Correctie:quote:
Loop niet zo te chaggerijnen, ben je aan de rooie klats ofzo?quote:
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deurquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb een redelijk aantal leuke vrouwen leren kennen via internetBest wel veel eigenlijk als ik ze optel, en nee, ben niet met allemaal naar bed geweest. So get your mind out of the gutter
![]()
Oei, dat is niet zo tof inderdaad & er zijn er ook hier die dat doen, dus pas op!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deur
Die kun je in de kroeg ook tegenkomen hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb een tijdje wat gehad met een meisje die ik van internet kende en dat was gewoon een wacko. Duurde even voordat ik van die stalker af was. Dus ik ben wat voorzichtig; voor je 't weet vinden ze je leuk en staan ze met een koffer voor je deur
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoor.
Oh, zeker. Zelf niet meegemaakt maar een vriend van me wel. Knappe meid enzo, leek erg leuk, en we vonden het al zo vreemd dat ze meldde dat relaties bij haar nooit lang duurden. Als je valt op obsessief jaloerse types heb ik wel een telefoonnummer voor jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
Die kun je in de kroeg ook tegenkomen hoor
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen. Gelukkig nog nooit last van gehad. *klopt af*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een wacko hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigen
Ik doe geen vrouwen, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, zeker. Zelf niet meegemaakt maar een vriend van me wel. Knappe meid enzo, leek erg leuk, en we vonden het al zo vreemd dat ze meldde dat relaties bij haar nooit lang duurden. Als je valt op obsessief jaloerse types heb ik wel een telefoonnummer voor je
Homoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik doe geen vrouwen, maar toch bedankt
quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
En niet lopen whiteknighten. Ik maak een geintje over dat er geen leuke vrouwen zijn, en d'r komen meteen 3 kerels "to the rescue". Denk dat de dames hier zichzelf wel kunnen verdedigen
Dat ik het ben? of singles of wat stond op de FP?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is toch, algemeen bekend *stond op de fp
Mja. Als je genoeg meiden date kom je uiteindelijk een keer eentje tegen met enorm veel bagage. Helaas openbaart zoiets zich vaak pas als ze weet waar je woont, waar je uitgaat en het adres van je ouders heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Ja dat kan ik me dan wel voorstellen. Gelukkig nog nooit last van gehad. *klopt af*
Oh, daar heb ik er al meerdere van meegemaakt. Gelukkig ben ik op de een of andere manier erg goed om juist die vroeg te herkennenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Als je genoeg meiden date kom je uiteindelijk een keer eentje tegen met enorm veel bagage. Helaas openbaart zoiets zich vaak pas als ze weet waar je woont, waar je uitgaat en het adres van je ouders heeft
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik het ben? of singles of wat stond op de FP?
Tell me!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ga maar weer veder met het huishouden *brrr
Dat kloptquote:
eh wat? weet van niksquote:
Suczeven,quote:
Heb dat echt nog nooit mee gemaaktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja. Als je genoeg meiden date kom je uiteindelijk een keer eentje tegen met enorm veel bagage. Helaas openbaart zoiets zich vaak pas als ze weet waar je woont, waar je uitgaat en het adres van je ouders heeft
Succes!quote:
Succesquote:
Nogmaals; ik meen niet alles helemaal serieus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef mrbox het volgende:
Heb dat echt nog nooit mee gemaaktvind het ook een beetje negatief gelul om daar echt rekening mee te gaan houden. Je merkt het snel zat
Duh. Je bent net 3 dagen singlequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Succes
[..]
Nogmaals; ik meen niet alles helemaal serieus.D'r zullen genoeg leuke normale vrouwen hier rondlopen maar daar ben ik op dit moment nog niet zo mee bezig.
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Succes
[..]
Nogmaals; ik meen niet alles helemaal serieus.D'r zullen genoeg leuke normale vrouwen hier rondlopen maar daar ben ik op dit moment nog niet zo mee bezig.
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg van![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?
Jah goed, hopelijk vanavond vroeg naar bed.. hoe is t daar?quote:
Gooeeed... Slecht geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef mrbox het volgende:
Je bent toch niet zo persoon die eerst A zegt en als hij daar commentaar op krijg zegt dat hij het niet zo meent, daar hebben we er al genoeg van![]()
Precies! Wel komend weekend op toernooiquote:
Zit je nu nog over die so called "sneer" waar jij het steeds over hebt te miepenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt een beetje als jij, eerst sneren maken en als ik reageer moet ik niet zo serieus zijn, dat bedoel je?
Dat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien een keer niet na 2 posts over pijpen, slikken en neuken beginnen, tis maar een idee hoor.
Alsof ik overal overheen kan lezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie hoeven het toch niet te lezen?
Dat jij nou zo verslaafd bent dat je alles moet lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsof ik overal overheen kan lezen.
Ja, vastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij nou zo verslaafd bent dat je alles moet lezen
Ja ehh... Ik weet het ook nietquote:
idd zat lekker in de tuin maar ben ook, binnen gaan zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:48 schreef Q. het volgende:
Best lastig, zo vol in de zon zitten op het balkon met je laptop op schoot, ik zie het scherm niet zo goed.
Vol maken dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |