Nee, ik ben al gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hardlopen? word je gezocht door de politie?
deed het net toch al voor?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh jij zet spreekwoorden en gezegdes naar je hand. Cool! Leer mij dat eens.
Damn. Als je nu vanavond uitgaat kun je in een keer door...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
Hoera morgen weer om 5.00 beginnen, is dat wel de laatste keer voorlopig
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Damn. Als je nu vanavond uitgaat kun je in een keer door...
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
Ok, waar en hoelaat is dat examen? En waar gaat het eigenlijk over?
Oké, dan weet ik nu hoe het moetquote:
Haribo- kersjes daarentegenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef kwaakvaak het volgende:
katja knettersnoepjes zijn vreeeemd... Wel aardig maar niet zo van, mwoaah volgende keer koop ik ze weer een keertje.
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.
Word aan gewerkt eej heb 't gewoon nooit geleerd/gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Erikje14 doet niet aan uitgaan, sex, versieren, etc.
Dat red ik nooit om in de spits in 2u in A'dam te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.![]()
En de smurfjes en de colaflesjes en de perzikjesquote:
Aah kut je helpt mij net herinneren dat ik morgen ook @ 06:00 er uit moet voor 2 uur presentatie aanhorenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:29 schreef erikje14 het volgende:
Hoera morgen weer om 5.00 beginnen, is dat wel de laatste keer voorlopig
Voor vederen informatie, verwijs ik je graag door naar mevr Ripleyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?
Dat gaat vanzelf bij jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
18:45 in Amsterdam. Business English. Ik moet een zakelijke brief en een proposal/report schrijven over een onderwerp wat ik opgelegd krijg en een lees-test.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:34 schreef heksehiel het volgende:
Dat red ik nooit om in de spits in 2u in A'dam te zijnDaarbij ben ik niet zo goed in zakelijke brieven in het Engels
![]()
Wat wil je weten? Er zitten hier maagden, sletten, eeuwige singles, leuke meiden, leuke mannen, weet ik hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ugh. Niet? Nouja, ieder z'n ding... Zijn er nogmeer dingen die ik moet weten van de kliek?
wekker gaat om 3.42quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah kut je helpt mij net herinneren dat ik morgen ook @ 06:00 er uit moet voor 2 uur presentatie aanhoren
Autoquote:
voorbeelden nodig?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ongesteldheid noemen ze hier wel eens : Rooie klatsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij noemen een tampon altijd een kruisraket.
Ja, het komt ook zeker wel goed..quote:
Neequote:
Dat zou ik dus echt niet trekken, dan al opstaan.quote:
of dropkoppen/apekoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |