Yup!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:31 schreef Tain het volgende:
Ging fok trouwens niet dood vandaag?
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
echt liesje, wil je het nog erger maken dan het al is?
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
echt liesje, wil je het nog erger maken dan het al is?
Die 4 jaar maken mij echt niks uit, zolang jullie het in oktober maar niet vergetenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou er we moeten 4 jaar inhalen he?
Naja de anderen, ik kom pas 2 jaar op fok ofzo![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die 4 jaar maken mij echt niks uit, zolang jullie het in oktober maar niet vergeten
een invasie die het zielig voor mij vind dat ik sinds dat ik begon met modden achter de schermen geen verjaardags topic gekregen heb.quote:
Stating the obvious....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een invasie die het zielig voor mij vind dat ik sinds dat ik begon met modden achter de schermen geen verjaardags topic gekreren heb.
ik ben dan ook niet jarig nuquote:Op maandag 15 juni 2009 00:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Stating the obvious....
Maar bij deze dan... echt, van harte!
Nee, in oktober. Dan is het echtquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:22 schreef koei het volgende:
Liesje en Paro, sitting in a tree...
Toffe mensen zijn gewoon jarig in juli!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder kloptie helemaal!![]()
Alleen als ze dan ook in april een feestje hadden gegevenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als we bier drinken en turkse tosties eten in die boom vind ik het primaIk zou maar wel oppassen want afgezien van lani, koei en gamebabe zijn ze hier niet zo gewend aan vrouwelijk gezelschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder kloptie helemaal!
![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou maar wel oppassen want afgezien van lani, koei en gamebabe zijn ze hier niet zo gewend aan vrouwelijk gezelschap
heb ik niet, want ik had het te druk... heb dus helemaal geen feestje gegeven, maar misschien in augustus?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:28 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen als ze dan ook in april een feestje hadden gegeven
voor jou? waarom nou voor jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |