Er komt in Nederland geen opstand want de vakantie is begonnen en je weet niet of de annuleringsverzekering bij een opstand wel de kosten voor de vakantie vergoedt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef bendk het volgende:
Nou, laten we met zijn allen dan maar op intellectuele opstand wachten, dat zal binnenkort dan wel binnenkort gebeuren mag ik aannemen.
Waarom op wachten? Het is al begonnen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef bendk het volgende:
Nou, laten we met zijn allen dan maar op intellectuele opstand wachten, dat zal binnenkort dan wel gebeuren mag ik aannemen.
Hoezo opstand?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef bendk het volgende:
Nou, laten we met zijn allen dan maar op intellectuele opstand wachten, dat zal binnenkort dan wel gebeuren mag ik aannemen.
Kan niet anders dan me daar volledig bij aansluiten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoezo opstand?
Je komt in opstand tegen een overheid of tegen een onderdrukkende macht.
Wilders heeft helemaal een macht, hij heeft alleen een grote, intimiderende, lafhartige bek.
Als daar weerwoord op komt, gaat hij meteen zielig en gekwetst doen.
Maar we mogen hopen, dat de eerzame, hardwerkende, belastingbetalende burger dat weerwoord wel hoort.
Het is al eens vaker genoemd: De meeste moslim jongeren zijn slecht opgeleid, werkeloos en hebben weinig kans op een goede toekomst.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:13 schreef bendk het volgende:
Frankrijk heeft inmiddels officieel 700 probleemzones, dat zijn voornamelijk moslims die daar wonen, zich laten opleiden, gratis geld ontvangen en zich verder niet wensen aan te passen.
Druk op carte...
http://i.ville.gouv.fr/divbib/doc/chercherZUS.htm
Momenteel worden asielzoekers in België in tenten opgevangen daar de opvang in hotels, deze worden in zijn geheel afgehuurd, vol zijn.
Er bestaan thans plannen om 100.000 illegalen daar maar een verblijfsvergunning te geven.
Anders gezegd: niets doen loont...c'est la vie nouveau...
De echte reden is het ontbreken van de wil om zichzelf aan te pakken, de intrinsieke motivatie.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:13 schreef breaky het volgende:
[..]
Het is al eens vaker genoemd: De meeste moslim jongeren zijn slecht opgeleid, werkeloos en hebben weinig kans op een goede toekomst.
Dat er in Europa teveel laaggeschoolde migranten zijn, ja dat is waar. Hierin heeft de politiek de situatie goed onderschat.
Heeft dit nou iets met de Islam te maken? Nou nee. Het is alleen actueel omdat veel migranten moslim zijn. Maar het is niet de oorzaak van de problemen.
Ik zal je een ander voorbeeld geven. Stel je voor dat je kansloze jongeren vraagt waarom zij geen baan hebben. In veel gevallen zullen zo'n antwoord geven
De marrokaanse jongere: Men moet mij niet omdat ik moslim ben en Marrokaan.
De antilliaanse jongere: De nederlander vetrouwt mij niet omdat ik een kleurtje heb. Dus daarom.
De nederlandse jongere: Dat heb je met al die buitenlanders en dat linkse tuig dat ze binnen laat.
Het wantrouwen is groot en iedereen geeft elkaar de schuld. Terwijl vaak de echte redenen zijn is dat men gewoon niet een goede opleiding genoten heeft en niet gemotiveerd is om daar iets aan te veranderen.
Daar valt wel het een en ander over te zeggen, ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef breaky het volgende:
[..]
Waarom op wachten? Het is al begonnen!
Over jouw artikel over sharia recht banken in NL: Als daar inderdaad foute dingen gebeuren, dan moeten deze recht banken worden ontbonden. Mischien moeten we wel naar de situatie in zoals die in Ontario: Geen rechtbanken meer op basis van religie.
Mischien dan ook gelijk de scholen aanpakken e.d.
Religie mag dan alleen bedreven worden in kerken, moskeeen, etc
Is dat wat jij wilt?
En waar komt dan die wil vandaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef bendk het volgende:
[..]
De echte reden is het ontbreken van de wil om zichzelf aan te pakken, de intrinsieke motivatie.
Het ontbreken van deze wil is volgens mij meestal gerelateerd aan je positie in de maatschappij.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:46 schreef bendk het volgende:
[..]
De echte reden is het ontbreken van de wil om zichzelf aan te pakken, de intrinsieke motivatie.
Uiteindelijk is het wel Frankrijk geweest die deze mensen ook heeft toegelaten. Daarnaast lijkt me het moeilijk om te toetsen wie nou wel en niet geintregeerd is.quote:Staatspresident Sarkozy heeft onmiddellijk na zijn ambtsaanvaarding een terugkeerpremie ter waarde van ¤ 8000,- voor die islamitische gezinnen ingevoerd die Frankrijk voorgoed verlaten.
Enkele maanden later kondigde hij bovendien de annulering van de bijstandsuitkering aan voor die moslims in Frankrijk die niet bereid zijn te integreren.
Het is nog steeds niet verplicht om in een land te blijven wonen dat je niet aanstaat, je mag overal heen gaan, als je dat wilt tenminste.
De wil is persoonlijk, je bepaalt je eigen positie en heeft niets met je maatschappelijke positie te maken. Is hooguit het gevolg van wat zelf presteert, waar neem je genoegen mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:33 schreef breaky het volgende:
[..]
Het ontbreken van deze wil is volgens mij meestal gerelateerd aan je positie in de maatschappij.
Dit is echter niet specifiek voor moslim jongeren maar vind je overal terug in de onderkant van de maatschappij.
[..]
Uiteindelijk is het wel Frankrijk geweest die deze mensen ook heeft toegelaten. Daarnaast lijkt me het moeilijk om te toetsen wie nou wel en niet geintregeerd is.
Men mag dan wel gaan en staan waar men wil, het word hun ook heel duidelijk gemaakt dat ze niet welkom zijn. Het enge is gewoon dat dit alleen maar gaat over moslims.
Fout: Het heeft wel degelijk met je maatschappelijke positie te maken. Als jij niet de drive hebt om hogerop te komen, dan blijf je onderin de ladder bundelen. Als deze mensen in hun eigen land al geen hoge positie hadden...dan kun je er meestal vanuit gaan dat ze in een ander land ook niet hogerop zullen komen.quote:Op zondag 12 juli 2009 06:52 schreef bendk het volgende:
[..]
De wil is persoonlijk, je bepaalt je eigen positie en heeft niets met je maatschappelijke positie te maken. Is hooguit het gevolg van wat zelf presteert, waar neem je genoegen mee.
Ieder land heeft ze toegelaten maar ze hebben zichzelf geplaatst in de maatschappij.
En nogmaals als het je niet bevalt dan ga je toch weer weg, mensen hebben keuzes die ze zelf kunnen maken, als je dat wilt....
Van die 100.000 per jaar keren er binnen 2 jaar 50-60.000 weer terug, die zitten verwerkt in de 140.000 die Nederland weer in komen.quote:Op zondag 12 juli 2009 09:04 schreef bendk het volgende:
Fout. Een ieder heeft met zijn eigen IQ , of dat nu 70 of 130 is, de mogelijkheid om tevreden te zijn met zijn bereikte positie !!!
Enne.....de nederlandse emigrant is goed opgeleid, toont initiatief, heeft doorzettingsvermogen en gaat het land dus uit, 100.000 per jaar sinds 2000.
En er komen thans 140.000 erin. Vraag: wat is het verschil geworden in de kwaliteit van de nl bevolking ?
Tip: het CBS zwijgt over dit onderwerp !!!
bron graag...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van die 100.000 per jaar keren er binnen 2 jaar 50-60.000 weer terug, die zitten verwerkt in de 140.000 die Nederland weer in komen.
je gokte dus maar wat....quote:Op zondag 12 juli 2009 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van die 100.000 per jaar keren er binnen 2 jaar 50-60.000 weer terug, die zitten verwerkt in de 140.000 die Nederland weer in komen.
Wildersquote:
In deze toelichting wordt dus duidelijk aangegeven dat "misdrijven van een algemeen karakter" hier niet onder vallen.quote:Uit de tekst van artikel 7, eerste lid, aanhef en onder d, EVN en de toelich-
ting hierop volgt dat ook het plegen van strafbare voorbereidings-
handelingen gericht tegen de essentiële belangen van een staat, een
grond kunnen vormen voor de ontneming van de nationaliteit. Uit de
toelichting blijkt voorts dat misdrijven van een algemeen karakter, hoe
ernstig ook, geen grond opleveren voor het ontnemen van de nationali-
teit: bepalend is dat de kern van het staatsbestel wordt geschaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |