Morgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand hier toevallig die weet wanneer Xbox Live het weer doet?
Zoietsquote:
npquote:
Een Dorito weggooien en het nog steeds awesome vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 02:02 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gooie net een op de grond gevallen Dorito via de muur in de prullenbak, AWESOME!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:28 schreef koei het volgende:
[..]
Aquila, nu is je kloon echt niet geloofwaardig meer hoorIemand die het voor je opneemt in de SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
appelquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:40 schreef Reintji het volgende:
Maar ligt dat nu aan apple of Windows 7?
Heb trouwens net een exemplaar van WIndows 7 mogen ontvangen
Draait prima, enige wat ik irritant vind is dat je niet meer kan kiezen voor het classic start menu. Verder is het gewoon Vista met een aantal verbeteringenquote:
Zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen. Ik heb zelf een Intel Quad core 2.4GHz met 2GB intern en het staat geinstalleerd op een harde schijf van 36GB die 10.000 toeren is. Dus ja mijn systeempje kan het wel makkelijk aan...quote:
quote:Vrouw rijdt talud af
AMSTERDAM - Voorbijgangers keken gisteren in de Amsterdamse Bijlmermeer vreemd op toen deze auto plots een viaduct af kwam denderen en over het fietspad reed. „Er zat een vrouw achter het stuur en de auto kwam pas in de bosjes tot stilstand,” vertelt een ooggetuige. „Een agent die ter plaatse kwam deed meteen iets om haar nek.” De vrouw had op de weg boven het viaduct een aanrijding gehad en raakte daardoor van de weg.
Hoe ging Judo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:24 schreef GameBabe het volgende:
Ben wel benieuwd wat de agent om haar nek zou doen, want een agent heeft geen nekstabilisatieshit bij zich volgens mij...
Moeilijk examen of viel het mee? Toen ik nog een kleine Tain was viel het wel mee, heb ooit nog mijn blauwe band met bruine slip (nee Poit niet zo'n bruine slipquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:32 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb een mooi blauwtje (op)gelopen![]()
Geen idee, lijkt me vreemd als je dat bij je hebt... maar wellicht wel
Nee vergetenquote:
Dat ben ik vergeten en ik heb geen zin om naar de brievenbus te gaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:07 schreef Fallen het volgende:
de vraag is natuurlijk, waarom is het water afgesloten?
Goedzoquote:
Dat was ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef Reintji het volgende:
Nee, heb ik al. Maar dank. Zag dat je ook zo'n kabeltje had gekocht.
Poitiieeequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |