Ik vind m top! Ik gun die jongen zijn erectie!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:34 schreef Reintji het volgende:
Kansloos, ik weet. Daar waar Edwinuss gaat presteren?
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind m top! Ik gun die jongen zijn erectie!
Presteren -> presteren in bed -> Edje presteerde niet -> heeft erectieproblemen -> maar hij gaat weer presteren -> hij krijgt weer een erectie -> ik ben blij voor hem!quote:
En dat weet jij..... hoe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Presteren -> presteren in bed -> Edje presteerde niet -> heeft erectieproblemen -> maar hij gaat weer presteren -> hij krijgt weer een erectie -> ik ben blij voor hem!
Nog genoten van m'n windjes en onweer?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
Hoi hoi hoi!!
Ik ben er weer
Godverdomme lekker gegeten!! Fucking niet normaal meer!!
De_Kok!! Bedankt!!
Heb d'r zin in!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:57 schreef De_Kok het volgende:
En dan nu examen koken op school, daarna eindelijk weer tijd om te gamen
Codequote:Hoi SkyChat!
Bedankt voor het registreren van je game. Je ontvangt als beloning deze code:
Wacht totdat je munitie bijna op is voordat je een munitiekrat gebruikt. Een krat is eenmalig.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb d'r zin in!!
Zal proberen niet je eten weer uit te kotsen over de tafel
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef SkyChat het volgende:
Ik krijg net een email...
Registratie van EA-game: Medal of Honor Airborne(TM).
[..]
Code
Waarom zou je je games eigenlijk registreren? Heb het nut daarvan nog nooit begrepen...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Code
Ring ringquote:
HA ik ga snel je code jatten en gebruiken voordat jij het doet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:23 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Code
MOH: Allied Assault vroeger was wel leuk via LANquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou je je games eigenlijk registreren? Heb het nut daarvan nog nooit begrepen...
Verwacht trouwens niet teveel van MOH:A, het spel is "aardig", meer ook niet.
Helloooo?quote:
Dude!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:05 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben broke nigga broke!
Ogh ik heb iig Killzone 2
Is goudquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!!
Wat is je PSN?? Misschien binnenkort ffies online knallen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehjeej, brakke harrie in da housequote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb echt kut geslapen! Mn neus lijkt wel een openstaande kraan, zoveel smurrie komt er uitEn mn keel doet ook nog eens pijn
Nouja, gelukkig ben ik wel vrij vandaag, dat scheelt iig een beetje...
Dat gaat nog leuk worden voor je spannende date dan vanavond!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:21 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb echt kut geslapen! Mn neus lijkt wel een openstaande kraan, zoveel smurrie komt er uitEn mn keel doet ook nog eens pijn
Nouja, gelukkig ben ik wel vrij vandaag, dat scheelt iig een beetje...
Ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden voor je spannende date dan vanavond!je gaat hem echt op je paasbest ontvangen dus!
Go koei!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:26 schreef koei het volgende:
Nouja, toch maar even een poging doen om te hardlopen en douchen, wie weet helpt dat wat... En zo niet dan ben ik iig toch weer een paar minuten snotvrij
Dat zijn ze toch al een heel poosje?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:28 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in
Nouja, gaat wel goed komen, alleen mn verleidingsskills zijn dus even kapot
Fifa heb ik alleen op de xbox, en LBP vind ik niks aanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:18 schreef Reintji het volgende:
* Reintji Noteert
Heb wel Fifa 2009 en LBP lenny. Wellicht kunnen we samen ed aan.
Constant ons maar jaloers maken met dat etenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch al een heel poosje?
Mijn avond wordt toch beter! Lekker weer genieten van De Kok z'n kookkunsten!
Ja, beter gaat Poit in samenwerking met De_Kok iets voor ons organiseren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Constant ons maar jaloers maken met dat eten
Lemme tell ya!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou je je games eigenlijk registreren? Heb het nut daarvan nog nooit begrepen...
Verwacht trouwens niet teveel van MOH:A, het spel is "aardig", meer ook niet.
Er is een groot verschil tussen je verleidingskunsten niet kunnen gebruiken en ze bewust niet gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch al een heel poosje?
Mijn avond wordt toch beter! Lekker weer genieten van De Kok z'n kookkunsten!
Het was heel geen spaghettiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef koei het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen je verleidingskunsten niet kunnen gebruiken en ze bewust niet gebruiken
En lekker spaghetti met worstjes![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, beter gaat Poit in samenwerking met De_Kok iets voor ons organiseren.
Het was pasta in sliertjesvorm = spaghetti! Tagliatelli en fettucini vallen daar ook gewoon onder!quote:
Je haren laten knippen door een turkse kapper die alleen maar korte snelle homo kapsels in z'n repertoire heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit man, net terug van de kapper, die Turkse dude kent echt het verschil niet tussen "een stukje eraf voor de zomer" en "doe maar zodat je mn schedel ziet"!mn prachtige langige lokken!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit man, net terug van de kapper, die Turkse dude kent echt het verschil niet tussen "een stukje eraf voor de zomer" en "doe maar zodat je mn schedel ziet"!mn prachtige langige lokken!
Het leek in eerste instantie zo'n aardige man! Maar glimlachen en grapjes maken, gaf me thee enzo, was echt een supertoffe gast!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je haren laten knippen door een turkse kapper die alleen maar korte snelle homo kapsels in z'n repertoire heeft
Ik denk het! Dat is dan wel weer positief!quote:
Maar anders werken je mindpowers nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef Fallen het volgende:
ach, jij hebt de keuze... ik ben gewoon kaal!
Dan is een haarpet toch beter denk ik...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:37 schreef Tain het volgende:
[..]je hebt nu mijn kapsel?
Spanky heeft een vleespet! Spanky heeft een vleespet!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dan is een haarpet toch beter denk ik...
[ afbeelding ]
Die doen het sowieso niet... zijn stuk ofzo, weet niet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar anders werken je mindpowers niet
Ik ga denk binnenkort m'n Duke Nukem buzzcut ook maar eens millimeteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Klinkt als een kinderlokker maar dan andersquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het leek in eerste instantie zo'n aardige man! Maar glimlachen en grapjes maken, gaf me thee enzo, was echt een supertoffe gast!
quote:[quote]Op dinsdag 16 juni 2009 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Het was pasta in sliertjesvorm = spaghetti! Tagliatelli en fettucini vallen daar ook gewoon onder!
Maar goed, wanneer gaat het diner voor ons allemaal plaats vinden?
Niet dus!quote:spa·ghet·ti [spaĝĝettie] de; m meelproduct van lange, dunne pijpjes.
De haarbarbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Klinkt als een kinderlokker maar dan anders
Koei's woordenboek >> Van Dalequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
spa·ghet·ti [spaĝĝettie] de; m meelproduct van lange, dunne pijpjes.
Niet dus!
Hoop stront >> Koei's mening..quote:
Maar dan heb je nog niets gezegd over haar woordenboek!!quote:
Koei's mening, Koei's woordenboek.. What's the difference?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog niets gezegd over haar woordenboek!!
Altijd toch!quote:
Dat komt omdat De Kok te veel lekker voor me kookt en als ik zijn voedsel niet nuttig ik net zo chagrijnig wordt als disjfa....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef koei het volgende:
Ik vind dat je wel erg onaardig bent de laatste tijd Poit
Niet heel gek toch? Hij weet pas sinds kort dat ie mijn broertje is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:05 schreef koei het volgende:
Ik vind dat je wel erg onaardig bent de laatste tijd Poit
Dat is juist een lichtpunt man!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet heel gek toch? Hij weet pas sinds kort dat ie mijn broertje is.
KOM DAN!!! Beetje weglopen! Laffe twat!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:10 schreef Fallen het volgende:
nou, vechten jullie het lekker uit, ik ga ff lopen!
Moet je hier komen met je grote smoel... kom dan!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
KOM DAN!!! Beetje weglopen! Laffe twat!!
Wat dan!! Wil je op me gaan zitten ofzo!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Moet je hier komen met je grote smoel... kom dan!![]()
Zal je laten huilen jong...
IDDQDquote:
Nee, ik weet dat dat je fantasie is...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat dan!! Wil je op me gaan zitten ofzo!
Ja, ik snap dat hij na 4 naamtopics wel enigszins emotioneel wordt....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef koei het volgende:
Volgens mij is het Poits tijd van de maand...
Nee, dát is juist m'n fantasie.. Vraag dat maar aan Spank!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat dat je fantasie is...
Ik ga je gewoon heel vermanend toespreken en indien nodig proportioneel geweld gebruiken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:17 schreef koei het volgende:
Volgens mij is het Poits tijd van de maand...
Inderdaad een lekker bakkiequote:
ow, okay... nou, dan kan ik daar goed aan voldoen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dát is juist m'n fantasie.. Vraag dat maar aan Spank!
[..]
Ren ze boyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow, okay... nou, dan kan ik daar goed aan voldoen.
Maar goed, nu ben ik echt ff lopen... alleen begint het te regenen... nouja, zie wel hoelang ik het volhoud.
Als ik Alf in mag spreken vind ik het primaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
Poit, wat zou jij zeggen van een sitcom waar Alf & Jar Jar Binks samen in een appartement wonen en de gekste avonturen meemaken?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik Alf in mag spreken vind ik het prima
Ik kijk met smart uit naar de aflevering waar JarJar zichzelf voorplant en Alf het gevalletje op eet omdat hij dacht dat het een kat was!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
We hebben al behoorlijk veel verhalen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kijk met smart uit naar de aflevering waar JarJar zichzelf voorplant en Alf het gevalletje op eet omdat hij dacht dat het een kat was!![]()
![]()
Koningquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Die komt in het scriptboek
In de pilot moet Jar Jar om de huur bij elkaar te schrapen en dan gaat ie het ruimteschip van zijn huurbaas, Watto, schoonmaken, maar dan start hij per ongeluk het schip en crasht ie op de planeet Melmek, waar hij Alf ontmoet. Vervolgens gaan ze samen terug en delen ze de huur
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
En Jar Jar heeft ook een kat, en op Coruscant hebben ze niet zoveel katten dus zijn katten-racen erg exclusief.
Jar Jar doet dus mee aan zo'n race, en tijdens de race eet Alf alle katten op, behalve die van Jar Jar (want hij zit vol). En dan zegt Jar Jar "Oh nooo! Yousa eat all the cats!" "Oh wait, that means I wiiiiiiiiiiiiiiiiiin!"
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zie het soms op tv, leuke serie maar niet leuk genoeg om te downloaden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Goedemiddag FastChatters! Alles wel hier?
Ik heb mezelf een uurtje eerder naast huis gestuurd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op mijn Judo examen. Nu hopen dat ik het ga halen...
Kick some ass!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb mezelf een uurtje eerder naast huis gestuurd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op mijn Judo examen. Nu hopen dat ik het ga halen...
Succes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Zit je te NFL en?quote:
Ik snap er geen kut meer vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo heet ik als ik online speel ja, maar mn account waarmee ik inlog is 3wielr.... wat onlogischquote:
Ach, als je je witte band een poosje draagt als string krijg je vanzelf een bruine bandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef GameBabe het volgende:
Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen! Het komt vast wel goed!
Alleen ik heb altijd met een examen last van het had-ik-maar-meer-tijd-om-te-trainen syndroom.
Wellicht komend jaar, de bruine band vergt toch wel wat extra training denk
n00bquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh zo heet ik als ik online speel ja, maar mn account waarmee ik inlog is 3wielr.... wat onlogisch
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, als je je witte band een poosje draagt als string krijg je vanzelf een bruine band
Ik hoef hem niet zonodigquote:
Dunno.. Ik log in als user Poit en heet ook overal zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waarom zijn dat 2 verschillende namen dan?
Hmmm wiieerd jahquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno.. Ik log in als user Poit en heet ook overal zo.
Foto's dit keer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Poit het volgende:
Ik ga maar eens kijken of de kok er nog wat van bakt vandaag..
Succes zo Babe!
Goed he?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Jules- het volgende:
Die OP
Topic reeks heeft dus heel wat geschiedenis?
Ik durf het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Goed he?
Als je nou vaak genoeg voorbij komt en wat over jezelf vertelt, dan kom je vanzelf wel in die lijst te staan.
Ik ben benieuwd. Ik zal het in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef lkb9000 het volgende:
Wij verzinnen wel een mooie biografie voor je [ afbeelding ]
Jules-: De angstige slowchatter. Blijft liever anoniem en woont vermoedelijk in het buitenland (België). Heeft nog geen lange geschiedenis in de SC.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:15 schreef Jules- het volgende:
[..]
Ik durf het niet![]()
Blijf liever anoniem.
Niet dat mensen mij kunnen opzoeken die in Nederland wonen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Jules- het volgende:
[..]
Gebakken kat.
Is een delicatesse hier.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jules-: De angstige slowchatter. Woont vermoedelijk in het buitenland (België). Heeft nog geen lange geschiedenis in de SC. Blijft liever anoniem maar we weten al dat hij Alf is.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:23 schreef Fallen het volgende:
Jules-: De paranoďde slowchatter. Blijft liever anoniem en schijnt katten te nuttigen voor avondeten. Woont naar eigen zeggen op een plek waar Nederlanders niet snel komen, vermoedelijk Melmak. Het gerucht gaat dat Jules- stiekem ALF is.
Of zoiets...
Maar Jules-, je hebt wel een idee hoe de omschrijvingen tot stand zijn gekomen denk ik nu.
Het moet stoppen Lennyquote:
stomme consolegamers...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
Killzone 2 en Conan op het moment
En er zitten hier veel rockbanders
Donderdag begin ik aan Fiddy: Blood on the Sandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef Jules- het volgende:
Wat spelen jullie zoal voor games?
zeer matige game.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Donderdag begin ik aan Fiddy: Blood on the Sand
Met mij achter de controller is geen enkele game matig!quote:
Komt omdat mensen zich vaak achter het niveau van de game schuilen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met mij achter de controller is geen enkele game matig!
Valt vies tegen helaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Jules- het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of Metal Gear Solid 4 wat vet is online.
Doe het echt heel weinig maar vind het zeker vet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Jules- het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of Metal Gear Solid 4 wat vet is online.
ipodquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:46 schreef Tain het volgende:
wtf ik moet gaan prutsen in windows 7 om mijn ipod aan de praat te krijgen...
QFT!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef Jules- het volgende:
iPod!
Apple
Apple is echt een slecht merk
Inderdaad..quote:
Ik heb het idee dat dat te maken heeft met het feit dat ik weer terug ben... maar zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Jules- het volgende:
er staan trouwens wel veel mensen in de op die je hier niet veel ziet.
heb je zoveel vijanden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat te maken heeft met het feit dat ik weer terug ben... maar zeker weten doe ik het niet
Nee dat niet maar het is wel opvallend dat het nu zo isquote:
Geen idee en dat moet je mij ook niet vragen omdat ik nog niet zo lang mee lees.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het is wel opvallend dat het nu zo is![]()
Waar is LZ trouwens? Die heb ik al lang niet meer gezien? En Ed ook niet...
Het was ook meer een algemene vraagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef Jules- het volgende:
[..]
Geen idee en dat moet je mij ook niet vragen omdat ik nog niet zo lang mee lees.
Vet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was ook meer een algemene vraag![]()
Nog een paar topics blijven dan kom je ook in de OP
quote:
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Jules- het volgende:
aquila pest dus mensen weg!
Dat had een andere reden...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef koei het volgende:
disjfa is ook weggepest door aquila volgens mij...
Ik weet niet zeker of het een compliment is maar toch bedanktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Fallen het volgende:
Toch vind ik AQuila leuker dan disdinges.
Disdinges is af en toe een verschrikkelijke zeur en niet grappig.
AQuila daarentegen kan stront-irritant zijn, maar in veel gevallen kan ik er ook wel om lachen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef Jules- het volgende:
iPod!
Apple
Apple is echt een slecht merk
Soms wel en ook wel om de situaties die (mede) door hem ontstaan.quote:
Disjfa (ik weet nooit hoe ik het goed schrijf).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een compliment is maar toch bedankt![]()
Wie is disdinges eigenlijk?
Oke ik dacht al op de FP zit wel zon irritant die zo ongeveer heet dus dacht dat je die eventueel bedoelde.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Soms wel en ook wel om de situaties die (mede) door hem ontstaan.
[..]
Disjfa (ik weet nooit hoe ik het goed schrijf).
Nee, een zeer teleurgestelde Windows-gebruiker die het na 15 jaar Windows gebruiken wel gezien heeft met Microsoft OS'en.quote:
Want...?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ik dacht al op de FP zit wel zon irritant die zo ongeveer heet dus dacht dat je die eventueel bedoelde.
Maar ik dacht dat je Disjfa super tof vond
Week nie eigenlijk dacht ik gewoon..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, een zeer teleurgestelde Windows-gebruiker die het na 15 jaar Windows gebruiken wel gezien heeft met Microsoft OS'en.
Na experimenten met OS/2 en BeOS en Linux kom ik gewoon prima uit bij Mac OS-X.
[..]
Want...?
Aquila, nu is je kloon echt niet geloofwaardig meer hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef SkyChat het volgende:
Niet om één of andere lul te zuigen of om op de andere te trappen maar als Aquila je in de weg zit, dan vrees ik dat de rest van je leven erg zwaar gaat worden want je bent gewoon een huillie als je om hem gaat lopen zeiken.
Fok! is dan ook the place waar sjappies altijd lopen te janken/zeiken over andere users
Open je eigen forum, nodig al je rukbuddies uit en ga daar lekker verder huilen.
Serieus, losers.
Ja, de nette drie zoenen!quote:
invites staan toch uit op tvtorrents?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
KOEIEEE! hoeveel invites krijg je als je 3 maand lid bent op tvtorrents? Gewoon oneindig afhankelijk van je Gcreds?
Haha dus ondanks jouw woeste aantrekkelijkheid toch een goede dat!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, de nette drie zoenen!
Ik denk eigenlijk dat ik niet eens had kunnen zoenen zonder te stikken momenteel
Wat gezellig toch!quote:
Koei heeft mij geinvite iigquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
invites staan toch uit op tvtorrents?
Zo niet dan kan ik wel wat mensen inviten, heb nog meer dan 100 gigacredits(beetje verneukte down/up ratio hierz)
Ik heb iig geen klachten gehoord, dus dat valt alweer mee... En dat ik per ongeluk in het eten heb geniest heeft hij ook niet door gehad volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha dus ondanks jouw woeste aantrekkelijkheid toch een goede dat!top man!
Ik weet niet koeitje! Je zegt nu wel dat het geen second date materiaal is, maar het klinkt wel alsof het echt gezellig was! Misschien kan het alsnog wat worden ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb iig geen klachten gehoord, dus dat valt alweer mee... En dat ik per ongeluk in het eten heb geniest heeft hij ook niet door gehad volgens mij
Ach, zeg nooit nooit, maar ik denk het toch niet. Maar voor uitnodigingen voor feestjes sta ik altijd open natuurlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet koeitje! Je zegt nu wel dat het geen second date materiaal is, maar het klinkt wel alsof het echt gezellig was! Misschien kan het alsnog wat worden ofzo?ik heb goede ervaringen met kansloos dronken worden tegelijkertijd op feestjes!
Maar ik rook heel niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:14 schreef lkb9000 het volgende:
bier wiet en peuken, a die woensdagen toch
Morgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand hier toevallig die weet wanneer Xbox Live het weer doet?
Zoietsquote:
npquote:
Een Dorito weggooien en het nog steeds awesome vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:02 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gooie net een op de grond gevallen Dorito via de muur in de prullenbak, AWESOME!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef koei het volgende:
[..]
Aquila, nu is je kloon echt niet geloofwaardig meer hoorIemand die het voor je opneemt in de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
appelquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Reintji het volgende:
Maar ligt dat nu aan apple of Windows 7?
Heb trouwens net een exemplaar van WIndows 7 mogen ontvangen
Draait prima, enige wat ik irritant vind is dat je niet meer kan kiezen voor het classic start menu. Verder is het gewoon Vista met een aantal verbeteringenquote:
Zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Ik heb zelf een Intel Quad core 2.4GHz met 2GB intern en het staat geinstalleerd op een harde schijf van 36GB die 10.000 toeren is. Dus ja mijn systeempje kan het wel makkelijk aan...quote:
quote:Vrouw rijdt talud af
AMSTERDAM - Voorbijgangers keken gisteren in de Amsterdamse Bijlmermeer vreemd op toen deze auto plots een viaduct af kwam denderen en over het fietspad reed. „Er zat een vrouw achter het stuur en de auto kwam pas in de bosjes tot stilstand,” vertelt een ooggetuige. „Een agent die ter plaatse kwam deed meteen iets om haar nek.” De vrouw had op de weg boven het viaduct een aanrijding gehad en raakte daardoor van de weg.
Hoe ging Judo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:24 schreef GameBabe het volgende:
Ben wel benieuwd wat de agent om haar nek zou doen, want een agent heeft geen nekstabilisatieshit bij zich volgens mij...
Moeilijk examen of viel het mee? Toen ik nog een kleine Tain was viel het wel mee, heb ooit nog mijn blauwe band met bruine slip (nee Poit niet zo'n bruine slipquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb een mooi blauwtje (op)gelopen![]()
Geen idee, lijkt me vreemd als je dat bij je hebt... maar wellicht wel
Nee vergetenquote:
Dat ben ik vergeten en ik heb geen zin om naar de brievenbus te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Fallen het volgende:
de vraag is natuurlijk, waarom is het water afgesloten?
Goedzoquote:
Dat was ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Reintji het volgende:
Nee, heb ik al. Maar dank. Zag dat je ook zo'n kabeltje had gekocht.
Poitiieeequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |