En wat zei ie?Ga daar maar ff liggen en doe je mond maar open???quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de buurman die dat briefje onder z'n ruitenwisser had![]()
Heel ernstig: Ik droomde vannacht dat ik op vakantie was in een huis tegenover een huis waar Adam, Patricia en Christina vakantie vierden (beetje East coast style dorpje) en dat Adam "spreekuur" had en ik hem om advies kwam vragen![]()
What was I thinking?! (while asleep)![]()
Ik vind het een enorme HOERRRRRRRRRRRRRRRRRR, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat ze dit zelf naar buiten heeft gebracht. Waar werd dit gezegd dan, van dat nieuwe bed? Zal dat niet een sappig er bij verzonnen detail van Albert zijn ofzo? Zó dom zal ze toch niet zijn? Hoewel.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
Sws, dat dat dan weer gemeld moet worden door dat mokkel, over dat nieuwe bed en zulks. Zou ze nu nog niet doorhebben dat haar mediatactiek niet zo veel symphatie opwekt?
Ik zie Micky nog zeggen bij blv dat ze écht niet wegging uit Amsterdam. Vanwegen haar mammie, en omdat ze een goedlopende zaak hier heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Die zal de 'pers' wel onder de ruitenwisser van de buren vandaan hebben gejat, denk ik!
Maar wat fijn zeg, dat Eddem vanuit SF zo mooi aan het herstel van de relatie met zijn dochter gaat werken, terwijl Micky vanuit die stad de hechte, hechte band met haar zieke moeder onderhoudt.![]()
Ja wie zegt dat dat niet kan!?! Je hebt email tegenwoordig en twitter enne... nou spiritueel contact moet je ook niet onderschatten hoor.
Nou idd, de verontwaardiging dat zoiets gesuggereerd werd spatte zowat van het scherm, want: Bedrijf! en Mammie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie Micky nog zeggen bij blv dat ze écht niet wegging uit Amsterdam. Vanwegen haar mammie, en omdat ze een goedlopende zaak hier heeft.
Ze wordt ook met de dag geloofwaardiger
Nou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb sinds kort ook een keukenapparaat van Bosch. Een koelkast, hoe tekenend.
Dan kan je zo in San Francico gaan wonenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb sinds kort ook een keukenapparaat van Bosch. Een koelkast, hoe tekenend.
of misschien is Cc wel de enige echte complieterd voor Eddem en/of Mickyquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan je zo in San Francico gaan wonen.
In het keukenkastje. Naast het pepervaatje. En ik heb ook aan yoga gedaan.quote:
Overcompliet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het keukenkastje. Naast het pepervaatje. En ik heb ook aan yoga gedaan.
Vervloekt ben ik. Vervloekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |