Mooi, dat wordt volgende week gelijk 2 PSN games kopen dan, want Warhawk lijkt me heel tof.quote:
ik heb eventueel warhawk te koop voor je 3 keer gespeeld maar het is echt mijn game nietquote:Op maandag 22 juni 2009 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt volgende week gelijk 2 PSN games kopen dan, want Warhawk lijkt me heel tof.
Jij vroeg laatst naar de prijs van WipEout was het niet? 14.99. Misschien gaat je voorkeur uit naar een Blu-ray versie (incl. DLC) welke spoedig zal komen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt volgende week gelijk 2 PSN games kopen dan, want Warhawk lijkt me heel tof.
Klopt ja, en ik ga niet wachten op een BR versie, ik wil Wipeout ZSM spelen als mijn PS3 er is.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij vroeg laatst naar de prijs van WipEout was het niet? 14.99. Misschien gaat je voorkeur uit naar een Blu-ray versie (incl. DLC) welke spoedig zal komen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef IcedCooly het volgende:
Hoop toch echt dat ie op Blu-ray uitkomt.. Ik haat dat digitaal downloaden ik heb liever een cd'tje in me handen dan een paar pixels op t scherm.
Dat snap ik echt nietquote:Op maandag 22 juni 2009 13:34 schreef IcedCooly het volgende:
Hoop toch echt dat ie op Blu-ray uitkomt.. Ik haat dat digitaal downloaden ik heb liever een cd'tje in me handen dan een paar pixels op t scherm.
Kan hij het spel eens uitlenen.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Dat snap ik echt nietWaarom zou je een cd willen die er in moet stoppen, krassen kan krijgen terwijl je anders die spellen overal mee hebt. Waarom wil je iets tastbaars
1. Gevoel dat je meer waar voor je geld krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:50 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Dat snap ik echt nietWaarom zou je een cd willen die er in moet stoppen, krassen kan krijgen terwijl je anders die spellen overal mee hebt. Waarom wil je iets tastbaars
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef lkb9000 het volgende:
3. je harde schijf kan vol, en je kan niet net als de xbox even een grotere kopen
Xbox heeft 20, 60 en 120 dus dat kan primaquote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef lkb9000 het volgende:
3. je harde schijf kan vol, en je kan niet net als de xbox even een grotere kopen
volgens mij bedoeld die dat het bij de xbox wel kan en dat het bij de ps3 lastiger is ( open slopen enzoquote:Op maandag 22 juni 2009 14:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Xbox heeft 20, 60 en 120 dus dat kan prima
als er iets makkelijk is dan is het wel het vervangen van de harde schijf bij de ps3..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld die dat het bij de xbox wel kan en dat het bij de ps3 lastiger is ( open slopen enzo)
bij de 360 is het toch makkelijkerquote:Op maandag 22 juni 2009 15:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als er iets makkelijk is dan is het wel het vervangen van de harde schijf bij de ps3..
ja maar het wordt gedaan alsof het een helse klus is die je door een expert kan laten uitvoeren...en als je die niet kent dan kan je maar beter een nieuwe ps3 kopen!!...quote:
Ik ben daarmee 4 uur bezig geweest toen mijn HDD crashte. Wat bleek, schroef was totaal leeg, oftewel zat in het niets te schroeven.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
5 schroeven hoe moeilijk wil je het hebben
Tja soms kan je pech hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben daarmee 4 uur bezig geweest toen mijn HDD crashte. Wat bleek, schroef was totaal leeg, oftewel zat in het niets te schroeven.
Daarna bruut geweld galore.
Kleine kinderen moeten ook niet met gereedschap spelen.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben daarmee 4 uur bezig geweest toen mijn HDD crashte. Wat bleek, schroef was totaal leeg, oftewel zat in het niets te schroeven.
begin eerst maar eens met hamertje tik voordat je aan dit soort praktijken begint!quote:Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |