Mij een PS3quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Volgende aanschaf voor mij wordt toch echt Uncharted 2
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Fallen het volgende:
SD, ga jij de review doen van Ghostbusters?
Wanneer kunnen we die verwachten?quote:
binnenkortquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we die verwachten?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:Stripped of its license, Ghostbusters is a passable, if largely forgettable game. The entire experience is held together on the merits of its source material alone, with occasionally witty dialog and story draped like a sheet across what amounts to inconsistent gameplay and level design that would make most amateur modders cringe.
Idd! Kutspel. gemiddeld maar een 8 op de reviewsitesquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Griebus het volgende:
Ghostbusters, het had zo mooi kunnen zijn: review.
[..]
Edge en Eurogamer geven 7/10. Geen slecht spel, maar middelmatig dus. Al is een 7 voor een spel gebaseerd op een filmlicentie natuurlijk uitstekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd! Kutspel. gemiddeld maar een 8 op de reviewsitesWat kut!
Als je een Ghostbusters-fan bent is het een must dus eigenlijk. Cijfers zijn allemaal relatief.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge en Eurogamer geven 7/10. Geen slecht spel, maar middelmatig dus. Al is een 7 voor een spel gebaseerd op een filmlicentie natuurlijk uitstekend.
En als je dan ook iets verder leest lees je ook dat het verhaal briljant isquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge en Eurogamer geven 7/10. Geen slecht spel, maar middelmatig dus. Al is een 7 voor een spel gebaseerd op een filmlicentie natuurlijk uitstekend.
Nog niet terug?quote:
Je hebt een 360 gekochtquote:
144 euro is dan ook wel een koopjequote:
sinds wanneer is een 7.8 gemiddeld slecht?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:45 schreef magge het volgende:
tvp
Jammer dat Ghostbuster zo slecht cijfer krijgt, issie al uit eigenlijk? Wellicht koop ik hem voor de co-op.
Sinds er gamers zijn die alleen spellen kopen die volgens een subjectieve mening een 9.5 krijgen. Omdat de reviewer of blad/site een exclusive preview krijgen als ze het spel goed beoordelen, of een ander voordeeltje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sinds wanneer is een 7.8 gemiddeld slecht?
quote:Back in 2005 Rockstar Games Sam Houser was very excited about working on the Playstation 3 and, in order to get the most out of the system you have to only focus on that system meaning no multi-platform development.
SAM HOUSER QUOTES
“One of the problems with the 360, and it affects games like Grand Theft Auto if you think about how much content we put in the actual machine, is the fact that they don’t have a significantly larger storage medium than the previous systems. It’s a slightly bigger DVD disc.
“I think that the 360 is going to have to get ’round this issue we’re talking about. I can think of various ways they can do it. Hopefully, they’re going to adopt one of those in the next year or so, because it’s going to become more of an issue. If we’re filling up the disc right now, where are we going? It’s not like our games are going to get any smaller. I think that issue’s on the table with a bunch of games right now. I’m sure they’ll come through with an intelligent solution.”
Rockstar wants to make the best game possible and they feel Playstation 3 exclusive development is the way too go. Sony is actually working close with Rockstar on this Agent project to push the Cell processor to new levels. This game will be pushing some of the latest technology and, right now in development the game is expecting to exceed this level of detail as seen in this early Getaway 3 Screenshot.
Agent isn’t your typical open world game, similar to the goals of the canceled Eight Days and The Getaway. Agent should be able to render two thousand people on screen at once and feature a google map type of function for gameplay purposes. This type of achievement is rumored to require the use of 7 SPE’s for open world, physics, AI, and Graphics before the RSX is even touched. This method if done correctly will seamlessly bridge the gap between CGI and Real-time In game action.
The developers over at Rockstar are being very tight lipped about this title but from the little bit that was talked about during E3’09 on the show floor amongst a few industry insiders, this game is going to be what GTA4 should’ve been thanks to the triple threat of the Playstation 3.
bron?quote:
Ja, de DNS-beheerders vonden het een leuk idee om de schakelaar om te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die hier niet op Gaf komen?
Ik krijg een melding (van UPC) dat de site niet gevonden kan worden.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, de DNS-beheerders vonden het een leuk idee om de schakelaar om te zettenniemand komt nu op GAF.
Verkeerde topicquote:
Da's lekker makkelijk praten natuurlijk, dat weet je niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds er gamers zijn die alleen spellen kopen die volgens een subjectieve mening een 9.5 krijgen. Omdat de reviewer of blad/site een exclusive preview krijgen als ze het spel goed beoordelen, of een ander voordeeltje.
Inflatie in gameland is echt verschrikkelijk. Games met een 8 zijn matig, terwijl films/boeken of andere recensies met een dergelijk cijfer zeer goed zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds er gamers zijn die alleen spellen kopen die volgens een subjectieve mening een 9.5 krijgen. Omdat de reviewer of blad/site een exclusive preview krijgen als ze het spel goed beoordelen, of een ander voordeeltje.
komen die bij een LE ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WANNEEER?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef ikookhier het volgende:
Fat princess of Battlefield 1943 op PSN en ik ben blij
ik moet nog zo lang wachten op deze gamequote:Op woensdag 17 juni 2009 17:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
TVP-WHITE CHRONICLES![]()
Damn wat een game ,inmiddels 14 uur onderweg.![]()
Mijn party bestaat tot nu toe uit 4 man ,waarvan 1 wijf dat altijd op backup staat![]()
Vette battles, veel custom aanval/items selecteerbaar![]()
Uitdagende bosses, nergens overdreven moeilijk tot nu toe.
Maar goed, ik ben dan ook een grind-level-stat-hoer
Graphics![]()
Min punten, lange save tijden![]()
Tussen dorpen zit soms echt een kut stuk lopen.......en dan helpt het niet dat er bij T splitsingen nergens naambordjes staan
![]()
Zo kwam het voor dat Ondergetekende 10 minuten heeft staan dubben of hij links of rechts zou gaan??![]()
Uiteindelijk links gegaan, om er na een uur lopen en battlen achter te komen dat het dood loopt![]()
![]()
![]()
Anyhoe, ik vermaak me er prima mee![]()
Heb een paar foto's genomen onderweg![]()
3e foto is de cave is crappy , want die heb ik sávonds gemaakt![]()
Foto doet afbreuk aan het werkelijk beeld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, maar nog steeds geen release date bekendquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik moet nog zo lang wachten op deze game
voordeel is wij krijgen meer content en de game wordt nog wat getweaked
Dat gebeurt wel degelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk praten natuurlijk, dat weet je niet.Dan zou je ook kunnen zeggen dat de makers van Ghostbusters dat ook gedaan hebben... en dan toch maar op een 7,8 uitkomen
Niemand weet hetquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef robbolo het volgende:
Tvp
dat was jij volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Yup, maar nog steeds geen release date bekend![]()
Wie zei er ook alweer dat er geen leven in de stadjes was?![]()
Bomvol NPC's in Town of Ragnish Desert![]()
[ afbeelding ]
Als ik niet misschien zeg ga jij weer zeurenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meneertje was er toch zo zeker van dat we 'm morgen konden downloaden?
quote:
quote:Final Fantasy fans kopen natuurlijk de game, maar ze willen meer dan alleen de game. Deze fans kunnen binnenkort ook onderstaande figuurtjes kopen. Het gaat om figuurtjes van Lightning, Sazh, Snow en Vanille. De releasedatum en de prijs zijn nog onbekend.
Nee ik was het zeker nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat was jij volgens mij![]()
en inderdaad alleen maar dat comming soon crap , kan best nog wel eens Q1 2010 zijn ofzo
Succesvol? Ik dacht dat de game slechte reviews kreeg?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nee ik was het zeker niet![]()
White Knight Chronicles komt dan toch naar Europa. Het was even twijfelen of deze succesvolle RPG ook buiten Japan en Amerika zou verschijnen, maar vanaf begin 2010 zal het spel dus ook in onze rekken te vinden zijn.
De reden dat de release zo lang op zich laat wachten, betreft nieuwe inhoud voor het spel. Deze is momenteel nog deels in de maak, en Level 5 wil deze inhoud met de Amerikaanse en Europese versie meegeven op de schijf. De Japanners zullen deze extra content wel krijgen via een gratis download.![]()
De nieuwe inhoud zal zorgen voor extra online missies, een beter richtsysteem en een auto-run functie. Tevens zal er een optie komen waarbij het mogelijk is om online een eigen dorp/stad te creëren. Maar hoe dat laatste precies in z'n werk zal gaan, blijft vaag.
English trailer
Waarschijnlijk succesvol in de verkoop. En zo slecht waren de reviews toch niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Succesvol? Ik dacht dat de game slechte reviews kreeg?
mheee zeker super overpriced voor 70 euro ofzoquote:
Dat was ik!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer dat er geen leven in de stadjes was?![]()
Bomvol NPC's in Town of Ragnish Desert![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er zin anquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:53 schreef Bredewout92 het volgende:
Afrika was meer iets geweest voor psn
Ryu 3 wel, Kenzan nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:09 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb er zin an
Wout, heeft kenzan en ryu 3 ook trophy's?
okquote:
Ik heb ondertussen zoveel PSN accounts. En als niemand anders interesse heeft dan mag jij Kenzan wel van mij hebben. Hoe goed is je Japans eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ok
Omdat ik ze helemaal niet bij de je trophylist zie staan,
Ook niet 0% ofzo
lol!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:PM me maar even
Ik kan een aantal zinnen
Ik probeer het aan de hand van dit boekje, alleen mijn vocabulaire woordschat is nogal beperkt![]()
[ afbeelding ]
Nee grapje
Begrijp niet altijd alles, maar kom er altijd wel uit
Speel al ruim 8 jaar Jap games
jij kan kanji en de rest van de zooi lezen ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:PM me maar even
Ik kan een aantal zinnen
Ik probeer het aan de hand van dit boekje, alleen mijn vocabulaire woordschat is nogal beperkt![]()
[ afbeelding ]
Nee grapje
Begrijp niet altijd alles, maar kom er altijd wel uit
Speel al ruim 8 jaar Jap games
Nou dolle pret. Paar gekken die er 10 euro voor neerleggen, 't een paar dagen spelen en daarna nooit meer aanraken. Wel lekker cashen voor degene die er achter zitten.quote:
Een 8 van Eurogamer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:06 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Succesvol? Ik dacht dat de game slechte reviews kreeg?
Heb je het gespeeld dan? Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou dolle pret. Paar gekken die er 10 euro voor neerleggen, 't een paar dagen spelen en daarna nooit meer aanraken. Wel lekker cashen voor degene die er achter zitten.
Omdat het zo gaat met alle PS3 games?quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Heb je het gespeeld dan? Waar baseer je dit op?
Ik moet bij Drake altijd aan Nathan Fillion uit Firefly denken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Meet Nathan Drake: Uncharted 2’s Nolan North
Geweldige voice actor.
Euh Hai!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:00 schreef Griebus het volgende:
Meer info uit Last Guardian trailer door IGN.
Gewoon een goedkope nemen, kwaliteit ontloopt elkaar niet echt. Geld kun je beter gebruiken om een HDTV van te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand een idee wat de beste RGB scart kabel is voor de PS3 ?
Geld is het probleem niet, ik koop pas een HDTV als mijn huidige TV niet meer werkt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon een goedkope nemen, kwaliteit ontloopt elkaar niet echt. Geld kun je beter gebruiken om een HDTV van te kopen.
Dan kan je dat bij elk spel dus gaan roepen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het zo gaat met alle PS3 games?
Riep ik ook een hele tijd, totdat ik op een HDTV gespeeld had. Tis alsof je van zwart-wit naar kleur overstaptquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geld is het probleem niet, ik koop pas een HDTV als mijn huidige TV niet meer werkt.
Maar ok, dan ga ik voor de goedkoopste.
Precies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Riep ik ook een hele tijd, totdat ik op een HDTV gespeeld had. Tis alsof je van zwart-wit naar kleur overstapt
Ik heb ook op een HDTV gespeeld, natuurlijk is dat mooier, maar ik vind het ook prima gamen op mijn CRT.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Riep ik ook een hele tijd, totdat ik op een HDTV gespeeld had. Tis alsof je van zwart-wit naar kleur overstapt
Ik speel de meeste spellen een uur of 45 en dat kost me 45 euro dus als ik een spel van een 10je 10 uur speel vindt ik het primaquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nou dolle pret. Paar gekken die er 10 euro voor neerleggen, 't een paar dagen spelen en daarna nooit meer aanraken. Wel lekker cashen voor degene die er achter zitten.
Mn nichtje gaat m ook vast halen,kan ik m daar mooi even uit proberenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Schattigheid is troef in live gameplaydemo van Eyepet
serieus, ik wil em.
Same herequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet bij Drake altijd aan Nathan Fillion uit Firefly denken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu op naar deel 2 , is het trouwens bekend of elena weer in deel 2 zit of is drake zo'n james bond figuur
nieuwe film nieuwe chick
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef DJ_ het volgende:
uncharted uitgespeeld![]()
leuke game , maar in de laatste chaptersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu op naar deel 2 , is het trouwens bekend of elena weer in deel 2 zit of is drake zo'n james bond figuur
nieuwe film nieuwe chickquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Vervolgfilmpje
Meet The Women of Uncharted 2
[ afbeelding ]He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
sweet elena is hot , ze lijkt nog op dr ingame char ookquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Zero Punctiation gezien?Briljante aflevering
quote:Anal Fantasy 14
Dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Zero Punctiation gezien?Briljante aflevering
qua content ? , want dat is inderdaad zwaar dramatisch vergeleken met Livequote:
tja het is een feit , de ps3 is gewoon zeer lastig om games voor te maken .quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Waag-hals het volgende:
De ontwikkeling gaat ook zo traag van PSN spellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Bomberman Ultra, dat al ruim een jaar voor de release van PS3 werd aangekondigd nu nog in ontwikkeling is, vraag ik me af wat het nut is van 'kleine' games te maken.
Laat Sony dan meer PSX games porten, Final Fantasy 7 ben ik de komende 30-40 speeluren wel weer zoet mee.
Tifa
Mja dat maakt hem voor kleine PSN games niet erg geschikt, maar voor grote exclusives des te beterquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja het is een feit , de ps3 is gewoon zeer lastig om games voor te maken .
maar je kan er wel veel moois mee
ach ben blij dat ik beide consoles heb , ze hebben alle 2 hun voordelen en nadelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja dat maakt hem voor kleine PSN games niet erg geschikt, maar voor grote exclusives des te beter
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ben blij dat ik beide consoles heb , ze hebben alle 2 hun voordelen en nadelen
Ik op het moment ook, maarja de PS3 is geleend en die gaat dus ook weer een keer wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ben blij dat ik beide consoles heb , ze hebben alle 2 hun voordelen en nadelen
Heb je wel een US account?quote:
Eigenlijk heeft PSN het sterkste kleine games aanbod van beidenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja dat maakt hem voor kleine PSN games niet erg geschikt, maar voor grote exclusives des te beter
Alsof Fok niet vol idioten zitquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
Toch vertrouw ik marktplaats niet, het zit daar zo vol idioten![]()
Ik ruil/koop alles hier op fok, nog nooit een slechte ervaring gehad
In V&A en GAM vind ik het heel erg meevallenquote:
Klopt, Ik heb waarschijnlijk geluk gehad. Vaak zijn het mensen die je proberen op te lichten of die 1x reageren en dan nooit meer iets van hun laten horen. Of ze negeren de prijs die vraagt in je advertentiequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
Toch vertrouw ik marktplaats niet, het zit daar zo vol idioten![]()
Ik ruil/koop alles hier op fok, nog nooit een slechte ervaring gehad
Als je er iets van 200euro op zet krijg je meteen 10 mailtjes in onleesbaar 'nederlands' dat ze 10euro bieden en het meteen op komen halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Klopt, Ik heb waarschijnlijk geluk gehad. Vaak zijn het mensen die je proberen op te lichten of die 1x reageren en dan nooit meer iets van hun laten horen. Of ze negeren de prijs die vraagt in je advertentie
Uiteraardquote:
Als de ontwikkeling van Versus net zo lang duurt als FF XIII, dan kunnen we die spelen op de PS4quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef Karl_Marx het volgende:
Als FF13 een PS3 exclusive was geweest dan zouden we het spel dit jaar nog kunnen spelen![]()
Gelukkig is FF13 versus wel nog exclusive (Main character ziet er overigen beter uit dan die van 13 naar mijn mening)
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=3quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef KoosyNL het volgende:
Dus: Metal gear Solid staat op de PSn store van de VS en natuurlijk MOET ik deze gewoon hebben
Een VS account heb ik maar nu moet daar natuurlijk geld op gezet worden. Nu weet ik dat het tig keer is uitgelegd maar heb geen zin om het terug te zoeken. Wat is de makkelijkste manier om hier aan te komen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
We gaan je allemaal missen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
allen ik sta nu nog in de file bij de a2.
Maar ben vanaf vandaag 2 weken naar italie.
Pm's worden ook dan pas weer beantwoord.
Ps3 blijft thuis psp gaat mee haha.
Tot de 7e
Kan ik je zwarte kist lenen in de tussentijd? PM me even je adres en de geheime plaats van je voordeursleutel!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tot de 7e
geen onderbroeken nodig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=3
Bestellen
betalen met paypal, je krijgt meteen code.
Code invullen in je US account.
??
Profit.
fijne vakantie (tenminste neem aan dat je op vakantie gaat ^^)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tot de 7e
Thnx Wes, maar zijn er ook opties zonder Paypall? Ik heb wel de beschikking tot Paypal maar dan moet ik weer eerst geld daarnaar overmaken en dat duurt 6 dagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestellen
??
Profit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:25 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Thnx Wes, maar zijn er ook opties zonder Paypall? Ik heb wel de beschikking tot Paypal maar dan moet ik weer eerst geld daarnaar overmaken en dat duurt 6 dagen
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tot de 7e
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hoeft geen geld over te maken naar paypal, dat is al een jaar verleden tijd. Gewoon even via www.paypal.nl je girorekening koppelen aan je Paypal. En dan ga je met een paypal account waar 0 euro opstaat betalen. En 2 dagen later is het van je normale rekening af.
Wat duur voor US Cardsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestellen
??
Profit.
Ja hij leest alles, maar heb je alles via hdmi aangesloten en ook op de hoogste resolutie?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef wapwip het volgende:
Vandaag eindelijk een HDTV gekocht, of hoe je zo'n ding ook noemt, superrrrrr vet beeldje![]()
Net even teruggezet voor de grap op de scart van me gewone tv, en toen heel hard gelachen..
Heeft iemand trouwens enig idee of de ps3 dvd-rw schijfjes kan lezen?
OMFG.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef KoosyNL het volgende:
Dus: Metal gear Solid staat op de PSn store van de VS en natuurlijk MOET ik deze gewoon hebben
Volgens mij wel..? Toen ik de ps3 opstartte kreeg ik de melding dat ie een hdmi aansluiting gevonden had, en toen ging ie zoeken naar de meest optimale settings, toen heb ik op "ja" gedrukt, dus ik neem aan dat ie goed staat, toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Ja hij leest alles, maar heb je alles via hdmi aangesloten en ook op de hoogste resolutie?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG.
GIMME GIMME GIMME GIMME!!!!!!!!!!
heb je full hd, of hd rdy? Ik neem aan in deze tijd toch wel full hd...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef wapwip het volgende:
[..]
Volgens mij wel..? Toen ik de ps3 opstartte kreeg ik de melding dat ie een hdmi aansluiting gevonden had, en toen ging ie zoeken naar de meest optimale settings, toen heb ik op "ja" gedrukt, dus ik neem aan dat ie goed staat, toch?
full hd inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je full hd, of hd rdy? Ik neem aan in deze tijd toch wel full hd...
Och ja dat is waar ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:53 schreef Remake het volgende:
Ik hoop dat je wel blu-rays heb gekocht?
En geen HD-DVD?
Streamen kan ook...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef wapwip het volgende:
[..]
Och ja dat is waar ook(annuleert film)
hahah, even niet aan gedacht dat ik wel leuk een HD film kan downloaden maar dan zal ik het natuurlijk wel op een blu ray moeten zetten, anders heb je er nog geen drol aan
Klinkt als een goed alternatiefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Streamen kan ook...
PS3 Media Server.
Ik vind GTA4 ook niet echt perfect beeld hebben nog, zeker niet ivm Killzone 2, Wipeout HD of GT5:Pquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef wapwip het volgende:
zometeen me eerste hd - dvd'tje kijken![]()
erg benieuwd hoe dat er dan uit mag gaan zien.
Met spellen is er trouwens wel een flink verschil tussen bijvoorbeeld GTA 4(perfect beeld) en Fallout 3 (stukje mindere qualiteit) Maar dat ligt natuurlijk aan het spel zelf
Gratis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef wapwip het volgende:
[..]
Klinkt als een goed alternatiefNog nooit gebruik van gemaakt, maar zal eens gaan kijken hoe dat allemaal werkt, hoeveel kost dat om daar van gebruik van te maken? Neem aan dat het niet gratis is..
Wanneer in de EU store?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef KoosyNL het volgende:
Die heb ik dan ook alle 3 nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind GTA4 ook niet echt perfect beeld hebben nog, zeker niet ivm Killzone 2, Wipeout HD of GT5:P
ik denk dat ik al wat langer in de game wereld mee ga dan jij denktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jij die gouden tijd niet hebt gemaakt neem ik je niet kwalijk hoor. It's alright.
killzone2 is alleen wel 10x mooier dan Far Cryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef wapwip het volgende:
Eerst maar eens aan de gang en het beeld bewonderen van de spellen die ik wél heb![]()
Al vind ik farcry wel een ontiegelijke ruk-game, maar zo ook eens even kijken hoe dat bevalt op me nieuwe scherm
Die schijnt namelijk wel erg mooi te zijn
Ik vond FC2 er veel mooier uit zien. Kwam vooral door de prachtige licht effecten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
killzone2 is alleen wel 10x mooier dan Far Cry
Tja, blijkbaar is zwart maken ook een grote hobby van bepaalde mensen, op deze vid ziet het er niet zo erg uit? Lijkt wel de een op HD, de ander op 480i?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef robbolo het volgende:
Ghostbusters on PS3 lags behind 360 version...
Toch wel sneu dat het nog steeds gebeurd.
ja dan duurt het nog even voor je hem hebt, heb je je ps3 misschien al terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
De game ziet er trouwens best bruut uit![]()
Die ga ik importen!
Linkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Deviant1nl het volgende:
Demon Souls ligt @ postkantoor
in 1 week gewoon geleverd
Ik heb het gewoon via dat internet kabeltje via de router ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Was even aan het rondkijken voor die Mediaserver, en dan staat er fijn dat ik een kabeltje tussen de laptop en mijn ps3 moet leggen. Maar wat voor kabeltje?Kan het ook via een internet-verbinding/router?
Jij hebt dus wél een kabeltje van je ps3 naar je router lopen? Ik dacht meer aan een draadloze verbinding iets..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon via dat internet kabeltje via de router ja.
Dat had ik ook een tijdje. Heb je toevallig Vista? Dan moet je ergens een of ander vinkje aanvinken. Google er desnoods op. Ik weet niet meer precies wat het was, maar het is iig gekut!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
Dit slaat echt nergns op... Bij instellingen staat media delen op INGESCHAKELD, en als ik bij media player op media delen druk, zegt ie dat het is uitgeschakeld... wat wil je nou
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
Dit slaat echt nergns op... Bij instellingen staat media delen op INGESCHAKELD, en als ik bij media player op media delen druk, zegt ie dat het is uitgeschakeld... wat wil je nou
quote:As part of X-Play's hands-on God of War III preview, we bring you the unedited, direct-feed gameplay footage for your viewing pleasure.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef wapwip het volgende:
Tis geluktHet werkte gewoon ondanks het feit dat windows media player mij vertelde dat het uitgeschakeld was
![]()
Weet iemand misschien of ik mkv bestanden kan spelen (en hoe), want mijn "videotheek" "verhuurt" alleen maar mkv videos![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
nuff sed.
ik moet deel 2 nog spelenquote:
Is t zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Sorry maar het ziet er echt identiek uit. De ps3 is iets lichter, de xbox iets donkerder, that's it.
Dat inzoomen wat GT altijd doetOWJA GT IK ZIE HET
GROTE PIXELS! WOW HET VERSCHIL
Die site die robbolo aankaart is helemaal waste of bandwidth
Knap een foto'tje van een xbox op hdmi en een ps3 op scartquote:
Ik heb een side by side op GT gezien en daar zien ze er vrijwel identiek uit. De PS3 versie had alleen veel betere physics.quote:
Dan vind je Killzone 2 waarschijnlijk ook te chaotisch. Fallout 3 zou je bijna geen shooter kunnen noemen, maar wel een geweldige game sowieso! Infamous is ook niet echt een shooter te noemen, maar dat maakt hem ook niet minder leuk natuurlijk. Als je echt wil knallen zal ik voor Killzone 2 gaan, als je voor de (naar mijn mening) verreweg beste game wilt gaan, moet je Fallout hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:22 schreef kevin33 het volgende:
ff een snelle vraag:
Killzone 2, Infamous of Fallout 3, vindt shooters tof, weinig ervaring met RPG's maar Modern Warfware en World at war nogal kort en chaotisch, maar goed dat kan aan mij liggen.
Het zal even een omschakeling zijn, maar het is zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef kevin33 het volgende:
Fallout een beetje te doen voor een rpg maagd?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
kutapparaat
Had de KZ2 demo gedownload, viel me tegen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het zal even een omschakeling zijn, maar het is zeker de moeite waardJe moet wel veel gesprekken voeren enzo, dus als je daar snel zat van bent is het misschien iets minder leuk. (ik ben daar altijd snel zat van, maar bij alle games van Bethesda is dat compleet anders
)
Gek... mijn versie ziet er heel anders uit. Komt misschien omdat mijn PS3 op HDMI staat aangesloten...quote:
De demo viel me ook tegen, maar ik heb de game geleend van een vriend en die is echt wel veel vetter dan demoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Had de KZ2 demo gedownload, viel me tegen.
Fallout ff bij een kameraad gespeeld, niet mijn type game
Heb dus maar Bad company, Fifa Street en Dirt opgepikt
Haal hem zodra ie platium is!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De demo viel me ook tegen, maar ik heb de game geleend van een vriend en die is echt wel veel vetter dan demo
Eerste 3 maanden kan je terecht bij de winkelier daarna bij Sony.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De PS3 van m'n broer leest geen discs meer. Great...
Heb bij deze een aantal vragen. Er zit geloof ik een jaar garantie op? En bij wie moet je terecht, Sony of de winkelier?
I see. En d'r zit wel een jaar garantie op right? In dat geval, wat zijn de eventuele kosten dan voor een reparatie?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:12 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Eerste 3 maanden kan je terecht bij de winkelier daarna bij Sony.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
I see. En d'r zit wel een jaar garantie op right? In dat geval, wat zijn de eventuele kosten dan voor een reparatie?
Thnx voor de info!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:17 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Valt jouw PS3 nog binnen de garantietermijn, twijfel dan niet en start een RMA procedure op. Je kunt je PS3 dan kosteloos opsturen naar Sony en men zal je (theoretisch) binnen 15 dagen voorzien van een werkend exemplaar. (Zie tevens: RMA procedure opstarten)
Is de garantietermijn van jouw PS3 verlopen, dan kan Sony tegen betaling alsnog een RMA procedure voor je opstarten. De kosten zijn mij echter onbekend.
Is de garantietermijn van jouw PS3 verlopen en ben je handig, dan kan een DIY reparatie misschien een goedkopere en leukere (DIY = ) optie zijn. Je kunt een nieuwe Blu-Ray drive namelijk via het internet aanschaffen voor zo'n 50 tot 100 euro. Zie o.a. de volgende links:
http://store.richspsxparts.com/pl3laaskeke.html
http://www.gameasylum.us/ps3lalemokec.html
Je kunt zowel telefonisch als online een RMA procedure opstarten.
Je kunt de Nederlandse klantenservice bereiken via:
0495-574817 (ma t/m vrij 09:00 tot 22:00 / zat 10:00 tot 16:00)
Je kunt de Belgische klantenservice bereiken via:
011-516406 (openingstijden helaas onbekend)
Tip: Je kunt het helpdesk telefoonnummer per land op de laatste bladzijde van een gamehandleiding vinden.
Je kunt de RMA procedure online opstarten via:
https://playstationservice.moduslink.com/
Garantietermijnen
Hardware: 1 jaar
Controllers: 6 maanden
Ik heb een launch ps2 en ps3 en allebei de drives werken perfect. Die van mijn 360 na 2-3 jaar niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:20 schreef wapwip het volgende:
Is dat nou nog steeds dat die lens snel stuk gaat?
Ik heb blijkbaar geluk, al 3 verschillende ps3's gehad, en nog niet bij een last van gehad. Of ik doe ze telkens op tijd weg
Volgens Europees Recht heb je minimaal 2 jaar garantiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en ik moet het nog even gezegd hebben.
1 jaar garantie...
Sony
Het argument dat je volgens de Europese regelgeving recht hebt op minimaal twee jaar garantie zullen zich toch direct wegwuiven. Dat is wel gebleken bij de uitzendingen van Radar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Volgens Europees Recht heb je minimaal 2 jaar garantie![]()
Gewoon bellen, garantie eisen en mochten ze moeilijk gaan doen moet je ze daar maar aan herinneren, Sony staat namelijk niet boven het Europese rechtsysteem.
Edit: Garantie kun je anders ook nog claimen bij de winkelier en hem het verder laten uitvechten met Sony.
Tell me more! Please!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:55 schreef rakotto het volgende:
Dat probleem is op te lossen door een hard reset =) Heeft iemand die ik ken al eens eerder gehad,
Dat ligt dan aan zijn vastberadenheid. Winkeliers maken zich er gewoon gemakkelijk van af maar zijn in principe gewoon verplicht om een werkend product te leveren voor de verwachte levensduur. Je hebt dan ook een overeenkomst met de winkelier en niet met de fabrikant.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het argument dat je volgens de Europese regelgeving recht hebt op minimaal twee jaar garantie zullen zich toch direct wegwuiven. Dat is wel gebleken bij de uitzendingen van Radar.![]()
M'n broer zou het eventueel nog via de winkelier proberen maar die sturen je 9 van de 10 keer gewoon door naar de fabrikant.
Heel hard uit het raam gooien en daarna weer aanzetten. Ik geef geen 100% garantie (quote:
Ah, ik laat de hard reset wel zitten. Ik krijg hier nu de gouden tip ingefluisterd.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heel hard uit het raam gooien en daarna weer aanzetten. Ik geef geen 100% garantie () dat het werkt.
Juistquote:Op zondag 21 juni 2009 00:41 schreef Fallen het volgende:
Eerst contact met Sony opnemen. Er zijn meer dan genoeg mensen die zelfs PS3's van 2 jaar oud hebben laten repareren door Sony, gratis.
Mochten ze om wat voor reden dan ook de PS3 niet in behandeling willen nemen, dan ga je naar de winkelier. Je hebt namelijk een overeenkomst met de winkelier. Zie ook consumentenrecht enzo.
Iedereen die nu al loopt te roepen dat Sony maar 1 jaar garantie geeft zonder contact op te nemen, doet zichzelf en anderen tekort. Ookal staat het op de website.
Ben blij dat je nog een back-up kunt maken, bij de PS3 van mijn broertje ging dat dus niet meer.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja hij belt er natuurlijk sowieso heen. Dat is duidelijk.
Ben er ook achter gekomen dat het hard reset procedure ook flink wat uren in beslag neemt aangezien je een back-up dient te maken en vervolgens je HDD dient te formatteren. En dan moet je tenslotte nog de back-up weer terugzetten. Geschatte tijdsduur totaal: 5 uren.
Daar is hij morgenmiddag dus wel even mee zoet.
How come? Niet bij stilgestaan?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:22 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ben blij dat je nog een back-up kunt maken, bij de PS3 van mijn broertje ging dat dus niet meer.
quote:You'll have to over-wait for Fat Princess
It looks like the much anticipated cake binging/capture the flag sim Fat Princess, which was promised to hit the PSN sometime in June, will not make its initial release window. Playstation.Blog Europe's Mike Kebby confirmed that while the game would have a global release date, said date won't be next week, and that we can expect the highly frosted gore fest to drop "at some point this summer." Hopefully the warm summer months won't whittle our precious Fat Princess down to just a Princess. That's not nearly as catchy a title.
Dat is... nogal fucked up ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:35 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
HDD wilde niet meer, m.a.w. kwam niet meer in PS3 menu.
Die demo viel mij ook tegen, is niet representatief voor het echte product. Ook de Uncharted-demo zuigt, terwijl de echte game episch is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Had de KZ2 demo gedownload, viel me tegen.
Fallout ff bij een kameraad gespeeld, niet mijn type game
Heb dus maar Bad company, Fifa Street en Dirt opgepikt
Echt schandalig en verboden. Volgens EU-wetgeving heb je minstens recht op 2 jaar garantie, en de Nederlandse wet stelt "zolang het product verwacht zou worden te werken", dus wel zo'n 4 of 5 jaar. Verschil is wel dat je bij de NL en EU-wet moet aangeven dat het niet jouw schuld is dat ie kapot is, en dat kan soms lastig zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en ik moet het nog even gezegd hebben.
1 jaar garantie...
Sony
Waarschijnlijk niet, dit is een gemiste kans van sony aangezien er heel veel goede PS2 games zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:16 schreef DJ_ het volgende:
komen er ook nog ps2 games uit voor de ps3 om te downloaden ? :p
ik wil ff10 nog wel weer een keer spelen , maar heb mijn ps2 al een jaar uitgeleend aan mijn nichtjes ( iets met singstar enzo )
inderdaad , als de ps3 nu gewoon BC was ( alle versies ) met ps2 games was het geen probleem .quote:Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, dit is een gemiste kans van sony aangezien er heel veel goede PS2 games zijn.
Nou ik pakte meteen de eerste 3 sites toen ik er op zocht. Allen hadden hetzelfde stappenplan.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:24 schreef rakotto het volgende:
5 uur? Ik weet nog dat dit in 5 min opgelost was.Volgens mij heb je een andere Hard reset gevonden.
Ik zal ff de reset opzoeken die ik bedoelde.
Dat is geen gemiste kans, dat is een bewuste keuze. Sony wil namelijk blijven verdienen aan het verkopen van PS2s.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, dit is een gemiste kans van sony aangezien er heel veel goede PS2 games zijn.
Sowieso, de Europese richtlijn is door Nederland niet overgenomen omdat we in Nederland het consumentenrecht hebben dat in meer voorziet dan de 2 jaar garantie.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Echt schandalig en verboden. Volgens EU-wetgeving heb je minstens recht op 2 jaar garantie, en de Nederlandse wet stelt "zolang het product verwacht zou worden te werken", dus wel zo'n 4 of 5 jaar. Verschil is wel dat je bij de NL en EU-wet moet aangeven dat het niet jouw schuld is dat ie kapot is, en dat kan soms lastig zijn.
Ook heb je officieel niks met Sony van doen. Jij hebt het product bij een winkelier gekocht, en die heeft aan jou verplichtingen. Ik zou gewoon terug naar de winkel gaan en die het laten regelen.
Edit: oh, het meeste is al gezegdMaar inderdaad, eerst bij Sony aandringen, daarna bij de winkelier. Het moet toch ergens gaan lukken zonder die belachelijke 200 euro.
Ik denk tussen de 250 en 300 ¤quote:
Daar is het hoogstwaarschijnlijk ook de schuld van de winkel dat het ei kapot is, met een PS3 is het de schuld van sonyquote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
If you buy a carton of eggs and one of them is broken, who are you going to complain to? The store or the chicken?
Ik vond hem ook helemaal niksquote:Op zondag 21 juni 2009 15:59 schreef -Menn0- het volgende:
Far Cry2 is teeeeeeeeeering veel lopen/rijden, word er helemaal leip van!!!
Oh, Ik wil em zo graag, maar dan heb ik twee PS3's in totaal.quote:
Ik kan niet op GT komen... En ook niet op ebay, apple of hotmail. Volges mij is er ergens een storing. Werken die sites wel bij jou?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)rison-the-last/51780
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik kan niet op GT komen... En ook niet op ebay, apple of hotmail. Volges mij is er ergens een storing. Werken die sites wel bij jou?
pc resetten , of ff een nieuwe explorer / FF openenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik kan niet op GT komen... En ook niet op ebay, apple of hotmail. Volges mij is er ergens een storing. Werken die sites wel bij jou?
Dat snap ik ook niet, van een bluray begrijp ik het nog omdat ie dat gewoon niet snel genoeg kan lezen, maar bij demosquote:Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc resetten , of ff een nieuwe explorer / FF openen
en
waarom moet je elke demo instaleren, waarom niet gewoon downloaden en spelen
![]()
Ligt niet aan mn pc of aan de browser. Op m'n mac doen ze het niet met safari en op mn pc onder Windows 7 doen ze het ook niet in IE8. Misschien een probleempje bij m'n provider... (tele2)quote:Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc resetten , of ff een nieuwe explorer / FF openen
en
waarom moet je elke demo instaleren, waarom niet gewoon downloaden en spelen
![]()
welke heb jij dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Oh, Ik wil em zo graag, maar dan heb ik twee PS3's in totaal.
Tekken 5 op PSN en Blazblue (komt 30 juni in US uit dus importeren) zijn goede fightersquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Scarify het volgende:
Mm ik ben onderhand alweer toe aan een nieuw spel, welke racing of fighting game moet ik echt hebben op de PS3? Of moeten die nog uitkomen (GT5)?
Ik heb hetzelfde, maar vind t klote dat je dan zo een oude PS3 krijgt.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Oh, Ik wil em zo graag, maar dan heb ik twee PS3's in totaal.
Mja, het is dan wel PS2 compatible.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar vind t klote dat je dan zo een oude PS3 krijgt.
Hmm kej, jammer!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:05 schreef rakotto het volgende:
Cyb, het was trouwens gewoon een format om die probleem op te lossen =) Mijn excuus, geen andere procedure dus.
Hm? Wieso? Ik dacht dat je er van af wilde.quote:
Ik blijf altijd hopen op een software-matige update.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon softwarematig oplossen. Jammer genoeg verkoopt de ps2 nog steeds.
Ben je gek?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hm? Wieso? Ik dacht dat je er van af wilde.
[..]
Ik blijf altijd hopen op een software-matige update.![]()
Het is verleidelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ben je gek?
Ik wil 60 gb verkopen en een 80gb halen.
aangezien ik toch geen ps2 spellen heb, en maar 1 usbpoortje gebruik.
Ik ben al wat langer opzoek naar iemand die een 60gb wilt en hem wilt ruilen voor een 80 gig.
Heb een hele pm geschiedenis gaande alleen niemand zet het ook echt door en stopt ineens met t pmen.
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Wordt Warhawk nog veel gespeeld ?
Mooi, dat wordt volgende week gelijk 2 PSN games kopen dan, want Warhawk lijkt me heel tof.quote:
ik heb eventueel warhawk te koop voor je 3 keer gespeeld maar het is echt mijn game nietquote:Op maandag 22 juni 2009 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt volgende week gelijk 2 PSN games kopen dan, want Warhawk lijkt me heel tof.
Jij vroeg laatst naar de prijs van WipEout was het niet? 14.99. Misschien gaat je voorkeur uit naar een Blu-ray versie (incl. DLC) welke spoedig zal komen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt volgende week gelijk 2 PSN games kopen dan, want Warhawk lijkt me heel tof.
Klopt ja, en ik ga niet wachten op een BR versie, ik wil Wipeout ZSM spelen als mijn PS3 er is.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij vroeg laatst naar de prijs van WipEout was het niet? 14.99. Misschien gaat je voorkeur uit naar een Blu-ray versie (incl. DLC) welke spoedig zal komen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef IcedCooly het volgende:
Hoop toch echt dat ie op Blu-ray uitkomt.. Ik haat dat digitaal downloaden ik heb liever een cd'tje in me handen dan een paar pixels op t scherm.
Dat snap ik echt nietquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef IcedCooly het volgende:
Hoop toch echt dat ie op Blu-ray uitkomt.. Ik haat dat digitaal downloaden ik heb liever een cd'tje in me handen dan een paar pixels op t scherm.
Kan hij het spel eens uitlenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Dat snap ik echt nietWaarom zou je een cd willen die er in moet stoppen, krassen kan krijgen terwijl je anders die spellen overal mee hebt. Waarom wil je iets tastbaars
1. Gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Dat snap ik echt nietWaarom zou je een cd willen die er in moet stoppen, krassen kan krijgen terwijl je anders die spellen overal mee hebt. Waarom wil je iets tastbaars
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef lkb9000 het volgende:
3. je harde schijf kan vol, en je kan niet net als de xbox even een grotere kopen
Xbox heeft 20, 60 en 120 dus dat kan primaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef lkb9000 het volgende:
3. je harde schijf kan vol, en je kan niet net als de xbox even een grotere kopen
volgens mij bedoeld die dat het bij de xbox wel kan en dat het bij de ps3 lastiger is ( open slopen enzoquote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Xbox heeft 20, 60 en 120 dus dat kan prima
als er iets makkelijk is dan is het wel het vervangen van de harde schijf bij de ps3..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld die dat het bij de xbox wel kan en dat het bij de ps3 lastiger is ( open slopen enzo)
bij de 360 is het toch makkelijkerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als er iets makkelijk is dan is het wel het vervangen van de harde schijf bij de ps3..
ja maar het wordt gedaan alsof het een helse klus is die je door een expert kan laten uitvoeren...en als je die niet kent dan kan je maar beter een nieuwe ps3 kopen!!...quote:
Ik ben daarmee 4 uur bezig geweest toen mijn HDD crashte. Wat bleek, schroef was totaal leeg, oftewel zat in het niets te schroeven.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
5 schroeven hoe moeilijk wil je het hebben
Tja soms kan je pech hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben daarmee 4 uur bezig geweest toen mijn HDD crashte. Wat bleek, schroef was totaal leeg, oftewel zat in het niets te schroeven.
Daarna bruut geweld galore.
Kleine kinderen moeten ook niet met gereedschap spelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben daarmee 4 uur bezig geweest toen mijn HDD crashte. Wat bleek, schroef was totaal leeg, oftewel zat in het niets te schroeven.
begin eerst maar eens met hamertje tik voordat je aan dit soort praktijken begint!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is dat voor de PS3? Waarom zegt men dat het moeilijk is?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
5 schroeven hoe moeilijk wil je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |