Het moet stoppen Lennyquote:
stomme consolegamers...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
Killzone 2 en Conan op het moment
En er zitten hier veel rockbanders
Donderdag begin ik aan Fiddy: Blood on the Sandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:18 schreef Jules- het volgende:
Wat spelen jullie zoal voor games?
zeer matige game.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Donderdag begin ik aan Fiddy: Blood on the Sand
Met mij achter de controller is geen enkele game matig!quote:
Komt omdat mensen zich vaak achter het niveau van de game schuilen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Met mij achter de controller is geen enkele game matig!
Valt vies tegen helaasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Jules- het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of Metal Gear Solid 4 wat vet is online.
Doe het echt heel weinig maar vind het zeker vet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:25 schreef Jules- het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of Metal Gear Solid 4 wat vet is online.
ipodquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:46 schreef Tain het volgende:
wtf ik moet gaan prutsen in windows 7 om mijn ipod aan de praat te krijgen...
QFT!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:53 schreef Jules- het volgende:
iPod!
Apple
Apple is echt een slecht merk
Inderdaad..quote:
Ik heb het idee dat dat te maken heeft met het feit dat ik weer terug ben... maar zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:00 schreef Jules- het volgende:
er staan trouwens wel veel mensen in de op die je hier niet veel ziet.
heb je zoveel vijanden?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat te maken heeft met het feit dat ik weer terug ben... maar zeker weten doe ik het niet
Nee dat niet maar het is wel opvallend dat het nu zo isquote:
Geen idee en dat moet je mij ook niet vragen omdat ik nog niet zo lang mee lees.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar het is wel opvallend dat het nu zo is![]()
Waar is LZ trouwens? Die heb ik al lang niet meer gezien? En Ed ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |