Het was ook meer een algemene vraagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef Jules- het volgende:
[..]
Geen idee en dat moet je mij ook niet vragen omdat ik nog niet zo lang mee lees.
Vet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het was ook meer een algemene vraag![]()
Nog een paar topics blijven dan kom je ook in de OP
quote:
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Jules- het volgende:
aquila pest dus mensen weg!
Dat had een andere reden...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef koei het volgende:
disjfa is ook weggepest door aquila volgens mij...
Ik weet niet zeker of het een compliment is maar toch bedanktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:01 schreef Fallen het volgende:
Toch vind ik AQuila leuker dan disdinges.
Disdinges is af en toe een verschrikkelijke zeur en niet grappig.
AQuila daarentegen kan stront-irritant zijn, maar in veel gevallen kan ik er ook wel om lachen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef Jules- het volgende:
iPod!
Apple
Apple is echt een slecht merk
Soms wel en ook wel om de situaties die (mede) door hem ontstaan.quote:
Disjfa (ik weet nooit hoe ik het goed schrijf).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of het een compliment is maar toch bedankt![]()
Wie is disdinges eigenlijk?
Oke ik dacht al op de FP zit wel zon irritant die zo ongeveer heet dus dacht dat je die eventueel bedoelde.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Soms wel en ook wel om de situaties die (mede) door hem ontstaan.
[..]
Disjfa (ik weet nooit hoe ik het goed schrijf).
Nee, een zeer teleurgestelde Windows-gebruiker die het na 15 jaar Windows gebruiken wel gezien heeft met Microsoft OS'en.quote:
Want...?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ik dacht al op de FP zit wel zon irritant die zo ongeveer heet dus dacht dat je die eventueel bedoelde.
Maar ik dacht dat je Disjfa super tof vond
Week nie eigenlijk dacht ik gewoon..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, een zeer teleurgestelde Windows-gebruiker die het na 15 jaar Windows gebruiken wel gezien heeft met Microsoft OS'en.
Na experimenten met OS/2 en BeOS en Linux kom ik gewoon prima uit bij Mac OS-X.
[..]
Want...?
Aquila, nu is je kloon echt niet geloofwaardig meer hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef SkyChat het volgende:
Niet om één of andere lul te zuigen of om op de andere te trappen maar als Aquila je in de weg zit, dan vrees ik dat de rest van je leven erg zwaar gaat worden want je bent gewoon een huillie als je om hem gaat lopen zeiken.
Fok! is dan ook the place waar sjappies altijd lopen te janken/zeiken over andere users
Open je eigen forum, nodig al je rukbuddies uit en ga daar lekker verder huilen.
Serieus, losers.
Ja, de nette drie zoenen!quote:
invites staan toch uit op tvtorrents?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:22 schreef lkb9000 het volgende:
KOEIEEE! hoeveel invites krijg je als je 3 maand lid bent op tvtorrents? Gewoon oneindig afhankelijk van je Gcreds?
Haha dus ondanks jouw woeste aantrekkelijkheid toch een goede dat!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:35 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, de nette drie zoenen!
Ik denk eigenlijk dat ik niet eens had kunnen zoenen zonder te stikken momenteel
Wat gezellig toch!quote:
Koei heeft mij geinvite iigquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
invites staan toch uit op tvtorrents?
Zo niet dan kan ik wel wat mensen inviten, heb nog meer dan 100 gigacredits(beetje verneukte down/up ratio hierz)
Ik heb iig geen klachten gehoord, dus dat valt alweer mee... En dat ik per ongeluk in het eten heb geniest heeft hij ook niet door gehad volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha dus ondanks jouw woeste aantrekkelijkheid toch een goede dat!top man!
Ik weet niet koeitje! Je zegt nu wel dat het geen second date materiaal is, maar het klinkt wel alsof het echt gezellig was! Misschien kan het alsnog wat worden ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb iig geen klachten gehoord, dus dat valt alweer mee... En dat ik per ongeluk in het eten heb geniest heeft hij ook niet door gehad volgens mij
Ach, zeg nooit nooit, maar ik denk het toch niet. Maar voor uitnodigingen voor feestjes sta ik altijd open natuurlijk!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet koeitje! Je zegt nu wel dat het geen second date materiaal is, maar het klinkt wel alsof het echt gezellig was! Misschien kan het alsnog wat worden ofzo?ik heb goede ervaringen met kansloos dronken worden tegelijkertijd op feestjes!
Maar ik rook heel niet!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:14 schreef lkb9000 het volgende:
bier wiet en peuken, a die woensdagen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |