Ik kan niet op GT komen... En ook niet op ebay, apple of hotmail. Volges mij is er ergens een storing. Werken die sites wel bij jou?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)rison-the-last/51780
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik kan niet op GT komen... En ook niet op ebay, apple of hotmail. Volges mij is er ergens een storing. Werken die sites wel bij jou?
pc resetten , of ff een nieuwe explorer / FF openenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik kan niet op GT komen... En ook niet op ebay, apple of hotmail. Volges mij is er ergens een storing. Werken die sites wel bij jou?
Dat snap ik ook niet, van een bluray begrijp ik het nog omdat ie dat gewoon niet snel genoeg kan lezen, maar bij demosquote:Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc resetten , of ff een nieuwe explorer / FF openen
en
waarom moet je elke demo instaleren, waarom niet gewoon downloaden en spelen
![]()
Ligt niet aan mn pc of aan de browser. Op m'n mac doen ze het niet met safari en op mn pc onder Windows 7 doen ze het ook niet in IE8. Misschien een probleempje bij m'n provider... (tele2)quote:Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
pc resetten , of ff een nieuwe explorer / FF openen
en
waarom moet je elke demo instaleren, waarom niet gewoon downloaden en spelen
![]()
welke heb jij dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Oh, Ik wil em zo graag, maar dan heb ik twee PS3's in totaal.
Tekken 5 op PSN en Blazblue (komt 30 juni in US uit dus importeren) zijn goede fightersquote:Op zondag 21 juni 2009 19:53 schreef Scarify het volgende:
Mm ik ben onderhand alweer toe aan een nieuw spel, welke racing of fighting game moet ik echt hebben op de PS3? Of moeten die nog uitkomen (GT5)?
Ik heb hetzelfde, maar vind t klote dat je dan zo een oude PS3 krijgt.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Oh, Ik wil em zo graag, maar dan heb ik twee PS3's in totaal.
Mja, het is dan wel PS2 compatible.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar vind t klote dat je dan zo een oude PS3 krijgt.
Hmm kej, jammer!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:05 schreef rakotto het volgende:
Cyb, het was trouwens gewoon een format om die probleem op te lossen =) Mijn excuus, geen andere procedure dus.
Hm? Wieso? Ik dacht dat je er van af wilde.quote:
Ik blijf altijd hopen op een software-matige update.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon softwarematig oplossen. Jammer genoeg verkoopt de ps2 nog steeds.
Ben je gek?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hm? Wieso? Ik dacht dat je er van af wilde.
[..]
Ik blijf altijd hopen op een software-matige update.![]()
Het is verleidelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:10 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ben je gek?
Ik wil 60 gb verkopen en een 80gb halen.
aangezien ik toch geen ps2 spellen heb, en maar 1 usbpoortje gebruik.
Ik ben al wat langer opzoek naar iemand die een 60gb wilt en hem wilt ruilen voor een 80 gig.
Heb een hele pm geschiedenis gaande alleen niemand zet het ook echt door en stopt ineens met t pmen.
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Wordt Warhawk nog veel gespeeld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |