Jij had het over doen Balkenende begon ik ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:31 schreef bendk het volgende:
[..]
Met de beste bedoelingen maar ik kan het even niet meer plaatsen.
Maar je kunt toch niet verwachten dat een maatschappij, welke dan ook, zich aanpast aan de burger en of de a.s. burger...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij had het over doen Balkenende begon ik ook.
Over de islam+westen: In een seculiere samenleving is geloof persoonlijk. Dat er een segregatie is in dit land is niet de schuld van de islam, maar van het begrip religie i.c.m. met de nog niet volledig ontzuilde maatschappij.
In een vastgestelde moraal.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:53 schreef bendk het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet verwachten dat een maatschappij, welke dan ook, zich aanpast aan de burger en of de a.s. burger...
Ik citeer Harry Mulisch, 7,5 procent van de mens is goedaardig en 7,5% kwaadaardig, de rest bestaat uit meelopers.
Volgens mij zijn de burgers de maatschappij...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:53 schreef bendk het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet verwachten dat een maatschappij, welke dan ook, zich aanpast aan de burger en of de a.s. burger...
Ik citeer Harry Mulisch, 7,5 procent van de mens is goedaardig en 7,5% kwaadaardig, de rest bestaat uit meelopers.
Er zijn mensen die deze maakbaar proberen te maken.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de burgers de maatschappij...
Nee, dat lijkt zo: een gematigde moslim gelooft in zijn ogen niet de hele koran. Terwijl volgens hem de koran zelf zegt dat hij in zijn geheel geloofd moet worden.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef bendk het volgende:
[..]
Het CPB verhaal snap ik niet
Hij verbiedt het geloof niet
Vet van mij. Wat een absurde stelling.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:53 schreef bendk het volgende:
[..]
Dat is op deze wijze natuurlijk geenszins vast te stellen: wie weet was hij vóór de peroxide nog véél knotsgekker, en heeft de peroxide het proces wel vertraagd, gestopt of enigszins omgebogen.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Peroxyde tast de werking van de hersens aan, dat is wel duidelijk.
Kijk, aan zo'n artikel heb je nou wat.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:15 schreef henkway het volgende:
Het vlees is van U, de botten zijn van mij
De Koranschool
[ afbeelding ]
http://extra.volkskrant.n(...)chool_bij_de_politie
OK, je hebt een sterk punt.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is op deze wijze natuurlijk geenszins vast te stellen: wie weet was hij vóór de peroxide nog véél knotsgekker, en heeft de peroxide het proces wel vertraagd, gestopt of enigszins omgebogen.
V.
Mwa...daar gaat het ook niet om. Het enigste wat ik wil zeggen is dat je persoonlijke wil geen donder te maken heeft met de Islam als het puntje bij het paaltje komt.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:04 schreef bendk het volgende:
Fout. Een ieder heeft met zijn eigen IQ , of dat nu 70 of 130 is, de mogelijkheid om tevreden te zijn met zijn bereikte positie !!!
Enne.....de nederlandse emigrant is goed opgeleid, toont initiatief, heeft doorzettingsvermogen en gaat het land dus uit, 100.000 per jaar sinds 2000.
En er komen thans 140.000 erin. Vraag: wat is het verschil geworden in de kwaliteit van de nl bevolking ?
Tip: het CBS zwijgt over dit onderwerp !!!
Groen links gaat met Wilders in de regering???quote:Al die Marokkaanse hufters die Nederland komen verpesten moeten terug naar huis.
Dat is een brede opvatting van Kamerlid uitspraken in een interview met NU.nl.
Hij heeft het niet per se alleen over de hufters.
Een toestroom van criminaliteit wel, wat het geval is voor een gedeelte van de Marokkaanse immigratie.
Vooral de Marokkaanse jeugd zorgt tegenwoordig voor veel problemen.
Dibi zoekt het probleem niet in Nederland, maar in Marokko.
Het idee van een utopisch Nederland zorgt ervoor dat Marokkanen hun armoede ontvluchten in plaats van bestrijden
Nu hebben bepaalde leiders van bepaalde politieke partijen verenigingen het idee dat knieschoten, discriminerende uitzettingen, en een algehele afsluiting ŕ la Noord-Korea de oplossing is voor alle (Marokkaanse) criminaliteit.
Hierbij wordt de massale Nederlandse criminaliteit totaal vergeten.
Nadat dergelijke plannen zijn uitgevoerd met die "Marokkaanse straatterroristen", zal ik er wel iets meer over vertellen...iets over een koude kermis en thuiskomen.
Dibi gaat een hele andere kant op.
Hij vindt dat de Marokkaanse economische ongelijkheid de reden is voor de vlucht naar Europa:
Of hij gaat dieper op de stof in dan Wilders ooit zal doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef henkway het volgende:
[..]
Groen links gaat met Wilders in de regering???
Tjeetje Kees 22...wat ben jij vandaag vroeg je bed uit....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:35 schreef Kees22 het volgende:
Net gekeken naar Harry Potter en de Steen der Wijzen. Grappig: zijn tegenstrever Malfidus lijkt net Wilders, met dat smalle mondje en die bleke, naar achter gekamde haren.
Malfides betekent trouwens "te kwader trouw" of : kwaadaardig". Ook wel passend.
Misschien is de PVV stiekem een verkapte extreem linkse partij met die dierenrechten in de grondwet eis.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef henkway het volgende:
Groen links gaat met Wilders in de regering???
Extreem links en extreem rechts liggen natuurlijk dichtbij elkaar. En met Dion Graus in de kamer zit er ook een dierenactivist bij de PVV.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Misschien is de PVV stiekem een verkapte extreem linkse partij met die dierenrechten in de grondwet eis.
Die bovendien gewelddadig is, wat weer het fascistische element toevoegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Extreem links en extreem rechts liggen natuurlijk dichtbij elkaar. En met Dion Graus in de kamer zit er ook een dierenactivist bij de PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |