Volgens mij heeft hij geen geld enkel schulden ...maar weet niet precies hoe t zitquote:Op zondag 21 juni 2009 10:35 schreef dividivi het volgende:
Toch begrijp ik het niet.
Als ze in gemeenschap van goederen getrouwd zijn, had het toch geen zin om alles op haar naam te zetten? De schuldeisers zouden dan hun geld bij haar kunnen halen.
Maar als ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd zijn, hoeft ze toch haar geld niet met hem te delen (los van een eventuele alimentatie)?
Als ze wel moet delen, omdat het in de voorwaarden staat ofzo, is er weer geld bij Eddem te halen door de schuldeisers, niet bij Patries.
Dus hij zal sowieso financieel moeten bloeden.
Toch? Of zie ik het helemaal verkeerd?
Ja, volgens mij ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen geld enkel schulden ...maar weet niet precies hoe t zit
Bron.quote:Adam Curry en Patricia Paay in gevechtscheiding belandt!
Ze hadden het nog zo graag voorkomen, maar Adam en Patricia zijn dan toch in een vechtscheiding belandt....
Zelf communiceren ze nauwelijks tot niet met de media, maar van mensen rond de omgeving van Adam en Patricia zijn de twee uiteindelijk recht tegenover elkaar komen te staan.
Het is nog net geen oorlog, maar het begint er steeds meer op te lijken. Inzet: zoals altijd geld. Patricia vecht voor haar rechten en Adam uiteraard voor de zijne. De twee zijn in gemeenschap van goederen getrouwd en hebben dus beide recht op 50% van hun bezittingen.
Maar zo eenvoudig ligt het blijkbaar allemaal niet. De advocaten hebben volgens bronnen de messen geslepen en "we blijven vrienden" is even heel ver weg. De stellingen zijn ingenomen. Gezellig is het in ieder geval allemaal niet meer volgens vrienden.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef beequeen het volgende:
[......] Zelf communiceren ze nauwelijks tot niet met de media, [......]
Getrouwd in gemeenschap van goederen!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk, getrouwd in gemeenschap van goederen. Hoe dom kun je zijn als je allebei zakelijke belangen hebt.
[..]
Bron.
Laten we eerlijk zijn, Patries heeft steeds keurig haar mouth gehouden. Het zijn Eddem en Micky die the press opzoeken. Looking for attention en swiepen iedereen from hun feet. De HOERRRRRRRREN!!!!!!!!quote:
Belandt?!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef beequeen het volgende:
Duidelijk, getrouwd in gemeenschap van goederen. Hoe dom kun je zijn als je allebei zakelijke belangen hebt.
[..]
Bron.
Ik denk dat het dan niet veel uitmaakt of het geld op Patries of Eddem staat.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zelf communiceren ze nauwelijks met de media?
Mgihghiihgh. Ja. Vast.
Ik snap alleen dan niet hoe die constructie kon werken waarbij eddem zijn centjes bij Pewtrish stalde om onder zn schuldeisers uit te komen? Dat kan dan toch helemaal niet?
Als dat zo is, waarom werd dan alles op haar naam gezet?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan niet veel uitmaakt of het geld op Patries of Eddem staat.
Het waren natuurlijk wel bv's die failliet gingen, daar kunnen ze je niet persoonlijk mee pakken
Omdat als een bv klapt je een nieuwe op je naam eventjes kan vergetenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef dividivi het volgende:
[..]
Als dat zo is, waarom werd dan alles op haar naam gezet?
Dat was toch om de schuldeisers te ontlopen?
Eddem had een hele serie bv's, hij liet sommige failliet gaan, om de andere weer "gezond" te krijgen....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat als een bv klapt je een nieuwe op je naam eventjes kan vergeten
Het zal inderdaad wel meevallen, die schulden. Ze hadden toch ook anders niet al die jaren zo "glamorous" kunnen blijven leven.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef dividivi het volgende:
We kunnen dus concluderen dat er helemaal geen schulden meer zijn dan?
"zomer in zeeland met jouw pik in mijn hand lalala "quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Anniebab het volgende:
Dit huwelijk is al van 20 jaar geleden ,maar ik zou als ik Bner was niet trouwen in deze tijd , T loopt bijna altijd stuk ,een hoop ellende en touwtrekkerij achteraf gewoon hokkelen zolang t goed gaat, die huwelijken stranden echt heeeel vaak, tja behalve Saskia en Serge dan ,die zitten nog steeds saampjes in Zeeland....
Ja ook en er zijn gerust nog enkele uitzonderingen, maar de meeste bedoel ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
"zomer in zeeland met jouw pik in mijn hand lalala "
Leen Torens is toch ook nog getrouwd?
nouja... zag hem ook toen die gepost werd, maar leek wel een formaliteit, Adam ziet hoop ..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:42 schreef dividivi het volgende:
Tussen vader en dochter komt het wel weer goed.
Op Twitter:
Chrissie: @adamcurry happy fathers day.
Adam: @chrissiecurry Thank you baby! Proud and very happy to be your Dad. I Love you ddeply.
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja... zag hem ook toen die gepost werd, maar leek wel een formaliteit, Adam ziet hoop ..
Nouja, die ouwe smeerpijp blijft dan toch je pa dus dan doe je het maar ...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef dividivi het volgende:
[..]
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef dividivi het volgende:
[..]
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?
Dat wil ik niet geloven.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.
zoiets van : hallo! ik ben er ook nog! vergeet je niet dat je ook nog vader bent ipv. alleen maar achter die kut op hoge poten aan te rennen ... achterlijke gehaktbalquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.
Nadat ze hem eerst het koosnaampje 'Jackass' had gegeven ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef dividivi het volgende:
[..]
Dat wil ik niet geloven.
Tijdje terug twitterde ze toch: Maar mijn vader blijft mijn vader,en ik zal altijd van hem houden.
Dat was uit liefde.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nadat ze hem eerst het koosnaampje 'Jackass' had gegeven ja.
Die kut op hoge poten....quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
zoiets van : hallo! ik ben er ook nog! vergeet je niet dat je ook nog vader bent ipv. alleen maar achter die kut op hoge poten aan te rennen ... achterlijke gehaktbal
Ik begreep dat ze samen een intervieuw hebben gegeven, voor een bladquote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Begreep ik nou goed net bij Boulevard dat Yolanthe en Patricia samen hebben gesproken?
Het komt straks aan de orde. Maar nogmaals, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Niet verkeerd begrepen ..komt dadelijk..quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Begreep ik nou goed net bij Boulevard dat Yolanthe en Patricia samen hebben gesproken?
Het komt straks aan de orde. Maar nogmaals, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Die vriendin belde hem toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
En meteen een nieuwe gate
Micha Klein en Afke Reijenga, al eerder in dit topic besproken, zijn ook uit elkaar.
Micha trof haar niet thuis, belde een vriendin om te vragen waar ze was en die zij dat Afke bij een ander bleef slapen en niet meer naar huis zou komen. Da's ook een aparte manier!![]()
ha;das dan toch weer een paar weekjes stof voor ons jongens ehhe dames.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
En meteen een nieuwe gate
Micha Klein en Afke Reijenga, al eerder in dit topic besproken, zijn ook uit elkaar.
Micha trof haar niet thuis, belde een vriendin om te vragen waar ze was en die zij dat Afke bij een ander bleef slapen en niet meer naar huis zou komen. Da's ook een aparte manier!![]()
Zijn ze wel bekend genoeg voor een heuse gate?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Een videokunstenaar en zijn muze.
Bij MSN Starlounge gonsde het al langer van geruchten (incl. foto van het ex-paar).
Ik ken ze helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Bij MSN Starlounge gonsde het al langer van geruchten (incl. foto van het ex-paar).
Denk het niet. Ze zijn toch wel erg nineties gebleven, heb ik het gevoel/quote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Zijn ze wel bekend genoeg voor een heuse gate?
quote:Ze zijn in elk geval niet zo bekend als bv Ross en Patrick (waarom is daar nooit meer een nieuw topic van gekomen, of heb ik al die tijd met mijn neus gekeken?)
Gawd!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Copycat het volgende:
![]()
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Je staat zelfs in de OP!
Een Almost Dead-crisisquote:
Ik vind haar trouwens eenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
nou even de puntjes op de i aub, mickey probeerde heel erg een afke type vrouw te zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik vind haar trouwens een
Mickey-type vrouw
Oke wist ik niet, dus is Mickey een Afke- type!!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:39 schreef Manono het volgende:
[..]
nou even de puntjes op de i aub, mickey probeerde heel erg een afke type vrouw te zijn
afke en micha waren nl wel heeel erg avant la lettre in hun soort - pas toen die toon gezet was ging mickey zich ineens ook een zennish arty farty club imago aanmeten
maar goed die zijn ook zo lang samen geweest ik denk dat ze beiden wel een nieuwe muze kunnen gebruiken - zou micha dan eindelijk een leuke vriend nemen
dat zou Mickey vast en zeker als een groot compliment beschouwen!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke wist ik niet, dus is Mickey een Afke- type!!!!
Gotta love Ptwish!quote:Daarom dacht ik: 'ik moet ophouden met huilen, want anders word ik oud en lelijk.'
Ik denk toch van niet. Afke Reyenga is een heel vriendelijk, zachtaardige hippietype. Mickey Hoogendijk komt wat harder, zakelijker en dwangmatig hip op me over.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke wist ik niet, dus is Mickey een Afke- type!!!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef beequeen het volgende:
Die HOERRRRRR wil wel een nieuw bed. Ze is niet van plan om in hetzelfde bed te gaan slapen waar die midlifecriser cq complieter en Patries in geslapen hebben.
Huh, ze gingen toch niet in de VS wonen, vanwege Mikkies arme moedertje enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef beequeen het volgende:
Zojuist bij Boulevard: Eddem en die HOERRRRRR gaan samenwonen in het appartement van Patries en Eddem in SanFran. Die HOERRRRRR wil wel een nieuw bed. Ze is niet van plan om in hetzelfde bed te gaan slapen waar die midlifecriser cq complieter en Patries in geslapen hebben.
Oooooh, wat hoop ik toch op de ondergang en een total broke Eddem.
Nog steeds team Patries.
quote:Adam en Micky naar Amerika
Ze zouden niet naar Amerika verhuizen, maar het lijkt er toch op dat Adam Curry en Micky Hoogendijk in San Francisco gaan samenwonen. Adam verklapte dat met een briefje aan zijn buren.
Adam was afgelopen vrijdag in San Francisco om zijn appartement daar klaar te maken voor de verhuizing. Hij gaat samen met Micky in een appartement wonen dat ongeveer 5500 euro per maand kost.
Dat heb jij goed gezegd..wel vies van een matrasquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]!
Ze zuigt toch ook aan dezelfde lul waar Patries 3 maanden geleden nog aan gezogen heeft, daar is ze ook niet vies van![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]!
Ze zuigt toch ook aan dezelfde lul waar Patries 3 maanden geleden nog aan gezogen heeft, daar is ze ook niet vies van![]()
hoe in godesnaam komen ze aan dat briefje???quote:
duh...quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef dividivi het volgende:
[..]
Huh, ze gingen toch niet in de VS wonen, vanwege Mikkies arme moedertje enzo
Die zal de 'pers' wel onder de ruitenwisser van de buren vandaan hebben gejat, denk ik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe in godesnaam komen ze aan dat briefje???
als die echt is... kunnen we onze lol nog open gaat deze gate nog wel ff door... nice neighbours
I like them already
Van de buurman die dat briefje onder z'n ruitenwisser hadquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:25 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe in godesnaam komen ze aan dat briefje???
als die echt is... kunnen we onze lol nog open gaat deze gate nog wel ff door... nice neighbours
I like them already
En wat zei ie?Ga daar maar ff liggen en doe je mond maar open???quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de buurman die dat briefje onder z'n ruitenwisser had![]()
Heel ernstig: Ik droomde vannacht dat ik op vakantie was in een huis tegenover een huis waar Adam, Patricia en Christina vakantie vierden (beetje East coast style dorpje) en dat Adam "spreekuur" had en ik hem om advies kwam vragen![]()
What was I thinking?! (while asleep)![]()
Ik vind het een enorme HOERRRRRRRRRRRRRRRRRR, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze dit zelf naar buiten heeft gebracht. Waar werd dit gezegd dan, van dat nieuwe bed? Zal dat niet een sappig er bij verzonnen detail van Albert zijn ofzo? Zó dom zal ze toch niet zijn? Hoewel.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
Sws, dat dat dan weer gemeld moet worden door dat mokkel, over dat nieuwe bed en zulks. Zou ze nu nog niet doorhebben dat haar mediatactiek niet zo veel symphatie opwekt?
Ik zie Micky nog zeggen bij blv dat ze écht niet wegging uit Amsterdam. Vanwegen haar mammie, en omdat ze een goedlopende zaak hier heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die zal de 'pers' wel onder de ruitenwisser van de buren vandaan hebben gejat, denk ik!
Maar wat fijn zeg, dat Eddem vanuit SF zo mooi aan het herstel van de relatie met zijn dochter gaat werken, terwijl Micky vanuit die stad de hechte, hechte band met haar zieke moeder onderhoudt.![]()
Ja wie zegt dat dat niet kan!?! Je hebt email tegenwoordig en twitter enne... nou spiritueel contact moet je ook niet onderschatten hoor.
Nou idd, de verontwaardiging dat zoiets gesuggereerd werd spatte zowat van het scherm, want: Bedrijf! en Mammie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie Micky nog zeggen bij blv dat ze écht niet wegging uit Amsterdam. Vanwegen haar mammie, en omdat ze een goedlopende zaak hier heeft.
Ze wordt ook met de dag geloofwaardiger
Nou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb sinds kort ook een keukenapparaat van Bosch. Een koelkast, hoe tekenend.
Dan kan je zo in San Francico gaan wonenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb sinds kort ook een keukenapparaat van Bosch. Een koelkast, hoe tekenend.
of misschien is Cc wel de enige echte complieterd voor Eddem en/of Mickyquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan je zo in San Francico gaan wonen.
In het keukenkastje. Naast het pepervaatje. En ik heb ook aan yoga gedaan.quote:
Overcompliet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het keukenkastje. Naast het pepervaatje. En ik heb ook aan yoga gedaan.
Vervloekt ben ik. Vervloekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |