je gokte dus maar wat....quote:Op zondag 12 juli 2009 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van die 100.000 per jaar keren er binnen 2 jaar 50-60.000 weer terug, die zitten verwerkt in de 140.000 die Nederland weer in komen.
Wildersquote:
In deze toelichting wordt dus duidelijk aangegeven dat "misdrijven van een algemeen karakter" hier niet onder vallen.quote:Uit de tekst van artikel 7, eerste lid, aanhef en onder d, EVN en de toelich-
ting hierop volgt dat ook het plegen van strafbare voorbereidings-
handelingen gericht tegen de essentiële belangen van een staat, een
grond kunnen vormen voor de ontneming van de nationaliteit. Uit de
toelichting blijkt voorts dat misdrijven van een algemeen karakter, hoe
ernstig ook, geen grond opleveren voor het ontnemen van de nationali-
teit: bepalend is dat de kern van het staatsbestel wordt geschaad.
Dat hij de feiten creatief interpreteert. Dat hij het omgekeerde doet van wat hij zegt. Dat hij bij concretisering juist de onduidelijkheid van de neveneffecten vergeetquote:Op zondag 12 juli 2009 18:20 schreef bendk het volgende:
Ik kan mij niet meer herinneren dat een nederlandse politicus zo duidelijk zijn standpunt en ideeën uitdraagt. Het is gewoon een verademing in de nederlandse politiek, misschien moet je er zelfs wel aan wennen.
Hij zegt dat de Islam een totalitair systeem is en dat er mensen zijn die zich daar wel en niet naar gedragen.
En dat onderbouwt hij met meningen en feiten.
Wat is daar mis mee ?
Ik herken dat niet..maar je kunt wel wat voorbeelden geven, wel graag op macro niveauquote:Op zondag 12 juli 2009 18:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat hij de feiten creatief interpreteert. Dat hij het omgekeerde doet van wat hij zegt. Dat hij bij concretisering juist de onduidelijkheid van de neveneffecten vergeet
Het ontbreken van een doorberekening van het CPB.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef bendk het volgende:
[..]
Ik herken dat niet..maar je kunt wel wat voorbeelden geven, welk graag op macro niveau
Het CPB verhaal snap ik nietquote:Op zondag 12 juli 2009 18:34 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het ontbreken van een doorberekening van het CPB.
De vrijheid van meningsuiting willen veranderen om zijn mening te uiten en tegelijkertijd de kritiek te smoren door een geloof te verbieden.
Tuurlijk niet daar gaat het ook niet om.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_p0wned_wilders.htmlquote:Op zondag 12 juli 2009 18:40 schreef bendk het volgende:
[..]
Het CPB verhaal snap ik niet
Hij verbiedt het geloof niet
je moet duidelijk zijn, criminaliteit moet weg, dus marocs die een dubbele nationaliteit hebben en crimineel worden eruit en terug asap.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Geloof belijdt je in zijn geheel, dat er iets verkeerd geïnterpreteerd word moet je bestrijden.
Is Wilders dan zo duidelijk? Of is hij te selectief in zowel het reageren en beleid promoten.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:52 schreef henkway het volgende:
[..]
je moet duidelijk zijn, criminaliteit moet weg, dus marocs die een dubbele nationaliteit hebben en crimineel worden eruit en terug asap.
En nieuwe en verse instroom van Islam tegenhouden
Hij wil het weghalen van de ene kant naar de andere kant, dat mag toch in de nl politiek !quote:Op zondag 12 juli 2009 18:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_p0wned_wilders.html
vanaf 1.10
Hij wil delen van de islam verbieden, dat is gewoon hetzelfde: met dezelfde argumenten kan je in de bijbel en TeNaCh snijden. Dit wil hij alleen niet.
Geloof belijdt je in zijn geheel, dat er iets verkeerd geïnterpreteerd word moet je bestrijden.
Toen Balkenende begon was er een Kabinet bestaande uit conservatieven. Dan zou er dus een tegengeluid moeten komen vanuit het CPB.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:11 schreef bendk het volgende:
[..]
Hij wil het weghalen van de ene kant naar de andere kant, dat mag toch in de nl politiek !
Pechtold houdt zich vast aan de klassieke rollenpatronen.
Overigens is het CPB een ambtenaren club die 80-90% links stemt. Toen Balkenende begon leverde ze hem en de zijnen keurig netjes gewenste informatie aan ipv de werjkelijkheid. Later kwam dat uit.
Ik snap wel dat Wilders daar niet intrapt, niemand hangt zichzelf vrijwillig op.
Delen islam: Hij heeft het over datgene dat niet past en kan passen in een westerse cultuur. Dat levert een onbeheersbare maatschappij op.
Ja en...wat heeft dat te maken met de islam ?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Toen Balkenende begon was er een Kabinet bestaande uit conservatieven. Dan zou er dus een tegengeluid moeten komen vanuit het CPB.
Wilders was toen kamerlid voor een van de 3 partien.
Of ik reageer op jouw post?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef bendk het volgende:
[..]
Ja en...wat heeft dat te maken met de islam ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |