Flinke veer in je reet, tof manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:30 schreef erikje14 het volgende:
screenshot newsbrief naar hoeveel ISP's zou dat ding verstuurd zijn
Goedkope confectie in mijn Dom Pquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja. En een groene in de champagne betekent dat je geil bent
en ik weet geen stelling
Nee, die drang hoef je niet te hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Nee dat doet het niet..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef rival het volgende:
hoezo uiteraard? als het je negatief beinvloed?
Zijn geen nare herinneringen, maar soms wel pijnlijk om te lezen. Maar dat wat ik gisteren heb gelezen was ook weer een les voor mezelf, dus ja, wil ik nog wel eens lezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik heb geen nare herinneringen bewaard
Nou eentje, maar die heb ik zo lang in mijn tas bewaard dat ik hem kwijt ben geraakt
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
'Hosselbaas' klinkt grappig trouwens
Maar ik bedoel eigenlijk dat het vervelend is als mensen expres dure woorden gaan gebruiken om indruk op iemand te maken, tewijl het ook simpeler kan
Ik gebruik geen dure woorden om indruk te maken, maar gewoon omdat ik de woordenschat heb om met dat soort woorden mijn uitspraken net wat te nuanceren naar dat wat ik echt bedoel. Dat tegenwoordig de helft van NL denkt dat verneukeratief en mastruberen een woord is, daar erger ik me pas aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef KudFokker het volgende:
'Hosselbaas' klinkt grappig trouwens
Maar ik bedoel eigenlijk dat het vervelend is als mensen expres dure woorden gaan gebruiken om indruk op iemand te maken, tewijl het ook simpeler kan
Hmm ik zal wel teveel met tokkies omgaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Niet eens gehad in een slechte relatiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:33 schreef KudFokker het volgende:
Stelling: zelfs in de beste relatie heeft een mens stiekem de drang om vreemd te gaan
Masturberen is geen woord?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik geen dure woorden om indruk te maken, maar gewoon omdat ik de woordenschat heb om met dat soort woorden mijn uitspraken net wat te nuanceren naar dat wat ik echt bedoel. Dat tegenwoordig de helft van NL denkt dat verneukeratief en mastruberen een woord is, daar erger ik me pas aan.
quote:
Het vocubulair op pijl houden, heel belangrijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Erudiet of eloquent zijn best woorden die je vrij normaal in een gesprek kunt gebruiken hoor, vind ik niet echt pats woorden. Het kan altijd simpeler natuurlijk
Dan retourneer ik hierbij de salutatie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Het vocabulair op pijl houden, heel belangrijk![]()
Goede middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |