quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
Hoi hoi hoi!!
Ik ben er weer
Godverdomme lekker gegeten!! Fucking niet normaal meer!!
De_Kok!! Bedankt!!
Er zijn wel foto's gemaakt maar weet niet of van elke gang een foto gemaakt is..quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:04 schreef lkb9000 het volgende:
Is de_kok ook een echte kok in een restaurant ofzo?
Och meissie.. Ik heb zo belachelijk veel lekkere dingen gegeten en lekkere wijntjes gedronken dat ik eigenlijk niet meer anders wil!! Gelukkig kookt hij dinsdag ook voor me!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:06 schreef koei het volgende:
Weltrusten Fallen!
En Poit, hij heeft toch wel iets beters gemaakt dan pasta met worstjes deze keer he?
Serieus, koei.. Wat de neuk.. Eerst Metallica niet leuk vinden en vervolgens Killzone 2 afkraken?? Watskeburt??quote:Op maandag 15 juni 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Als je dan toch een PS3 hebt, ga dan iig een leuk spel spelen Lennie....
Hoezo? Die magnetronmaaltijden vullen toch ook?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef koei het volgende:
Ik moet ook een kok als vriend gaan zoeken... Hoef ik ook niet meer zovaak te koken
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef koei het volgende:
Ik moet ook een kok als vriend gaan zoeken... Hoef ik ook niet meer zovaak te koken
Metallica is gewoon kutmuziek, verder is er niets mis met het spel. Killzone is gewoon saai, speelt niet fijn en een standaard-shooter. Rainbow Six Vegas is zooooooveel toffer!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus, koei.. Wat de neuk.. Eerst Metallica niet leuk vinden en vervolgens Killzone 2 afkraken?? Watskeburt??
Ik hoef gelukkig niet zovaak meer 's avonds te werken, dus de magnetronmaaltijden hoef ik ook niet meer te etenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo? Die magnetronmaaltijden vullen toch ook?
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:16 schreef koei het volgende:
Ja, vijf uur lang eten is vermoeiend natuurlijk!
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:21 schreef koei het volgende:
had er niemand leuke muziek om te spelen bij zich dan?
http://www.swtor.com/quote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt er een toffe starwars game. Gisteravond de oude trilogie maar weer eens bekeken. Jummie
wait... what?!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:46 schreef Reintji het volgende:
Lenny, die shirts vallen in de smaak hier op de afdeling. Nice job!
Lennie is ontwerpen aan het maken voor shirtsquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
wait... what?!
Wat heb ik gemist? Zijn er shirts te verkrijgen?
Ja, dat wist ik al wel, maar aangezien ik "shirt" las en niet "ontwerp" dacht ik dat we al een stap verder waren.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Lennie is ontwerpen aan het maken voor shirts
Coolquote:Op maandag 15 juni 2009 10:46 schreef Reintji het volgende:
Lenny, die shirts vallen in de smaak hier op de afdeling. Nice job!
Ik hoorde uit betrouwbare bron(Koei) dat Killzone 2 een kutspel is dus dat zal online niet anders zijnquote:
Singleplayer is die awesomequote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bron(Koei) dat Killzone 2 een kutspel is
Jamaar jamaar, koei zegt dat het een kutspel is...quote:
Oh dan zal ik hem wel weggooienquote:Op maandag 15 juni 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, koei zegt dat het een kutspel is...
Koei en dr mening over shooters =quote:Op maandag 15 juni 2009 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, koei zegt dat het een kutspel is...
Lego Star Wars al geprobeert? Die is tof! En the force unleashed schijnt ook wel oké te zijn...quote:Op maandag 15 juni 2009 08:37 schreef Reintji het volgende:
Wanneer komt er een toffe starwars game. Gisteravond de oude trilogie maar weer eens bekeken. Jummie
De eerste 4 levels zijn tof, daarna wordt het saai, duf en ronduit kut.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:27 schreef koei het volgende:
[..]
Lego Star Wars al geprobeert? Die is tof! En the force unleashed schijnt ook wel oké te zijn...
Spanky die praat =quote:Op maandag 15 juni 2009 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koei en dr mening over shooters = [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |