quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef DJ_ het volgende:
uncharted uitgespeeld![]()
leuke game , maar in de laatste chaptersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu op naar deel 2 , is het trouwens bekend of elena weer in deel 2 zit of is drake zo'n james bond figuur
nieuwe film nieuwe chickquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Vervolgfilmpje
Meet The Women of Uncharted 2
[ afbeelding ]He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
sweet elena is hot , ze lijkt nog op dr ingame char ookquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Zero Punctiation gezien?Briljante aflevering
quote:Anal Fantasy 14
Dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef KoosyNL het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Zero Punctiation gezien?Briljante aflevering
qua content ? , want dat is inderdaad zwaar dramatisch vergeleken met Livequote:
tja het is een feit , de ps3 is gewoon zeer lastig om games voor te maken .quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef Waag-hals het volgende:
De ontwikkeling gaat ook zo traag van PSN spellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Bomberman Ultra, dat al ruim een jaar voor de release van PS3 werd aangekondigd nu nog in ontwikkeling is, vraag ik me af wat het nut is van 'kleine' games te maken.
Laat Sony dan meer PSX games porten, Final Fantasy 7 ben ik de komende 30-40 speeluren wel weer zoet mee.
Tifa
Mja dat maakt hem voor kleine PSN games niet erg geschikt, maar voor grote exclusives des te beterquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja het is een feit , de ps3 is gewoon zeer lastig om games voor te maken .
maar je kan er wel veel moois mee
ach ben blij dat ik beide consoles heb , ze hebben alle 2 hun voordelen en nadelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja dat maakt hem voor kleine PSN games niet erg geschikt, maar voor grote exclusives des te beter
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ben blij dat ik beide consoles heb , ze hebben alle 2 hun voordelen en nadelen
Ik op het moment ook, maarja de PS3 is geleend en die gaat dus ook weer een keer wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach ben blij dat ik beide consoles heb , ze hebben alle 2 hun voordelen en nadelen
Heb je wel een US account?quote:
Eigenlijk heeft PSN het sterkste kleine games aanbod van beidenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mja dat maakt hem voor kleine PSN games niet erg geschikt, maar voor grote exclusives des te beter
Alsof Fok niet vol idioten zitquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
Toch vertrouw ik marktplaats niet, het zit daar zo vol idioten![]()
Ik ruil/koop alles hier op fok, nog nooit een slechte ervaring gehad
In V&A en GAM vind ik het heel erg meevallenquote:
Klopt, Ik heb waarschijnlijk geluk gehad. Vaak zijn het mensen die je proberen op te lichten of die 1x reageren en dan nooit meer iets van hun laten horen. Of ze negeren de prijs die vraagt in je advertentiequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef lkb9000 het volgende:
Toch vertrouw ik marktplaats niet, het zit daar zo vol idioten![]()
Ik ruil/koop alles hier op fok, nog nooit een slechte ervaring gehad
Als je er iets van 200euro op zet krijg je meteen 10 mailtjes in onleesbaar 'nederlands' dat ze 10euro bieden en het meteen op komen halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Karl_Marx het volgende:
[..]
Klopt, Ik heb waarschijnlijk geluk gehad. Vaak zijn het mensen die je proberen op te lichten of die 1x reageren en dan nooit meer iets van hun laten horen. Of ze negeren de prijs die vraagt in je advertentie
Uiteraardquote:
Als de ontwikkeling van Versus net zo lang duurt als FF XIII, dan kunnen we die spelen op de PS4quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef Karl_Marx het volgende:
Als FF13 een PS3 exclusive was geweest dan zouden we het spel dit jaar nog kunnen spelen![]()
Gelukkig is FF13 versus wel nog exclusive (Main character ziet er overigen beter uit dan die van 13 naar mijn mening)
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=3quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef KoosyNL het volgende:
Dus: Metal gear Solid staat op de PSn store van de VS en natuurlijk MOET ik deze gewoon hebben
Een VS account heb ik maar nu moet daar natuurlijk geld op gezet worden. Nu weet ik dat het tig keer is uitgelegd maar heb geen zin om het terug te zoeken. Wat is de makkelijkste manier om hier aan te komen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
We gaan je allemaal missen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
allen ik sta nu nog in de file bij de a2.
Maar ben vanaf vandaag 2 weken naar italie.
Pm's worden ook dan pas weer beantwoord.
Ps3 blijft thuis psp gaat mee haha.
Tot de 7e
Kan ik je zwarte kist lenen in de tussentijd? PM me even je adres en de geheime plaats van je voordeursleutel!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tot de 7e
geen onderbroeken nodig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=3
Bestellen
betalen met paypal, je krijgt meteen code.
Code invullen in je US account.
??
Profit.
fijne vakantie (tenminste neem aan dat je op vakantie gaat ^^)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tot de 7e
Thnx Wes, maar zijn er ook opties zonder Paypall? Ik heb wel de beschikking tot Paypal maar dan moet ik weer eerst geld daarnaar overmaken en dat duurt 6 dagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestellen
??
Profit.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:25 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Thnx Wes, maar zijn er ook opties zonder Paypall? Ik heb wel de beschikking tot Paypal maar dan moet ik weer eerst geld daarnaar overmaken en dat duurt 6 dagen
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tot de 7e
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hoeft geen geld over te maken naar paypal, dat is al een jaar verleden tijd. Gewoon even via www.paypal.nl je girorekening koppelen aan je Paypal. En dan ga je met een paypal account waar 0 euro opstaat betalen. En 2 dagen later is het van je normale rekening af.
Wat duur voor US Cardsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestellen
??
Profit.
Ja hij leest alles, maar heb je alles via hdmi aangesloten en ook op de hoogste resolutie?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef wapwip het volgende:
Vandaag eindelijk een HDTV gekocht, of hoe je zo'n ding ook noemt, superrrrrr vet beeldje![]()
Net even teruggezet voor de grap op de scart van me gewone tv, en toen heel hard gelachen..
Heeft iemand trouwens enig idee of de ps3 dvd-rw schijfjes kan lezen?
OMFG.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef KoosyNL het volgende:
Dus: Metal gear Solid staat op de PSn store van de VS en natuurlijk MOET ik deze gewoon hebben
Volgens mij wel..? Toen ik de ps3 opstartte kreeg ik de melding dat ie een hdmi aansluiting gevonden had, en toen ging ie zoeken naar de meest optimale settings, toen heb ik op "ja" gedrukt, dus ik neem aan dat ie goed staat, toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Ja hij leest alles, maar heb je alles via hdmi aangesloten en ook op de hoogste resolutie?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG.
GIMME GIMME GIMME GIMME!!!!!!!!!!
heb je full hd, of hd rdy? Ik neem aan in deze tijd toch wel full hd...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef wapwip het volgende:
[..]
Volgens mij wel..? Toen ik de ps3 opstartte kreeg ik de melding dat ie een hdmi aansluiting gevonden had, en toen ging ie zoeken naar de meest optimale settings, toen heb ik op "ja" gedrukt, dus ik neem aan dat ie goed staat, toch?
full hd inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:43 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
heb je full hd, of hd rdy? Ik neem aan in deze tijd toch wel full hd...
Och ja dat is waar ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:53 schreef Remake het volgende:
Ik hoop dat je wel blu-rays heb gekocht?
En geen HD-DVD?
Streamen kan ook...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef wapwip het volgende:
[..]
Och ja dat is waar ook(annuleert film)
hahah, even niet aan gedacht dat ik wel leuk een HD film kan downloaden maar dan zal ik het natuurlijk wel op een blu ray moeten zetten, anders heb je er nog geen drol aan
Klinkt als een goed alternatiefquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Streamen kan ook...
PS3 Media Server.
Ik vind GTA4 ook niet echt perfect beeld hebben nog, zeker niet ivm Killzone 2, Wipeout HD of GT5:Pquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:51 schreef wapwip het volgende:
zometeen me eerste hd - dvd'tje kijken![]()
erg benieuwd hoe dat er dan uit mag gaan zien.
Met spellen is er trouwens wel een flink verschil tussen bijvoorbeeld GTA 4(perfect beeld) en Fallout 3 (stukje mindere qualiteit) Maar dat ligt natuurlijk aan het spel zelf
Gratis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:03 schreef wapwip het volgende:
[..]
Klinkt als een goed alternatiefNog nooit gebruik van gemaakt, maar zal eens gaan kijken hoe dat allemaal werkt, hoeveel kost dat om daar van gebruik van te maken? Neem aan dat het niet gratis is..
Wanneer in de EU store?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef KoosyNL het volgende:
Die heb ik dan ook alle 3 nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind GTA4 ook niet echt perfect beeld hebben nog, zeker niet ivm Killzone 2, Wipeout HD of GT5:P
ik denk dat ik al wat langer in de game wereld mee ga dan jij denktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat jij die gouden tijd niet hebt gemaakt neem ik je niet kwalijk hoor. It's alright.
killzone2 is alleen wel 10x mooier dan Far Cryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef wapwip het volgende:
Eerst maar eens aan de gang en het beeld bewonderen van de spellen die ik wél heb![]()
Al vind ik farcry wel een ontiegelijke ruk-game, maar zo ook eens even kijken hoe dat bevalt op me nieuwe scherm
Die schijnt namelijk wel erg mooi te zijn
Ik vond FC2 er veel mooier uit zien. Kwam vooral door de prachtige licht effecten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:20 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
killzone2 is alleen wel 10x mooier dan Far Cry
Tja, blijkbaar is zwart maken ook een grote hobby van bepaalde mensen, op deze vid ziet het er niet zo erg uit? Lijkt wel de een op HD, de ander op 480i?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef robbolo het volgende:
Ghostbusters on PS3 lags behind 360 version...
Toch wel sneu dat het nog steeds gebeurd.
ja dan duurt het nog even voor je hem hebt, heb je je ps3 misschien al terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef SuperFruitig het volgende:
De game ziet er trouwens best bruut uit![]()
Die ga ik importen!
Linkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Deviant1nl het volgende:
Demon Souls ligt @ postkantoor
in 1 week gewoon geleverd
Ik heb het gewoon via dat internet kabeltje via de router ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef wapwip het volgende:
Was even aan het rondkijken voor die Mediaserver, en dan staat er fijn dat ik een kabeltje tussen de laptop en mijn ps3 moet leggen. Maar wat voor kabeltje?Kan het ook via een internet-verbinding/router?
Jij hebt dus wél een kabeltje van je ps3 naar je router lopen? Ik dacht meer aan een draadloze verbinding iets..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon via dat internet kabeltje via de router ja.
Dat had ik ook een tijdje. Heb je toevallig Vista? Dan moet je ergens een of ander vinkje aanvinken. Google er desnoods op. Ik weet niet meer precies wat het was, maar het is iig gekut!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
Dit slaat echt nergns op... Bij instellingen staat media delen op INGESCHAKELD, en als ik bij media player op media delen druk, zegt ie dat het is uitgeschakeld... wat wil je nou
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:52 schreef wapwip het volgende:
Dit slaat echt nergns op... Bij instellingen staat media delen op INGESCHAKELD, en als ik bij media player op media delen druk, zegt ie dat het is uitgeschakeld... wat wil je nou
quote:As part of X-Play's hands-on God of War III preview, we bring you the unedited, direct-feed gameplay footage for your viewing pleasure.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef wapwip het volgende:
Tis geluktHet werkte gewoon ondanks het feit dat windows media player mij vertelde dat het uitgeschakeld was
![]()
Weet iemand misschien of ik mkv bestanden kan spelen (en hoe), want mijn "videotheek" "verhuurt" alleen maar mkv videos![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
nuff sed.
ik moet deel 2 nog spelenquote:
Is t zo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Sorry maar het ziet er echt identiek uit. De ps3 is iets lichter, de xbox iets donkerder, that's it.
Dat inzoomen wat GT altijd doetOWJA GT IK ZIE HET
GROTE PIXELS! WOW HET VERSCHIL
Die site die robbolo aankaart is helemaal waste of bandwidth
Knap een foto'tje van een xbox op hdmi en een ps3 op scartquote:
Ik heb een side by side op GT gezien en daar zien ze er vrijwel identiek uit. De PS3 versie had alleen veel betere physics.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |