Ging je met het vliegtuig op veekeesjun?quote:
WB. Nee, je mist deze nog.quote:
Fuckerdefuck! De enige keer dat ik dat blad niet lees staat De Del erin! Grmblquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging je met het vliegtuig op veekeesjun?
En zo ja, had jij dan ook 'Micky in Marrakech' in je vliegtuigblad?
Absolutely not!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt zeggen van Mikkedemia Nuts what you will, maar she ging not strange!
Thanks!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB. Nee, je mist deze nog.
Palinggate #16 Yolanthe en Wesley on Top(pers)!
Fijne verkansie gehad?
YW en je treft het Annelies in da house. Altijd lachen met haar.quote:
Van een kale kip kun je niet plukken hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef dividivi het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de centjes?
Als over een tijdje de scheiding erdoor is en de boedel verdeeld, kunnen de oude schuldeisers dan alsnog hun deel opeisen bij Eddem?
Ja, dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je niet plukken he![]()
En aangezien Ptwiesja de scheiding voorlopig voor zich uit wil schuiven kan die zijn gang nog gaan
Geen idee, maarrrrrrrr vergis je niet, als zij al alles bezit dan is zij degene die allimentatie moet gaan betalen ..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef dividivi het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.![]()
Maar eens zal die scheiding er toch komen? Wat dan?
Of is er tegen die tijd niks meer te verdelen?
yeps.. degene die kostwinner is moet overstag !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Anniebab het volgende:
Aan Adam moet zij dan betalen bedoel je?
Ja dit muisje zal best nog een lang staartje hebben, dan zal patries natuurlijk ook elk regeltje uitpluizen om dat niet te hoeven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. degene die kostwinner is moet overstag !
geen idee of dat gaat lukken ...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dit muisje zal best nog een lang staartje hebben, dan zal patries natuurlijk ook elk regeltje uitpluizen om dat niet te hoeven.
Ja, oke.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, maarrrrrrrr vergis je niet, als zij al alles bezit dan is zij degene die allimentatie moet gaan betalen ..
Het leven kan zo mooi zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW en je treft het Annelies in da house. Altijd lachen met haar.![]()
![]()
Mooi!!!.
Hé anniekebabke! Ja, super! En nu weer genieten van de roddelsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je bent terug!!! Heb je t mooi gehad??
als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn is de helft van de schuld ook van haarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef dividivi het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar ik bedoel de oude schuldeisers uit dat faillissement. Die visten toch achter het net omdat Eddem zogenaamd niks had? Ik neem aan dat die schulden er dus nog steeds zijn.
Kan hij dus zijn eventuele aandeel meteen doorschuiven naar die schuldeisers, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |