abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:29:14 #201
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70049630
Flugeltje nu gaan we natuurlijk allemaal op een tweeling hopen he?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:29:36 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_70049633
20 weken vandaag trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:29:49 #203
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70049635
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 07:25 schreef Troel het volgende:
Ergens begin ik nu op een tweeling te hopen hoor fluug
Ik ook, dan nodig ik Stefan uit met FOK!tv om beelden te maken van het 'sokken-eet' festijn. Okay, was al een keer gedaan op FOK!, maar het blijft grappig

Zelf vind ik het overigens ook nog steeds zeer verwonderlijk, ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld was. Alleen omdat het zo snel terugliep allemaal en ik een positieve ovulatietest had heb ik er die test bijgehaald, zonder ovulatietesten had ik het waarschijnlijk pas volgende maand geweten....

Of ik ben onbevlekt ontvangen door 'onze vader' in welk geval mijn kind(eren) heel beroemd gaan worden

Oe tof 20 weken Troel!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 07:31:54 #204
5428 crew  miss_sly
pi_70049652
flugeltje, wat fijn snel! Gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70049663
Ik lees het nu pas Mikoxx gefeliciteerd!
En Tess succes met strippen!
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef TheFrankey het volgende:
Ze wouden mijn vriendin vandaag al strippen maar ze wou zelf niet. Verhalen of pijn en stress voor de baby hielden haar tegen, maar donderdag moet ze er denk ik toch aan...
Strippen doet toch niks 'vervelends' met de baby?
  Moderator dinsdag 16 juni 2009 @ 07:35:47 #206
5428 crew  miss_sly
pi_70049677
quote:
Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef innepin het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik het niet, dat je er zo mee zit. Het is toch even iets dat de zorgeloosheid van je zwangerschap verknalt.
Ik ga er anders mee om dan jij, ben redelijk nuchter en hou me gewoon maar braaf aan m'n dieet - meer kan ik ook niet doen. Beeb is nog altijd fijn en gezond in m'n buik, en "men" - verloskundige, diëtiste, maar ook ik zelf en vriendlief - let nu overal extra op. Dat stelt wel gerust
Er verandert namelijk niets aan het feit dat ik over een paar weekjes mama word van het ukje dat nu nog vrolijk in m'n buik spartelt. Suiker of niet.
Nou ja, zo zorgeloos vond ik het zwanger zijn toch al niet. Maar het stomme is dat het nog niet eens zeker is, en dat ik er nu al zo mee zit. Als ik een dieet krijg, ga ik me daar ook prima aan kunnen houden.

Het is dat laatste waar ik ineens bang voor ben, dat er iets fout gaat, want kennelijk kan dat wel. En misschien word ik dan wle geen mama of is er iets met mijn meisje,

Ik ben iig nog nuchter en zometeen prikken en dan hoor ik het wel. Geen idee trouwens wanneer ik iets hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70049679
En flugel ook gefeliciteerd 2 zou ook leuk zijn toch?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:37:04 #208
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70049687
@ ca.ra, we kunnen het wel proberen, ze eten wel rauw vlees, dus het zou best lukken misschien

@ Flugeltje: haaaa, welkom hier. Ennuhm, dat is een opgave zeg, ál zijn sokken?? (je zal het zien natuurlijk, mss is dat wel waarom je innesteling zo heftig was O_o )
3!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 07:40:43 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70049713
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 07:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, zo zorgeloos vond ik het zwanger zijn toch al niet. Maar het stomme is dat het nog niet eens zeker is, en dat ik er nu al zo mee zit. Als ik een dieet krijg, ga ik me daar ook prima aan kunnen houden.

Het is dat laatste waar ik ineens bang voor ben, dat er iets fout gaat, want kennelijk kan dat wel. En misschien word ik dan wle geen mama of is er iets met mijn meisje,

Ik ben iig nog nuchter en zometeen prikken en dan hoor ik het wel. Geen idee trouwens wanneer ik iets hoor.
* Kijkt miss_sly diep in de ogen en straalt wat positivisme over

Alles komt goed.
pi_70049845
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

als je de bekers optimel maar laat staan!

fijn dat je je wat beter voelt. Ik ken het gevoel hoor, dat je af en toe tegen de muren aan omhoog vliegt en het helemaal gehad hebt en dan schaam ik me altijd zo enorm want het is helemaal niet alsof je iets mankeert of een problematische zwangerschap hebt ofzo maar soms... pfff...

Ben benieuwd naar jullie kamertje!

Tessie ook succes morgen met strippen hihi klinkt fout zo
Lol huup ik heb sinds het optimelincident geen optimel meer naast mn bed gehad

En sja ach, gelukkig gaat dat rotgevoel vaak wel snel weg. Het had alleen wel geholpen als ik vannacht wat meer geslapen had denk ik Nou ja, ik ga vanmiddag nog wel een poging wagen te slapen..

Ik ga vandaag, als ik nog puf heb na het schoonmaken en kleertjes inruimen, wel even wat foto's maken van het resultaat

Tessie succes vanmiddag bij de vk, hopelijk helpt het snel!

Beessie fijn dat je wat beter hebt kunnen slapen en succes met werken.

Incantrix half vijf?? Ik voelde me al zielig omdat ik om vijf uur wakker werd.. Niet van een zeurende kat, maar wel van een in de weg liggende kat.. Maar ik vind het dan altijd zo zielig om m aan de kant te duwen Maar hopelijk kom je de dag toch nog een beetje door..

Ca.ra wat is er met je overbuurman?

Flugeltje van harte gefeliciteerd Wat bijzonder zo zeg En ik hoop heel erg voor je dat het dit keer wel allemaal goed zal gaan!

Miss veel succes straks met het prikken!
pi_70049889
Waarom ben ik zooo moe, en kan ik zooo slecht slapen
Vanmiddag vanuit het werk, eerst maar even een uurtje gaan liggen voor het eten, want bah.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:08:34 #212
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70049921
Flugeltje!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70049962
Mag je trouwens gewoon pijnstillers.
Heb me toch een zeurende pijn (net zo zeurderig als ik zelf ben op dit moment) in mijn rug.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:18:29 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70050011
Ik geloof dat paracetamol geen kwaad kan ymme, maar ik ben geen dokter dus als ik jou was zou ik de dokter even bellen voor overleg...
pi_70050023
Paracetamol mag gewoon in de gebruikelijke dosering ymme (maximaal 6 per dag dacht ik?), maar ibuprofen en zo mag niet.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:22:45 #216
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70050048
Mijn overbuurman is een asociale lul die te lam is om 50 meter te lopen en dus zijn bus maar op de stoep recht voor mijn voordeur parkeert (ik had mijn gal al gespuid in de SC maar doe het nu lekker nog een keer ).
Hij staat echt zo dichtbij de deur dat ik niet meer met een kinderwagen de deur uit zou kunnen als ik al bevallen was.

Sinds ik er (netjes) wat van gezegd hebt is hij alleen maar vervelender geworden en hij, zijn vrouw en al zijn visite parkeren bij ons op de stoep. Ben al een half jaar aan het klagen bij de politie maar die komen nooit.

Ben sjacherijnig vanochtend
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:23:36 #217
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70050058
En wat betreft Paracetamol, wat Ymme zegt
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:25:37 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70050075
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:22 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn overbuurman is een asociale lul die te lam is om 50 meter te lopen en dus zijn bus maar op de stoep recht voor mijn voordeur parkeert (ik had mijn gal al gespuid in de SC maar doe het nu lekker nog een keer ).
Hij staat echt zo dichtbij de deur dat ik niet meer met een kinderwagen de deur uit zou kunnen als ik al bevallen was.

Sinds ik er (netjes) wat van gezegd hebt is hij alleen maar vervelender geworden en hij, zijn vrouw en al zijn visite parkeren bij ons op de stoep. Ben al een half jaar aan het klagen bij de politie maar die komen nooit.

Ben sjacherijnig vanochtend
De politie komt daar niet voor, de gemeente bellen De meeste gemeentes doen namelijk zelf hun parkeerbeheer. Gewoon de dienst parkeerbeheer bellen en vragen of ze een keertje bonnen willen komen schrijven...
pi_70050142
Flugeltje gefeliciteerd!!!

Ca.ra wat irritant! wat flugeltje zegt misschien de gemeente eens bellen en als het gaat om huurhuizen zou je ook de woningbouw nog kunnen proberen!

Ik krijg steeds meer last van mijn polsen en armen 's nachts. Naast de tintelingen heb ik 's ochtends gewoon echt pijn in mijn vingers en polsen en kan ik niet eens mijn haren borstelen. Donderdag eens kijken wat de vk zegt.
pi_70050153
Flugeltje, wat een mooi verhaal. Eigenlijk zouden het er nu inderdaad gewoon twee moeten zijn!

Miss_Sly, blijf een beetje in jezelf en je lijf geloven, 't komt heus goed!

Mikoxx, hoe gaat dat zo die eerste nachten met je tweeling? Is het erg wennen? Hoe voelt het?

Vanmorgen stond een man voor op in de trein. En 't was nog best een lekker ding ook!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:41:46 #221
18860 sindell
Seriously
pi_70050248
Oh man, hoort die pijnlijke voorgevel er echt zo bij? Gisteravond even gaan hardlopen nou dat was niet fijn
Ik kan bijna niet meer op mijn buik slapen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:41:54 #222
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70050250
Mikoxx en man gefeliciteerd met jullie 2 jongens!! Super namen ook!! (weet niet waar de blauwe zijn haha) Hoe is het gegaan de eerste nacht als tweelingouders ??

Ik ga de details in de gaten houden hier!!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:42:25 #223
18860 sindell
Seriously
pi_70050256
Ohw en nog een februari kindje straks! Welkom Flugel
pi_70050340
Tessie, succes met strippen vandaag Hoop dat het effect heeft.

Flugeltje, welkom! Wat een verhaal zeg

Sindell, pijnlijke borsten, sja, da's gewoon één van de vele fijne dingen van het vroege stadium van de zwangerschap Enjoy
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:50:34 #225
18860 sindell
Seriously
pi_70050362
Haha

dinsdag 16 juni 2009 @ 08:53:12 #226
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70050395
Ik bel al continue met zowel parkeerbeheer als politie (afhankelijk van de werktijden van parkeerbeheer) maar ze zijn net geweest en hij heeft een bon lalalaaaaaa

Eigen schuld hoor, ik heb het netjes proberen te zeggen maar kreeg alleen maar een grote bek en nu ben ik het zat. Ik wil straks nog mijn huis uitkunnen als ik bevallen ben. Aigen schoeld!
pi_70050498
flugeltje, wat een fijn nieuws! gefeliciteerd
pi_70050547
Ca.ra, gerechtigheid!!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:04:38 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70050566
flugeltje, ik moet het even zeggen hoor, maar ik vind het echt zo stoer dat je je hier gewoon huppatee meteen na het piesen weer komt melden! Niks even afwachten, gewoon zwanger... PUNT!
Je staat erbij hoor!
pi_70050657
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 07:21 schreef flugeltje het volgende:
* Komt zichzelf schoorvoetend in topic melden

*** 17 februari 2009: flugeltje en Martijn_AR ***

Nu maar hopen dat ik wel de hele periode vol ga maken, maar daar gaan we vanuit. Drie maal is scheepsrecht

Voor de mensen die niet meegelezen hebben in het tweede streepjestopic....

Op vakantie in Griekenland werd ik 'ongesteld'. Ik effe verdrietig, maar vakantie, dus van je afzetten en genieten... Twee dagen later heb ik een kruisweg gelopen daar, netjes bij iedere afbeelding m'n 'onze vaders' opgezegd. Kom ik aan het einde van de kruisweg, zie ik iets glinsteren. Vind ik gewoon twee zilveren sterretjes op de grond. Martijn en ik zo van...

Pies ik me daar twee dagen later alsnog een positieve test

Als het er nu twee blijken te zijn eet Martijn z'n sokken op heeft ie gezegd
2010 neem ik aan ?

van harte gefeliciteerd!
pi_70050690
Haha Cara, hoezee
pi_70050796
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef innepin het volgende:
Tessie, succes met strippen vandaag Hoop dat het effect heeft.
*zet ´you can leave your hat on´ aan en komt al dansend binnen in sexy outfit

Thanx meiden, voor alle succes wensen. Ben heel benieuwd!

Flugeltje, gefeliciteerd!! Echt een heel bijzonder verhaal joh!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70050808
Flugeltje, als het er 2 zijn krijgen we wel een fotoreportage of een live webcamverslag van dat sokken opeten toch.... Van harte met je tweede streep .
Op naar de 40 weken , dat het maar mooi mag blijven plakken nu!

Troel, 20 weken .

Miss_sly, succes met prikken!

Ca.ra, wat irritant zo'n overbuurman! Ah een bon, net goed!!!!

FTA, auw
Fake it till you make it...
pi_70050826
Tesssie, succes vandaag, hopelijk met het gewenste effect
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:28:47 #235
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70051036
Mikkoxxx meid van harte met jullie 2 kereltjes ik ben benieuwd naar de foto's !!

Flugeltje en Flowerbox van harte met jullie zwangerschap.
Wat een leuk verhaal trouwens om later als oma aan je kleinkinderen te vertellen zo van "we gingen naar Griekenland enuh ...
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:32:44 #236
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70051126
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
flugeltje, ik moet het even zeggen hoor, maar ik vind het echt zo stoer dat je je hier gewoon huppatee meteen na het piesen weer komt melden! Niks even afwachten, gewoon zwanger... PUNT!
Je staat erbij hoor!
Dat vind ik nu ook... want ik moet iets opbiechten....

Hier namelijk een soortgelijk verhaal, want na mijn positieve test afgelopen donderdag (die ik gelijk enthousiast kwam melden) gelijk 's avonds flink helder bloedverlies en vrijdag nog flink bruin. Vergelijkbaar met de vorige keer. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het door zou zetten en het helaas deze keer niet zo mocht zijn. Heb er flink wat tranen om gelaten

Maar na zaterdag slechts weinig oud bloed is het sinds zondag helemaal schoon en de zwangerschapskwaaltjes zijn ook weer terug. Ik durf nog niet gerust te zijn maar durf licht te hopen op een goed afloop. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik in ieder geval tot het weekend wacht om te zien of het bloed wegblijft en de test positief. Zo ja, ga ik maandag de gyn maar even bellen en dan misschien ook weer in het lijstje, maar voor nu nog even *onder steen blijft zitten*
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:32:58 #237
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70051132
Flugeltje, zo welkom hier!

Tessie & Miss_sly, succes vandaag

en Troel ook al weer op de helft
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:33:25 #238
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70051140
Hihihi Tessie *mental image*

Succes meid!

Het gaat hard de laatste tijd of niet, ineens vee babies en ook veel tweede streepjesdames. Leuk!
pi_70051189
Happy, ik duim stug door hoor en hoop dat je na het weekend toch weer in het lijstje kan/wilt en dan gewoon de 40 weken vol maakt
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:35:24 #240
100412 mefke79
komt goed!
pi_70051190
Happy
Ik vroeg me al af hoe het met je was....succes met onder de steen zitten en ik ga voor je duimen!

Over pijnlijke voorgevels: het gaat over....voor een aantal weken. En dan komt het terug. Niet meer zo heftig, maar toch. Oja, en dan lekken ze af en toe ook nog in de nacht. Fijn he
Hier heerlijk geslapen, wel wakker geonweerd, maar ik moest toch plassen en sliep daarna zo weer. Tessie, succes vandaag. En voor iedereen die het nodig heeft:
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:35:35 #241
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70051196
Oooooh Happy! Meiske toch! Wat een pieken en dalen voor jou zeg. Ik zal een kaarsje voor je branden. Als gelovige dingen bij Fluugs hebben geholpen dan bij jou misschien ook wel
pi_70051207
Ohw Happy ik hoop zo dat je volgende week onder je steen vandaan kunt kruipen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:37:09 #243
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70051228
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Happy
Ik vroeg me al af hoe het met je was....succes met onder de steen zitten en ik ga voor je duimen!

Over pijnlijke voorgevels: het gaat over....voor een aantal weken. En dan komt het terug. Niet meer zo heftig, maar toch. Oja, en dan lekken ze af en toe ook nog in de nacht. Fijn he
Hier heerlijk geslapen, wel wakker geonweerd, maar ik moest toch plassen en sliep daarna zo weer. Tessie, succes vandaag. En voor iedereen die het nodig heeft:
En als je zonder pyjama slaapt en je lekt dan plak je aan je arm vast
pi_70051236
Happy Dat zou zo fijn zijn!
pi_70051272
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Happy

En ze kunnen ook prima overdag gaan lekken hoor
pi_70051297
Tessie, ik hoop dat het strippen gaat helpen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:40:50 #247
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70051307
Oh en willen alle zwangere, potentieel borstvoedende 045 en 046 dames zich even melden bij Eveline van de VBN (vbn-sittard@hotmail.com) zodat ze genoeg mensen heeft om weer een informatieavond te organiseren?

Ik wil graag gaan maar ze heeft er nog geen in de planning
pi_70051309
Ik ben echt een hormonster. Ik ben gewoon chaga omdat een meisje van mijn pufclub die later dan mij uitgerekend was en de babykamer enzo nog niet eens klaar had, gewoon gister al bevallen is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:42:40 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70051350
Flugeltje, welkom terug hier en gefeliciteerd
Wat een "wonderlijk" verhaal heb je straks te vertellen aan je kindje(s?)

Troel al op de helft, da's mooi!

Voor de rest sluit ik me aan bij de dames die zo moe zijn en om wat voor reden dan ook niet goed kunnen slapen 's nachts. Hier ben ik er rond half 5 uiteindelijk maar uitgegaan, ik werd gek van mijn eigen gewoel en ben maar een boek gaan zitten lezen in de woonkamer.
En ik heb tegenwoordig ook zo'n enorme dorst 's nachts! Volgens mij slaap ik met mijn mond (half)open ofzo, de hele boel droogt uit. Best vervelend want 's nachts kan ik drinken nog steeds niet goed binnenhouden. Ik zuig dus maar op ijsklontjes (en soms op een waterijsje ), dat gaat een stuk beter.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:47:15 #250
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70051465
Wat leuk dat er zoveel mensen uit het tweede streepjes topic zwanger zijn! Lekker positief en goed nieuws.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')