God, ik lees nu pas dat je je hier ook nog moet "aanmelden"quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Catbert het volgende:
Hey,
Nou, ik kom me ook maar even melding:
Stomme quote-knop naast de editquote:
Mijn favoriete onderdeel blijft: Man in Bed.quote:
Maak je toch gewoon een webcam shotquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:03 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, ik geloof niet dat ik van de afgelopen 15 jaar foto's/video/materiaal heb, althans waar ik zelf op staheb natuurlijk wel foto's enz geschoten op vakantie
Maat van me heeft nog allemaal videobandjes uit begin 90, wel leuk om dat allemaal terug te zien
Hij is ze nu aan het digitaliseren zodat 't wat houdbaarder is/blijft
Heb regelmatig cosmo's e.d. gelezen (van m'n ex, koop ze heus niet zelf) en daarin wordt met zoveel over seks besproken als in Men's Health ofzo. Als ik zo dingen hoor gaan vrouwen volgens mij zelfs meer in detail dan mannen in gesprekken met elkaar. Dat gaat meestal niet verder dan "lekker ding, kan goed pijpen"quote:
doggyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn favoriete onderdeel blijft: Man in Bed.
Waarin ALLE mannen als favoriet standje doggystyle hebben en als fantasie een trio.
Dat komt omdat de gemiddelde man geen kamasutra boek durft aan te rakenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
Waarin ALLE mannen als favoriet standje doggystyle hebben en als fantasie een trio.
Alsof alle vrouwen zo origineel en inventief zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
Dat komt omdat de gemiddelde man geen kamasutra boek durft aan te raken
of je benen opgetrokken......quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen van je werk, want daar kom je de komende tijd niet aan toequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Catbert het volgende:
Kolere wat gaat dit topic snel trouwens...
tantra-massageboek ftwquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel wat gedetailleerder dan dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb regelmatig cosmo's e.d. gelezen (van m'n ex, koop ze heus niet zelf) en daarin wordt met zoveel over seks besproken als in Men's Health ofzo. Als ik zo dingen hoor gaan vrouwen volgens mij zelfs meer in detail dan mannen in gesprekken met elkaar. Dat gaat meestal niet verder dan "lekker ding, kan goed pijpen"
Er is geen onderdeel dat "Vrouw in Bed" heet hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?
Ik heb het nou al 2 keer in 2 dagen gehadquote:
mijn rugquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n boek als er geen praktijk in het vooruitzicht ligt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga meteen ff opzeggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou ontslag nemen van je werk, want daar kom je de komende tijd niet aan toe
daarom vraag ik het ook direct aan de vrouwen hier. Dus nouk...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen onderdeel dat "Vrouw in Bed" heet hoor
als ik 2 posts achter elkaar zie met een edit weet ik genoeg, dan denk ik, oh ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het nou al 2 keer in 2 dagen gehadStom gedoe.
Ik weet niet hoe mijn favoriete standje heetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef Den_Haag het volgende:
daarom vraag ik het ook direct aan de vrouwen hier. Dus nouk...
Mwa. Ik heb er geen problemen mee dat m'n vriendin dingen deelt met haar hele goeie vriendinnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:10 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen zijn wel wat gedetailleerder dan dat ja.
Hoewel ik als ik een relatie heb echt niet aan mijn vriendinnen vertel wat ik uitspook in de slaapkamer.
Dat gaat dan niemand aan.
omschrijf het dan maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn favoriete standje heet
Foto is ook goedquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Tja....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef halfbearad het volgende:
Wat heb je nou aan zo'n boek als er geen praktijk in het vooruitzicht ligt?
Succes!quote:
Nee, maar er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb er geen problemen mee dat m'n vriendin dingen deelt met haar hele goeie vriendinnen.
welk plaatje hoort erbij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik ga er eens op lettenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
als ik 2 posts achter elkaar zie met een edit weet ik genoeg, dan denk ik, oh ben dus niet de enige
Geregeld! M'n manager vindt het heel sneu voor me enzo, dus ik krijg nu gewoon de tijd om hele dagen te forummen.quote:
quote:
quote:
Neequote:
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
Geregeld! M'n manager vindt het heel sneu voor me enzo, dus ik krijg nu gewoon de tijd om hele dagen te forummen.
Dat is ook absoluut waar!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef Kluts het volgende:
Voor elk moment is wel een ander favoriet standje.
Tuurlijk. Ik heb een keer gehad dat 'ie in het verkeerde gat schoot. Dat soort genante zaken hoeft ze niet te delen. Maar ik heb danook nog geen vriendin gehad die die neiging had gelukkig.quote:
Moest je weer in de spotlight staan?quote:
Middagquote:
Damn, nog iemand die me helemaal niet goed kentquote:
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb een keer gehad dat 'ie in het verkeerde gat schoot. Dat soort genante zaken hoeft ze niet te delen. Maar ik heb danook nog geen vriendin gehad die die neiging had gelukkig.
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Middag, klaar met je tentamens?
Hey!quote:
Hoiquote:
Je ziet de PI over het hoofdquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damn, nog iemand die me helemaal niet goed kent
Hoe ging het?quote:
Zeker nietquote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.![]()
dat er iets in het verkeerde gat schiet bespreken ze tijdens het ontbijt
Geef me de boter eens aub. Oh ja hij floepte zo in het verkeerde gat vannacht toen we bezig waren. Oh en doe ook maar de hagelslag doorgeven aub!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.![]()
dat er iets in het verkeerde gat schiet bespreken ze tijdens het ontbijt
Een vriendi van me begon toen we met een paar meiden de training door stonden te namen opeens hele verhalen te vertellen over hoe een tampon in het maastrichts heet, en wat voor'n ranzige dingen ze daar allemaal mee meegemaakt heeft. Maargoed, dat was danook iemand die sowieso altijd aandacht nodig had, in wat voor'n vorm dan ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn ex is ooit over onze seks begonnen te ouwehoeren met haar vriendinnen waar ik bij stond
"Schat, ik loop wel ff een blokje om, dit wil ik allemaal niet weten..."
Dat heeft naar mijn idee een andere betekenisquote:
Ik leef nog & de kinderen ook. Is dat een goede samenvatting?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?
Het schiet niet op hè?quote:
Dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog & de kinderen ook. Is dat een goede samenvatting?
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteMaar wil je nog een keer terug?
nu nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft naar mijn idee een andere betekenis
Echt waardeloos vandaag..quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief is
Nee, ging wel goedIk wil nog wel een keer terug hoor, haha. Ik heb er al één in de planning staan (mits ik naar Duitsland kan) & dat is dan met een naamgenoot (alleen andere uitspraak), dus dat is lekker makkelijk voor die kinderen
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een vriendi van me begon toen we met een paar meiden de training door stonden te namen opeens hele verhalen te vertellen over hoe een tampon in het maastrichts heet, en wat voor'n ranzige dingen ze daar allemaal mee meegemaakt heeft. Maargoed, dat was danook iemand die sowieso altijd aandacht nodig had, in wat voor'n vorm dan ook.
Nog meer Fans, word tijd voor een fanclubquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief is
Nee, ging wel goedIk wil nog wel een keer terug hoor, haha. Ik heb er al één in de planning staan (mits ik naar Duitsland kan) & dat is dan met een naamgenoot (alleen andere uitspraak), dus dat is lekker makkelijk voor die kinderen
Haha, dat is ook zo! Al denk hoor ik nu dat D'land niet doorgaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha
Duitsland is natuurlijk veel leukerEn dan hoeven de kinderen ook niet moeilijk te doen
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
Echt waardeloos vandaag..En dan moet ik straks nog 2 uur lang pennen tijdens een examen
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.quote:
Oohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat is ook zo! Al denk hoor ik nu dat D'land niet doorgaat
Ooh ja, heerlijk. Helemaal in omgevingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopen
Dat wil je niet lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.
In haar geval was het "kutpropje", op z'n maastrichts klinkt het gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.
hardlopen? word je gezocht door de politie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopen
Ok, waar en hoelaat is dat examen? En waar gaat het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, heerlijk. Helemaal in omgevingArnhem
Nee, ik ben al gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hardlopen? word je gezocht door de politie?
deed het net toch al voor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.
Damn. Als je nu vanavond uitgaat kun je in een keer door...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
Hoera morgen weer om 5.00 beginnen, is dat wel de laatste keer voorlopig
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Damn. Als je nu vanavond uitgaat kun je in een keer door...
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
Ok, waar en hoelaat is dat examen? En waar gaat het eigenlijk over?
Oké, dan weet ik nu hoe het moetquote:
Haribo- kersjes daarentegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
katja knettersnoepjes zijn vreeeemd... Wel aardig maar niet zo van, mwoaah volgende keer koop ik ze weer een keertje.
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.
Word aan gewerkt eej heb 't gewoon nooit geleerd/gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.
Dat red ik nooit om in de spits in 2u in A'dam te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.![]()
En de smurfjes en de colaflesjes en de perzikjesquote:
Aah kut je helpt mij net herinneren dat ik morgen ook @ 06:00 er uit moet voor 2 uur presentatie aanhorenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
Hoera morgen weer om 5.00 beginnen, is dat wel de laatste keer voorlopig
Voor vederen informatie, verwijs ik je graag door naar mevr Ripleyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?
Dat gaat vanzelf bij jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
Dat red ik nooit om in de spits in 2u in A'dam te zijnDaarbij ben ik niet zo goed in zakelijke brieven in het Engels
![]()
Wat wil je weten? Er zitten hier maagden, sletten, eeuwige singles, leuke meiden, leuke mannen, weet ik hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?
wekker gaat om 3.42quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah kut je helpt mij net herinneren dat ik morgen ook @ 06:00 er uit moet voor 2 uur presentatie aanhoren
Autoquote:
voorbeelden nodig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ongesteldheid noemen ze hier wel eens : Rooie klatsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.
Ja, het komt ook zeker wel goed..quote:
Neequote:
Dat zou ik dus echt niet trekken, dan al opstaan.quote:
of dropkoppen/apekoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |