Nee, ik vind [] knopjes gewoon stom.quote:
Ik dacht dat jij jonger was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben nog dertiger, dus blijkbaar ben ik nu nog braaf
Ik ben gewoon recalcitrant vandaag, wees blij dat het bij het weglaten van de [ ] blijft!quote:
Ja want anders? Ga je iets heel boos posten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recalcitrant vandaag, wees blij dat het bij het weglaten van de [ ] blijft!
Het boeit mij echt geen kont. Deed het al niet en zal het ook niet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen jij?
ik zie mijn naam ook elke keer terug. en Belz
Ik leer elke dag een nieuw woord hierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recalcitrant vandaag, wees blij dat het bij het weglaten van de [ ] blijft!
Jij bent niet zo erudiet, hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik leer elke dag een nieuw woord hier
Maar wat betekent het ?
Niks ervan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja want anders? Ga je iets heel boos posten?
Als ik hekjes wil, plaats ik hekjes ja!.
http://nl.wiktionary.org/wiki/recalcitrantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik leer elke dag een nieuw woord hier
Maar wat betekent het ?
Ben ik ookquote:
Nee dank je, ik heb liever een steak.quote:
Oh, dat komt ook wel goed, maar voorlopig doe je het hier maar meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb liever een steak.
Met een drankje in het park het liefst.
Zal vast wel héél veel indruk maken op mensen, die woordenquote:
Met enigszins welbespraakt zijn is niets mis nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zal vast wel héél veel indruk maken op mensen, die woorden
Da's een heel normaal woord hoor. Normaler dan een hosselbaas of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Woorden, Verhalen.. whats the differencequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Minstens net zoveel als jouw oorbellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik prefereer eloquentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met enigszins welbespraakt zijn is niets mis nee.
hey sma;tje doe jij ff niet van die dure woordjes spitten richting baas KF he. Straks gaat ie loko in zijn bollo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's een heel normaal woord hoor. Normaler dan een hosselbaas of zo
het verleden is een boek wat in de kast hoort... En daar moet blijven!...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/M&M%27squote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Even iets tussendoor: ik zit hier trouwens van die pinda M&M's te eten en het valt me op dat er relatief veel blauwe in het bakkie zitten. Was het niet zo dat er vroegâh geen blauwe M&M's waren, dat die er later zijn bij gekomen of heb ik dat nou mis?
Voor mij niet. Ik kijk soms met veel plezier nog naar oude foto's of brieven of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het verleden is een boek wat in de kast hoort... En daar moet blijven!...
Correctquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Even iets tussendoor: ik zit hier trouwens van die pinda M&M's te eten en het valt me op dat er relatief veel blauwe in het bakkie zitten. Was het niet zo dat er vroegâh geen blauwe M&M's waren, dat die er later zijn bij gekomen of heb ik dat nou mis?
Met de nadruk op soms. Ik heb gisteren iets gelezen waar ik niet zo blij van werd en zo heb ik nog wel een paar dingen in huis liggen die ik liever niet lees. Maar ik bewaar ze wel, uiteraard.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Voor mij niet. Ik kijk soms met veel plezier nog naar oude foto's of brieven of zo
nee man, die moet je af en toe nog even doorbladeren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het verleden is een boek wat in de kast hoort... En daar moet blijven!...
Jezus ik begin oud te worden, zo lang geleden alweer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/M&M%27s
sinds 1996 alweer dus
hoezo uiteraard? als het je negatief beinvloed?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met de nadruk op soms. Ik heb gisteren iets gelezen waar ik niet zo blij van werd en zo heb ik nog wel een paar dingen in huis liggen die ik liever niet lees. Maar ik bewaar ze wel, uiteraard.
Ow, ik heb geen nare herinneringen bewaardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met de nadruk op soms. Ik heb gisteren iets gelezen waar ik niet zo blij van werd en zo heb ik nog wel een paar dingen in huis liggen die ik liever niet lees. Maar ik bewaar ze wel, uiteraard.
ja. En een groene in de champagne betekent dat je geil bentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Flinke veer in je reet, tof manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef erikje14 het volgende:
screenshot newsbrief naar hoeveel ISP's zou dat ding verstuurd zijn
Goedkope confectie in mijn Dom Pquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. En een groene in de champagne betekent dat je geil bent
en ik weet geen stelling
Nee, die drang hoef je niet te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Nee dat doet het niet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef rival het volgende:
hoezo uiteraard? als het je negatief beinvloed?
Zijn geen nare herinneringen, maar soms wel pijnlijk om te lezen. Maar dat wat ik gisteren heb gelezen was ook weer een les voor mezelf, dus ja, wil ik nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik heb geen nare herinneringen bewaard
Nou eentje, maar die heb ik zo lang in mijn tas bewaard dat ik hem kwijt ben geraakt
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
'Hosselbaas' klinkt grappig trouwens
Maar ik bedoel eigenlijk dat het vervelend is als mensen expres dure woorden gaan gebruiken om indruk op iemand te maken, tewijl het ook simpeler kan
Ik gebruik geen dure woorden om indruk te maken, maar gewoon omdat ik de woordenschat heb om met dat soort woorden mijn uitspraken net wat te nuanceren naar dat wat ik echt bedoel. Dat tegenwoordig de helft van NL denkt dat verneukeratief en mastruberen een woord is, daar erger ik me pas aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
'Hosselbaas' klinkt grappig trouwens
Maar ik bedoel eigenlijk dat het vervelend is als mensen expres dure woorden gaan gebruiken om indruk op iemand te maken, tewijl het ook simpeler kan
Hmm ik zal wel teveel met tokkies omgaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Niet eens gehad in een slechte relatiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Masturberen is geen woord?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik geen dure woorden om indruk te maken, maar gewoon omdat ik de woordenschat heb om met dat soort woorden mijn uitspraken net wat te nuanceren naar dat wat ik echt bedoel. Dat tegenwoordig de helft van NL denkt dat verneukeratief en mastruberen een woord is, daar erger ik me pas aan.
quote:
Het vocubulair op pijl houden, heel belangrijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijk
Dan retourneer ik hierbij de salutatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Het vocabulair op pijl houden, heel belangrijk![]()
Goede middag
zelfkastijding altijd tofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat doet het niet..![]()
[..]
Zijn geen nare herinneringen, maar soms wel pijnlijk om te lezen. Maar dat wat ik gisteren heb gelezen was ook weer een les voor mezelf, dus ja, wil ik nog wel eens lezen
Vocabulair, bedoel je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Het vocubulair op pijl houden, heel belangrijk![]()
Goede middag
Masturberen bedoel je... Zeer belangrijk om op pijl te houden.quote:
ach ben een beetje een willekeurig analfabeetquote:
Zo zie ik het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:45 schreef mrbox het volgende:
zelfkastijding altijd tofmaar soms wel handig om je aan bepaalde dingen te helpen herinneren
Je moet een foto in je fobo zetten. Anders kunnen de vrouwelijke singles niet op je soppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
Nou, ik kom me ook maar even melding:
# Hoe oud ben je?
29
# Sekse?
Man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht
# Interesses?
Pff, vanalles. Grootste hobby is hockey (jaja, kom maar met die) maar ik ga niet ontkennen dat ik ook graag game.
# Seksuele voorkeur?
Hetero
# Lengte en postuur?
1m83, normaal (beetje buikje maar daar werken we aan)
# Hoe lang single?
Sinds zaterdag
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
# Hoe lang single?
Sinds zaterdag
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Je moet een foto in je fobo zetten. Anders kunnen de vrouwelijke singles niet op je soppen.
quote:
Daar houden we van, mannen die meedenken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Je moet een foto in je fobo zetten. Anders kunnen de vrouwelijke singles niet op je soppen.
Welkomquote:
Oeh doen vrouwen dat echt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar houden we van, mannen die meedenken.
Hoe zie je het dan ? Soort van geheugensteun van wat zwakkeplekken ofzo ?quote:
Het broertje van mn huisgenootje vroeg gister exact hetzelfde aan me toen ik met haar over seks aan het praten was.quote:
Dat wat ik gisteren las, is gewoon een les voor mezelfquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:59 schreef mrbox het volgende:
Hoe zie je het dan ? Soort van geheugensteun van wat zwakkeplekken ofzo ?
Dat zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het broertje van mn huisgenootje vroeg gister exact hetzelfde aan me toen ik met haar over seks aan het praten was.
Ja. Vrouwen doen dat. Ik denk dat de gemiddelde Viva meer over vleselijke lusten en dergelijke bevat dan een Playboy.
Niks daarvan, keihard ertegenaan met de waterpomptang.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:02 schreef DragonFire het volgende:
Ik ben even in de tuin werken. Kijken of ik het mijn poort weer vrij kan maken.
Tot strakjes lieve Fok!kers. En vergeet niet oogjes dicht en snaveltjes toe....
Zoiets vermoedde ik alquote:
Ja, nogal. het is m'n eigen schuld hoor (ik ben eind 2007 vreemdgegaan waar ze dus in april achter gekomen is), maar het is enorm kut. Dat was een eenmalige enorm domme actie, maar ze kan het niet aan. Wat ik op zich best begrijp. We waren 2.5 jaar samen waarvan we het laatste jaar samen woonden, en het was de bedoeling dat dit de persoon was waarmee ik zou gaan trouwen en kinderen krijgen.quote:
Haha. D'r zijn vast genoeg vrouw-vriendelijke sites met enorm veel sopwaardig materiaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef DragonFire het volgende:
God, ik lees nu pas dat je je hier ook nog moet "aanmelden"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
Stomme quote-knop naast de editquote:
Mijn favoriete onderdeel blijft: Man in Bed.quote:
Maak je toch gewoon een webcam shotquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, ik geloof niet dat ik van de afgelopen 15 jaar foto's/video/materiaal heb, althans waar ik zelf op staheb natuurlijk wel foto's enz geschoten op vakantie
Maat van me heeft nog allemaal videobandjes uit begin 90, wel leuk om dat allemaal terug te zien
Hij is ze nu aan het digitaliseren zodat 't wat houdbaarder is/blijft
Heb regelmatig cosmo's e.d. gelezen (van m'n ex, koop ze heus niet zelf) en daarin wordt met zoveel over seks besproken als in Men's Health ofzo. Als ik zo dingen hoor gaan vrouwen volgens mij zelfs meer in detail dan mannen in gesprekken met elkaar. Dat gaat meestal niet verder dan "lekker ding, kan goed pijpen"quote:
doggyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn favoriete onderdeel blijft: Man in Bed.
Waarin ALLE mannen als favoriet standje doggystyle hebben en als fantasie een trio.
Dat komt omdat de gemiddelde man geen kamasutra boek durft aan te rakenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
Waarin ALLE mannen als favoriet standje doggystyle hebben en als fantasie een trio.
Alsof alle vrouwen zo origineel en inventief zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Dat komt omdat de gemiddelde man geen kamasutra boek durft aan te raken
of je benen opgetrokken......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen van je werk, want daar kom je de komende tijd niet aan toequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Catbert het volgende:
Kolere wat gaat dit topic snel trouwens...
tantra-massageboek ftwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel wat gedetailleerder dan dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb regelmatig cosmo's e.d. gelezen (van m'n ex, koop ze heus niet zelf) en daarin wordt met zoveel over seks besproken als in Men's Health ofzo. Als ik zo dingen hoor gaan vrouwen volgens mij zelfs meer in detail dan mannen in gesprekken met elkaar. Dat gaat meestal niet verder dan "lekker ding, kan goed pijpen"
Er is geen onderdeel dat "Vrouw in Bed" heet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?
Ik heb het nou al 2 keer in 2 dagen gehadquote:
mijn rugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n boek als er geen praktijk in het vooruitzicht ligt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga meteen ff opzeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou ontslag nemen van je werk, want daar kom je de komende tijd niet aan toe
daarom vraag ik het ook direct aan de vrouwen hier. Dus nouk...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen onderdeel dat "Vrouw in Bed" heet hoor
als ik 2 posts achter elkaar zie met een edit weet ik genoeg, dan denk ik, oh ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het nou al 2 keer in 2 dagen gehadStom gedoe.
Ik weet niet hoe mijn favoriete standje heetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
daarom vraag ik het ook direct aan de vrouwen hier. Dus nouk...
Mwa. Ik heb er geen problemen mee dat m'n vriendin dingen deelt met haar hele goeie vriendinnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen zijn wel wat gedetailleerder dan dat ja.
Hoewel ik als ik een relatie heb echt niet aan mijn vriendinnen vertel wat ik uitspook in de slaapkamer.
Dat gaat dan niemand aan.
omschrijf het dan maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn favoriete standje heet
Foto is ook goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Tja....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef halfbearad het volgende:
Wat heb je nou aan zo'n boek als er geen praktijk in het vooruitzicht ligt?
Succes!quote:
Nee, maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb er geen problemen mee dat m'n vriendin dingen deelt met haar hele goeie vriendinnen.
welk plaatje hoort erbij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ga er eens op lettenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
als ik 2 posts achter elkaar zie met een edit weet ik genoeg, dan denk ik, oh ben dus niet de enige
Geregeld! M'n manager vindt het heel sneu voor me enzo, dus ik krijg nu gewoon de tijd om hele dagen te forummen.quote:
quote:
quote:
Neequote:
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
Geregeld! M'n manager vindt het heel sneu voor me enzo, dus ik krijg nu gewoon de tijd om hele dagen te forummen.
Dat is ook absoluut waar!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
Voor elk moment is wel een ander favoriet standje.
Tuurlijk. Ik heb een keer gehad dat 'ie in het verkeerde gat schoot. Dat soort genante zaken hoeft ze niet te delen. Maar ik heb danook nog geen vriendin gehad die die neiging had gelukkig.quote:
Moest je weer in de spotlight staan?quote:
Middagquote:
Damn, nog iemand die me helemaal niet goed kentquote:
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb een keer gehad dat 'ie in het verkeerde gat schoot. Dat soort genante zaken hoeft ze niet te delen. Maar ik heb danook nog geen vriendin gehad die die neiging had gelukkig.
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Middag, klaar met je tentamens?
Hey!quote:
Hoiquote:
Je ziet de PI over het hoofdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, nog iemand die me helemaal niet goed kent
Hoe ging het?quote:
Zeker nietquote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.![]()
dat er iets in het verkeerde gat schiet bespreken ze tijdens het ontbijt
Geef me de boter eens aub. Oh ja hij floepte zo in het verkeerde gat vannacht toen we bezig waren. Oh en doe ook maar de hagelslag doorgeven aub!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.![]()
dat er iets in het verkeerde gat schiet bespreken ze tijdens het ontbijt
Een vriendi van me begon toen we met een paar meiden de training door stonden te namen opeens hele verhalen te vertellen over hoe een tampon in het maastrichts heet, en wat voor'n ranzige dingen ze daar allemaal mee meegemaakt heeft. Maargoed, dat was danook iemand die sowieso altijd aandacht nodig had, in wat voor'n vorm dan ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn ex is ooit over onze seks begonnen te ouwehoeren met haar vriendinnen waar ik bij stond
"Schat, ik loop wel ff een blokje om, dit wil ik allemaal niet weten..."
Dat heeft naar mijn idee een andere betekenisquote:
Ik leef nog & de kinderen ook. Is dat een goede samenvatting?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?
Het schiet niet op hè?quote:
Dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog & de kinderen ook. Is dat een goede samenvatting?
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteMaar wil je nog een keer terug?
nu nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft naar mijn idee een andere betekenis
Echt waardeloos vandaag..quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief is
Nee, ging wel goedIk wil nog wel een keer terug hoor, haha. Ik heb er al één in de planning staan (mits ik naar Duitsland kan) & dat is dan met een naamgenoot (alleen andere uitspraak), dus dat is lekker makkelijk voor die kinderen
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een vriendi van me begon toen we met een paar meiden de training door stonden te namen opeens hele verhalen te vertellen over hoe een tampon in het maastrichts heet, en wat voor'n ranzige dingen ze daar allemaal mee meegemaakt heeft. Maargoed, dat was danook iemand die sowieso altijd aandacht nodig had, in wat voor'n vorm dan ook.
Nog meer Fans, word tijd voor een fanclubquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief is
Nee, ging wel goedIk wil nog wel een keer terug hoor, haha. Ik heb er al één in de planning staan (mits ik naar Duitsland kan) & dat is dan met een naamgenoot (alleen andere uitspraak), dus dat is lekker makkelijk voor die kinderen
Haha, dat is ook zo! Al denk hoor ik nu dat D'land niet doorgaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha
Duitsland is natuurlijk veel leukerEn dan hoeven de kinderen ook niet moeilijk te doen
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
Echt waardeloos vandaag..En dan moet ik straks nog 2 uur lang pennen tijdens een examen
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.quote:
Oohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat is ook zo! Al denk hoor ik nu dat D'land niet doorgaat
Ooh ja, heerlijk. Helemaal in omgevingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopen
Dat wil je niet lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.
In haar geval was het "kutpropje", op z'n maastrichts klinkt het gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.
hardlopen? word je gezocht door de politie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopen
Ok, waar en hoelaat is dat examen? En waar gaat het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, heerlijk. Helemaal in omgevingArnhem
Nee, ik ben al gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hardlopen? word je gezocht door de politie?
deed het net toch al voor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.
Damn. Als je nu vanavond uitgaat kun je in een keer door...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
Hoera morgen weer om 5.00 beginnen, is dat wel de laatste keer voorlopig
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Damn. Als je nu vanavond uitgaat kun je in een keer door...
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
Ok, waar en hoelaat is dat examen? En waar gaat het eigenlijk over?
Oké, dan weet ik nu hoe het moetquote:
Haribo- kersjes daarentegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
katja knettersnoepjes zijn vreeeemd... Wel aardig maar niet zo van, mwoaah volgende keer koop ik ze weer een keertje.
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.
Word aan gewerkt eej heb 't gewoon nooit geleerd/gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.
Dat red ik nooit om in de spits in 2u in A'dam te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.![]()
En de smurfjes en de colaflesjes en de perzikjesquote:
Aah kut je helpt mij net herinneren dat ik morgen ook @ 06:00 er uit moet voor 2 uur presentatie aanhorenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
Hoera morgen weer om 5.00 beginnen, is dat wel de laatste keer voorlopig
Voor vederen informatie, verwijs ik je graag door naar mevr Ripleyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?
Dat gaat vanzelf bij jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
Dat red ik nooit om in de spits in 2u in A'dam te zijnDaarbij ben ik niet zo goed in zakelijke brieven in het Engels
![]()
Wat wil je weten? Er zitten hier maagden, sletten, eeuwige singles, leuke meiden, leuke mannen, weet ik hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?
wekker gaat om 3.42quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah kut je helpt mij net herinneren dat ik morgen ook @ 06:00 er uit moet voor 2 uur presentatie aanhoren
Autoquote:
voorbeelden nodig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ongesteldheid noemen ze hier wel eens : Rooie klatsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.
Ja, het komt ook zeker wel goed..quote:
Neequote:
Dat zou ik dus echt niet trekken, dan al opstaan.quote:
of dropkoppen/apekoppenquote:
ach, ben rond een uur of 22.30 thuis vanavond, dan nog ff bijlezen enquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet trekken, dan al opstaan.
Ja, tof!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:39 schreef heksehiel het volgende:
SorryZal ik dan aan je denken als ik door het bos loop?
Klinkt goed, post je hier wel je vorderingen dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Word aan gewerkt eej heb 't gewoon nooit geleerd/gedaan
Ik ben zaterdag nog naar een feestje geweest dat Klats! heette.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ongesteldheid noemen ze hier wel eens : Rooie klats
Je zou hem een handje kunnen helpenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klinkt goed, post je hier wel je vorderingen dan?
tuurlijk, vorige week toch al in de bios geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klinkt goed, post je hier wel je vorderingen dan?
Neeeeh, te makkelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag nog naar een feestje geweest dat Klats! heette.
Lijstjes?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Voor vederen informatie, verwijs ik je graag door naar mevr Ripley*voor de lijstjes
Leuke meiden bestaan niet op internetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
Wat wil je weten? Er zitten hier maagden, sletten, eeuwige singles, leuke meiden, leuke mannen, weet ik het
O nee, dat is waarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leuke meiden bestaan niet op internet
I beg to differquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijstjes?
[..]
Leuke meiden bestaan niet op internet
Dat is te weinig uurtjes slaap voor mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ach, ben rond een uur of 22.30 thuis vanavond, dan nog ff bijlezen en
Dan heb je gewoon geluk gehad!quote:
*matrix-handgebaartje*quote:
Ik heb een redelijk aantal leuke vrouwen leren kennen via internetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon geluk gehad!
(Ik meen niet alles serieus trouwens voordat mensen zich aangesproken voelen)
quote:
je ziet toch de dames die hier posten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
Ja, hoe/wie/wat/waar
Ja, en ? je denkt toch niet dat ik die zomaar aanspreek, en zo ja waarover dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je ziet toch de dames die hier posten?
Ik dacht dat jij grappig was.quote:
quote:
Ja, dus, zit ik hier voor jouw vermaak ofzo?quote:
Die zijn het nietquote:
Okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoi. om het uur een nieuwe
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef mrbox het volgende:
wel jammer dat we de dames zo weten weg te jagenveel van de nieuwe dames zie je ook niet meer terug
Nee, dan had ik wel om een lapdance gevraagd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus, zit ik hier voor jouw vermaak ofzo?.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:54 schreef mrbox het volgende:
wel jammer dat we de dames zo weten weg te jagenveel van de nieuwe dames zie je ook niet meer terug
Nou dan, zeur niet zo danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel om een lapdance gevraagd.
Inderdaadquote:
Correctie:quote:
Loop niet zo te chaggerijnen, ben je aan de rooie klats ofzo?quote:
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb een redelijk aantal leuke vrouwen leren kennen via internetBest wel veel eigenlijk als ik ze optel, en nee, ben niet met allemaal naar bed geweest. So get your mind out of the gutter
![]()
Oei, dat is niet zo tof inderdaad & er zijn er ook hier die dat doen, dus pas op!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deur
Die kun je in de kroeg ook tegenkomen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deur
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoor.
Oh, zeker. Zelf niet meegemaakt maar een vriend van me wel. Knappe meid enzo, leek erg leuk, en we vonden het al zo vreemd dat ze meldde dat relaties bij haar nooit lang duurden. Als je valt op obsessief jaloerse types heb ik wel een telefoonnummer voor jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
Die kun je in de kroeg ook tegenkomen hoor
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen. Gelukkig nog nooit last van gehad. *klopt af*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een wacko hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigen
Ik doe geen vrouwen, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, zeker. Zelf niet meegemaakt maar een vriend van me wel. Knappe meid enzo, leek erg leuk, en we vonden het al zo vreemd dat ze meldde dat relaties bij haar nooit lang duurden. Als je valt op obsessief jaloerse types heb ik wel een telefoonnummer voor je
Homoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe geen vrouwen, maar toch bedankt
quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigen
Dat ik het ben? of singles of wat stond op de FP?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is toch, algemeen bekend *stond op de fp
Mja. Als je genoeg meiden date kom je uiteindelijk een keer eentje tegen met enorm veel bagage. Helaas openbaart zoiets zich vaak pas als ze weet waar je woont, waar je uitgaat en het adres van je ouders heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen. Gelukkig nog nooit last van gehad. *klopt af*
Oh, daar heb ik er al meerdere van meegemaakt. Gelukkig ben ik op de een of andere manier erg goed om juist die vroeg te herkennenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Als je genoeg meiden date kom je uiteindelijk een keer eentje tegen met enorm veel bagage. Helaas openbaart zoiets zich vaak pas als ze weet waar je woont, waar je uitgaat en het adres van je ouders heeft
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik het ben? of singles of wat stond op de FP?
Tell me!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga maar weer veder met het huishouden *brrr
Dat kloptquote:
eh wat? weet van niksquote:
Suczeven,quote:
Heb dat echt nog nooit mee gemaaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Als je genoeg meiden date kom je uiteindelijk een keer eentje tegen met enorm veel bagage. Helaas openbaart zoiets zich vaak pas als ze weet waar je woont, waar je uitgaat en het adres van je ouders heeft
Succes!quote:
Succesquote:
Nogmaals; ik meen niet alles helemaal serieus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef mrbox het volgende:
Heb dat echt nog nooit mee gemaaktvind het ook een beetje negatief gelul om daar echt rekening mee te gaan houden. Je merkt het snel zat
Duh. Je bent net 3 dagen singlequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Succes
[..]
Nogmaals; ik meen niet alles helemaal serieus.D'r zullen genoeg leuke normale vrouwen hier rondlopen maar daar ben ik op dit moment nog niet zo mee bezig.
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Succes
[..]
Nogmaals; ik meen niet alles helemaal serieus.D'r zullen genoeg leuke normale vrouwen hier rondlopen maar daar ben ik op dit moment nog niet zo mee bezig.
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg van![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?
Jah goed, hopelijk vanavond vroeg naar bed.. hoe is t daar?quote:
Gooeeed... Slecht geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg van![]()
Precies! Wel komend weekend op toernooiquote:
Zit je nu nog over die so called "sneer" waar jij het steeds over hebt te miepenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?
Dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoor.
Alsof ik overal overheen kan lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie hoeven het toch niet te lezen?
Dat jij nou zo verslaafd bent dat je alles moet lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof ik overal overheen kan lezen.
Ja, vastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij nou zo verslaafd bent dat je alles moet lezen
Ja ehh... Ik weet het ook nietquote:
idd zat lekker in de tuin maar ben ook, binnen gaan zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef Q. het volgende:
Best lastig, zo vol in de zon zitten op het balkon met je laptop op schoot, ik zie het scherm niet zo goed.
Vol maken dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |