ja dan duurt het nog even voor je hem hebt, heb je je ps3 misschien al terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
De game ziet er trouwens best bruut uit![]()
Die ga ik importen!
Linkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Deviant1nl het volgende:
Demon Souls ligt @ postkantoor
in 1 week gewoon geleverd
Ik heb het gewoon via dat internet kabeltje via de router ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Was even aan het rondkijken voor die Mediaserver, en dan staat er fijn dat ik een kabeltje tussen de laptop en mijn ps3 moet leggen. Maar wat voor kabeltje?Kan het ook via een internet-verbinding/router?
Jij hebt dus wél een kabeltje van je ps3 naar je router lopen? Ik dacht meer aan een draadloze verbinding iets..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon via dat internet kabeltje via de router ja.
Dat had ik ook een tijdje. Heb je toevallig Vista? Dan moet je ergens een of ander vinkje aanvinken. Google er desnoods op. Ik weet niet meer precies wat het was, maar het is iig gekut!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
Dit slaat echt nergns op... Bij instellingen staat media delen op INGESCHAKELD, en als ik bij media player op media delen druk, zegt ie dat het is uitgeschakeld... wat wil je nou
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
Dit slaat echt nergns op... Bij instellingen staat media delen op INGESCHAKELD, en als ik bij media player op media delen druk, zegt ie dat het is uitgeschakeld... wat wil je nou
quote:As part of X-Play's hands-on God of War III preview, we bring you the unedited, direct-feed gameplay footage for your viewing pleasure.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef wapwip het volgende:
Tis geluktHet werkte gewoon ondanks het feit dat windows media player mij vertelde dat het uitgeschakeld was
![]()
Weet iemand misschien of ik mkv bestanden kan spelen (en hoe), want mijn "videotheek" "verhuurt" alleen maar mkv videos![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
nuff sed.
ik moet deel 2 nog spelenquote:
Is t zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Sorry maar het ziet er echt identiek uit. De ps3 is iets lichter, de xbox iets donkerder, that's it.
Dat inzoomen wat GT altijd doetOWJA GT IK ZIE HET
GROTE PIXELS! WOW HET VERSCHIL
Die site die robbolo aankaart is helemaal waste of bandwidth
Knap een foto'tje van een xbox op hdmi en een ps3 op scartquote:
Ik heb een side by side op GT gezien en daar zien ze er vrijwel identiek uit. De PS3 versie had alleen veel betere physics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |