Dat ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.![]()
dat er iets in het verkeerde gat schiet bespreken ze tijdens het ontbijt
Geef me de boter eens aub. Oh ja hij floepte zo in het verkeerde gat vannacht toen we bezig waren. Oh en doe ook maar de hagelslag doorgeven aub!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
man ik hoor lengtes en benodigde tijden e.d.![]()
dat er iets in het verkeerde gat schiet bespreken ze tijdens het ontbijt
Een vriendi van me begon toen we met een paar meiden de training door stonden te namen opeens hele verhalen te vertellen over hoe een tampon in het maastrichts heet, en wat voor'n ranzige dingen ze daar allemaal mee meegemaakt heeft. Maargoed, dat was danook iemand die sowieso altijd aandacht nodig had, in wat voor'n vorm dan ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn ex is ooit over onze seks begonnen te ouwehoeren met haar vriendinnen waar ik bij stond
"Schat, ik loop wel ff een blokje om, dit wil ik allemaal niet weten..."
Dat heeft naar mijn idee een andere betekenisquote:
Ik leef nog & de kinderen ook. Is dat een goede samenvatting?quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en wat is dan de favoriet en fantasie van de vrouwen?
Het schiet niet op hè?quote:
Dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog & de kinderen ook. Is dat een goede samenvatting?
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is het belangrijksteMaar wil je nog een keer terug?
nu nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft naar mijn idee een andere betekenis
Echt waardeloos vandaag..quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief is
Nee, ging wel goedIk wil nog wel een keer terug hoor, haha. Ik heb er al één in de planning staan (mits ik naar Duitsland kan) & dat is dan met een naamgenoot (alleen andere uitspraak), dus dat is lekker makkelijk voor die kinderen
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een vriendi van me begon toen we met een paar meiden de training door stonden te namen opeens hele verhalen te vertellen over hoe een tampon in het maastrichts heet, en wat voor'n ranzige dingen ze daar allemaal mee meegemaakt heeft. Maargoed, dat was danook iemand die sowieso altijd aandacht nodig had, in wat voor'n vorm dan ook.
Nog meer Fans, word tijd voor een fanclubquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De twee vervelende kinderen waren fan van mij, maar ik weet niet of dat positief is
Nee, ging wel goedIk wil nog wel een keer terug hoor, haha. Ik heb er al één in de planning staan (mits ik naar Duitsland kan) & dat is dan met een naamgenoot (alleen andere uitspraak), dus dat is lekker makkelijk voor die kinderen
Haha, dat is ook zo! Al denk hoor ik nu dat D'land niet doorgaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha
Duitsland is natuurlijk veel leukerEn dan hoeven de kinderen ook niet moeilijk te doen
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
Echt waardeloos vandaag..En dan moet ik straks nog 2 uur lang pennen tijdens een examen
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.quote:
Oohquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dat is ook zo! Al denk hoor ik nu dat D'land niet doorgaat
Ooh ja, heerlijk. Helemaal in omgevingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopen
Dat wil je niet lerenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.
In haar geval was het "kutpropje", op z'n maastrichts klinkt het gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.
hardlopen? word je gezocht door de politie?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij lekker in het bos gaan hardlopen
Ok, waar en hoelaat is dat examen? En waar gaat het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja, heerlijk. Helemaal in omgevingArnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |