Ik ook, dan nodig ik Stefan uit met FOK!tv om beelden te maken van het 'sokken-eet' festijn. Okay, was al een keer gedaan op FOK!, maar het blijft grappigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:25 schreef Troel het volgende:
Ergens begin ik nu op een tweeling te hopen hoor fluug
Strippen doet toch niks 'vervelends' met de baby?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef TheFrankey het volgende:
Ze wouden mijn vriendin vandaag al strippen maar ze wou zelf niet. Verhalen of pijn en stress voor de baby hielden haar tegen, maar donderdag moet ze er denk ik toch aan...
Nou ja, zo zorgeloos vond ik het zwanger zijn toch al niet. Maar het stomme is dat het nog niet eens zeker is, en dat ik er nu al zo mee zit. Als ik een dieet krijg, ga ik me daar ook prima aan kunnen houden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet, dat je er zo mee zit. Het is toch even iets dat de zorgeloosheid van je zwangerschap verknalt.
Ik ga er anders mee om dan jij, ben redelijk nuchter en hou me gewoon maar braaf aan m'n dieet - meer kan ik ook niet doen. Beeb is nog altijd fijn en gezond in m'n buik, en "men" - verloskundige, diëtiste, maar ook ik zelf en vriendlief - let nu overal extra op. Dat stelt wel gerust
Er verandert namelijk niets aan het feit dat ik over een paar weekjes mama word van het ukje dat nu nog vrolijk in m'n buik spartelt. Suiker of niet.
* Kijkt miss_sly diep in de ogen en straalt wat positivisme overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, zo zorgeloos vond ik het zwanger zijn toch al niet. Maar het stomme is dat het nog niet eens zeker is, en dat ik er nu al zo mee zit. Als ik een dieet krijg, ga ik me daar ook prima aan kunnen houden.
Het is dat laatste waar ik ineens bang voor ben, dat er iets fout gaat, want kennelijk kan dat wel. En misschien word ik dan wle geen mama of is er iets met mijn meisje,
Ik ben iig nog nuchter en zometeen prikken en dan hoor ik het wel. Geen idee trouwens wanneer ik iets hoor.
Lol huup ik heb sinds het optimelincident geen optimel meer naast mn bed gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]als je de bekers optimel maar laat staan!
fijn dat je je wat beter voelt. Ik ken het gevoel hoor, dat je af en toe tegen de muren aan omhoog vliegt en het helemaal gehad hebten dan schaam ik me altijd zo enorm want het is helemaal niet alsof je iets mankeert of een problematische zwangerschap hebt ofzo maar soms... pfff...
Ben benieuwd naar jullie kamertje!
Tessie ook succes morgen met strippen hihi klinkt fout zo
De politie komt daar niet voor, de gemeente bellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:22 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn overbuurman is een asociale lul die te lam is om 50 meter te lopen en dus zijn bus maar op de stoep recht voor mijn voordeur parkeert (ik had mijn gal al gespuid in de SC maar doe het nu lekker nog een keer).
Hij staat echt zo dichtbij de deur dat ik niet meer met een kinderwagen de deur uit zou kunnen als ik al bevallen was.
Sinds ik er (netjes) wat van gezegd hebt is hij alleen maar vervelender geworden en hij, zijn vrouw en al zijn visite parkeren bij ons op de stoep. Ben al een half jaar aan het klagen bij de politie maar die komen nooit.
Ben sjacherijnig vanochtend
2010 neem ik aan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:21 schreef flugeltje het volgende:
* Komt zichzelf schoorvoetend in topic melden
*** 17 februari 2009: flugeltje en Martijn_AR ***
Nu maar hopen dat ik wel de hele periode vol ga maken, maar daar gaan we vanuit. Drie maal is scheepsrecht
Voor de mensen die niet meegelezen hebben in het tweede streepjestopic....
Op vakantie in Griekenland werd ik 'ongesteld'. Ik effe verdrietig, maar vakantie, dus van je afzetten en genieten... Twee dagen later heb ik een kruisweg gelopen daar, netjes bij iedere afbeelding m'n 'onze vaders' opgezegd. Kom ik aan het einde van de kruisweg, zie ik iets glinsteren. Vind ik gewoon twee zilveren sterretjes op de grond. Martijn en ik zo van...![]()
Pies ik me daar twee dagen later alsnog een positieve test
Als het er nu twee blijken te zijn eet Martijn z'n sokken op heeft ie gezegd
*zet ´you can leave your hat on´ aan en komt al dansend binnen in sexy outfitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef innepin het volgende:
Tessie, succes met strippen vandaagHoop dat het effect heeft.
Dat vind ik nu ook...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
flugeltje, ik moet het even zeggen hoor, maar ik vind het echt zo stoer dat je je hier gewoon huppatee meteen na het piesen weer komt melden! Niks even afwachten, gewoon zwanger... PUNT!![]()
Je staat erbij hoor!
En als je zonder pyjama slaapt en je lekt dan plak je aan je arm vastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Happy![]()
Ik vroeg me al af hoe het met je was....succes met onder de steen zitten en ik ga voor je duimen!
Over pijnlijke voorgevels: het gaat over....voor een aantal weken. En dan komt het terug. Niet meer zo heftig, maar toch. Oja, en dan lekken ze af en toe ook nog in de nacht. Fijn he![]()
Hier heerlijk geslapen, wel wakker geonweerd, maar ik moest toch plassen en sliep daarna zo weer. Tessie, succes vandaag. En voor iedereen die het nodig heeft:
En ze kunnen ook prima overdag gaan lekken hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Happy![]()
Ik vroeg me al af hoe het met je was....succes met onder de steen zitten en ik ga voor je duimen!
Over pijnlijke voorgevels: het gaat over....voor een aantal weken. En dan komt het terug. Niet meer zo heftig, maar toch. Oja, en dan lekken ze af en toe ook nog in de nacht. Fijn he![]()
Hier heerlijk geslapen, wel wakker geonweerd, maar ik moest toch plassen en sliep daarna zo weer. Tessie, succes vandaag. En voor iedereen die het nodig heeft:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |