quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:26 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zie het soms op tv, leuke serie maar niet leuk genoeg om te downloaden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Goedemiddag FastChatters! Alles wel hier?
Ik heb mezelf een uurtje eerder naast huis gestuurd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op mijn Judo examen. Nu hopen dat ik het ga halen...
Kick some ass!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb mezelf een uurtje eerder naast huis gestuurd om me mentaal en fysiek voor te bereiden op mijn Judo examen. Nu hopen dat ik het ga halen...
Succes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef GameBabe het volgende:
Zit je te NFL en?quote:
Ik snap er geen kut meer vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zo heet ik als ik online speel ja, maar mn account waarmee ik inlog is 3wielr.... wat onlogischquote:
Ach, als je je witte band een poosje draagt als string krijg je vanzelf een bruine bandquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:02 schreef GameBabe het volgende:
Bedankt allemaal voor de aanmoedigingen! Het komt vast wel goed!
Alleen ik heb altijd met een examen last van het had-ik-maar-meer-tijd-om-te-trainen syndroom.
Wellicht komend jaar, de bruine band vergt toch wel wat extra training denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |