijve voelen hoe het voor la Paay moet voelen ...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Catch22- het volgende:
het wachten is op de luuuuuve babyquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en we zijn not yet kompliet. So we karriën nog even door. Ok?
Long live het new neuken.![]()
als je zo een zwaar leven gehad hebt als zij dan zou je er ook zo strakgetrokken en vreemd uitzien hoor ..quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze is dus like 3,5 jaar ouder dan ik ben?Nou ik voel me heul niet zo oud als zij eruit ziet.
En over 3,5 jaar ook niet.
Ik was in shock!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
het wachten is op de luuuuuve babydan is het kompliet
en zal de hel losbreken!
![]()
[ afbeelding ]
Ik zei 'what the fuck' hardopquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
en zal de hel losbreken!
![]()
[ afbeelding ]
WHAHAHAHAHA. OMG.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
en zal de hel losbreken!
![]()
[ afbeelding ]
Ja deze valt nou niet echt onder de categorie"" älle babytjes zijn schattig"quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA. OMG.![]()
![]()
Dit beeld zal mijn netvlies nooit meer verlaten
![]()
Die categorie bestaat ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja deze valt nou niet echt onder de categorie"" älle babytjes zijn schattig"
[Geer-lachje-modus][i] Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
If de koek up is, issie up. Maar first even tegen de old trommel zeggen "listen, trommel. Our koek is up! Bedank you very much, voor twenty geweldige jaren. But it is up. I love van jou, I respect jou, jij ben de mother of my child en we gaan way back. Voor dat zal ik always love you. Maar ik ga een new trommel searchen."
Dan handel je je bizniz netjes af en dan ben je free gekompliet te worden. Als je dan ook eerst nog even een geile cokeHOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR die dr benen in dr neck kan folden wil fucken, understanden we dat ook allemaal, but we all know, dr zijn fuck meisjes en weddingmeisjes. En dan is er nog a league of their own, de HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN met de men-luring gevulde fridgen. En we understanden allemaal dat dat best fijn is after 20 jaar dezelfde puss.
But de breaking up seperates teh jongetjes from de men.
(alles ofcourse in mijn humble opinie he)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die categorie bestaat ook niet![]()
Behalve die van Viev, da's een wonderkind![]()
Hear hear!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en we zijn not yet kompliet. So we karriën nog even door. Ok?
Long live het new neuken.![]()
True story!quote:
And plan on keeping it that wayquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Goodbye heeft duidelijk nog nooit een brandweerauto in haar oor gehad!
Maar die van jou slaat inderdaad alles, mini-Don Juan!
[..]
Hear hear!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If this geen destiny is!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If this geen destiny is!
Fresher than de artikels die Eef earlier vandaag has scanned and hier gepost niet.quote:
aaaaaaaaaaaahhhh kijk nou hoe lief!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Vivi het volgende:
Teh plot dikkens! This is Crissy's boyvriend! Watch the haar! Could it zijn it is Mickey's secret lovechild van an vroeger life?
[ afbeelding ]
Is it normal in this family to uitchosen an boyfriend who looks precies like themzelf? So that they don't moeten look in the mirror to uitchecken the haar?
we wachten op jou nieuws!quote:
It's history repeating itself.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Vivi het volgende:
Teh plot dikkens! This is Crissy's boyvriend! Watch the haar! Could it zijn it is Mickey's secret lovechild van an vroeger life?
[ afbeelding ]
Is it normal in this family to uitchosen an boyfriend who looks precies like themzelf? So that they don't moeten look in the mirror to uitchecken the haar?
zag der laatst in één of ander (gossip)shownieuwsfilmpje ..ze kletste nog met iemand en zodra ze in de gaten kreeg dat de fotografen gingen klikken, kroop ze gelijk tegen mams aan en putted on her cameraface ....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
It's history repeating itself.
Zij kijkt trouwens op alle foto's wel een beetje van: 'Wamotje?'
kom ik tijdens het zoeken eindelijk eens een ietwat echtere foto tegen van Patries ...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
zag der laatst in één of ander (gossip)shownieuwsfilmpje ..ze kletste nog met iemand en zodra ze in de gaten kreeg dat de fotografen gingen klikken, kroop ze gelijk tegen mams aan en putted on her cameraface ....
ik dacht nog van ... hoe dan??? zo jong nog en al zo camera afgericht ....![]()
ik ga ff neuzelen of ik het nog kan vinden ....
Do not underestiemeet us in SHO! We can milk cows like Micky milks men!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij is edem,patriesja en mikkiie ook al weer uitgemolken..op naar de volgende dan maar?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Do not underestiemeet us in SHO! We can milk cows like Micky milks men!
Nou... Ik ben echt hundret persent team Ptwies hè, maar... ik vind het wel een opgewarmd oud lijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:49 schreef snetje het volgende:
[..]
kom ik tijdens het zoeken eindelijk eens een ietwat echtere foto tegen van Patries ...
[ afbeelding ] blijkt maar weer dat ze hier nog steeds 1000 keer mooier is dan die neukhogeboom....
zo isda...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou... Ik ben echt hundret persent team Ptwies hè, maar... ik vind het wel een opgewarmd oud lijk.To be honest.
Mickstra is ook niet moeders allermooiste misschien, maar toch iets minder van de pancake dan Ptwiesja in elk geval. Die had ze gewoon in dat ontbijtje voor Eddem moeten laten zitten en niet op haar snuit moeten schuiven. Dan maar 50 lijken in plaats van 38 willen lijken.
ik ben 200 % Patruus!! die gehaknaaktbal edem had gewoon geen misbruik moeten maken van haar .. 20 years long he!.. van haar overbemoederende fealings... had hij dat niet gedaan ...dan had tie al eerder zijn curryworst kunnen gaan volgen ...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou... Ik ben echt hundret persent team Ptwies hè, maar... ik vind het wel een opgewarmd oud lijk.To be honest.
Mickstra is ook niet moeders allermooiste misschien, maar toch iets minder van de pancake dan Ptwiesja in elk geval. Die had ze gewoon in dat ontbijtje voor Eddem moeten laten zitten en niet op haar snuit moeten schuiven. Dan maar 50 lijken in plaats van 38 willen lijken.
Welnee, dat Neukeboompje wordt 'm inderdaad niet hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ben 200 % Patruus!! die gehaknaaktbal edem had gewoon geen misbruik moeten maken van haar .. 20 years long he!.. van haar overbemoederende fealings... had hij dat niet gedaan ...dan had tie al eerder zijn curryworst kunnen gaan volgen ...
dan had Patrusie op zoek kunnen gaan naar een ( kuch ) echte man .... ipv. all die time de babysitter uit te gaan hangen voor hem ....
met Patruus komt het wel goed![]()
en Eddem zal zijn speledingetje ook wel snel zat zijn ... zijn hang gaat ( ondanks zijn midlifecrisis ) toch naar een bemoederend type .... en dat zie ik die Hogeboom nog niet doen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
If de koek up is, issie up. Maar first even tegen de old trommel zeggen "listen, trommel. Our koek is up! Bedank you very much, voor twenty geweldige jaren. But it is up. I love van jou, I respect jou, jij ben de mother of my child en we gaan way back. Voor dat zal ik always love you. Maar ik ga een new trommel searchen."
Dan handel je je bizniz netjes af en dan ben je free gekompliet te worden. Als je dan ook eerst nog even een geile cokeHOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR die dr benen in dr neck kan folden wil fucken, understanden we dat ook allemaal, but we all know, dr zijn fuck meisjes en weddingmeisjes. En dan is er nog a league of their own, de HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN met de men-luring gevulde fridgen. En we understanden allemaal dat dat best fijn is after 20 jaar dezelfde puss.
But de breaking up seperates teh jongetjes from de men.
I can it niet, I ben still roflo!lquote:
Lijkt me simpel; het doen met respect.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen:
Stel je bent als kerel na 20 jaar huwelijk niet happy meer met de situatie en je wil er eventueel na enorm goed doordenken vanaf, hoe zou het dan wel moeten volgens jullie?
Ben ik dus nu wel benieuwd naar ..
En dan dit stukje:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:39 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_naakt__.html?p=1,1
Maybe spuit eleven maar check dit.
Maar verder zijn ze heel discreetquote:Micky spreekt in Miljonair ook over haar relatie met Adam Curry. “Mijn meest sexy ervaring ooit was die keer dat Adam, ik had hem nog maar één keer gezien, mij belde: “Ik heb een ticket voor je gekocht naar de States, een suite geboekt in een hotel. Kom meteen, I need you beside me”. Natúúrlijk heb ik dat gedaan. Ja, het was een heel bijzondere ervaring. It swept me off my feet. Hij is de love of my life”, aldus Micky.
Ja. buitengewoon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan dit stukje:
[..]
Maar verder zijn ze heel discreet
Keihard van d'r veet gesweept en toen heel hard met her head op de grond gebumped.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
En dan wel een gevoelig onderwerp als vreemdgaan eruit laten schrappen, maar vooral blijven koketteren met je off your feet gesweeptheid. Een olifant in een porseleinkast is subtieler.
Ik kan me nu al verheugen op dat momentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Keihard van d'r veet gesweept en toen heel hard met her head op de grond gebumped.Dan heb je dat.
Maar wat een giller als deze diepe love of her life straks toch niet zo endless blijkt.Dan sta je er mooi op.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me nu al verheugen op dat moment
Hier nog een, en op dat moment rent Adam het liefst gillend terug naar mama Patriciaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan me nu al verheugen op dat moment
Ik gok zo maar dat Patricia er een hele lange nare scheiding van gaat maken.... eerst uitzoeken waar ze nou eigenlijk wel wettelijk gehuwd zijn, dan de boel zo lang mogelijk laten slepen, zodat de verdeling van al dat geld wat Adam op Patricia d'r naam gezet heeft om de belastingdienst en andere schuldeisers te ontlopen nog veel langer duurt...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef beequeen het volgende:
Zelden zo'n stel off hun feet gesweepte randdebielen gezien. Ik hoop dat de wraak van Patries zoet, heeeeeel zoet is. Het zout mogen Eddem en die HOEEEERRRRRR houden.
En dat Eddem dan ook weer in de media zijn hart op zijn tong draagt over dit onderwerp:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar wat een giller als deze diepe love of her life straks toch niet zo endless blijkt.Dan sta je er mooi op.
Dat zou werkelijk waar de stunt van de eeuw zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:
Nog leuker is het scenario dat ze wettelijk nergens gehuwd zijn eigenlijk..... dan valt er geen scheiding te laten slepen, maar dan zijn al die centjes waar Patricia voor Adam op moest passen wel van Patricia
Ja qua dat is het interview met Miljonair wel wat prematuur misschien. Het moet allemaal nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Patricia er een hele lange nare scheiding van gaat maken.... eerst uitzoeken waar ze nou eigenlijk wel wettelijk gehuwd zijn, dan de boel zo lang mogelijk laten slepen, zodat de verdeling van al dat geld wat Adam op Patricia d'r naam gezet heeft om de belastingdienst en andere schuldeisers te ontlopen nog veel langer duurt...
En al die tijd kunnen Adam en Micky niet trouwen![]()
![]()
Nog leuker is het scenario dat ze wettelijk nergens gehuwd zijn eigenlijk..... dan valt er geen scheiding te laten slepen, maar dan zijn al die centjes waar Patricia voor Adam op moest passen wel van Patricia
Dat denk ik wel.... Adam kan wel hard roepen dat Mickey hem niet als Adam Green Card Curry ziet omdat ze zelf een Green Card zou hebben, maar als zij een paar jaar geleden de VS uitmoest omdat ze geen Green Card had, dan kunnen we er vanuitgaan dat ze die inmiddels nog niet heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar de stunt van de eeuw zijn.Denk maar zo dat Micky dan heel snel op zoek gaat naar een nieuwe sweeper. Wat jij?
Dat niet alleen, maar het valt me op dat Adam iedere keer zijn nieuwste verovering graag in de Playboy heeft.... omdat hij aan de natie wil laten zien waar hij wel mee mag spelen en de rest niet, of omdat het zo leuk betaalt???quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Wil Playboy überhaupt nog wel nu ze haar goodies al in de Miljonair heeft gezet?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat Eddem dan ook weer in de media zijn hart op zijn tong draagt over dit onderwerp:
"Na de eerste few weeks over en weer off the feet gesweep, was the fun quickly van de Yoga poses and linksdraaiende cereal af. At night huilde ik me stilletjes in sleep, thinking of Pewtries' meat balls. En de next morning moest ik weer enorm method acten aan de onbijttable om Micky niet head first in the unisex fridge te duwen. How much new age gekakel can a man like me handle!!!
To be honest: die vier weken with Micky were the worst of my leven and I'm going to do alles what's in my power to sweep Patries of her poezelige feetjes again. She is my rock, my mother, my soulmate. I will for altijd be dankbaar to Micky that, by being such a stupid hoer, she has opened mijn ogen to this truth. Thank you Micky en ik hope that ook you ooit real love find!
Ik denk t laatste .... ik vind t ook erg toevallig elke keer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het valt me op dat Adam iedere keer zijn nieuwste verovering graag in de Playboy heeft.... omdat hij aan de natie wil laten zien waar hij wel mee mag spelen en de rest niet, of omdat het zo leuk betaalt???
Geniaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If this geen destiny is!
Oh boy... als wij het toch eens allemaal voor het zeggen hadden! *wegdroomt met gelukzalige blik*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat zou het heerlijk zijn als dit gebeurde.
![]()
En dan in combinatie met het scenario dat Ptwies en Eddem niet officieel getrouwd blijken, zij alle centjes heeft en Eddem never nooit niet terug wil!
Wilde 't ook al quoten ja. Te erg gewoonquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan dit stukje:
[..]
Maar verder zijn ze heel discreet
Ik vind Kelly knapper maar, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Patries lijkt wel een wassenbeeld zo joh
Ze had gewoon met klasse oud moeten worden, dit is niks.
Micky is een mooie vrouw, niet mijn type want ben meer van de kortere vrouwen met donker haar maar ze heeft wel iets hoor die Mick
Niet om het een of ander hoor, maar hoe werkloos moet je wel niet zijn om gelijk aan dit verzoek/bevel gehoor te kunnen geven? Ik snap wel dat ze geen 9 to 5 job heeft, maar ook freelancers hebben deadlines, acteurs hebben repetities, opnames, enz., ondernemers hebben afspraken met klanten, banken...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Micky spreekt in Miljonair ook over haar relatie met Adam Curry. “Mijn meest sexy ervaring ooit was die keer dat Adam, ik had hem nog maar één keer gezien, mij belde: “Ik heb een ticket voor je gekocht naar de States, een suite geboekt in een hotel. Kom meteen, I need you beside me”. Natúúrlijk heb ik dat gedaan. Ja, het was een heel bijzondere ervaring. It swept me off my feet. Hij is de love of my life”, aldus Micky.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
En her marmaladechutney was op, en bij hem stond ie still in de kast...dus dat gave the laatste zetje!
it zal me niks surprisen if eddem in the meeanwhile alweer naar the doobies gropedquote:Jointje te veel
Nog steeds hebben de bladen het over Mickey Hoogendijk, Adam Curry en Patricia Paay. De bedrogen Patries riep dat ze zo snel mogelijk een scheiding wilde.
Daar komt ze nu op terug. Om ‘golddigger’ Mickey te dwarsbomen, vertraagt ze de breuk. Want: geen scheiding betekent geen geld en geen nieuw huwelijk voor Adam. Waardoor Mickey geen werkvergunning voor de VS krijgt.
Zoete wraak, daarin bijt de ex Star Sister zich nu vast. Volgens Adams oud radio-collega Erik de Zwart is er inderdaad iets mis met Curry.
"Ergens heeft hij een jointje te veel gerookt of de kolder in de kop gekregen", aldus De Zwart. Patricia’s rivale Mickey geniet volgens Weekend juist van alle publiciteit. "De commotie lijkt haar uiterst welkom te zijn om zichzelf weer te kunnen profileren", weet een insider.
© NU.nl/CWE
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:10 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
![]()
En ze had just finished her yoga-retreat op Ibiza, dus ze was helemaal zen en not thinking about work at all, want laten we eerlijk zijn: van werken word je tired en ugly en stressed, en dat zijn dingen die Micky really hates, ze moet er rested en tanned uitzien om zich complete te voelen, met zichzelf en toghether met Adam. om voor de zoveelste keer haar blote tetten en behind op de foto te showen
Dat hele 'working'-concept is zwaar overrated, als je het Micky vraagt. Zij walks around with een laptop onder haar arm, en zij puts af en toe een moeilijke bril op, en dan looks het alsof ze werkt, ja toch? Maar in reality ligt ze gewoon lekker op haar back op haar yogamatje, of on the beach, of ze ligt on top of Adam, en if the phone rings, zegt ze: 'I'm very busy, so stop lastigvallen mij!'te waiten tot haar volgende slachtoffer met geld comes walking by om haar gold digging klauwtjes in te kunnen slaan.
Ging je met het vliegtuig op veekeesjun?quote:
WB. Nee, je mist deze nog.quote:
Fuckerdefuck! De enige keer dat ik dat blad niet lees staat De Del erin! Grmblquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging je met het vliegtuig op veekeesjun?
En zo ja, had jij dan ook 'Micky in Marrakech' in je vliegtuigblad?
Absolutely not!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt zeggen van Mikkedemia Nuts what you will, maar she ging not strange!
Thanks!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB. Nee, je mist deze nog.
Palinggate #16 Yolanthe en Wesley on Top(pers)!
Fijne verkansie gehad?
YW en je treft het Annelies in da house. Altijd lachen met haar.quote:
Van een kale kip kun je niet plukken hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef dividivi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de centjes?
Als over een tijdje de scheiding erdoor is en de boedel verdeeld, kunnen de oude schuldeisers dan alsnog hun deel opeisen bij Eddem?
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken he![]()
En aangezien Ptwiesja de scheiding voorlopig voor zich uit wil schuiven kan die zijn gang nog gaan
Geen idee, maarrrrrrrr vergis je niet, als zij al alles bezit dan is zij degene die allimentatie moet gaan betalen ..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef dividivi het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.![]()
Maar eens zal die scheiding er toch komen? Wat dan?
Of is er tegen die tijd niks meer te verdelen?
yeps.. degene die kostwinner is moet overstag !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Anniebab het volgende:
Aan Adam moet zij dan betalen bedoel je?
Ja dit muisje zal best nog een lang staartje hebben, dan zal patries natuurlijk ook elk regeltje uitpluizen om dat niet te hoeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. degene die kostwinner is moet overstag !
geen idee of dat gaat lukken ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dit muisje zal best nog een lang staartje hebben, dan zal patries natuurlijk ook elk regeltje uitpluizen om dat niet te hoeven.
Ja, oke.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, maarrrrrrrr vergis je niet, als zij al alles bezit dan is zij degene die allimentatie moet gaan betalen ..
Het leven kan zo mooi zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW en je treft het Annelies in da house. Altijd lachen met haar.![]()
![]()
Mooi!!!.
Hé anniekebabke! Ja, super! En nu weer genieten van de roddelsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent terug!!! Heb je t mooi gehad??
als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn is de helft van de schuld ook van haarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef dividivi het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar ik bedoel de oude schuldeisers uit dat faillissement. Die visten toch achter het net omdat Eddem zogenaamd niks had? Ik neem aan dat die schulden er dus nog steeds zijn.
Kan hij dus zijn eventuele aandeel meteen doorschuiven naar die schuldeisers, of niet?
Wettelijk zal zij wel moeten dan ,maar ze wil hem natuurlijk wel zolang mogelijk willen laten wachten tot er definitie is ,om misschien een beetje wraak te nemen.Maar we zullen t afwachten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee of dat gaat lukken ...
Verdiende Eddem niet meer kost dan zij lately?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. degene die kostwinner is moet overstag !
Ik heb ook geen idee, maar als al edem zijn werkzaamheden op naam van ptwies gedaan zijn dan kan ik em voorstellen dat zij de lul is...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdiende Eddem niet meer kost dan zij lately?
Ik heb niet goed opgelet in deze topics over hoe het in elkaar steekt met die twee qua werk en verdiensten enzo. Ik lette alleen op de HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRR-details
Nou daar zat ik ook aan te denken toen zij met playboy praatte, straks samen in zo'n soft porno-magazine.T zijn er wel de types voor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef silence_s het volgende:
Anders gaat ie toch met zijn curryworst in de playgirl staanverdient ie vast wel wat mee.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn is de helft van de schuld ook van haar
Niets mis met een softporno! Ik wil al tijden met Yvonne in een tiroler... maareh .. Micky moet niet bloot.. dat werkt net zo erg als 2 girls 1 cup!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook aan te denken toen zij met playboy praatte, straks samen in zo'n soft porno-magazine.T zijn er wel de types voor.
lol..... ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou daar zat ik ook aan te denken toen zij met playboy praatte, straks samen in zo'n soft porno-magazine.T zijn er wel de types voor.
Ouderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef Ole het volgende:
Volgens wikipedia is Micky op 8 juli 1970 geboren.
Maar goed, ze is dus net zo oud als yvonne
En Yvonne wil niet neem ik aan?haha .Ik vind t jammer dat ik r nou net ben misgelopen. k heb haar wel gemist zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets mis met een softporno! Ik wil al tijden met Yvonne in een tiroler... maareh .. Micky moet niet bloot.. dat werkt net zo erg als 2 girls 1 cup!
shitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niets mis met een softporno! Ik wil al tijden met Yvonne in een tiroler... maareh .. Micky moet niet bloot.. dat werkt net zo erg als 2 girls 1 cup!
ja dat jaquote:
Is ze ook. Ze wordt over 2-3 weken 39.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
waarom staat dan in al die bladen dat Mik 38 is?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent terug!!! Heb je t mooi gehad??
Véél water drinken Annie!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heyyyyy !! Je bnet weer heelhuids terug zie ik. Mooi gehad??
Geeft niet hoor popje, maar voor het geval je hem gemist had...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef yvonne het volgende:
Hé anniekebabke! Ja, super! En nu weer genieten van de roddels
Niet als er een nieuwe relatie is toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, maarrrrrrrr vergis je niet, als zij al alles bezit dan is zij degene die allimentatie moet gaan betalen ..
op zijn minst het moeilik te bewijzen "duurzaam samenwonen" ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet als er een nieuwe relatie is toch?
Nou, ik kan me vaag iets heugen over zoutvaatjes op logische plaatsen en de indeling van de fridge...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
op zijn minst het moeilik te bewijzen "duurzaam samenwonen" ...
Volgens mij heeft hij geen geld enkel schulden ...maar weet niet precies hoe t zitquote:Op zondag 21 juni 2009 10:35 schreef dividivi het volgende:
Toch begrijp ik het niet.
Als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn, had het toch geen zin om alles op haar naam te zetten? De schuldeisers zouden dan hun geld bij haar kunnen halen.
Maar als ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn, hoeft ze toch haar geld niet met hem te delen (los van een eventuele alimentatie)?
Als ze wel moet delen, omdat het in de voorwaarden staat ofzo, is er weer geld bij Eddem te halen door de schuldeisers, niet bij Patries.
Dus hij zal sowieso financieel moeten bloeden.
Toch? Of zie ik het helemaal verkeerd?
Ja, volgens mij ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen geld enkel schulden ...maar weet niet precies hoe t zit
Bron.quote:Adam Curry en Patricia Paay in gevechtscheiding belandt!
Ze hadden het nog zo graag voorkomen, maar Adam en Patricia zijn dan toch in een vechtscheiding belandt....
Zelf communiceren ze nauwelijks tot niet met de media, maar van mensen rond de omgeving van Adam en Patricia zijn de twee uiteindelijk recht tegenover elkaar komen te staan.
Het is nog net geen oorlog, maar het begint er steeds meer op te lijken. Inzet: zoals altijd geld. Patricia vecht voor haar rechten en Adam uiteraard voor de zijne. De twee zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hebben dus beide recht op 50% van hun bezittingen.
Maar zo eenvoudig ligt het blijkbaar allemaal niet. De advocaten hebben volgens bronnen de messen geslepen en "we blijven vrienden" is even heel ver weg. De stellingen zijn ingenomen. Gezellig is het in ieder geval allemaal niet meer volgens vrienden.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef beequeen het volgende:
[......] Zelf communiceren ze nauwelijks tot niet met de media, [......]
Getrouwd in gemeenschap van goederen!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk, getrouwd in gemeenschap van goederen. Hoe dom kun je zijn als je allebei zakelijke belangen hebt.
[..]
Bron.
Laten we eerlijk zijn, Patries heeft steeds keurig haar mouth gehouden. Het zijn Eddem en Micky die the press opzoeken. Looking for attention en swiepen iedereen from hun feet. De HOERRRRRRRREN!!!!!!!!quote:
Belandt?!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk, getrouwd in gemeenschap van goederen. Hoe dom kun je zijn als je allebei zakelijke belangen hebt.
[..]
Bron.
Ik denk dat het dan niet veel uitmaakt of het geld op Patries of Eddem staat.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelf communiceren ze nauwelijks met de media?
Mgihghiihgh. Ja. Vast.
Ik snap alleen dan niet hoe die constructie kon werken waarbij eddem zijn centjes bij Pewtrish stalde om onder zn schuldeisers uit te komen? Dat kan dan toch helemaal niet?
Als dat zo is, waarom werd dan alles op haar naam gezet?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan niet veel uitmaakt of het geld op Patries of Eddem staat.
Het waren natuurlijk wel bv's die failliet gingen, daar kunnen ze je niet persoonlijk mee pakken
Omdat als een bv klapt je een nieuwe op je naam eventjes kan vergetenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef dividivi het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom werd dan alles op haar naam gezet?
Dat was toch om de schuldeisers te ontlopen?
Eddem had een hele serie bv's, hij liet sommige failliet gaan, om de andere weer "gezond" te krijgen....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat als een bv klapt je een nieuwe op je naam eventjes kan vergeten
Het zal inderdaad wel meevallen, die schulden. Ze hadden toch ook anders niet al die jaren zo "glamorous" kunnen blijven leven.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef dividivi het volgende:
We kunnen dus concluderen dat er helemaal geen schulden meer zijn dan?
"zomer in zeeland met jouw pik in mijn hand lalala "quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Anniebab het volgende:
Dit huwelijk is al van 20 jaar geleden ,maar ik zou als ik Bner was niet trouwen in deze tijd , T loopt bijna altijd stuk ,een hoop ellende en touwtrekkerij achteraf gewoon hokkelen zolang t goed gaat, die huwelijken stranden echt heeeel vaak, tja behalve Saskia en Serge dan ,die zitten nog steeds saampjes in Zeeland....
Ja ook en er zijn gerust nog enkele uitzonderingen, maar de meeste bedoel ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
"zomer in zeeland met jouw pik in mijn hand lalala "
Leen Torens is toch ook nog getrouwd?
nouja... zag hem ook toen die gepost werd, maar leek wel een formaliteit, Adam ziet hoop ..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef dividivi het volgende:
Tussen vader en dochter komt het wel weer goed.
Op Twitter:
Chrissie: @adamcurry happy fathers day.
Adam: @chrissiecurry Thank you baby! Proud and very happy to be your Dad. I Love you ddeply.
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja... zag hem ook toen die gepost werd, maar leek wel een formaliteit, Adam ziet hoop ..
Nouja, die ouwe smeerpijp blijft dan toch je pa dus dan doe je het maar ...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef dividivi het volgende:
[..]
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef dividivi het volgende:
[..]
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?
Dat wil ik niet geloven.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.
zoiets van : hallo! ik ben er ook nog! vergeet je niet dat je ook nog vader bent ipv. alleen maar achter die kut op hoge poten aan te rennen ... achterlijke gehaktbalquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.
Nadat ze hem eerst het koosnaampje 'Jackass' had gegeven ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef dividivi het volgende:
[..]
Dat wil ik niet geloven.
Tijdje terug twitterde ze toch: Maar mijn vader blijft mijn vader,en ik zal altijd van hem houden.
Dat was uit liefde.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nadat ze hem eerst het koosnaampje 'Jackass' had gegeven ja.
Die kut op hoge poten....quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
zoiets van : hallo! ik ben er ook nog! vergeet je niet dat je ook nog vader bent ipv. alleen maar achter die kut op hoge poten aan te rennen ... achterlijke gehaktbal
Ik begreep dat ze samen een intervieuw hebben gegeven, voor een bladquote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Begreep ik nou goed net bij Boulevard dat Yolanthe en Patricia samen hebben gesproken?
Het komt straks aan de orde. Maar nogmaals, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Niet verkeerd begrepen ..komt dadelijk..quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Begreep ik nou goed net bij Boulevard dat Yolanthe en Patricia samen hebben gesproken?
Het komt straks aan de orde. Maar nogmaals, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Die vriendin belde hem toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
En meteen een nieuwe gate
Micha Klein en Afke Reijenga, al eerder in dit topic besproken, zijn ook uit elkaar.
Micha trof haar niet thuis, belde een vriendin om te vragen waar ze was en die zij dat Afke bij een ander bleef slapen en niet meer naar huis zou komen. Da's ook een aparte manier!![]()
ha;das dan toch weer een paar weekjes stof voor ons jongens ehhe dames.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
En meteen een nieuwe gate
Micha Klein en Afke Reijenga, al eerder in dit topic besproken, zijn ook uit elkaar.
Micha trof haar niet thuis, belde een vriendin om te vragen waar ze was en die zij dat Afke bij een ander bleef slapen en niet meer naar huis zou komen. Da's ook een aparte manier!![]()
Zijn ze wel bekend genoeg voor een heuse gate?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Een videokunstenaar en zijn muze.
Bij MSN Starlounge gonsde het al langer van geruchten (incl. foto van het ex-paar).
Ik ken ze helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Bij MSN Starlounge gonsde het al langer van geruchten (incl. foto van het ex-paar).
Denk het niet. Ze zijn toch wel erg nineties gebleven, heb ik het gevoel/quote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Zijn ze wel bekend genoeg voor een heuse gate?
quote:Ze zijn in elk geval niet zo bekend als bv Ross en Patrick (waarom is daar nooit meer een nieuw topic van gekomen, of heb ik al die tijd met mijn neus gekeken?)
Gawd!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Copycat het volgende:
![]()
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Je staat zelfs in de OP!
Een Almost Dead-crisisquote:
Ik vind haar trouwens eenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
nou even de puntjes op de i aub, mickey probeerde heel erg een afke type vrouw te zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind haar trouwens een
Mickey-type vrouw
Oke wist ik niet, dus is Mickey een Afke- type!!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef Manono het volgende:
[..]
nou even de puntjes op de i aub, mickey probeerde heel erg een afke type vrouw te zijn
afke en micha waren nl wel heeel erg avant la lettre in hun soort - pas toen die toon gezet was ging mickey zich ineens ook een zennish arty farty club imago aanmeten
maar goed die zijn ook zo lang samen geweest ik denk dat ze beiden wel een nieuwe muze kunnen gebruiken - zou micha dan eindelijk een leuke vriend nemen
dat zou Mickey vast en zeker als een groot compliment beschouwen!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke wist ik niet, dus is Mickey een Afke- type!!!!
Gotta love Ptwish!quote:Daarom dacht ik: 'ik moet ophouden met huilen, want anders word ik oud en lelijk.'
Ik denk toch van niet. Afke Reyenga is een heel vriendelijk, zachtaardige hippietype. Mickey Hoogendijk komt wat harder, zakelijker en dwangmatig hip op me over.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke wist ik niet, dus is Mickey een Afke- type!!!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef beequeen het volgende:
Die HOERRRRRR wil wel een nieuw bed. Ze is niet van plan om in hetzelfde bed te gaan slapen waar die midlifecriser cq complieter en Patries in geslapen hebben.
Huh, ze gingen toch niet in de VS wonen, vanwege Mikkies arme moedertje enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef beequeen het volgende:
Zojuist bij Boulevard: Eddem en die HOERRRRRR gaan samenwonen in het appartement van Patries en Eddem in SanFran. Die HOERRRRRR wil wel een nieuw bed. Ze is niet van plan om in hetzelfde bed te gaan slapen waar die midlifecriser cq complieter en Patries in geslapen hebben.
Oooooh, wat hoop ik toch op de ondergang en een total broke Eddem.
Nog steeds team Patries.
quote:Adam en Micky naar Amerika
Ze zouden niet naar Amerika verhuizen, maar het lijkt er toch op dat Adam Curry en Micky Hoogendijk in San Francisco gaan samenwonen. Adam verklapte dat met een briefje aan zijn buren.
Adam was afgelopen vrijdag in San Francisco om zijn appartement daar klaar te maken voor de verhuizing. Hij gaat samen met Micky in een appartement wonen dat ongeveer 5500 euro per maand kost.
Dat heb jij goed gezegd..wel vies van een matrasquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]!
Ze zuigt toch ook aan dezelfde lul waar Patries 3 maanden geleden nog aan gezogen heeft, daar is ze ook niet vies van![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]!
Ze zuigt toch ook aan dezelfde lul waar Patries 3 maanden geleden nog aan gezogen heeft, daar is ze ook niet vies van![]()
hoe in godesnaam komen ze aan dat briefje???quote:
duh...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef dividivi het volgende:
[..]
Huh, ze gingen toch niet in de VS wonen, vanwege Mikkies arme moedertje enzo
Die zal de 'pers' wel onder de ruitenwisser van de buren vandaan hebben gejat, denk ik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe in godesnaam komen ze aan dat briefje???
als die echt is... kunnen we onze lol nog open gaat deze gate nog wel ff door... nice neighbours
I like them already
Van de buurman die dat briefje onder z'n ruitenwisser hadquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe in godesnaam komen ze aan dat briefje???
als die echt is... kunnen we onze lol nog open gaat deze gate nog wel ff door... nice neighbours
I like them already
En wat zei ie?Ga daar maar ff liggen en doe je mond maar open???quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de buurman die dat briefje onder z'n ruitenwisser had![]()
Heel ernstig: Ik droomde vannacht dat ik op vakantie was in een huis tegenover een huis waar Adam, Patricia en Christina vakantie vierden (beetje East coast style dorpje) en dat Adam "spreekuur" had en ik hem om advies kwam vragen![]()
What was I thinking?! (while asleep)![]()
Ik vind het een enorme HOERRRRRRRRRRRRRRRRRR, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze dit zelf naar buiten heeft gebracht. Waar werd dit gezegd dan, van dat nieuwe bed? Zal dat niet een sappig er bij verzonnen detail van Albert zijn ofzo? Zó dom zal ze toch niet zijn? Hoewel.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
Sws, dat dat dan weer gemeld moet worden door dat mokkel, over dat nieuwe bed en zulks. Zou ze nu nog niet doorhebben dat haar mediatactiek niet zo veel symphatie opwekt?
Ik zie Micky nog zeggen bij blv dat ze écht niet wegging uit Amsterdam. Vanwegen haar mammie, en omdat ze een goedlopende zaak hier heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die zal de 'pers' wel onder de ruitenwisser van de buren vandaan hebben gejat, denk ik!
Maar wat fijn zeg, dat Eddem vanuit SF zo mooi aan het herstel van de relatie met zijn dochter gaat werken, terwijl Micky vanuit die stad de hechte, hechte band met haar zieke moeder onderhoudt.![]()
Ja wie zegt dat dat niet kan!?! Je hebt email tegenwoordig en twitter enne... nou spiritueel contact moet je ook niet onderschatten hoor.
Nou idd, de verontwaardiging dat zoiets gesuggereerd werd spatte zowat van het scherm, want: Bedrijf! en Mammie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie Micky nog zeggen bij blv dat ze écht niet wegging uit Amsterdam. Vanwegen haar mammie, en omdat ze een goedlopende zaak hier heeft.
Ze wordt ook met de dag geloofwaardiger
Nou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb sinds kort ook een keukenapparaat van Bosch. Een koelkast, hoe tekenend.
Dan kan je zo in San Francico gaan wonenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb sinds kort ook een keukenapparaat van Bosch. Een koelkast, hoe tekenend.
of misschien is Cc wel de enige echte complieterd voor Eddem en/of Mickyquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan je zo in San Francico gaan wonen.
In het keukenkastje. Naast het pepervaatje. En ik heb ook aan yoga gedaan.quote:
Overcompliet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het keukenkastje. Naast het pepervaatje. En ik heb ook aan yoga gedaan.
Vervloekt ben ik. Vervloekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |