Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg van![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?
Jah goed, hopelijk vanavond vroeg naar bed.. hoe is t daar?quote:
Gooeeed... Slecht geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg van![]()
Precies! Wel komend weekend op toernooiquote:
Zit je nu nog over die so called "sneer" waar jij het steeds over hebt te miepenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?
Dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoor.
Alsof ik overal overheen kan lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie hoeven het toch niet te lezen?
Dat jij nou zo verslaafd bent dat je alles moet lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof ik overal overheen kan lezen.
Ja, vastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij nou zo verslaafd bent dat je alles moet lezen
Ja ehh... Ik weet het ook nietquote:
idd zat lekker in de tuin maar ben ook, binnen gaan zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef Q. het volgende:
Best lastig, zo vol in de zon zitten op het balkon met je laptop op schoot, ik zie het scherm niet zo goed.
Vol maken dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |