God, ik lees nu pas dat je je hier ook nog moet "aanmelden"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
Nou, ik kom me ook maar even melding:
Stomme quote-knop naast de editquote:
Mijn favoriete onderdeel blijft: Man in Bed.quote:
Maak je toch gewoon een webcam shotquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, ik geloof niet dat ik van de afgelopen 15 jaar foto's/video/materiaal heb, althans waar ik zelf op staheb natuurlijk wel foto's enz geschoten op vakantie
Maat van me heeft nog allemaal videobandjes uit begin 90, wel leuk om dat allemaal terug te zien
Hij is ze nu aan het digitaliseren zodat 't wat houdbaarder is/blijft
Heb regelmatig cosmo's e.d. gelezen (van m'n ex, koop ze heus niet zelf) en daarin wordt met zoveel over seks besproken als in Men's Health ofzo. Als ik zo dingen hoor gaan vrouwen volgens mij zelfs meer in detail dan mannen in gesprekken met elkaar. Dat gaat meestal niet verder dan "lekker ding, kan goed pijpen"quote:
doggyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn favoriete onderdeel blijft: Man in Bed.
Waarin ALLE mannen als favoriet standje doggystyle hebben en als fantasie een trio.
Dat komt omdat de gemiddelde man geen kamasutra boek durft aan te rakenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
Waarin ALLE mannen als favoriet standje doggystyle hebben en als fantasie een trio.
Alsof alle vrouwen zo origineel en inventief zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Dat komt omdat de gemiddelde man geen kamasutra boek durft aan te raken
of je benen opgetrokken......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen van je werk, want daar kom je de komende tijd niet aan toequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Catbert het volgende:
Kolere wat gaat dit topic snel trouwens...
tantra-massageboek ftwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel wat gedetailleerder dan dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb regelmatig cosmo's e.d. gelezen (van m'n ex, koop ze heus niet zelf) en daarin wordt met zoveel over seks besproken als in Men's Health ofzo. Als ik zo dingen hoor gaan vrouwen volgens mij zelfs meer in detail dan mannen in gesprekken met elkaar. Dat gaat meestal niet verder dan "lekker ding, kan goed pijpen"
Er is geen onderdeel dat "Vrouw in Bed" heet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?
Ik heb het nou al 2 keer in 2 dagen gehadquote:
mijn rugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n boek als er geen praktijk in het vooruitzicht ligt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga meteen ff opzeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou ontslag nemen van je werk, want daar kom je de komende tijd niet aan toe
daarom vraag ik het ook direct aan de vrouwen hier. Dus nouk...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen onderdeel dat "Vrouw in Bed" heet hoor
als ik 2 posts achter elkaar zie met een edit weet ik genoeg, dan denk ik, oh ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het nou al 2 keer in 2 dagen gehadStom gedoe.
Ik weet niet hoe mijn favoriete standje heetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
daarom vraag ik het ook direct aan de vrouwen hier. Dus nouk...
Mwa. Ik heb er geen problemen mee dat m'n vriendin dingen deelt met haar hele goeie vriendinnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen zijn wel wat gedetailleerder dan dat ja.
Hoewel ik als ik een relatie heb echt niet aan mijn vriendinnen vertel wat ik uitspook in de slaapkamer.
Dat gaat dan niemand aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |