abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 13:20:00 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_70164019
Zelden zo'n stel off hun feet gesweepte randdebielen gezien. Ik hoop dat de wraak van Patries zoet, heeeeeel zoet is. Het zout mogen Eddem en die HOEEEERRRRRR houden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:23:28 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70164133
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef beequeen het volgende:
Zelden zo'n stel off hun feet gesweepte randdebielen gezien. Ik hoop dat de wraak van Patries zoet, heeeeeel zoet is. Het zout mogen Eddem en die HOEEEERRRRRR houden.
Ik gok zo maar dat Patricia er een hele lange nare scheiding van gaat maken.... eerst uitzoeken waar ze nou eigenlijk wel wettelijk gehuwd zijn, dan de boel zo lang mogelijk laten slepen, zodat de verdeling van al dat geld wat Adam op Patricia d'r naam gezet heeft om de belastingdienst en andere schuldeisers te ontlopen nog veel langer duurt...

En al die tijd kunnen Adam en Micky niet trouwen

Nog leuker is het scenario dat ze wettelijk nergens gehuwd zijn eigenlijk..... dan valt er geen scheiding te laten slepen, maar dan zijn al die centjes waar Patricia voor Adam op moest passen wel van Patricia
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:28:17 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70164291
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:

Maar wat een giller als deze diepe love of her life straks toch niet zo endless blijkt. Dan sta je er mooi op.
En dat Eddem dan ook weer in de media zijn hart op zijn tong draagt over dit onderwerp:
"Na de eerste few weeks over en weer off the feet gesweep, was the fun quickly van de Yoga poses and linksdraaiende cereal af. At night huilde ik me stilletjes in sleep, thinking of Pewtries' meat balls. En de next morning moest ik weer enorm method acten aan de onbijttable om Micky niet head first in the unisex fridge te duwen. How much new age gekakel can a man like me handle!!!
To be honest: die vier weken with Micky were the worst of my leven and I'm going to do alles what's in my power to sweep Patries of her poezelige feetjes again. She is my rock, my mother, my soulmate. I will for altijd be dankbaar to Micky that, by being such a stupid hoer, she has opened mijn ogen to this truth. Thank you Micky en ik hope that ook you ooit real love find!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 13:29:21 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_70164325
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:

Nog leuker is het scenario dat ze wettelijk nergens gehuwd zijn eigenlijk..... dan valt er geen scheiding te laten slepen, maar dan zijn al die centjes waar Patricia voor Adam op moest passen wel van Patricia
Dat zou werkelijk waar de stunt van de eeuw zijn. Denk maar zo dat Micky dan heel snel op zoek gaat naar een nieuwe sweeper. Wat jij?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:33:52 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_70164492
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik gok zo maar dat Patricia er een hele lange nare scheiding van gaat maken.... eerst uitzoeken waar ze nou eigenlijk wel wettelijk gehuwd zijn, dan de boel zo lang mogelijk laten slepen, zodat de verdeling van al dat geld wat Adam op Patricia d'r naam gezet heeft om de belastingdienst en andere schuldeisers te ontlopen nog veel langer duurt...

En al die tijd kunnen Adam en Micky niet trouwen

Ja qua dat is het interview met Miljonair wel wat prematuur misschien. Het moet allemaal nog natuurlijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_70164645
Hoeveel zou t schuiven .Mickey in de Playboy?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:39:48 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70164695
Wil Playboy überhaupt nog wel nu ze haar goodies al in de Miljonair heeft gezet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:41:19 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70164750
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk waar de stunt van de eeuw zijn. Denk maar zo dat Micky dan heel snel op zoek gaat naar een nieuwe sweeper. Wat jij?
Dat denk ik wel.... Adam kan wel hard roepen dat Mickey hem niet als Adam Green Card Curry ziet omdat ze zelf een Green Card zou hebben, maar als zij een paar jaar geleden de VS uitmoest omdat ze geen Green Card had, dan kunnen we er vanuitgaan dat ze die inmiddels nog niet heeft.

En als Adam Green Card Curry niet de marriage material blijkt die ze dacht te hebben gevonden (loaded en Amerikaan) dan vermoed ik dat ze zo een ander vindt die wel aan die voorwaarden voldoet en ook met haar kan trouwen.

Maar goed, al die tijd die ze met Adam in de VS doorbrengt heeft ze natuurlijk wel mooi de tijd om de markt te verkennen
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:42:52 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_70164798
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
Wil Playboy überhaupt nog wel nu ze haar goodies al in de Miljonair heeft gezet?
Dat niet alleen, maar het valt me op dat Adam iedere keer zijn nieuwste verovering graag in de Playboy heeft.... omdat hij aan de natie wil laten zien waar hij wel mee mag spelen en de rest niet, of omdat het zo leuk betaalt???
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:43:56 #135
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70164839
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat Eddem dan ook weer in de media zijn hart op zijn tong draagt over dit onderwerp:
"Na de eerste few weeks over en weer off the feet gesweep, was the fun quickly van de Yoga poses and linksdraaiende cereal af. At night huilde ik me stilletjes in sleep, thinking of Pewtries' meat balls. En de next morning moest ik weer enorm method acten aan de onbijttable om Micky niet head first in the unisex fridge te duwen. How much new age gekakel can a man like me handle!!!
To be honest: die vier weken with Micky were the worst of my leven and I'm going to do alles what's in my power to sweep Patries of her poezelige feetjes again. She is my rock, my mother, my soulmate. I will for altijd be dankbaar to Micky that, by being such a stupid hoer, she has opened mijn ogen to this truth. Thank you Micky en ik hope that ook you ooit real love find!
Wat zou het heerlijk zijn als dit gebeurde.
En dan in combinatie met het scenario dat Ptwies en Eddem niet officieel getrouwd blijken, zij alle centjes heeft en Eddem never nooit niet terug wil!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_70164869
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, maar het valt me op dat Adam iedere keer zijn nieuwste verovering graag in de Playboy heeft.... omdat hij aan de natie wil laten zien waar hij wel mee mag spelen en de rest niet, of omdat het zo leuk betaalt???
Ik denk t laatste .... ik vind t ook erg toevallig elke keer.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:51:24 #137
202348 Susi
Temple of Love
pi_70165163
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

If this geen destiny is!
Geniaal

Heb alles gelezen, niet veel nuttigs gepost ofzo maar wel in een deuk gelegen
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2009 @ 13:57:58 #138
22592 crew  Ole
pi_70165427
Volgens wikipedia is Micky op 8 juli 1970 geboren.

Maar goed, ze is dus net zo oud als yvonne
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:01:28 #139
202348 Susi
Temple of Love
pi_70165572
Weet niet of dit al gepost was

Edit ; Oh well
  Moderator / Miss SHO vrijdag 19 juni 2009 @ 14:11:25 #140
22592 crew  Ole
pi_70165906
er stond 8 juni eerder in dit topic. Maakt wel het verschil tussen 38 en 39
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 juni 2009 @ 14:39:20 #141
163650 Greys
pi_70166950
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wat zou het heerlijk zijn als dit gebeurde.
En dan in combinatie met het scenario dat Ptwies en Eddem niet officieel getrouwd blijken, zij alle centjes heeft en Eddem never nooit niet terug wil!
Oh boy... als wij het toch eens allemaal voor het zeggen hadden! *wegdroomt met gelukzalige blik*

Copycat: Die meat balls gaan het hem doen uiteindelijk, I bet!
Die gaan Micky de das om doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:48:11 #142
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_70169232
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]

En dan dit stukje:
[..]

Maar verder zijn ze heel discreet
Wilde 't ook al quoten ja. Te erg gewoon .
pi_70173998
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Patries lijkt wel een wassenbeeld zo joh
Ze had gewoon met klasse oud moeten worden, dit is niks.
Micky is een mooie vrouw, niet mijn type want ben meer van de kortere vrouwen met donker haar maar ze heeft wel iets hoor die Mick
Ik vind Kelly knapper maar, smaken verschillen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:38:39 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_70174415
Om Rob Scholtes vriendin te zijn moet je trouwens ook aardig sick in the head zijn, vind ik . Of ze ging toen ook al voor the cash.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:30:37 #145
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_70181803
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Greys het volgende:

Micky spreekt in Miljonair ook over haar relatie met Adam Curry. “Mijn meest sexy ervaring ooit was die keer dat Adam, ik had hem nog maar één keer gezien, mij belde: “Ik heb een ticket voor je gekocht naar de States, een suite geboekt in een hotel. Kom meteen, I need you beside me”. Natúúrlijk heb ik dat gedaan. Ja, het was een heel bijzondere ervaring. It swept me off my feet. Hij is de love of my life”, aldus Micky.
Niet om het een of ander hoor, maar hoe werkloos moet je wel niet zijn om gelijk aan dit verzoek/bevel gehoor te kunnen geven? Ik snap wel dat ze geen 9 to 5 job heeft, maar ook freelancers hebben deadlines, acteurs hebben repetities, opnames, enz., ondernemers hebben afspraken met klanten, banken...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_70182340
maar ziz was her destinie.. dan gá je gewoon!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:54:09 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70182430
En her marmaladechutney was op, en bij hem stond ie still in de kast...dus dat gave the laatste zetje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_70187315
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Vivi het volgende:
En her marmaladechutney was op, en bij hem stond ie still in de kast...dus dat gave the laatste zetje!

En ze had just finished her yoga-retreat op Ibiza, dus ze was helemaal zen en not thinking about work at all, want laten we eerlijk zijn: van werken word je tired en ugly en stressed, en dat zijn dingen die Micky really hates, ze moet er rested en tanned uitzien om zich complete te voelen, met zichzelf en toghether met Adam.

Dat hele 'working'-concept is zwaar overrated, als je het Micky vraagt. Zij walks around with een laptop onder haar arm, en zij puts af en toe een moeilijke bril op, en dan looks het alsof ze werkt, ja toch? Maar in reality ligt ze gewoon lekker op haar back op haar yogamatje, of on the beach, of ze ligt on top of Adam, en if the phone rings, zegt ze: 'I'm very busy, so stop lastigvallen mij!'
pi_70188072
quote:
Jointje te veel

Nog steeds hebben de bladen het over Mickey Hoogendijk, Adam Curry en Patricia Paay. De bedrogen Patries riep dat ze zo snel mogelijk een scheiding wilde.

Daar komt ze nu op terug. Om ‘golddigger’ Mickey te dwarsbomen, vertraagt ze de breuk. Want: geen scheiding betekent geen geld en geen nieuw huwelijk voor Adam. Waardoor Mickey geen werkvergunning voor de VS krijgt.

Zoete wraak, daarin bijt de ex Star Sister zich nu vast. Volgens Adams oud radio-collega Erik de Zwart is er inderdaad iets mis met Curry.

"Ergens heeft hij een jointje te veel gerookt of de kolder in de kop gekregen", aldus De Zwart. Patricia’s rivale Mickey geniet volgens Weekend juist van alle publiciteit. "De commotie lijkt haar uiterst welkom te zijn om zichzelf weer te kunnen profileren", weet een insider.

© NU.nl/CWE
it zal me niks surprisen if eddem in the meeanwhile alweer naar the doobies groped
its a stressvolle situatie, you know
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juni 2009 @ 08:12:20 #150
163650 Greys
pi_70188075
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:10 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

En ze had just finished her yoga-retreat op Ibiza, dus ze was helemaal zen en not thinking about work at all, want laten we eerlijk zijn: van werken word je tired en ugly en stressed, en dat zijn dingen die Micky really hates, ze moet er rested en tanned uitzien om zich complete te voelen, met zichzelf en toghether met Adam. om voor de zoveelste keer haar blote tetten en behind op de foto te showen

Dat hele 'working'-concept is zwaar overrated, als je het Micky vraagt. Zij walks around with een laptop onder haar arm, en zij puts af en toe een moeilijke bril op, en dan looks het alsof ze werkt, ja toch? Maar in reality ligt ze gewoon lekker op haar back op haar yogamatje, of on the beach, of ze ligt on top of Adam, en if the phone rings, zegt ze: 'I'm very busy, so stop lastigvallen mij!'te waiten tot haar volgende slachtoffer met geld comes walking by om haar gold digging klauwtjes in te kunnen slaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')