Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef dividivi het volgende:
[..]
Zou ze echt alleen als een formaliteit 'happy fathers day' wensen? Hoeft ze toch helemaal niet te doen?
Dat wil ik niet geloven.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.
zoiets van : hallo! ik ben er ook nog! vergeet je niet dat je ook nog vader bent ipv. alleen maar achter die kut op hoge poten aan te rennen ... achterlijke gehaktbalquote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het kon nog wel eens ietwat sarcastisch zijn. Daar heeft ze eerder van getuigd in de twitters richting deddie Eddem.
Nadat ze hem eerst het koosnaampje 'Jackass' had gegeven ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef dividivi het volgende:
[..]
Dat wil ik niet geloven.
Tijdje terug twitterde ze toch: Maar mijn vader blijft mijn vader,en ik zal altijd van hem houden.
Dat was uit liefde.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nadat ze hem eerst het koosnaampje 'Jackass' had gegeven ja.
Die kut op hoge poten....quote:Op zondag 21 juni 2009 22:17 schreef snetje het volgende:
[..]
zoiets van : hallo! ik ben er ook nog! vergeet je niet dat je ook nog vader bent ipv. alleen maar achter die kut op hoge poten aan te rennen ... achterlijke gehaktbal
Ik begreep dat ze samen een intervieuw hebben gegeven, voor een bladquote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Begreep ik nou goed net bij Boulevard dat Yolanthe en Patricia samen hebben gesproken?
Het komt straks aan de orde. Maar nogmaals, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Niet verkeerd begrepen ..komt dadelijk..quote:Op maandag 22 juni 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Begreep ik nou goed net bij Boulevard dat Yolanthe en Patricia samen hebben gesproken?
Het komt straks aan de orde. Maar nogmaals, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Die vriendin belde hem toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
En meteen een nieuwe gate
Micha Klein en Afke Reijenga, al eerder in dit topic besproken, zijn ook uit elkaar.
Micha trof haar niet thuis, belde een vriendin om te vragen waar ze was en die zij dat Afke bij een ander bleef slapen en niet meer naar huis zou komen. Da's ook een aparte manier!![]()
ha;das dan toch weer een paar weekjes stof voor ons jongens ehhe dames.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
En meteen een nieuwe gate
Micha Klein en Afke Reijenga, al eerder in dit topic besproken, zijn ook uit elkaar.
Micha trof haar niet thuis, belde een vriendin om te vragen waar ze was en die zij dat Afke bij een ander bleef slapen en niet meer naar huis zou komen. Da's ook een aparte manier!![]()
Zijn ze wel bekend genoeg voor een heuse gate?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Een videokunstenaar en zijn muze.
Bij MSN Starlounge gonsde het al langer van geruchten (incl. foto van het ex-paar).
Ik ken ze helemaal nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef Copycat het volgende:
Een videokunstenaar en zijn muze.
Bij MSN Starlounge gonsde het al langer van geruchten (incl. foto van het ex-paar).
Denk het niet. Ze zijn toch wel erg nineties gebleven, heb ik het gevoel/quote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Zijn ze wel bekend genoeg voor een heuse gate?
quote:Ze zijn in elk geval niet zo bekend als bv Ross en Patrick (waarom is daar nooit meer een nieuw topic van gekomen, of heb ik al die tijd met mijn neus gekeken?)
Gawd!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Copycat het volgende:
![]()
Pat en Ross: zo lekker gewoon gebleven! #3
Je staat zelfs in de OP!
Een Almost Dead-crisisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |