En we hebben een Micky teamspeler.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
O dit vind ik ook wel even leuk om te volgen.
Micky!.
Nee hoor mop! Zát andere Micky fans! Hoe kunnen we ook anders, zo adorable en bescheiden als ze is!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, ik ben toch niet de enige?. Dan ben ik gauw weer weg namelijk!
Thanks! Maar wel gewoon gedeeltelijk gejat van vorige OP's he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef beequeen het volgende:
Thanx Greys, mooie OP. En Eef voor het scannen, je bent er maar druk mee.![]()
En niet alleen zen!quote:Vicking84 is zen, ik begrijp het wel hoor.
Story is duidelijk op de hand van die HOERRRRRR en Eddem. Dit itt Privé, die laat heule andere geluiden horen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ook lekker voor Christina trouwens, om geheel gratis tot "kliek" gedegradeerd te worden.
Maar ondertussen doen ze wel precies wat wij voorspellen roepen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef Ole het volgende:
Worden we eerst "de krochten van het Internet' genoemd en dan nu 'de kliek'
Tis wat!
Zonder billen, alleen rug, begreep ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stond Christina nou wel of niet met haar billen in een ander blad?
Zo ja: scan, zo nee: scan.
Dan blijven ze meer inside info van het Curry-front ontvangenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Story is duidelijk op de hand van die HOERRRRRR en Eddem. Dit itt Privé, die laat heule andere geluiden horen.
Zouden ze al een deal hebben voor de huwelijks- en babyfoto's?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef beequeen het volgende:
Story is duidelijk op de hand van die HOERRRRRR en Eddem. Dit itt Privé, die laat heule andere geluiden horen.
Vertelquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
En niet alleen zen!Dus ik begrijp het ook wel!
(Al lijkt ze in de verste verte niet op Kate W. hoor, Vik!)
Kate W. is Kate Winslet. En ik vind Micky toevallig behoorlijk adorabel. Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen over haar valtquote:
Camera?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Copycat het volgende:
Sorry, geen scanding.
Chrissy ( ... ) stond met juwelen op een blote rug en een laken over heur lendenen op de foto.
Vik valt op vrouwelijk schoon, dus ik kan me voorstellen dat zij Micky daarom leuker zal vinden dan iemand die niet op dames valtquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertelen wie is Kate W?
Cc heeft de Glossy, misschien kan zij ff scannen.
Ik zal vanavond eens kijken wat ik voor je kan betekenen.quote:
Zo mooi vind ik die buitenkant anders ook niet hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik valt op vrouwelijk schoon, dus ik kan me voorstellen dat zij Micky daarom leuker zal vinden dan iemand die niet op dames valtAlleen die binnenkant is zo lelijk Vik! Daar kan toch geen lekker buitenkantje (ook daarover valt nog te twisten
) tegenop?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik valt op vrouwelijk schoon, dus ik kan me voorstellen dat zij Micky daarom leuker zal vinden dan iemand die niet op dames valtAlleen die binnenkant is zo lelijk Vik! Daar kan toch geen lekker buitenkantje (ook daarover valt nog te twisten
) tegenop?
Heur billen vind ik visueel erg aangenaam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:. Ik vind Micky aantrekkelijk en dat vond ik in haar GTST-periode ook al.
Maar fijn dat jullie dat niet vinden. Means more Micky for me.
Beetje apart idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Chrissy nou net zo op de foto gaat als Micky.![]()
Micky zal dat wel weer opvatten als een compliment namelijk en gaat vast alvast een paar shopping tripjes voor haar en 'haar nieuwe dochter' plannen
Dat zou helemaal wat zijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:12 schreef Anosmie het volgende:
Misschien is het een oude foto en stond zij eerder op deze nakende wijze op de plaat dan dr stiefloeder MickMick?
Chrissy heeft al die tijd op Twitter al een foto van Glossy die ze als icon daar gebruikt.. look!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Chrissy nou net zo op de foto gaat als Micky.![]()
Micky zal dat wel weer opvatten als een compliment namelijk en gaat vast alvast een paar shopping tripjes voor haar en 'haar nieuwe dochter' plannen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het geen oude foto. Die ketting komt ook elders in de reportage terug, als ik het me goed herinner.
Vind het ook een beetje een typische actie. Niet echt classy.
M'kays foto is inderdaad beter gemaakt (belichting, camera, achtergrond, enz.)quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Day het volgende:
En eerlijk gezegd vind ik Micky's rug (en totale foto) ook mooier!
Maar ik ben nog steeds voor Ptries!
Idem hier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Day het volgende:
En eerlijk gezegd vind ik Micky's rug (en totale foto) ook mooier!
Maar ik ben nog steeds voor Ptries!
Ja, Chrissy heeft die ketting op nog een foto omquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het geen oude foto. Die ketting komt ook elders in de reportage terug, als ik het me goed herinner.
Vind het ook een beetje een typische actie. Niet echt classy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |