quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:38 schreef Lijnloos het volgende:
Mikoxx gefeliciteerd met je 2 mannen (En grote man natuurlijk ook!).
Toffe namen weer!
Verder heb ik net tijdens het bruiloft-voorbereid perikelen en schelden naar aanstaande man-minder-lief vandaag wel gelezen, maar ik weet niet meer precies hoe of wat allemaal is gebeurd.
In elk geval X voor allen die het nodig hebben en feli voor alle nieuwelingen!
De rest van het allerlaatste ging over vochtvoetjesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:46 schreef lunastar het volgende:
Flowerbox, gefeliciteerd en welkom
Micoxx, gefeliciteerd met je 2 zoontjes.. nu rustig aan lekker genieten van die wondertjes
oei nu heb ik dit deeltje gesloten.. kan iemand een nieuw openen... zou niet weten hoe het moet![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef miss_sly het volgende:
luna, hoeveel jaar loop je hier nou al mee![]()
Misschien toch eens tijd om het te leren
Na ja, streep is streep in ieder geval. En het is ook wel duidelijk inmiddels dat de HCG stijgende is. En ja, natuurlijk kan het nog mis gaan... Maar als ik daar nu maar steeds bang voor blijf ontneem ik mezelf ook een hoop voorpret. Als het weer misgaat zal het toch wel verdrietig zijn of ik nu vooraf wél of niet gewoon genoten heb... Natuurlijk ben ik wel voorzichtig en zal ik ook erg opgelucht ademhalen als ik deze week nog een keer de 2-3 weken pies, dan is het helemaal stijgende, maar ik vind ook dat ik positief moet blijven. Drie maal is nu eenmaal scheepsrecht!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
flugeltje, ik moet het even zeggen hoor, maar ik vind het echt zo stoer dat je je hier gewoon huppatee meteen na het piesen weer komt melden! Niks even afwachten, gewoon zwanger... PUNT!![]()
Je staat erbij hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:09 schreef Chan het volgende:
He TheFranky nog geen babygeboortenieuws?
Lol, die tip hadquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:18 schreef huuphuup het volgende:
Oh en Judes, ff een laagje blanke nagellak over je dipsticks gooienleuk voor later
dank je!quote:
ik heb geloof ik met 5 of 6 weken met trillende handjes gebeld en mocht rond 8 weken komen voor de eerste intake en 9 voor de echo. Het idee erachter is dat als je verder bent dan gedacht dat je dan nog genoeg tijd hebt om te beslissen of je een nekplooimeting wilt laten doen. Als je bij 10 weken zou gaan bestaat er een (onwaarschijnlijke maar toch) kans dat je al 14 weken bent, en dan kun je die combinatietest niet meer laten doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef judes het volgende:
Ja, die humor teksten zijn wel leuk, idd.
Ik had vorige week nog een plaatje van een klompje cellen erbij, vond ik ook wel grappig.Nu lijkt het echt ergens op! Ik vind die regenboog ticker en die jij hebt ook wel mooi, maar ik wilde graag iets dat wat minder bekend was...
Bij de huisarts weten ze trouwens wel hoe ze je van je roze wolk moeten schoppen, zeg! Ik heb net even gebeld (staat op gebruiksaanwijzingen van al die testen dat je dat moet doen) zegt ze doodleuk: Bij 10 weken mag u dan contact opnemen met een verloskundige. Moet je zo lang wachten! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
op de site van de verloskundigenpraktijk hier in de buurt staat trouwens dat je tussen 6-8 weken mag bellen om een afspraak te maken voor een 10-weken controle... Dat klinkt me al beter in de oren!
De eerste keer ging het al mis voor ik uberhaubt een verloskundige uitgezocht had, daarom heb ik de tweede keer met 5 weken gebeld. Ik mocht toen diezelfde week nog komen voor een intake. Ik heb voor nu besloten dat ik vanmiddag ga bellen voor een afspraak volgende week.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:31 schreef judes het volgende:
Ja, die humor teksten zijn wel leuk, idd.
Ik had vorige week nog een plaatje van een klompje cellen erbij, vond ik ook wel grappig.Nu lijkt het echt ergens op! Ik vind die regenboog ticker en die jij hebt ook wel mooi, maar ik wilde graag iets dat wat minder bekend was...
Bij de huisarts weten ze trouwens wel hoe ze je van je roze wolk moeten schoppen, zeg! Ik heb net even gebeld (staat op gebruiksaanwijzingen van al die testen dat je dat moet doen) zegt ze doodleuk: Bij 10 weken mag u dan contact opnemen met een verloskundige. Moet je zo lang wachten! Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
op de site van de verloskundigenpraktijk hier in de buurt staat trouwens dat je tussen 6-8 weken mag bellen om een afspraak te maken voor een 10-weken controle... Dat klinkt me al beter in de oren!
Niet zo heel onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb geloof ik met 5 of 6 weken met trillende handjes gebeld en mocht rond 8 weken komen voor de eerste intake en 9 voor de echo. Het idee erachter is dat als je verder bent dan gedacht dat je dan nog genoeg tijd hebt om te beslissen of je een nekplooimeting wilt laten doen. Als je bij 10 weken zou gaan bestaat er een (onwaarschijnlijke maar toch) kans dat je al 14 weken bent, en dan kun je die combinatietest niet meer laten doen.
ik moest ook gelijk denken aan jouw verhaalquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Niet zo heel onwaarschijnlijk
iiggefeliciteerd judes!
Als je daar bang voor bent, gewoon alvast wat van die compressen halen en in je bureaula leggenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:00 schreef martine1984 het volgende:
Happy, ik duim voor je!
Nieuw zwangere gefeliciteerd (ben je naam vergeten) Mijn HA zei bellen tussen de 6 en 8 weken. Ik had rond 9/10 weken mn intake en de eerste echo bij 11,5 week.
ff een vraagje,
Vanaf wanneer beginnen je borsten ongeveer te lekken normaal gesproken? Ik heb er nog geen last van maar ik ben bang dat het bij mij net op mn werk begint zou net wat voor mij zijn
Pas je wel even op, met dat het spuit er niet uit....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef huuphuup het volgende:
hahahet spuit er nie uit hoor Martine
![]()
het lekt nog niet zoveel bij mij dat ik er van die koffiepads voor zou moeten dragen. En ik heb de indruk dat de druk die mn bh uitoefent genoeg is om het binnen te houden.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet niet wíe ik voor de gek heb proberen te houden door te zeggen dat ik vrijdag pas een nieuwe digitale Clear Blue zou doen...
Maar goed, hij zegt nu netjes 2-3 weken. Nu heb ik echt een objectieve stijging geconstateerd en dat ná dat het bloeden gestopt was. Het is nu echt officieel. Ik ben weer zwanger
Hoeveel verschillende verloskundigen zijn er, hoe wordt er waargenomen, wat zijn de echomogelijkheden en vooral: vraag de buurvrouwenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef judes het volgende:
Bedankt voor het warme welkom en alle feli's!![]()
Ik denk dat ik gewoon volgende week ga bellen, dan ben ik ong. 6 weken, dan zie ik wel wanneer ze een afspraak willen maken. Denk dat die verloskundige er toch meer kijk op heeft dan zo'n doktersassistente... lol
Flugel, wat een mooie achtergrond voor je test had jij trouwens! I
k had er trouwens ook nog niet bij stilgestaan dat je een verloskundige 'uit moet zoeken', ik had alleen nog maar gekeken naar de praktijk die hier om de hoek zit... Dat leek me wel handig, maar dan moet het ook wel een goede zijn, natuurlijk. Voor de ervaringsdeskundigen - waar moet je op letten?
haha nee dat weet ik van die toeschietreflex, maar ik bedoelde meer nu tijdens de zwangerschap. Daarom zeg ik dat het er nog niet uitspuit dus dat echt kompressen enzo waarschijnlijk nog niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:11 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Pas je wel even op, met dat het spuit er niet uit....
Hier spoot het er wel degelijk uit, okay pas na de bevalling,en echt een stevige straal.. had beetje veel melk, en m'n toeschietreflex deed het prima![]()
En hier lekt het eigenlijk alleen als ik met m'n arm op of stevig tegen m'n borst aangelegen heb, en heel soms onder het douchen.
Ben net 5 weken zwanger. Beetje vroeg dan om me daarvoor aan te melden maar tzt wil ik me zeker aanmelden...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef Ca.ra het volgende:
Oh en willen alle zwangere, potentieel borstvoedende 045 en 046 dames zich even melden bij Eveline van de VBN (vbn-sittard@hotmail.com) zodat ze genoeg mensen heeft om weer een informatieavond te organiseren?
Ik wil graag gaan maar ze heeft er nog geen in de planning
Ik heb gewoon daags na de positieve test gebeld. Toen was ik dus 4w2d ofzoiets.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef judes het volgende:
Bedankt voor het warme welkom en alle feli's!![]()
Ik denk dat ik gewoon volgende week ga bellen, dan ben ik ong. 6 weken, dan zie ik wel wanneer ze een afspraak willen maken. Denk dat die verloskundige er toch meer kijk op heeft dan zo'n doktersassistente... lol
Waaaah Flugel!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:21 schreef flugeltje het volgende:
* Komt zichzelf schoorvoetend in topic melden
*** 17 februari 2009: flugeltje en Martijn_AR ***
Nu maar hopen dat ik wel de hele periode vol ga maken, maar daar gaan we vanuit. Drie maal is scheepsrecht
Voor de mensen die niet meegelezen hebben in het tweede streepjestopic....
Op vakantie in Griekenland werd ik 'ongesteld'. Ik effe verdrietig, maar vakantie, dus van je afzetten en genieten... Twee dagen later heb ik een kruisweg gelopen daar, netjes bij iedere afbeelding m'n 'onze vaders' opgezegd. Kom ik aan het einde van de kruisweg, zie ik iets glinsteren. Vind ik gewoon twee zilveren sterretjes op de grond. Martijn en ik zo van...![]()
Pies ik me daar twee dagen later alsnog een positieve test
Als het er nu twee blijken te zijn eet Martijn z'n sokken op heeft ie gezegd
oh Happy...ik ga heel erg hard duimen voor jouquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook...want ik moet iets opbiechten....
Hier namelijk een soortgelijk verhaal, want na mijn positieve test afgelopen donderdag (die ik gelijk enthousiast kwam melden) gelijk 's avonds flink helder bloedverlies en vrijdag nog flink bruin. Vergelijkbaar met de vorige keer. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het door zou zetten en het helaas deze keer niet zo mocht zijn. Heb er flink wat tranen om gelaten![]()
Maar na zaterdag slechts weinig oud bloed is het sinds zondag helemaal schoon en de zwangerschapskwaaltjes zijn ook weer terug.Ik durf nog niet gerust te zijn maar durf licht te hopen op een goed afloop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval tot het weekend wacht om te zien of het bloed wegblijft en de test positief. Zo ja, ga ik maandag de gyn maar even bellen en dan misschien ook weer in het lijstje, maar voor nu nog even *onder steen blijft zitten*
Ach Tess tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef tessie het volgende:Ik ben echt een hormonster.
Ik ben gewoon chaga omdat een meisje van mijn pufclub die later dan mij uitgerekend was en de babykamer enzo nog niet eens klaar had, gewoon gister al bevallen is.
quote:
Missquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Urla, zoals ik al zei is het al over, hoor. Dat voorpiepen was gewoon hormonaal even niet fijn, maar wat verandert er nou werkelijk? Bovendien, alsof er wereldwijd niet een heleboel vrouwen zijn die nog voor me gaan bevallen, of ze nu in het lijstje staan of niet
En inderdaad, bovenaan komen te staan zal er niet in zitten. Vind ik ook neit erg, hoor, als ik straks maar ein-de-lijk mijn meisje mag vasthouden
Ghehehe Sorboquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:04 schreef Sorbootje het volgende:
Hier ook een veelplasser, echt irritant! Helemaal omdat de wc's hier op het werk stinken.
Welkom Judes!![]()
![]()
Net de H&M leeggekocht. Ze hadden me beter niet kunnen vertellen dat ik een dochter krijg. Ik ga helemaal los
Denk dat ik je wel snap, ja. Ik had net op de sites zitten kijken van die praktijk hier vlakbij, en op die van een praktijk op iets van 4 km. afstand. Bij die tweede was de toon van de site al heel anders, een beetje amicaal enzo, en bijv. een foto waar 5 medewerkers de zesde optillen (verticaal voor de rest, zeg maar).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:54 schreef flugeltje het volgende:
Judes, met zijzacht bedoelde ik té meelevend/meevoelend. Allemaal iets te kusje/kroel voor mensen die ik eigenlijk nog niet ken.
Zolang je er geen glazen water overheen gooitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef martine1984 het volgende:
Dames, bedankt voor de geruststellende antwoorden op mn lekvraag. Ik ben nu in ieder geval iets geruster op t feit dat ik niet zomaar met een nat shirt op mn werk zit
Ik heb dat al een paar dagen, maar nu net wat erger, maar nu is het alweer wegquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:37 schreef Troel het volgende:
tessie, ongesteldsheidsgevoel is iets wat best wel eens meer zou kunnen worden
Ja, wij waren ook al helemaal verbaasd, echt heel dom allebei "Zijn dat nou echt handjes/armpjes/vingertjes en zo?" maar dat was het echt volgens de echoscopiste!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:52 schreef Chan het volgende:
Lijnloos wauw wat een mooie echo zeg, dat armpje met zelfs de vingertjes al helemaal goed te zien op de 2e foto
Oh lief wat een strees!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Hmm, maak me nu toch wel een beetje zorgen om mijn klachten...
Kom er zojuist achter dat er Q-koorts heerst in een dorpje in de buurt en ik ben daar 2 weken geleden nog geweest (1 week voordat ik ziek werd) ivm werk. De klachten van Q-koorts komen overeen met de mijne![]()
Normaal zou ik hier dus om moeten 'lachen' maar aangezien ik zwanger ben en de bacterie bij geiten en schapen zorgt voor abortus![]()
Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts (dat was al voordat ik dit wist). Toch maar even navragen dus..
Ja helemaal mee eenchquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:09 schreef Asyniur het volgende:
Hmm, maak me nu toch wel een beetje zorgen om mijn klachten...
Kom er zojuist achter dat er Q-koorts heerst in een dorpje in de buurt en ik ben daar 2 weken geleden nog geweest (1 week voordat ik ziek werd) ivm werk. De klachten van Q-koorts komen overeen met de mijne![]()
Normaal zou ik hier dus om moeten 'lachen' maar aangezien ik zwanger ben en de bacterie bij geiten en schapen zorgt voor abortus![]()
Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts (dat was al voordat ik dit wist). Toch maar even navragen dus..
Verdacht rustig ..... Ukker zit nog prima denken wequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef DuchessX het volgende:
Tessie en TheFrankey, hoe is het bij en met jullie?
elke keer als jij post denk ik: JA DAAR ZAL IE KOMEN!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:35 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Verdacht rustig ..... Ukker zit nog prima denken we
ik snap wat je bedoeld. Maar ik kan niet voorzichtig posten :-)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
elke keer als jij post denk ik: JA DAAR ZAL IE KOMEN!
sterkte met nog effe wachtenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:43 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld. Maar ik kan niet voorzichtig posten :-)
quote:Hier alles lekker! Meike was vanavond weer mijn buik aan het insmeren. Ondertussen samen liedjes zingend voor de baby. Zachtjes zat ze te tikken op mijn buik, en baby tikte terug! Lief! Meike merkte het zelf niet, maar ik wel.....en smolt natuurlijk!
Vandaag op het werk veel reacties op mijn buik gehad, dattie hard groeit momenteel!
he tessie wat jammerquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:53 schreef tessie het volgende:
*meldt*
Tan, wat fijn dat je weer een goede echo had! Altijd zo´n opluchting he?
quote:
Strijdvaardig is goedquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:14 schreef miss_sly het volgende:
flugeltje, je wordt alleen maar strijdvaardiger(leuke term trouwens
)
Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstjequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker druk hier! Hoop nieuwe aanwas, hoop verse babietjes ook net gehad. Leuk!![]()
* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...![]()
![]()
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit.
Lily! Whaaaaaaa, wat gaaf!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstje
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 27 december. Spannend!!
[ afbeelding ]
I know the feeling, bloedverlies maakt zo onzeker. Ik duim ook voor een superecho voor jou!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:23 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben gister op een vroege echo geweest, het kindje zit gelukkig gewoon in mijn baarmoeder dus de zorgen voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn weg. Het hartje was helaas nog niet te horen dus ik mag volgende week vrijdag weer terug komen. Het was een uitwendige echo en ik ben 7 weken zwanger. Nog even 9 dagen zorgen maken en dan hopelijk een hartje!
Ik heb vandaag een beetje een ongesteldheidsgevoel en net bij het vegen een piep klein beetje bloed.
Maf heh! Onwerkelijk gevoel is datquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik zat net te bedenken hoe leuk het is dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, en hoe spannend het is enzo...en ineens bedacht ik me dat als de nieuwe zwangeren van nu bijna gaan bevallen, ik gewoon al een kindje heb als alles goed gaatDan ben ik mama, en kan ik in het nieuwe moeders topic of het kleine babietjes topic posten. Niet te geloven zeg...
Als ik urine moet inleveren, dan moet ik eerst plassen, dan wassen (liefst een watje gebruiken zodat er echt geen afscheiding bijkomt), dan opvangen, potje dichtdoen, het eventuele watje wegdoen en dan verder plassen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:57 schreef tessie het volgende:
Ja daar heb je ook gelijk in Rocka. En ik had me ook altijd voorgenomen om niet zo zeikerig en ongeduldig te zijn die laatste weken, maar het valt me gewoon echt zwaar. Het is al maanden zo dat ik echt geen energie heb en me zo´n kasplantje voel, en nu al die pijntjes er ook nog bij en dat wachten. Ik trek het gewoon niet zo goed. Maar ongetwijfeld dat ik het straks allemaal vergeten ben hoor. En ik zou zelfs nu al zeggen dat ik het nog een keer zou doen. Ah soms helpt het gewoon om ff lekker te zeuren denk ik.
Troel, ik heb geen idee. Hoe bedoel je precies dat schoon opvangen? Want ik hoorde juist dat het ook gewoon wat afscheiding kon zijn, wat je meeplast. Weet niet of er een trucje is om dat te voorkomen? En voor zover ik het begreep, zou er dus pas wat aan de hand zijn als dat eiwit in een bepaalde hoeveelheid aanwezig is, maar waar dat kleine beetje dan steeds vandaan komt als het geen afscheiding is, geen idee...
Geen vriendjes tot haar 25stequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:04 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik denk ook dat ik een nieuw favoriet onderwerp gekregen heb om te fotograferen...
En dan te bedenken dat ik altijd te boek stond als een vervent kinderhater... Zelfs toen m'n vrouw zwanger was, was ik nog redelijk sceptisch... Ook alle verhalen van vrienden ten spijt, dat je smelt als je je eigen hummeltje mag vasthouden... Vooralsnog ben ik om... Zolang ze de vriendjes even uit haar hoofd zet, totdat ze 25 is, dan heb ik er geen problemen mee...
Omdat ik in mijn omgeving ook kinderen zag die WEL leuk zijn... Niet veel, de meeste blijven verschrikkelijke ettertjes, manipulatieve wezentjes en enorme huilebalken, maar blijkbaar, als je de opvoeding wel goed doet, dan komt het wel goed...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:09 schreef Sorbootje het volgende:
Als je zo tegen was? Waarom dan toch eraan begonnen?
Sterkte!quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Even zonder verder bij te lezen (dat ga ik zo doen): ben terug van de huisarts. Zit nu weer ziek thuis ivm schorre hese stem die ik niet meer mag belasten. Volgende week moet het over zijn.
Over de Q-koorts kon hij verder niks zeggen. Normaal gaat dat vanzelf over. Bij langdurige ziekte wordt antibiotica voorgeschreven, echter dat is antibiotica die zwangere dames niet mogen hebben.
Q-koorts kan gevolgen hebben voor de embryo (miskraam), maar daar kan hij als arts niets aan doen. Gewoon afwachten dus en hopen dat ik volgende week ben opgeknapt...
Dank je! het klinkt overigens erger dan het is hoor. Ben alleen nog maar schor en hoest wat maar verder heb ik helemaal nergens last vanquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:01 schreef Kersjes het volgende:
Vanmorgen heb ik Devin's flesje nog staan afwassen. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik 2 uur later de afwasborstel nergens kon vinden. Ik heb overal gezocht, ook in de kastjes en de koelkast, maar dat ding was nergens te bekennen! Hoe dement kan je zijn, ik moest er bijna om huilen![]()
Tot ik hem ineens terugvond. In de wc-pot, er heeft een peutertje goed opgelet toen hij me gister de wc zag schoonmakenPhfewwww, wat een opluchting zeg, ik dacht echt dat ik gek aan het worden was!
Bij het RIVM stond aangegeven dat de diagnostiek nog experimenteel was... (dus er is nog niet echt een manier om het goed te diagnosticeren).quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef innepin het volgende:
Asyniur, beterschap. Wat stom dat ie niks kon zeggen over de Qkoorts? Kan hij niet aantonen of je dat wel of niet hebt, ipv zo'n laffe "ik kan d'r ook niks an doen"?
Lily, wat gaafquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:03 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, streep mij dan maar alvast weg op je lijstje
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 27 december. Spannend!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
heeeeey dat klinkt als mijn logica!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Miss-Sly, ik vind jouw combinatie van ongeduld en ongeloof echt zo lief!![]()
Ik liep net te bedenken dat ik al in de zesde maand zit. En dat een 6 ondersteboven eigenlijk een 9 is en dat ik dus bijna ga bevallen en toen bedacht ik dat we nog zo veel moeten doen in huis.... nou ja... en toen dus lichte paniek.
Ik wil ook zo graag. En dat duurd nog zo lang, gemiddeld 8 maandenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ja hè.. 't is ook allemaal zo verrekte spannend! Ik wil zo graag ons kindje kunnen ruiken en knuffelen.
Maar stiekem vind ik het ook wel fijn dat ze nu nog helemaal privé in MIJN buik zit.
Fijn dat alles goed was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Patrick, gefeliciteerd met je dochter
Lilly welkom hier, en lekker genieten van het zwanger zijn! (toffe foto trouwens)
Tan en vrouwtje theelepel mooie echo's.
Ben vanochtend ook weer bij de vlos geweest en beiden goedgekeurd. Zelfs het hartje voor de eerste keer gehoord. Volgens de vlos mooi regelmatig en snel. Frummel zit helemaal prima!
Ik wil nog niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag. En dat duurd nog zo lang, gemiddeld 8 maanden
Ymme, ik heb af en toe ook zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Niet constant, maar gewoon af en toe zo'n ongemakkelijk gevoel. Al heb ik wel het idee dat het ietsje anders voelt als bij ongesteldheid. En ook steekjes af en toe. Maarja, bij mij zit 'ie er ook nog steeds in hoor. Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:58 schreef ymme het volgende:
Hier een beurs gevoel in onderbuik, net of ik ongesteld moet worden..
Kan dit vermoeidheid zijn? Of groei van de baarmoeder.
Oh bij elk gevoel in mijn baar moeder, ben ik weer bang.
De steekjes niet, dat voelt als goed. Maar dit voelde ik toen ook. Toen het mis ging, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat het nu ook weer mis gaat?
Mijn VK deed pas echt een poging bij 14 weken, omdat voor die tijd het misschien mogelijk was dat ze het niet kon horen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed was.
Vanaf welke leeftijd kun je het hartje ongeveer horen. Ik ben volgende week 6,5 en moet dan naar de verloskundige.
Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:47 schreef judes het volgende:
[..]
Ymme, ik heb af en toe ook zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Niet constant, maar gewoon af en toe zo'n ongemakkelijk gevoel. Al heb ik wel het idee dat het ietsje anders voelt als bij ongesteldheid. En ook steekjes af en toe. Maarja, bij mij zit 'ie er ook nog steeds in hoor. Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken.
heb je een warmteterugwin unit of zoiets?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:10 schreef _Bar_ het volgende:
Het is hier binnen al 24 graden, en buiten is het er 30 op het moment.
Zon staat hier echt de hele dag, eerst aan de voorkant heel even en dan draaid hij naar de achtertuin, en daar blijft hij staan tot de zon weer ondergaat, en uit de wind dus dat is 1 broeikas.
En in de woonkamer kan ik niks openzetten, 2 grote raampartijen bestaande uit 1 stuk, kan alleen de luchtsluis openzetten maar dat geeft geen verkoeling.
de keuken aangrenzend aan de woonkamer is ook voorzien van een groot raampartij die niet open kan,
de deur naar buiten staat wel open, maar die krijgt de hele woonkamer niet gekoeld.
wat dat betrefd is het een rothuis omdat je hier beneden niks open kan zetten op de deur na.
heb nu wel de waaier beneden gezet om toch wat frisselucht te ontwikkelen.
ja, nou, jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff lily, kom je nu mee!![]()
Knap dat je pas zo laat uit de kast komt!
Dat vind ik dus ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef Poppedein het volgende:
Tessie.. ik duim voor je dat je gauw wat meer weet! Ik verbaas me er altijd zo verschrikkelijk over te lezen of te horen dat VK's zo stellig zijn dat een kindje eerder zal komen... dat is echt zó compleet nergens op gebasseerd en er wordt volgens mij vaak niet half gerealiseerd wat voor impact zo'n uitspraak op iemand kan hebben...!
Gelig is niet roodquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam....Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.
Word echt gek van de gezeur van mij. Laat staan hoe jullie hier denken.
(oh een reactie van ymme, wat zal het zijn? Gezeur!!!!)
Als een gebakken eitje waarbij het eiwit langzaam opstold.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
hier dan wel weer geen ecologische woning.
Ach wat ik al eerder zei ik denk zelf dat het toch echt de warmte is waardoor ik me zo anders voel,
Ik snap het wel hoor, Ymme, als het bij mij een keer mis was gegaan was ik nu ook heel gestresst. Ik vind het trouwens sowieso heel spannend! Dat is misschien ook weer het nadeel van goed geinformeerd zijn!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:
[..]
dat gaat dus nooit meer wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef ymme het volgende:
Wat is het toch fijn, dat dit topic er is
Hier kan ik tenminsten terecht met al mijn gevoelens.
En ik hoop echt dat het onzekere snel afneemt.
dankjewel Lishe, laten we het hopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:41 schreef Lishe het volgende:
Lily!! Gefeliciteerd! Wat fijn, nog zo'n mooie erbij.....!
Patrick! Wat doe je!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef -PatrickO- het volgende:
Na een tijdje weg te zijn geweest van Fok! dan nu toch maar weer eens een berichtje... Het eerste in OUD, dus ik weet ook niet of ik hem goed geplaatst heb, maar anders mag BE, streng als ze is, het verplaatsen naar het juiste topic...
"Mama wilde niet 4 weken stil zitten tijdens haar zwangerschapsverlof, daar heb ik snel een eind aan gemaakt. En aangezien mama graag een zondagskindje wilde, en ik nu al heel goed naar mama luister, ben ik op zondag om 20:32 uur geboren. Ik weeg 2705 gram. Hieronder zie je foto's die papa gemaakt heeft. Papa maakt veels te veel foto's, en dan gaat er zo'n vervelend oranje lichtje branden... Nog erger is die enorme witte flits... Dan krijg ik weer het gevoel alsof ik uit het geboortekanaal kom... Heel vervelend die papa van mij."
Aranka Veronique Eva, geboren 14-6-2009 20:32 (3 weken en 3 dagen te vroeg).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ymme,quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik meende net na het plassen, bij het afvegen, iets geliger afscheiding te ontdekken.
En ja hoor, stressssssss. Meteen weer gedachten ooh nee, toch niet klein beetje bloed, wat meer gaat worden. Oh nee, toch niet weer een miskraam....Ben gewoon zo onzeker.
Ik moet ook meer drinken, heb ook beetje blaasontsteking gevoel, na het plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |