You're welcomequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thanks voor het scannen van de articles!
I have dr ff lekker van genoten!
lol, ok, da's wel een inkopper jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval dat goed doordenken niet laten plaatsvinden in het huis van je nieuwe 'liefde'. Op haar verzoek.
Dat is dan een nogal beledigende farce. Beetje nadenken tijdens het nieuwe neuken.
Ja, verrassend hè? Ik dacht dat dit hele gebeuren zou ondersneeuwen onder Jan en Yolanthe, maar daar heeft Mikky een mooi stokje voor gestoken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Catch22- het volgende:
lullen jullie nu al 6 topics vol over deze kolder?
Yep, en we zijn not yet kompliet. So we karriën nog even door. Ok?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Catch22- het volgende:
Daar lullen we dan ook al het 16de topic over volquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, verrassend hè? Ik dacht dat dit hele gebeuren zou ondersneeuwen onder Jan en Yolanthe, maar daar heeft Mikky een mooi stokje voor gestoken.
Yeps, onderschat het empathische en emotionele inlevingsvermogen van vrouwen niet, het gros dat hier post kan bijna aan den lijve voelen hoe het voor la Paay moet voelen ...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef Catch22- het volgende:
het wachten is op de luuuuuve babyquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en we zijn not yet kompliet. So we karriën nog even door. Ok?
Long live het new neuken.![]()
als je zo een zwaar leven gehad hebt als zij dan zou je er ook zo strakgetrokken en vreemd uitzien hoor ..quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze is dus like 3,5 jaar ouder dan ik ben?Nou ik voel me heul niet zo oud als zij eruit ziet.
En over 3,5 jaar ook niet.
Ik was in shock!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
het wachten is op de luuuuuve babydan is het kompliet
en zal de hel losbreken!
![]()
[ afbeelding ]
Ik zei 'what the fuck' hardopquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
en zal de hel losbreken!
![]()
[ afbeelding ]
WHAHAHAHAHA. OMG.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef snetje het volgende:
[..]
en zal de hel losbreken!
![]()
[ afbeelding ]
Ja deze valt nou niet echt onder de categorie"" älle babytjes zijn schattig"quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA. OMG.![]()
![]()
Dit beeld zal mijn netvlies nooit meer verlaten
![]()
Die categorie bestaat ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja deze valt nou niet echt onder de categorie"" älle babytjes zijn schattig"
[Geer-lachje-modus][i] Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
If de koek up is, issie up. Maar first even tegen de old trommel zeggen "listen, trommel. Our koek is up! Bedank you very much, voor twenty geweldige jaren. But it is up. I love van jou, I respect jou, jij ben de mother of my child en we gaan way back. Voor dat zal ik always love you. Maar ik ga een new trommel searchen."
Dan handel je je bizniz netjes af en dan ben je free gekompliet te worden. Als je dan ook eerst nog even een geile cokeHOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR die dr benen in dr neck kan folden wil fucken, understanden we dat ook allemaal, but we all know, dr zijn fuck meisjes en weddingmeisjes. En dan is er nog a league of their own, de HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN met de men-luring gevulde fridgen. En we understanden allemaal dat dat best fijn is after 20 jaar dezelfde puss.
But de breaking up seperates teh jongetjes from de men.
(alles ofcourse in mijn humble opinie he)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die categorie bestaat ook niet![]()
Behalve die van Viev, da's een wonderkind![]()
Hear hear!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en we zijn not yet kompliet. So we karriën nog even door. Ok?
Long live het new neuken.![]()
True story!quote:
And plan on keeping it that wayquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Goodbye heeft duidelijk nog nooit een brandweerauto in haar oor gehad!
Maar die van jou slaat inderdaad alles, mini-Don Juan!
[..]
Hear hear!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If this geen destiny is!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:34 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
If this geen destiny is!
Fresher than de artikels die Eef earlier vandaag has scanned and hier gepost niet.quote:
aaaaaaaaaaaahhhh kijk nou hoe lief!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Vivi het volgende:
Teh plot dikkens! This is Crissy's boyvriend! Watch the haar! Could it zijn it is Mickey's secret lovechild van an vroeger life?
[ afbeelding ]
Is it normal in this family to uitchosen an boyfriend who looks precies like themzelf? So that they don't moeten look in the mirror to uitchecken the haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |