Ik ook, dan nodig ik Stefan uit met FOK!tv om beelden te maken van het 'sokken-eet' festijn. Okay, was al een keer gedaan op FOK!, maar het blijft grappigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:25 schreef Troel het volgende:
Ergens begin ik nu op een tweeling te hopen hoor fluug
Strippen doet toch niks 'vervelends' met de baby?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef TheFrankey het volgende:
Ze wouden mijn vriendin vandaag al strippen maar ze wou zelf niet. Verhalen of pijn en stress voor de baby hielden haar tegen, maar donderdag moet ze er denk ik toch aan...
Nou ja, zo zorgeloos vond ik het zwanger zijn toch al niet. Maar het stomme is dat het nog niet eens zeker is, en dat ik er nu al zo mee zit. Als ik een dieet krijg, ga ik me daar ook prima aan kunnen houden.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet, dat je er zo mee zit. Het is toch even iets dat de zorgeloosheid van je zwangerschap verknalt.
Ik ga er anders mee om dan jij, ben redelijk nuchter en hou me gewoon maar braaf aan m'n dieet - meer kan ik ook niet doen. Beeb is nog altijd fijn en gezond in m'n buik, en "men" - verloskundige, diëtiste, maar ook ik zelf en vriendlief - let nu overal extra op. Dat stelt wel gerust
Er verandert namelijk niets aan het feit dat ik over een paar weekjes mama word van het ukje dat nu nog vrolijk in m'n buik spartelt. Suiker of niet.
* Kijkt miss_sly diep in de ogen en straalt wat positivisme overquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, zo zorgeloos vond ik het zwanger zijn toch al niet. Maar het stomme is dat het nog niet eens zeker is, en dat ik er nu al zo mee zit. Als ik een dieet krijg, ga ik me daar ook prima aan kunnen houden.
Het is dat laatste waar ik ineens bang voor ben, dat er iets fout gaat, want kennelijk kan dat wel. En misschien word ik dan wle geen mama of is er iets met mijn meisje,
Ik ben iig nog nuchter en zometeen prikken en dan hoor ik het wel. Geen idee trouwens wanneer ik iets hoor.
Lol huup ik heb sinds het optimelincident geen optimel meer naast mn bed gehadquote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]als je de bekers optimel maar laat staan!
fijn dat je je wat beter voelt. Ik ken het gevoel hoor, dat je af en toe tegen de muren aan omhoog vliegt en het helemaal gehad hebten dan schaam ik me altijd zo enorm want het is helemaal niet alsof je iets mankeert of een problematische zwangerschap hebt ofzo maar soms... pfff...
Ben benieuwd naar jullie kamertje!
Tessie ook succes morgen met strippen hihi klinkt fout zo
De politie komt daar niet voor, de gemeente bellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:22 schreef Ca.ra het volgende:
Mijn overbuurman is een asociale lul die te lam is om 50 meter te lopen en dus zijn bus maar op de stoep recht voor mijn voordeur parkeert (ik had mijn gal al gespuid in de SC maar doe het nu lekker nog een keer).
Hij staat echt zo dichtbij de deur dat ik niet meer met een kinderwagen de deur uit zou kunnen als ik al bevallen was.
Sinds ik er (netjes) wat van gezegd hebt is hij alleen maar vervelender geworden en hij, zijn vrouw en al zijn visite parkeren bij ons op de stoep. Ben al een half jaar aan het klagen bij de politie maar die komen nooit.
Ben sjacherijnig vanochtend
2010 neem ik aan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:21 schreef flugeltje het volgende:
* Komt zichzelf schoorvoetend in topic melden
*** 17 februari 2009: flugeltje en Martijn_AR ***
Nu maar hopen dat ik wel de hele periode vol ga maken, maar daar gaan we vanuit. Drie maal is scheepsrecht
Voor de mensen die niet meegelezen hebben in het tweede streepjestopic....
Op vakantie in Griekenland werd ik 'ongesteld'. Ik effe verdrietig, maar vakantie, dus van je afzetten en genieten... Twee dagen later heb ik een kruisweg gelopen daar, netjes bij iedere afbeelding m'n 'onze vaders' opgezegd. Kom ik aan het einde van de kruisweg, zie ik iets glinsteren. Vind ik gewoon twee zilveren sterretjes op de grond. Martijn en ik zo van...![]()
Pies ik me daar twee dagen later alsnog een positieve test
Als het er nu twee blijken te zijn eet Martijn z'n sokken op heeft ie gezegd
*zet ´you can leave your hat on´ aan en komt al dansend binnen in sexy outfitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:48 schreef innepin het volgende:
Tessie, succes met strippen vandaagHoop dat het effect heeft.
Dat vind ik nu ook...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
flugeltje, ik moet het even zeggen hoor, maar ik vind het echt zo stoer dat je je hier gewoon huppatee meteen na het piesen weer komt melden! Niks even afwachten, gewoon zwanger... PUNT!![]()
Je staat erbij hoor!
En als je zonder pyjama slaapt en je lekt dan plak je aan je arm vastquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Happy![]()
Ik vroeg me al af hoe het met je was....succes met onder de steen zitten en ik ga voor je duimen!
Over pijnlijke voorgevels: het gaat over....voor een aantal weken. En dan komt het terug. Niet meer zo heftig, maar toch. Oja, en dan lekken ze af en toe ook nog in de nacht. Fijn he![]()
Hier heerlijk geslapen, wel wakker geonweerd, maar ik moest toch plassen en sliep daarna zo weer. Tessie, succes vandaag. En voor iedereen die het nodig heeft:
En ze kunnen ook prima overdag gaan lekken hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:35 schreef mefke79 het volgende:
Happy![]()
Ik vroeg me al af hoe het met je was....succes met onder de steen zitten en ik ga voor je duimen!
Over pijnlijke voorgevels: het gaat over....voor een aantal weken. En dan komt het terug. Niet meer zo heftig, maar toch. Oja, en dan lekken ze af en toe ook nog in de nacht. Fijn he![]()
Hier heerlijk geslapen, wel wakker geonweerd, maar ik moest toch plassen en sliep daarna zo weer. Tessie, succes vandaag. En voor iedereen die het nodig heeft:
Maar jouw baby is straks veel mooierderderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:40 schreef tessie het volgende:Ik ben echt een hormonster.
Ik ben gewoon chaga omdat een meisje van mijn pufclub die later dan mij uitgerekend was en de babykamer enzo nog niet eens klaar had, gewoon gister al bevallen is.
Welnee joh, dat hoort erbijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef tessie het volgende:
Dit is toch echt het stomme van hormonen. Ik wéét dat ik me aanstel en dat ik stom doe en onredelijk ben, maar het voelt gewoon echt wel zo. Jaloers kreng ben ik ook gewoon.
Als het ooit nog maar es overgaatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:03 schreef tessie het volgende:
Dit is toch echt het stomme van hormonen. Ik wéét dat ik me aanstel en dat ik stom doe en onredelijk ben, maar het voelt gewoon echt wel zo. Jaloers kreng ben ik ook gewoon.
Jij niet, wij welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er helemaal geen last van heb en bij de eerste wel...
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef innepin het volgende:
Happy, ik hoop het echt voor je dat we je volgende week gewoon weer terugzien hier![]()
Miss sly, over dat voorpiepen, je moet gewoon je eigen telling bedenken. Vraag maar aan huup, die is daar goed in. Dan kan je ineens mensen weglaten "want die zijn al bijna bevallen", of "die komen bijna nooit", en voor je het weet sta je bovenaan![]()
Haha, dat is een goeiequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef innepin het volgende:
Happy, ik hoop het echt voor je dat we je volgende week gewoon weer terugzien hier![]()
Miss sly, over dat voorpiepen, je moet gewoon je eigen telling bedenken. Vraag maar aan huup, die is daar goed in. Dan kan je ineens mensen weglaten "want die zijn al bijna bevallen", of "die komen bijna nooit", en voor je het weet sta je bovenaan
Nou ja, dat dus, maar volgens Rocka is dat niet zo. Dus ben ik niet zomaar gerustgesteld.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef mefke79 het volgende:
Miss...ze kramen niet allemaal onzin uit, lijkt me zo. Maar dat komt ook omdat ze er vanuit gaan dat zwangerschapsdiabetes behandeld wordt.
En simpel geredeneerd, als je het niet behandelt, dan lijkt me enig gevaar voor je kindje wel mogelijk. Al was het maar ivm groei (grote kindjes) en situatie na de geboorte (met een kindje dat moet 'afkicken' van hogere suikerwaardes). Dus onbehandelde diabetes: ja ik kan me voorstellen dat het niet goed is, maar behandelde diabetes is dan weer een ander verhaal.
Komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders aan Rocka vragen wat zij dan heeft? Ik neem aan dat zij ook niet liegt over zoiets, zeker niet als het zo ingrijpend is dat je er echt iets aan overhoudt.
oh eh mwah.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Ca.ra het volgende:
Hee Huup, over vocht vasthouden gesproken he.... hoe is het daar nu mee?
geeeeen ideequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef Ca.ra het volgende:
Hm vervelend Huup. En idd moeilijk dilemma.
Maar is het dan niet zo dat je een (of een paar dagen) meer plast maar daarna stabiliseert? Anders loop je leeg...
ja het is t waarschijnlijk ook wel waard om te doen maar ik ben zo eigenwijsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Wat vervelend huup. MIsschien toch eens vragen of dat met die drukpunt-massage tijdelijk zorgt voor een grote afvoer van het vocht en dat het daarna minder wordt. Dan is het wellicht de moeite waard om het te doen?
Ha, nou werkt het natuurlijk niet meer, want je hebt jezelf al verradenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef MeNicole het volgende:
Voor de dames die odner mij staan en haast hebben ga jullie gang hoor. Ik vind het best als ide van mij nog ff blijft zitten. Niet te lang natuurlijkmaar de 40 weken gewoon volmaken vind ik prima
Heb ik bij Mikael ook steeds geroepen en die kwam precies met 40 weken dus misschien helpt het nu weer
Want eigenlijk ben ik het spuugzat
![]()
oeh lekker dat vruchtwaterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:22 schreef Lois het volgende:
Huup ik had ook extreem veel vocht, en ook extreem veel vruchtwater. Dat laatste kwam er bij het breken van de vliezen uit, echt een stortvloeden het eerste was een paar dagen na de bevalling ineens weg. Na de bevalling bleef ik plassen, echt enorm leek wel, en ook ontzettend veel zweten. Ineens, zo'n 3-4 dagen na de bevalling viel het ons op dat ik mijn normale benen en voeten weer had.
Wat mij wel erg veel hielp die laatste weken, tegen het vele vocht/kramp/rusteloze benen was fietsen op een hometrainer. Door de beweging wordt er meer vocht afgevoerd en had ik stukken minder kramp 's nachts.
[dooddoener] Dat is de manier van je lichaam om je alvast voor te bereiden op de gebroken nachten met baby straks. [/dooddoener]quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef huuphuup het volgende:
Innepin haha nouja, ik ging normaal echt maar 3 keer op een dag plassen, hooguit. Gewoon, tot die blaas vol zat, en dan gaan met die banaan10 keer overdag is voor mij vrij veel ghehe maar dat boeit me nog niet eens zo. Het gaat me vooral om 's nachts. Het breekt me op om niet door te slapen maar steeds wakker te worden van het moeten plassen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |