Nee, ik vind [] knopjes gewoon stom.quote:
Ik dacht dat jij jonger was.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben nog dertiger, dus blijkbaar ben ik nu nog braaf
Ik ben gewoon recalcitrant vandaag, wees blij dat het bij het weglaten van de [ ] blijft!quote:
Ja want anders? Ga je iets heel boos posten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recalcitrant vandaag, wees blij dat het bij het weglaten van de [ ] blijft!
Het boeit mij echt geen kont. Deed het al niet en zal het ook niet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen jij?
ik zie mijn naam ook elke keer terug. en Belz
Ik leer elke dag een nieuw woord hierquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon recalcitrant vandaag, wees blij dat het bij het weglaten van de [ ] blijft!
Jij bent niet zo erudiet, hè?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik leer elke dag een nieuw woord hier
Maar wat betekent het ?
Niks ervan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja want anders? Ga je iets heel boos posten?
Als ik hekjes wil, plaats ik hekjes ja!.
http://nl.wiktionary.org/wiki/recalcitrantquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik leer elke dag een nieuw woord hier
Maar wat betekent het ?
Ben ik ookquote:
Nee dank je, ik heb liever een steak.quote:
Oh, dat komt ook wel goed, maar voorlopig doe je het hier maar meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb liever een steak.
Met een drankje in het park het liefst.
Zal vast wel héél veel indruk maken op mensen, die woordenquote:
Met enigszins welbespraakt zijn is niets mis nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zal vast wel héél veel indruk maken op mensen, die woorden
Da's een heel normaal woord hoor. Normaler dan een hosselbaas of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Woorden, Verhalen.. whats the differencequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Minstens net zoveel als jouw oorbellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik prefereer eloquentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met enigszins welbespraakt zijn is niets mis nee.
hey sma;tje doe jij ff niet van die dure woordjes spitten richting baas KF he. Straks gaat ie loko in zijn bollo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's een heel normaal woord hoor. Normaler dan een hosselbaas of zo
het verleden is een boek wat in de kast hoort... En daar moet blijven!...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/M&M%27squote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Even iets tussendoor: ik zit hier trouwens van die pinda M&M's te eten en het valt me op dat er relatief veel blauwe in het bakkie zitten. Was het niet zo dat er vroegâh geen blauwe M&M's waren, dat die er later zijn bij gekomen of heb ik dat nou mis?
Voor mij niet. Ik kijk soms met veel plezier nog naar oude foto's of brieven of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het verleden is een boek wat in de kast hoort... En daar moet blijven!...
Correctquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Even iets tussendoor: ik zit hier trouwens van die pinda M&M's te eten en het valt me op dat er relatief veel blauwe in het bakkie zitten. Was het niet zo dat er vroegâh geen blauwe M&M's waren, dat die er later zijn bij gekomen of heb ik dat nou mis?
Met de nadruk op soms. Ik heb gisteren iets gelezen waar ik niet zo blij van werd en zo heb ik nog wel een paar dingen in huis liggen die ik liever niet lees. Maar ik bewaar ze wel, uiteraard.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Voor mij niet. Ik kijk soms met veel plezier nog naar oude foto's of brieven of zo
nee man, die moet je af en toe nog even doorbladeren!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het verleden is een boek wat in de kast hoort... En daar moet blijven!...
Jezus ik begin oud te worden, zo lang geleden alweer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/M&M%27s
sinds 1996 alweer dus
hoezo uiteraard? als het je negatief beinvloed?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met de nadruk op soms. Ik heb gisteren iets gelezen waar ik niet zo blij van werd en zo heb ik nog wel een paar dingen in huis liggen die ik liever niet lees. Maar ik bewaar ze wel, uiteraard.
Ow, ik heb geen nare herinneringen bewaardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met de nadruk op soms. Ik heb gisteren iets gelezen waar ik niet zo blij van werd en zo heb ik nog wel een paar dingen in huis liggen die ik liever niet lees. Maar ik bewaar ze wel, uiteraard.
ja. En een groene in de champagne betekent dat je geil bentquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Flinke veer in je reet, tof manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef erikje14 het volgende:
screenshot newsbrief naar hoeveel ISP's zou dat ding verstuurd zijn
Goedkope confectie in mijn Dom Pquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. En een groene in de champagne betekent dat je geil bent
en ik weet geen stelling
Nee, die drang hoef je niet te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Nee dat doet het niet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef rival het volgende:
hoezo uiteraard? als het je negatief beinvloed?
Zijn geen nare herinneringen, maar soms wel pijnlijk om te lezen. Maar dat wat ik gisteren heb gelezen was ook weer een les voor mezelf, dus ja, wil ik nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik heb geen nare herinneringen bewaard
Nou eentje, maar die heb ik zo lang in mijn tas bewaard dat ik hem kwijt ben geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |